Se indlæg|
Tidlig checkin hotel på Sukhumvit???
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 14/07-2015 19:00
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Er der nogen der kan fortælle om nogle hoteller, hvor det er muligt at checkein 9.00 og checkeud samme tid dagen efter, det er ikke lykkes at finde et hotel endnu, det tidligeste er Kl.13 men det er jo skod når man lader Kl.6 Prisleje max 2000 |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 14/07-2015 21:47
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3021 |
For at være sikker må du vist til lommerne, og bestille et værelser for natten før. Jeg har adrig oplevet at sk,ulle checke ud før kl. 12, men du kan jo være heldig at der står et ledigt og rengjort, og forladt værelse, parat til dig klokken lort om morgenen.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| jydetampen |
Lagt på d. 14/07-2015 22:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 355 |
Windsor suites soi 20, der fik jeg mit værelse kl 10,sendte en mail hvor spurgte om det var muligt med tidlig check in og fik en bekræftigelse igen på mail som jeg viste dem,da de lige pludselig ikke forstod hvad jeg sagde. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 15/07-2015 03:15
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 830 |
Ja det er l*rt at lande tidlig morgen uden hotel. Og tvivler meget på du kan forud-reservere en tidlig check-in. Tror den eneste chance du har er at bevæbne dig med diverse tlf. på hoteller og ringe og spørge om du kan lave check in med det samme efter din ankomst. Eller henvende dig til hotel-anvisningen i ankomst-hallen og angive dine ønsker. Personlig har jeg aldrig hotel-reservation når jeg ankommer - rejser altid stand-by. Det er dog altid lykkedes mig at få lov til at lave check-in umiddelbart efter min ankomst ved et par opringninger. Og altså kun betale for en overnatning. |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 15/07-2015 04:59
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Det afhaenger fuldstaendig af hotellets venlighed. Hvis der er ledige vaerelser faar man sit vaerelse uden at betale ekstra. Omvendt er der hoteller som er pengegridske og kraever min 1/2 dag. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/07-2015 07:31
|
Mange tak for svarene! Vil prøve at høre i soi 20! |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 15/07-2015 08:20
|
Det handler vel i bund og grund om der er ledige værelser og hvornår det er blevet rengjort. Hvis et hotel er godt fyldt op, tror jeg ikke mange ejere ville misse de penge der er i at udleje det til kl. 12. Hvis det til gengæld er halvtomt, og der er rene værelser, vil de da nok lade dig checke ind før officiel tid. Sådan er min erfaring. Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/07-2015 15:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
natty skrev: Det handler vel i bund og grund om der er ledige værelser og hvornår det er blevet rengjort. Hvis et hotel er godt fyldt op, tror jeg ikke mange ejere ville misse de penge der er i at udleje det til kl. 12. Hvis det til gengæld er halvtomt, og der er rene værelser, vil de da nok lade dig checke ind før officiel tid. Sådan er min erfaring. Ja - ellers kan man aflevere kufferten og foretage sig noget i lokalområdet, og tage tilbage og checke ind på hotellet. Det tager jo også noget tid inden man er fremme på hotellet. |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 15/07-2015 15:51
|
Der sker squtte meget i lokalområdet kl. 0700 om morgenen ![]() |
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 15/07-2015 23:54
|
Hvis det er et respektabelt sted, kan de måske tilbyde et par timers Real thaimassage, mod betaling, eller en tur i deres coffeeshop.
Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| natty |
Lagt på d. 15/07-2015 23:56
|
Trist område, hvis man ikke kan se lokalområdet vågne op. I byen som aldrig sover? Uvidenhed avler oftere selvtillid end viden, Charles Darwin
|
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 16/07-2015 04:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Jeg kunne tjekke ind kl. 8 hos Nanna Hotel. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/07-2015 07:04
|
Zapper det kan være du har boet der før eller bare været heldig, fordi på deres hjemmeside står der tydeligt Kl. 14 men ellers mange tak |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 16/07-2015 07:26
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Michael Andersen skrev: Zapper det kan være du har boet der før eller bare været heldig, fordi på deres hjemmeside står der tydeligt Kl. 14 men ellers mange tak Alle hoteller har deres regler for check-in og check-out som bliver fulgt til prikke hvis hotellet er fuldt. I de fleste tilfaelde vil hoteller tillade en check-in tidligere hvis der er ledige vaerelser uden beregning. |
|
|
|
| lilleper |
Lagt på d. 16/07-2015 08:03
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 85 |
på stable lodge har jeg kun en enkelt gang prøvet ikke at få mit værelse når jeg er kommet fra lufthavnen ca kl 8 der står også på deres hjemmeside at der er mulighed for tidlig checkinn såfremt der er ledige værelser |
|
|
|
| Unggoy |
Lagt på d. 16/07-2015 13:51
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 50 |
Jeg fik mit værelse på Ambassador kl. 9.30 sidst. Ankom 7.30, gik hen og fik en massage lige ved siden af kl. 8, der var bad og det hele, og så var værelset klart bagefter.... |
|
|
|
| zapper |
Lagt på d. 17/07-2015 04:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 442 |
Michael Andersen skrev: Zapper det kan være du har boet der før eller bare været heldig, fordi på deres hjemmeside står der tydeligt Kl. 14 men ellers mange tak mit eneste besøg på hotellet. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/07-2015 17:26
|
Zapper du har helt ret, jeg har lige fået en bekræftende e-mail, på at tidlig checkin kl.8 ikke koster noget ekstra, så det er helt perfekt mange tak! |
|
|
|
| milex |
Lagt på d. 17/07-2015 17:53
|
Michael Andersen skrev: Zapper du har helt ret, jeg har lige fået en bekræftende e-mail, på at tidlig checkin kl.8 ikke koster noget ekstra, så det er helt perfekt mange tak! Ikke for at være et pernittengryn - men har hotellet også garanteret dig et ledigt værelse kl. 0800??. En ting er check-in inden kl. whatever, det er gratis. Noget andet er om der er et ledigt værelse. |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 17/07-2015 18:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Herre Jemini. Hvilken debat for et spørgsmål om tjek-ind et par timer før eller senere. 4 umiddelbare muligheder (andre kan sikkert få øje på flere): 1. Flyv med et luftfartselskab, der lander i tilpas tid til at komme ind til byen omkring normalt tjek-ind. (Emirates lander ved godt 13-tiden). 2. Betal for den ekstra overnatning (som der reelt er tale om). 3. Tal med hotellet og lav en deal (måske 50 % for tjek ind tidligt). 4. Bliv hjemme. Uden for kategori: Som andre har foreslået: Nyd Bangkok early morning, få lidt massage, morgenmad og oplev byen. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.