Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Langsomt internet
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 24/09-2015 18:14
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Jeg er ved at blive vanvittig, min 10 Mb True forbindelse er næsten gået i stå, og jeg gider ikke kontakte idioterne det er spild af tid, man får kun en snik-snak bla-bla typisk thai undskyldning, "solly, we dunno promblem, maybe go away tomollow". Speedtest er OK og jeg kan se Youtube uden problemer, men websites fra DK tager en evighed om at loade, også Portalen, helt, helt vildt langtsom, hvad f.... sker der? Nogle i BKK der også har True og har samme oplevelse???? |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 25/09-2015 03:54
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 546 |
Nogle i BKK der også har True og har samme oplevelse???? Skift Company True er idioter overalt et simpel skodfirma jeg skiftede til CAT der er aldrig problemer men også 3BB kan gøre det her på Phuket havde jeg før True det meste at tiden kørte den med 1,5-2 og jeg betalte for 10 nu har jeg ingen problemer med CAT betaler for 10 men kører for det meste med over 12
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 25/09-2015 04:08
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg har True som back-up forbindelse, og det fungerer nogenlunde men det er ikke super hurtigt .. hvis jeg skal streame noget fra DK bruger jeg en AIS fiber forbindelse. Det har ogsaa den fordel at du kan skjule din IP hos f.eks Viaplay med en Hola add-on. Det kan man ikke med True.
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 25/09-2015 04:28
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Lige nu koerer det godt nok. For et par dage siden var der nogle timer hvor det gik i staa og det skyldtes sikkert det kraftige regnskyl. Her i "landsbyen" har vi faaet installeret fiber optic. Vi er tvangs indlagt til TOT saa umuligt at skifte til en anden udbyder hvis man faar lyst til det. |
|
|
|
| Bade-Dyr |
Lagt på d. 25/09-2015 05:52
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 587 |
Jeg har True Cabel som køre fint her i Bang Saen. Har haft True i alle årene her nede, og er godt tilfreds med deres product. Special deres service er jeg glad for. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 06:18
|
|
Tak for svar, d´herrer... Lige nu kører det nogenlunde, måske noget med at alle Thai - ligesom mig selv - sidder bag skærmen og dumbphonen om aftenen? De fylder jo godt med abonnenter på deres linier.. Havde en flok True medarbejdere her i nogle dage til en "Promotion" kampagne, med kæmpeskilte hvor de tilbød "Ultra Fast Fiber Net" - men da jeg spurgte om flere facts fik jeg svaret: "Sorry, no hab" - hahahaha! Typisk.. Så det er ADSL stadigvæk.. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 13:16
|
|
Hvis de får startet det her så er det slut med "hurtigt" internet: http://www.bangko...teway-move Det kribler i de General fingre for at kopiere Kina med total censur. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 14:00
|
|
Så er kl. 19.00 i BKK og det elendige internet er igen på kravle hastighed, det er da utroligt.. Bangkok Post loader udmærket, alt udenfor Thailand og især DK er som at sidde på internet cafe for 15 år siden på Phucket med en 0,5 Mb dial up, grrrr! ![]() |
|
|
|
| THansen |
Lagt på d. 25/09-2015 14:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 393 |
JohnBKK skrev: Så er kl. 19.00 i BKK og det elendige internet er igen på kravle hastighed, det er da utroligt.. Bangkok Post loader udmærket, alt udenfor Thailand og især DK er som at sidde på internet cafe for 15 år siden på Phucket med en 0,5 Mb dial up, grrrr! ![]() Stakkels dig ![]() Jeg er nu godt tilfreds med min 36/6 forbindelse fra CS Loxinfo (på TOTs net) og synes ikke at danske sider loader specielt langsomt. |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 25/09-2015 14:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
JohnBKK skrev: Hvis de får startet det her så er det slut med "hurtigt" internet: http://www.bangko...teway-move Det kribler i de General fingre for at kopiere Kina med total censur. Jeg tror nu nærmere det er nordkorea der er forbilledet, men dem er mr happy jo også ved at gøre til gode venner. ![]() Spændende hvad der sker med nordkoreanske flygtninge der bliver pågrebet i Thailand fremover. Og spændende hvor langt mr happy får lov til at gå før man begynder at sanktionere fra omverdenen. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 14:43
|
|
Heldige dig ![]() Tjaaa, ved sgu´ snart ikke, må vel ha´ fat i "The Tech Boys" - det er altid en oplevelse, de første 20 min. går med at gøre mig til problemets årsag, dvs. finde nogle fejl med mine computere, router, kabler etc. - typisk thai.. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 25/09-2015 14:57
|
|
Vil du ikke høre JohnBKK må du føle SKIFT DOG FOR HELVEDE FRA TRUESHIT det taget mig under et sekund at komme på en ´dansk hjemmeside eller en hvilken som helst anden Hvorfor tror du franske TRUE blev kylet ud af DK fordi TRUE er noget LORT
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solen
![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/09-2015 15:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
click skrev: Vil du ikke høre JohnBKK må du føle SKIFT DOG FOR HELVEDE FRA TRUESHIT det taget mig under et sekund at komme på en ´dansk hjemmeside eller en hvilken som helst anden Hvorfor tror du franske TRUE blev kylet ud af DK fordi TRUE er noget LORT ![]() Du kan slå ham oven i hovedet med en hammer, han vil stadigvæk ikke høre efter. ![]() JohnBKK er jo nok dette site's rosinen i pølseendens største brokkehoved. Hvis du fjerner fjerner hans internetproblemer ved at skifte udbyder, så har han jo ikke mere at ................ ![]() ![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 25/09-2015 20:11
|
|
Er tæt på en løsning.. Her fra 16. etage kan jeg se ned på en byggeplads hvor ca. 200 Burmesere er igang med at opføre luksushuse til 45 mio. THB pr. stk. - og jeg har bemærket at de har travlt med deres I-Dumb-Phones i spisepausen fra 12 til 13.00 - yep, de har det fint, der knokles ikke særlig meget, men jeg tror de har hacket sig ind på nettet her i bygningen, så det skal nu undersøges nærmere... Jeg kan ikke kaste tomme flasker efter dem, for langt desværre.. Men kikkertsigtet er OK, hehe... ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 25/09-2015 21:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
JohnBKK skrev: Er tæt på en løsning.. Her fra 16. etage kan jeg se ned på en byggeplads hvor ca. 200 Burmesere er igang med at opføre luksushuse til 45 mio. THB pr. stk. - og jeg har bemærket at de har travlt med deres I-Dumb-Phones i spisepausen fra 12 til 13.00 - yep, de har det fint, der knokles ikke særlig meget, men jeg tror de har hacket sig ind på nettet her i bygningen, så det skal nu undersøges nærmere... Jeg kan ikke kaste tomme flasker efter dem, for langt desværre.. Men kikkertsigtet er OK, hehe... ![]() Må nu nok også indrømme, at jeg var blevet dybt rystet, hvis du blot skiftede udbyder sådanne lige uden videre og løste dine problemer. ![]() |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 27/09-2015 11:09
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Jeg selv har lige fået anlagt cat internet herude i rismarken. 6000 thb fordi der ingen forbindelse var til området, men det går Satme tjept nu. 15 gb ned/ 1gb op. Nu kommer regnen så lad os se hvor længe der holder |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 27/09-2015 12:07
|
|
Ja, gu´ går det tjept når der ikke er 5-600 andre beboere i Condo complexet man skal dele kobber med, for det er TOT´s tlf. ledninger der bruges, og True de fylder jo nettet op til max. slynglerne. Har tjekket nede på kontoret, der er kun True, tidligere havde vi også Buddybroadband, samme problem og de gav op og lukkede, var vel trætte af mit konstante brok, hehe.. |
|
|
|
| GAMBIT |
Lagt på d. 27/09-2015 12:38
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1244 |
Det er desværre noget man må leve med når man bor i Boligblokke hernede ![]() |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 27/09-2015 12:55
|
|
Nemlig, jeg har fre´ med mig selv og mit net lige nu, det kører da. Folk er vel på søndags shopping.. PS: Har da helt glemt min Alfa 2000Mw Long Range antenne, måske jeg kan få et signal ovre fra Ram. Uni. - eller andet frit tilgængeligt WiFi. |
|
|
|
| click |
Lagt på d. 27/09-2015 16:36
|
|
Måske JohnBKK Skulle du bare prøve at betale for dit internet så kunne du jo være så heldigt at få en sikker forbindelse men hvis man kun vil hakke True TJAE så ligger man jo som man selv har redt sengen (hvem fanden gider rede sengen i Thailand det har vi da kvinder til)
![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Hvorfor tror du franske TRUE blev kylet ud af DK fordi TRUE er noget LORT