Se indlæg
 Udskriv debat
Stramning af ægtefællesammenføring vil gøre det sværere at få asiatisk kone til Danmark
Webmaster

Regeringens forslag til strammere reglerne for ægtefællesammenføring vil primært ramme danskere, der ønsker at gifte sig med f.eks. kvinder fra Thailand og fra Philipinerne. Af hensyn til Danmarks internationale forpligtelser vil flygtninge derimod oftes være undtaget fra de strammere krav til hvilke ægtefæller, der skal have lov til at komme her til landet.

Medvirkende: Lars Kyhnau Hansen, der er talsmand for landsforeningen for dansk-udenlandske ægtepar, Ægteskab Uden Grænser.

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Thomas72
I forbindelse med valget i juni måned blev der lavet en Brugeroprettet Afstemning her på TP og den afstemning fik DF 30%. Man må bare gå udfra dem der stemte på DF og har ægtefælle/kæreste fra f.eks. Thailand, var klar over, hvad de gik ind til mht. det bliver sværere at få FS i Danmark hvis partiet blev et støtteparti for regeringen.

Nu hedder det sig, at regeringen (Venstre) går ind for personlig frihed. Men at sætte flere forhindringer op, for danskere der ønsker FS med ægtefælle fra lande som Thailand og Philipinerne, er jo et indgreb i ens personlige frihed.

lægger afgørende vægt på den personlige frihed

http://www.venstr...l-eget-liv

Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!.

Jeg ved hvad Jeg taler om.

click
Dette her viser jo igen at skrankepaverne inde på Christiansborg ikke fatter en meter af hvad der foregår Man kunne jo ligeså godt bare lave et opslag med at etniske danskere der ønsker en udenlandsk kone udenfor EU er anden klasses borgere som man ikke ønsker at have i Danmark men bekvemmeligheds flygtninge og andet rakkerpak er velkomne med deres familier som kan for evigt ligge de skatteplagede danskere til last. Gud ved hvem disse levebrødspolitikere har tænkt sig skal betale deres tårhøje lønninger Nå nej de har jo ikke tænkt det er jo problemet Hammer
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Kim Ludvigsen
click skrev:men bekvemmeligheds flygtninge og andet rakkerpak er velkomne med deres familier som kan for evigt ligge de skatteplagede danskere til last.

Se, det er jo netop den holdning, du lægger for dagen, der er skyld i stramningerne.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
GAMBIT
Kim Ludvigsen skrev:

click skrev:men bekvemmeligheds flygtninge og andet rakkerpak er velkomne med deres familier som kan for evigt ligge de skatteplagede danskere til last.

Se, det er jo netop den holdning, du lægger for dagen, der er skyld i stramningerne.

SPOT on Kim Ludvigsen !
Too much agreement kills a chat.
- Eldridge Cleaver

click

NEJ det er ikke men jeg ved godt at det ikke passer i dine øjne Kim Ludvisen og nu kommer den vel igen med at du ikke er offentligt ansat Men sandheden er at etniske danskere er anden klasses borgere i Danmark hvis de tillader sig at forelske sig i nogen udenfor EU statens mure
Fuck verden, glem smerten. Ikke tude, bare hold ud. Lev dit liv. I Thailand skinner solenSmile

Kim Ludvigsen
click skrev:

NEJ det er ikke men jeg ved godt at det ikke passer i dine øjne Kim Ludvisen og nu kommer den vel igen med at du ikke er offentligt ansat Men sandheden er at etniske danskere er anden klasses borgere i Danmark hvis de tillader sig at forelske sig i nogen udenfor EU statens mure

Nu kan jeg slet ikke se, hvad ens arbejde har med sagen at gøre.

Vi er slet ikke uenige i, at danskere, der forelsker sig i en uden for EU, har et problem. Det er årsagen til problemet, vi ikke er enige om. Du er en del af årsagen.

Det virker som om, du ikke kan se, at når man råber højt, at man ikke vil have fremmede ind, så er der politikere, der forhindrer fremmede i at komme ind. Eller måske det var politikerne, der råbte først, og så fik danske borgere til at råbe med. Uanset hvad der kom først, er resultatet, at man prøver at forhindre fremmede i at komme ind.

Tingenes tilstand ændres ikke, før der er nok danske vælgere, der siger, nok er nok. Enten fordi de skammer sig på Danmarks vegne, eller fordi de kan se, det er dumt, at man ikke kan få en udenlandsk kæreste eller kone til Danmark. Så længe mange stemmer på DF eller de følgagtige partier, så bliver det kun værre og værre med flere og flere stramninger.
Mvh. Kim
Ferie i Thailand:
http://rejse-til-...

http://rejse-til-thailand.dk
Narin
Thomas72 skrev:

I forbindelse med valget i juni måned blev der lavet en Brugeroprettet Afstemning her på TP og den afstemning fik DF 30%. Man må bare gå udfra dem der stemte på DF og har ægtefælle/kæreste fra f.eks. Thailand, var klar over, hvad de gik ind til mht. det bliver sværere at få FS i Danmark hvis partiet blev et støtteparti for regeringen.

Nu hedder det sig, at regeringen (Venstre) går ind for personlig frihed. Men at sætte flere forhindringer op, for danskere der ønsker FS med ægtefælle fra lande som Thailand og Philipinerne, er jo et indgreb i ens personlige frihed.

lægger afgørende vægt på den personlige frihed

http://www.venstr...l-eget-liv

Må indrømme at jeg også spekulerede en del over resultatet af brugerafstemningen her på TP, og så at udfaldet blev 10 % over landsresultatet, rystede mig en del.
Medlemmerne her på protalen har så vidt jeg kan regne ud, ingen personlige interesser i DF’s fremgang, eller for den sags skyld Venstres samt hele den blå blok.
Så vil nogen af DF stemmerne herinde påstå, at de tænker ud over egen næsetip og ser bort fra deres egne relationer til Thailandske koner, kærester og igen de børn der følger med i pakken.
Populistiske propaganda og skræmmekampagner har desværre fået mange til at sætte krydset til fordel for DF.
Gad vide hvad udfaldet af en ny afstemning ville være nu?

click
Næ problemet, Kim er at der kommer en masse nasserøve der ikke gider arbejde op til Danmark og bagefter skal have hele deres pukkelryggede familie med som heller ikke gider arbejde oppe i det forjættede land hvor de tror at pengene gror på træerne og så kan de stakkels etniske danskere der bliver forelsket i en uden for EU blive sorteper i det spil fordi man ikke tør skrive i lovgivningen en ret for etniske danskere og en anden ret for ikke etniske danskere. Det burde jo være en menneske ret at kunne blive forelsket i en uden for EU og tage vedkommende herop når man kan forsørge vedkommende og betaler sin skat osv. Men man er sku så dumme i Danmark på grund af alle mulige skøre konventioner indført af FN og andet skidt at man betaler flygtninge på kontant hjælp for deres familiesammenføringer i stort tal, mens man samtidigt nægter etniske danskere der betaler deres skat og selv betaler for at deres elskede kan komme til Danmark og selv forsørger dem endda må de stille en sikkerhedsstillelse. Danmark er simpelthen blevet et sygt samfund efter i årevis at de folkefremmedgjorte taburetklistrende magtbureaukrater ikke har kunnet se problemerne tårne sig op og nu skal etniske danskere betale for alle deres fejltagelser

Anonym Bruger
ja, indvandring koster, ikke kun penge, det koster også muligheder. Men når så mange danskere synes det er så syndt for de stakkels såkaldte flygtninge der kommer i herop iført mærketøj og iphones, grinende når de kommer i deres gummibåde til den græske kyst... ja så skal nogle jo betale for gildet..og det er bunden der bliver ramt først og så opad...og nu bliver danskere der forelsker sig i udlandet ramt igen..fair nok, hvorfor skulle vi gå fri?

Folk snakker om at de skulle være en gevinst og kan fylde vores huller på arbejdsmarked, men når de gider ikke arbejde, de ser arbejde som en straf og bliver positivt særbehandlet i forhold til etniske danskere, ja sommetider kan aviser lave et interview med en nyankommen Marmoud som er elektriker fra Syrien hvis største drøm er at arbejde og bidrage til samfundet...men når han finder ud af hvordan det er at blive smidt rundt i jobcentrene, eller cykle på arbejde i regn og sne med en lunken madpakke bagi...ja, så ryger de tilbage til kontanthjælpen el. førtidspensionen pga. opdigtede krigstraumer..det er helt til grin...der er en åben bro fra Tyrkiet og til Danmark og disse sigøjnere går efter de lande med de mest generøse velfærdssystemer. Hvorfor skulle de ellers gå amok på Ungarske grænsevagter med sten osv. for i desperation at komme til pengetræet...som godtroende danskere har plantet til fremtiden....tyveri...hvis det er fred de ønsker hvorfor er Ungarn så ikke 'fint' nok? Sydeuropa med det dejlige klima? Tyrkiet, som ovenikøbet er muslimsk og derfor passer til deres kultur? hvad med alle de store arabiske lande, Saudi Arabien? de kernerige oliestater, Dubai, Abu Dhabi og Qatar? Hvad med store lande som Kina, USA, Rusland? nej nej...det skal være små velfærdsstater som i skandinavien....så hvem er i virkeligheden offeret? Jeg synes den Saudi Arabiske talsmand sagde det meget godt "vi vil gerne have arbejdskraft til landet, men disse flygtninge er ikke god arbejdskraft, de kommer bare med deres psykiske problemer og kan derfor ikke arbejds", da han blev spurgt til hvorfor de ikke fyldte deres enorme teltlejre op med flygtninge...så meget for det muslimske sammenhold...men sponsorere opførelsen af moskeer i skandinavien vil de dog gerne...der sidder mange imamer og fryder sig lige nu...indtagelsen af europa er godt igang...den muslimske tro vil sejre, de mellemøstelige æresbegreber som vi ikke fatter noget af vil overtage...indvandring, sammenføring og fødsler skal nok klare skærerne..

det er ren og skær penge det handler om...lovlydige asiater og andre folkeslag der ønsker at besøge danmark skal igennem papirhelvede og krydstjekkets, mens muslimer fra hele mellemøsten bare kan tage toget uden problem...vi er historisk svage og vores kommende generationer vil få det at mærke...resultatet bliver nedlæggelse af velfærdsmodellen og indførelse af liberalisme, dette vil give fattigdom som ender i borgerkrig..har sagt det før men sådan er historien, den går i ring...vi har åbenbart ikke lært en dyt...

det var min lille formiddags bøvs om hvorfor folk ikke skal være overrasket over at indvandring har en pris, at vi alle bliver ramt af det og hvorfor det ville være smart at gøre noget ved problemet....og lad være at give DF skylden, hvis DF ikke fandtes ville et andet parti opstå...en befolknings frustration og afmagt vil altid afspelje sig i det politiske landsskab....alle lande i europa af den dag idag indvandringskristiske partier...

spørg svenskerne om det synes det er sjovt at skulle finde 75 mia. op ad lommen for at huse disse nomader? Sverige har lige indgået aftale om stramninger i lovgivningen, dette blev gjort UDEN sverigedemokrater, et slags svensk DF....så det har ikke en skid med racisme at gøre.....de har noget at gøre med desperation..en reel bekrymring over fremtiden for de lande vores forfædre har bygget op...en økonomisk belrymring...samtidig handler det om antallet...alle danskere er enige om at lidt indvandring er godt og sundt...men grænsen er nået...samtidig har vi mistet magten...vi kan ikke længere selv styrer hvor mange vi vil have ind osv..man kan sammenligne fortvivelsen med Pattaya/Thailand...engang var det ok da de første russere kom til....tal som 2-300.000 russiske turister om året var jo fint nok...ingen snakkede om problemer med russerne....pludselig er de over 1 mio. og har overtaget bydele og det generelle gadebillede, fx med deres forpulede restauranter...og så opstår russer hadet...det er ene alene et spørgsmålet om en mental 'smertegrænse' der bliver overtrådt...det er ikke de muslimske indvandres skyld el. russiske turister...men de folk som kunne styrer/påvirke udviklingen...
Redigeret af Anonym Bruger d. 24/10-2015 10:40

hugoboerge
Uden at referere til tidligere kommentarer vil jeg blot naevne foelgende:

Jeg har meget svaert ved at indse at hvis det skulle haende at jeg maatte flytte tilbage til Danmark at saa kan min hustru ikke flytte med. Vi har vaeret gift i en aarraekke, saa hvad er problemet ?

Vil ogsaa paapege at jeg er skatteborger i Danmark.

Jeg haaber ikke det bliver relevant paa noget som helst tidspunkt at flytte til DK. Fruen har vaeret i Danmark paa besoeg og jeg skal indroemme at hverken Danmark eller Sverige var sagen for hende.

Herudover var det et rent helvede med at udfylde diverse skemaer blot for at faa et besoeg i stand.

England fik ogsaa et besoeg og det land virker mere venligt over for udlaendinge, dog skal det siges at brugsanvisningen til at fylde visa ansoegningsskemaet ud var paa lidt over 40 A4 sider.

Narin
hugoboerge skrev:

Uden at referere til tidligere kommentarer vil jeg blot naevne foelgende:

Jeg har meget svaert ved at indse at hvis det skulle haende at jeg maatte flytte tilbage til Danmark at saa kan min hustru ikke flytte med. Vi har vaeret gift i en aarraekke, saa hvad er problemet ?

Vil ogsaa paapege at jeg er skatteborger i Danmark.

Jeg haaber ikke det bliver relevant paa noget som helst tidspunkt at flytte til DK. Fruen har vaeret i Danmark paa besoeg og jeg skal indroemme at hverken Danmark eller Sverige var sagen for hende.

Herudover var det et rent helvede med at udfylde diverse skemaer blot for at faa et besoeg i stand.

England fik ogsaa et besoeg og det land virker mere venligt over for udlaendinge, dog skal det siges at brugsanvisningen til at fylde visa ansoegningsskemaet ud var paa lidt over 40 A4 sider.

Min kone har ligeledes været på besøg i DK et par gange og hun kunne aldrig drømme om , at flytte til det kolde Nord. Hvilke passer mig fortrinligt.

Lad blomsten blive stående i jorden, hvor den er plantet.

GAMBIT
Super indlæg JS, tak - det er håbløst.

Jeg selv skal til at flytte hjem med min kone under armen - jeg frygter ikke staten, må blot give dem de dokumenter de forlanger og så kan de holde deres herpes befængte kæft!

Til ovenstående omkring Thai i Danmark så har min kone det lige modsat - hun nyder den rene luft og den kvalitet og standard vil holder i Norden - hertil er jeg ganske enig.

Bliver der problemer med staten, jamen så er det ikke værre end man flytter til Norge eller Sverige.
- Eldridge Cleaver

hugoboerge
GAMBIT skrev:

Jeg selv skal til at flytte hjem med min kone under armen - jeg frygter ikke staten, må blot give dem de dokumenter de forlanger og så kan de holde deres herpes befængte kæft!

Til ovenstående omkring Thai i Danmark så har min kone det lige modsat - hun nyder den rene luft og den kvalitet og standard vil holder i Norden - hertil er jeg ganske enig.

Bliver der problemer med staten, jamen så er det ikke værre end man flytter til Norge eller Sverige.

Den rene luft kan kun vaere enig, men hvor lang tid har din kone vaeret i DK Gambit ?

Hvad med vejret ? Jeg er ikke tilhaenger af det danske vejr og kan naevne at en oktober maaned var jeg paa forretningsbesoeg i DK. SAS landede kl. 06 om morgenen og det sjaskede bare ned og det var koldt. Jeg havde mest lyst til at gaa direkte over til afgangshallen og rejse retur.

GAMBIT
hugoboerge skrev:

GAMBIT skrev:

Den rene luft kan kun vaere enig, men hvor lang tid har din kone vaeret i DK Gambit ?

Hvad med vejret ? Jeg er ikke tilhaenger af det danske vejr og kan naevne at en oktober maaned var jeg paa forretningsbesoeg i DK. SAS landede kl. 06 om morgenen og det sjaskede bare ned og det var koldt. Jeg havde mest lyst til at gaa direkte over til afgangshallen og rejse retur.

hahaha, forståeligt Smile

hun har kun været der 3 mdr over sommeren - Så det bliver noget af en overraskelse hehe - jeg glæder mig til at gnække skadefrugt når hun skal ud og hænte mere brænde Grin

Hvis hun ikke kan lide det i længden så er det jo bare at flytte tilbage til Thailand, eller et andet varmere land Smile
- Eldridge Cleaver

Narin
GAMBIT skrev:

hugoboerge skrev:

GAMBIT skrev:

hahaha, forståeligt Smile

hun har kun været der 3 mdr over sommeren - Så det bliver noget af en overraskelse hehe - jeg glæder mig til at gnække skadefrugt når hun skal ud og hænte mere brænde Grin

Hvis hun ikke kan lide det i længden så er det jo bare at flytte tilbage til Thailand, eller et andet varmere land Smile

Og så får man meget mere kone når der er gået et par måneder, jeg ved ikke om det er klimaet eller noget i sovsen.

click
Bare lige for at fortælle hvordan man behandler andre uden for EU når de ikke er muslimer beskyttet af alle FN latterlige konventioner (bekvemmelighedsflygtninge) i Danmark simpelhent for tåbeligt Hammer

http://folketiden...kel/324353

Webmaster

Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Wangtan
Ingen tvivl om det bliver svært fremover. Jeg synes det er synd for dem som nu kommer i klemme og skal leve i Danmark uden deres kærlighed . Hun ( Ministeren I. Støjberg ) er utrolig kold og kynisk. Meget tal fikseret og total blanket af for medmenneskelighed. Jeg synes tit , at jeg kan se Goebbels i hende. Han var jo også kendt for sin retorik og propaganda..
Men ja klart at muren nu ikke er ved Berlin længere. Den ligger i havet omkring Danmark takket være Dansk Volkpartei.
Synd at folk ikke længere må nyde kærligheden.

Nahm
Det er nu super godt vi har I.Støjberg og DF, det er bare synd de ikke er hårdere end de er, de er desværre for vage, de skulle melde meget klart ud hvilke befolkningsgrupper de i virkeligheden ønsker skal udelukkes fra Dk, for det er ikke fx. min thai kæreste...men ingen politikere har nosserne til at sige sin oprigtige mening, det er jo forbudt i den forbindelse, jobbet ville ryge og "money rules" igen igen.
Mvh,
Nahm

Spring til debat: