Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Bryghuset, Soi White House Jomtien
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 07/12-2015 17:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 384 |
Mine erfaringer på dette sted efter 2 besøg. Havde hørt om dette nye sted gennem bekendte og besluttede at tage derhen og spise deres 'Dagens Ret' sammen med lidt venner. Det var i oktober, så ca for 1½ måned siden. Maden skulle koste 100 bht, hvilket jo er billigt. Vi ankom kl ca 14.00 og spurgte efter Dagens menu. Fik af vide at det kunne vi ikke få lige den dag, da ejeren havde 'hangover' og ikke gad lave mad...... Ikke lige frem nogen god begyndelse, i mine øjne. Tror han havde åbnet et 3-4 måneder før. Vi gad ikke at drikke en øl der, selvom de er billige, 50bht tror jeg på det tidspunkt. Gik til nabo baren og fik et par øl og derefter kørte vi til et andet sted som gad lave mad..... Havde egenligt glemt alt om dette sted, indtil idag, hvor en kammerat spurgte om vi ikke skulle tage derover og få et par øl. Da vi ankom var der faktisk mange damer, 10-12 stk tror jeg og det så fint ud. Jeg bestilte 2 Gin/tonic lige da vi kom ind. Efter nogle minutter kom der endnu en dame og spurgte hvad vi skulle drikke... Vi havde bestilt sagde vi. Endnu engang kom der en dame og spurgte hvad vi skulle drikke...... Jeg kaldte på damen som jeg havde bestilt hos og spurgte hvor vores drinks var.... Oh... det havde hun glemt. Endelig efter ca 12-15 minutter fik vi vores Gin/tonic. Desværre uden lemon...... Jeg spurgte om de havde lidt lemon, svaret var nej, det kunne vi hente i 7'11...... Okay, shit happens, men min kammerat kaldte på ejeren Ernst som han kender i forevejen. Jeg spurgte ham, snart lettere irriteret om det ikke var muligt at få noget lemon til vores drinks..... Næsten i det samme kom der så en dame med lemon og alt var så i orden, troede jeg..... Ca 5 minutter efter spurgte jeg Ernst ( ejeren) om jeg kunne få koden til WiFi... Gav ham min telefon og regnede med at han havde koden. Han kiggede forvirret rundt og sagde til sidst, 'Jeg arbejder ikke her'.... Okay sagde jeg, trode ellers du var ejer af baren... Så hidsede han sig op og sagde at jeg skulle ikke bare komme her og forlange både det ene og andet.....! Tog min telefon tilbage og sagde noget i retning af at her gad jeg ikke komme mere.... Han kvitterede med at tage min drink og regning og bad mig skride med det samme. Samtidig sagde han at jeg ikke skulle kalde ham idiot...... Det har jeg aldrig gjort, ved ikke hvad han har hørt.... Jeg ved ikke hvor længe Ernst har været i Thailand, er egenligt også ligeglad, men den måde behandler man ikke kunder på. Min ven som kender ham var også rystet, men vi forlod stedet og gik til nabo baren igen.... Til Ernst: Jeg sagde ikke idiot til dig på din bar.. Det gør jeg først nu, du er en idiot og tror ikke du holder længe som bar ejer i Jomtien..... Jeg taler af erfaring, da jeg har drevet bar i området i ca 10 år og ved at den fremtoning kommer man ikke langt med..... Held og lykke Ernst, du får brug for det..... |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/12-2015 17:56
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
[img]http://www.thailand-portalen.dk/temp/2015.12.07_bryghuset.png[/img] is not a valid Image. Ok dig som omtales på ovenstående billede. Sakset fra: Facebook Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 07/12-2015 18:00
|
Webmaster skrev: [img]http://www.thailand-portalen.dk/temp/2015.12.07_bryghuset.png[/img] is not a valid Image. Ok dig som omtales på ovenstående billede. Sakset fra: Facebook Ja det må være den episode.... Men der er hverken give fuck finger eller kaldt nogen idiot.... Manden er ikke helt rask.... Min ven er heldigvis en pålidlig kilde som kan bekræfte min historie.... |
|
|
|
| Thaidreamer |
Lagt på d. 07/12-2015 19:08
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 183 |
Det lyder sært .. Har sidst Været der i september Og har kun fået god behandling der . Og ejeren var flink og imødekommende.. Pigerne var os ok . Meen har sa prøvet det i mange barer i thailand . At der er kommet flere piger efter hinanden og spurgt hva man sku ha.. Eller en bestilling var gået tabt.. Det typisk thailand . Og ka da ik bringe mit pis I kog... |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 07/12-2015 19:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Livets gang i "Liderlig Lund" - hahaha! Move on da for h.... moerk5002, måske du lige var en tand for hovskisnovski som bedrevidende tidl. barejer????
Redigeret af JohnBKK d. 07/12-2015 20:12 |
|
|
|
| Thomas72 |
Lagt på d. 07/12-2015 20:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1392 |
moerk5002 skrev: Webmaster skrev: [img]http://www.thailand-portalen.dk/temp/2015.12.07_bryghuset.png[/img] is not a valid Image. Ok dig som omtales på ovenstående billede. Sakset fra: Facebook Ja det må være den episode.... Men der er hverken give fuck finger eller kaldt nogen idiot.... Manden er ikke helt rask.... Min ven er heldigvis en pålidlig kilde som kan bekræfte min historie.... Der er to sider af en historie og man kan hurtig komme til at "ligge noget oveni". Og det oplevede Jeg selv for få dage siden, hvor min makker og Jeg monterede nye vinduer hos en privat kunde. Makkeren og Jeg tog en enkelt øl hver i alt i de to dage arbejdet stod på og da vi var færdige med den ene hver, smed vi de tomme dåser i traileren sammen med det andet affald som kunden selv skulle køre på forbrændingen. Dagen efter klagede kunden til vores arbejdsgiver og påstod at over halvdelen af traileren var fyldt med tomme øldåser. Jeg kan så se at opslaget som Web har sakset er blevet slettet igen. Til Jer der rejser til Thailand for første gang, pas på!.
Thailand er vanedannende, stærk vanedannende!. Jeg ved hvad Jeg taler om. |
|
|
|
| Nahm |
Lagt på d. 07/12-2015 21:32
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 513 |
Tag derhen igen i starten af en dag og få en kop kaffe og start på en frisk, det er da åndsvagt at være på kant med en af de få danskere der er, ejeren vil vel også helst have gode forhold til de fastboende danskere... Der sker mange misforståelser mellem falang og thai, måske en ansat har sagt noget overdrevet til chefen om dig...jeg håber du kommer på god fod med stedet.
Mvh,
Nahm |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 07/12-2015 22:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nahm skrev: Tag derhen igen i starten af en dag og få en kop kaffe og start på en frisk, det er da åndsvagt at være på kant med en af de få danskere der er, ejeren vil vel også helst have gode forhold til de fastboende danskere... Enig med Nahm, det må langt hen ad vejen være at foretrække at have et godt forhold indbyrdes mellem de fastboende i Pattaya og Jomtien (og alle andre steder for den sags skyld). Det gælder naturligvist begge veje og det lyder at dømme udfra trådens første indlæg og opslaget på facebook at I begge er kommet fuldstændigt skævt ind på hinanden. Og det er super ærgerligt hvis der blot er tale om misforståelser. Når man sidder og kigger på Bryghusets facebookside så ser det da ud til at der hver dag er nye opslag med hvad der er af dagens ret og det ser da også ud til at der er anden aktivitet på stedet. Der er endda én dag hvor der meldes ud at der havde været for lidt mad den dag og at der fremover vil være mere for at undgå en gentagelse. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/12-2015 23:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Kender moerk5002 gennem mange byture, og besøg på hans arbejde. Jeg er 100% sikker på hr. moerk5002 har opført sig ordentligt, kender ham nemlig ikke for noget andet. Jeg er også 100% sikker på at bedømmelsen af stedet stemmer overens med sandheden. Hvis denne Ernst er et rigtigt mandfolk, bør han opsøge moerk5002 og stikke ham en uforbeholden undskyldning over en kop kaffe, så de kan komme videre. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 08/12-2015 02:54
|
Webmaster skrev: Nahm skrev: Tag derhen igen i starten af en dag og få en kop kaffe og start på en frisk, det er da åndsvagt at være på kant med en af de få danskere der er, ejeren vil vel også helst have gode forhold til de fastboende danskere... Enig med Nahm, det må langt hen ad vejen være at foretrække at have et godt forhold indbyrdes mellem de fastboende i Pattaya og Jomtien (og alle andre steder for den sags skyld). Det gælder naturligvist begge veje og det lyder at dømme udfra trådens første indlæg og opslaget på facebook at I begge er kommet fuldstændigt skævt ind på hinanden. Og det er super ærgerligt hvis der blot er tale om misforståelser. Når man sidder og kigger på Bryghusets facebookside så ser det da ud til at der hver dag er nye opslag med hvad der er af dagens ret og det ser da også ud til at der er anden aktivitet på stedet. Der er endda én dag hvor der meldes ud at der havde været for lidt mad den dag og at der fremover vil være mere for at undgå en gentagelse. Jeg er da fuldstændig enig I jeres meninger. Jeg kommenterede også på hans Fb opslag et par gange inden jeg gik til køjs. Her til morgen havde han slettet det hele, hvilket fortæller mig at han nok har fundet ud af at han havde uret..... Jeg opsøger selvfølgelig ikke ham på hans bar igen...... Der er heldigvis masser af steder hvor man kan komme uden at skulle smides ud....... |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 08/12-2015 06:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
Jeg bor i området... Og kører tit forbi Bryghuset. Der er stort set stuvende fyldt med mennesker, hver aften. Hvorfor? Fordi de kører en pris politik, som er attraktiv. Jeg har omvendt også hørt andre bar ejere i området, rakke stedet ned. Og 'himle op' om 'skruebrækker' osv. Er det her at der er et problem Moerk? |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 08/12-2015 07:56
|
|
Nu hvor vi er ved danske barer/restauranter, har jeg først nu opdaget en fandens god restaurant med danske retter, samt buffet om lørdagen, som dog skal tilmeldes dagen før. Den lille hyggelige restaurant hedder hos UFFE, eller Jyden og ligger på soi 17 Theprasit, ned mod det store Bar område, ved soi 7. Har ligget der i 4 år, men jeg har først opdaget ham nu. Fandens god mad til en billig penge. Han laver selv det meste, leverpostej, sylte, frikadeller, rugbrød og m.m. som han også sælger ud af huset til rimelige priser. Lørdags buffet med alt.....200 bht. Flinker fyr. Men ring først og hør, hvad dagens menu (3 gange om ugen) er. 0861563787....Nej, jeg har absolut ingen private interesser i dette. Vil blot dele gode oplevelser med andre danskere. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/12-2015 11:54
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nero skrev: Nu hvor vi er ved danske barer/restauranter, har jeg først nu opdaget en fandens god restaurant med danske retter, samt buffet om lørdagen, som dog skal tilmeldes dagen før. Den lille hyggelige restaurant hedder hos UFFE, eller Jyden og ligger på soi 17 Theprasit, ned mod det store Bar område, ved soi 7. Har ligget der i 4 år, men jeg har først opdaget ham nu. Fandens god mad til en billig penge. Han laver selv det meste, leverpostej, sylte, frikadeller, rugbrød og m.m. som han også sælger ud af huset til rimelige priser. Lørdags buffet med alt.....200 bht. Flinker fyr. Men ring først og hør, hvad dagens menu (3 gange om ugen) er. 0861563787....Nej, jeg har absolut ingen private interesser i dette. Vil blot dele gode oplevelser med andre danskere. Ville det ikke have været en god ide at lave en ny tråd om det? I stedet for heri den her tråd, bare et foreslag. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 08/12-2015 12:00
|
|
sony skrev: Nero skrev: Nu hvor vi er ved danske barer/restauranter, har jeg først nu opdaget en fandens god restaurant med danske retter, samt buffet om lørdagen, som dog skal tilmeldes dagen før. Den lille hyggelige restaurant hedder hos UFFE, eller Jyden og ligger på soi 17 Theprasit, ned mod det store Bar område, ved soi 7. Har ligget der i 4 år, men jeg har først opdaget ham nu. Fandens god mad til en billig penge. Han laver selv det meste, leverpostej, sylte, frikadeller, rugbrød og m.m. som han også sælger ud af huset til rimelige priser. Lørdags buffet med alt.....200 bht. Flinker fyr. Men ring først og hør, hvad dagens menu (3 gange om ugen) er. 0861563787....Nej, jeg har absolut ingen private interesser i dette. Vil blot dele gode oplevelser med andre danskere. Ville det ikke have været en god ide at lave en ny tråd om det? I stedet for heri den her tråd, bare et foreslag. Nhæ, hvorfor en ny tråd? Men du fik da lejlighed til at brokke dig. Tillykke. |
|
|
|
| cali111 |
Lagt på d. 08/12-2015 12:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
jeg er selv tidligere værtshusholder, og det er frygtelig med den brødnid, der hersker i branchen. Især på de værtshuse der ligger i turistområderne i Thailand. Jeg må vedgå, at der findes nogle meget arrogante ejere imellem. De er mange gange sure, og ikke særligt meddelsomme, især hvis man spørger til hvor et andet værtshus ligger. Når de har haft værtshusene nogle år, bliver de træt af det. Men kan ikke komme derfra. Måske fordi de ikke kan bestemme det hele, men at det er konen, der står som ejer, og det kan skabe konflikter, som kan påvirke ens dag. Ikke optimalt at skabe et kundegrundlag på. Jeg kender ikke det pågældende sted. Men vi kan vel alle have en dårlig dag. Derfor skal man ikke hænges ud i de offentlige medier. Det siger mere om skribenten end værtshusejeren. Tak for info om det andet sted. Jeg vil besøge begge steder, når jeg kommer til Bike Week i Pattaya til februar. Hvis man taler dårligt om et sted, fordi man vil skade det, kan det heldigvis få den modsatte virkning. Hellere dårlig omtale end ingen omtale. |
|
|
|
| Thaidreamer |
Lagt på d. 08/12-2015 14:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 183 |
Vil da hellere sidde på bryghuset Hvor der både er billige bajere . Søde piger . Tv med sport . Go billig mad og en flink ejer End nabo baren hvor de alle altid er fordrukne lige fra formiddagen af . Og ejeren plejer være drukket i hegnet inden kl. 18 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 08/12-2015 17:37
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Nero skrev: sony skrev: Nero skrev: Nu hvor vi er ved danske barer/restauranter, har jeg først nu opdaget en fandens god restaurant med danske retter, samt buffet om lørdagen, som dog skal tilmeldes dagen før. Den lille hyggelige restaurant hedder hos UFFE, eller Jyden og ligger på soi 17 Theprasit, ned mod det store Bar område, ved soi 7. Har ligget der i 4 år, men jeg har først opdaget ham nu. Fandens god mad til en billig penge. Han laver selv det meste, leverpostej, sylte, frikadeller, rugbrød og m.m. som han også sælger ud af huset til rimelige priser. Lørdags buffet med alt.....200 bht. Flinker fyr. Men ring først og hør, hvad dagens menu (3 gange om ugen) er. 0861563787....Nej, jeg har absolut ingen private interesser i dette. Vil blot dele gode oplevelser med andre danskere. Ville det ikke have været en god ide at lave en ny tråd om det? I stedet for heri den her tråd, bare et foreslag. Nhæ, hvorfor en ny tråd? Men du fik da lejlighed til at brokke dig. Tillykke. Du må da meget undskylde, men det var nu positivt ment, men ok du kan sgu da gøre hvad du vil, skal nok stoppe her. bum Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/12-2015 18:01
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
sony skrev: Nero skrev: sony skrev: Nero skrev: Nu hvor vi er ved danske barer/restauranter, har jeg først nu opdaget en fandens god restaurant med danske retter, samt buffet om lørdagen, som dog skal tilmeldes dagen før. Den lille hyggelige restaurant hedder hos UFFE, eller Jyden og ligger på soi 17 Theprasit, ned mod det store Bar område, ved soi 7. Har ligget der i 4 år, men jeg har først opdaget ham nu. Fandens god mad til en billig penge. Han laver selv det meste, leverpostej, sylte, frikadeller, rugbrød og m.m. som han også sælger ud af huset til rimelige priser. Lørdags buffet med alt.....200 bht. Flinker fyr. Men ring først og hør, hvad dagens menu (3 gange om ugen) er. 0861563787....Nej, jeg har absolut ingen private interesser i dette. Vil blot dele gode oplevelser med andre danskere. Ville det ikke have været en god ide at lave en ny tråd om det? I stedet for heri den her tråd, bare et foreslag. Nhæ, hvorfor en ny tråd? Men du fik da lejlighed til at brokke dig. Tillykke. Du må da meget undskylde, men det var nu positivt ment, men ok du kan sgu da gøre hvad du vil, skal nok stoppe her. bum Nero det var da en underlig konfronterene måde du svarer sony på. Han har jo ret, dit ellers gode indlæg omkring restauranten "Hos Uffe" drukner jo i denne tråd som omhandler Bryghuset. Admin. john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 09/12-2015 00:50
|
|
Mit lille indlæg om Restaurant 'Hos Uffe' var blot ment som orientering til de læsere som kunne være i målgruppen. Og det mente jeg i al beskedenhed at tråden her ville være. Syntes at det var lige voldsomt nok at starte en ny tråd, på dette ene emne. Mit sure bøvs, beklager jeg. Opfattede nemlig ikke kritikken positivt, sådan som det nu bliver udlagt. |
|
|
|
| moerk5002 |
Lagt på d. 09/12-2015 03:56
|
Nero skrev: Jeg bor i området... Og kører tit forbi Bryghuset. Der er stort set stuvende fyldt med mennesker, hver aften. Hvorfor? Fordi de kører en pris politik, som er attraktiv. Jeg har omvendt også hørt andre bar ejere i området, rakke stedet ned. Og 'himle op' om 'skruebrækker' osv. Er det her at der er et problem Moerk? Jeg har ikke noget problem som du antyder Nero...... Jeg gav jo netop stedet en chance p.g.a. de billige priser, gode mad og mange søde damer.... Synes det er et fint koncept han kører. Jeg bad bare en lemon til min gin/tonic, fik af vide jeg kunne gå på 7'11 selv og købe, derefter spurgte jeg efter wifi koden, fik her af vide at 'Jeg arbejder ikke her' af ejeren..... for dernæst at blive smidt ud fordi ejeren mener jeg havde kaldt ham en idiot.... Hvilket jeg absolut ikke gjorde, slet ikke min stil... Iøvrigt hvorfor kører du forbi Nero, hvorfor ikke stoppe op når det er så glimrende derinde.... ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.