Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Fra DK til TH med Singapore Airlines
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 03/04-2006 20:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Jeg vil gerne høre om der er nogle der har haft erfaring med dette flyselskab? Og om der evt er nogle der ved hvilken rute man flyver for at komme til Bangkok fra Danmark? Også gerne prisen
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| tintin |
Lagt på d. 03/04-2006 22:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 94 |
Selskapet er blandt de beste på service. Ruten er Køben-Singapore-Bangkok.
Mvh. Tintin
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/04-2006 09:08
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Du flyver med Singapore Airlines fra KBH enten Tirsdag , Torsdag eller lørdag klokken 1120 om formiddagen med DQ351 en B777, der er verdens bedste service ombord samt du kan boltre dig med det nyeste i inflight entertainment med video on demand dvs du bestemmer selv hvornår og hvilken film du vil se i dit sæde samt valg mellem afsindigt mange musik og spil mm , så lander du i Singapore dagen efter klokken 0530 ca og det første fly mod Bangkok afgår 0845 så der er lige tid til lidt morgenmad inden du begiver dig videre - du vil så være på dit hotel i Bangkok omkring middagstid - flyver aldrig andet en SQ
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/04-2006 09:09
|
|
Glemte lige prisen: afhænger af tidspunkt selvfølgelig , men typisk omkring de 7000kr hele vejen for en retur billet....
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/04-2006 09:27
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Singapore Airlines er et klart alternativ til THAI og SAS, og mange vil kun med dem. Ruten BKK-SIN-CPH har dog et kedeligt stop i Singapore, da et er sent om aftenen, og alt er lukket i lufthavnen, og så kan man blot sidde der og glo. /Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 04/04-2006 09:28 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 04/04-2006 13:10
|
Det passer jo ikke helt med hvad pdrhan beskriver?
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/04-2006 13:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
hej pdrhan, Det må være godt siden du vil tage en omvej over singapore for at komme til bkk fremfor at flyve direkte. mvh rinpoche |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/04-2006 13:32
|
Hanuman skrev: Det passer jo ikke helt med hvad pdrhan beskriver? ![]() Hvad er det, der ikke passer? /Robert Redigeret af Robert Kronberg d. 04/04-2006 13:34 Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 04/04-2006 13:35
|
Pdrhan skriver at man lander kl. 05.30, og du siger sent om aftenen?
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/04-2006 14:03
|
Hanuman skrev: Pdrhan skriver at man lander kl. 05.30, og du siger sent om aftenen? Pdrhan taler om CPH-SIN-BKK. Jeg taler om BKK-SIN-CPH. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 04/04-2006 15:03
|
Aha, undskyld min antagelse Hvor længe skal man så ca. vente i Singapore på vej hjem?
|
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 04/04-2006 15:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Er det lokale eller danske tidspunkter pdrhan har skrevet ? Jeg er nysgerrig efter flyvetiden Kastrup - Singapore |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 04/04-2006 16:06
|
Det er formentlig lokale tider, da man altid benytter pågændende lufthavnes egne tider, hvilket kan få logistikken til at se underlig ud, især hvis der er skift af fly undervejs. /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 04/04-2006 18:18
|
Er sæderne i flyet anderledes end med THAI? Og er prisen på ca. 7000,- kr. inkl. lufthavnsskat og andre afgifter?
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/04-2006 19:51
|
|
Kronberg - der er IKKE lukket i SIN lufthavn når du kommer fra BKK - flyet til CPH afgår - rigtigt som du skriver sent 0100LT SIN , men alle restauranter , tax-free shops , mm ER altså åbne , også på den tid af dagen - husk på der er ingen kinesere der holder lukket når de kan se profit! Alle fly til europa afgår fra SIN efter midnat , så jo alle shops er åbne og der er absolut ikke kedeligt...hvis man tager det sene fly fra BKK der lander i SIN omkring kl 2200 har man et par timer til at shoppe og spise i.....gratis internet osv i lufthavnen..... sæderne er en lille smule bredere i SQ B777 end i Thai´s B744 Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 05/04-2006 14:36
|
Og de ca. 7000,- kr. er inkl. alle skatter og afgifter?
|
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/04-2006 15:22
|
Hej pdrhan, Der var lukket, da jeg fløj BKK-SIN-CPH. Men okay, det var også i maj 2002 - desuden var det under Sars, så jeg fik endda et Sars-pas, da jeg returnerede til Thailand... /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 05/04-2006 17:40
|
|
OK Kronberg - de ca 40 gange jeg har været i SIN har der ALDRIG været lukket , var der dog ikke under sars , så det kan måske være derfor....
![]() |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 05/04-2006 17:58
|
Ok, måske var der særlige omstændigheder under Sars, som var årsag til, at jeg fik en dårlig oplevelse. Det har jeg ikke overvejet. Så måske skulle jeg overveje Singapore igen - lige bortset fra at konen nu har ansøgninger hos Lufthansa og THAI... /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 05/04-2006 21:05
|
Hvor henvender I jer, for at få billetter med SQ?
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.