Se indlæg|
Supertilbud til Thailand på Premium Economy i sommerperioden
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 15/06-2016 12:52
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Supertilbud til Thailand på Premium Economy i sommerperioden Rejs til Thailand på Premium Economy til særligt fordelagtige priser i sommerperioden 24. juni - 12. august I sommerperioden 24. juni - 12. august indsætter THAI 2 ekstra fly til Bangkok hver fredag og søndag. Det betyder hele 9 ugentlige non-stop afgange mellem København og Bangkok til sommer. Fredags- og søndagsafgangen opereres med en Boeing 777-200ER med hele 30 pladser på Premium Economy. Flyet (TG953) afgår fra København kl. 21.30 og lander i Bangkok næste dag kl. 13.05. Tilbudet gælder kun Premium Economy Class på TG953 til Bangkok på udrejsedagene fredag og søndag i nedenstående rejseperiode. På hjemrejsen fra Bangkok kan der frit vælges mellem TG952 fredag og søndag og TG950, som opererer dagligt. Rejseperiode: 24. juni - 12. august 2016 Salgsperiode: Indtil 31. juli Destinationer: Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Krabi, Udon Thani, Ubon Ratchathani og Khon Kaen. Book nu på www.thaiairways.dk eller ring til THAI på 3375 0120 eller til dit rejsebureau og hør om de meget favorable priser på Premium Economy. Sendt ud via mail dd. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| energy |
Lagt på d. 15/06-2016 14:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 311 |
Webmaster skrev: Supertilbud til Thailand på Premium Economy i sommerperioden Rejs til Thailand på Premium Economy til særligt fordelagtige priser i sommerperioden 24. juni - 12. august I sommerperioden 24. juni - 12. august indsætter THAI 2 ekstra fly til Bangkok hver fredag og søndag. Det betyder hele 9 ugentlige non-stop afgange mellem København og Bangkok til sommer. Fredags- og søndagsafgangen opereres med en Boeing 777-200ER med hele 30 pladser på Premium Economy. Flyet (TG953) afgår fra København kl. 21.30 og lander i Bangkok næste dag kl. 13.05. Tilbudet gælder kun Premium Economy Class på TG953 til Bangkok på udrejsedagene fredag og søndag i nedenstående rejseperiode. På hjemrejsen fra Bangkok kan der frit vælges mellem TG952 fredag og søndag og TG950, som opererer dagligt. Rejseperiode: 24. juni - 12. august 2016 Salgsperiode: Indtil 31. juli Destinationer: Bangkok, Chiang Mai, Phuket, Krabi, Udon Thani, Ubon Ratchathani og Khon Kaen. Book nu på www.thaiairways.dk eller ring til THAI på 3375 0120 eller til dit rejsebureau og hør om de meget favorable priser på Premium Economy. Sendt ud via mail dd. Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 15/06-2016 15:53
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 641 |
energy skrev: Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet. |
|
|
|
| Nero |
Lagt på d. 15/06-2016 17:40
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 354 |
TomDK skrev: energy skrev: Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet. Og det er præcis det jeg gør. Du tænker på Austria A. Ta'r gerne den 50 min. mellem landing i Wien og får en betydelig bedre og nogle gange (alt efter årstid) bedre pris. Bedre service, bedre mad, lounge access og fast track. Austria er medlem af Star Alliance, så intet pointtab. Thai' skal til at oppe sig. Deres service er de sidste år kun gået en vej. Ned. |
|
|
|
| Thaidreamer |
Lagt på d. 15/06-2016 21:22
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 183 |
austria er da ik særlig godt |
|
|
|
| handy |
Lagt på d. 16/06-2016 07:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1057 |
hvad er der i vejen med dem meget bedre mad en Thai og en afgang fra chp kl 20 hvilket der passer min døgnrytme noget bedre bare min mening og ankomst kl 1430 hvilket gør den nemmere at holde sig vågen til om aften og så være inde i rytmen næste morgen foretrak også altid SAS da det stadig var en mulighed. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 16/06-2016 07:39
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Har brugt dem en del gange ikke noget at klage over handy skrev: hvad er der i vejen med dem meget bedre mad en Thai og en afgang fra chp kl 20 hvilket der passer min døgnrytme noget bedre bare min mening og ankomst kl 1430 hvilket gør den nemmere at holde sig vågen til om aften og så være inde i rytmen næste morgen foretrak også altid SAS da det stadig var en mulighed. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 16/06-2016 08:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
kiml skrev: Har brugt dem en del gange ikke noget at klage over handy skrev: hvad er der i vejen med dem meget bedre mad en Thai og en afgang fra chp kl 20 hvilket der passer min døgnrytme noget bedre bare min mening og ankomst kl 1430 hvilket gør den nemmere at holde sig vågen til om aften og så være inde i rytmen næste morgen foretrak også altid SAS da det stadig var en mulighed.Har brugt dem en gang, og jeg må sige bort set fra man skal mellemlande, så de bedre end thai, for de er sgu da faldet langt tilbage. Kun fordi det er direkte jeg gider bruge thai. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 16/06-2016 09:48
|
Nero skrev: Og det er præcis det jeg gør. Du tænker på Austria A. Ta'r gerne den 50 min. mellem landing i Wien og får en betydelig bedre og nogle gange (alt efter årstid) bedre pris. Bedre service, bedre mad, lounge access og fast track. Austria er medlem af Star Alliance, så intet pointtab. Thai' skal til at oppe sig. Deres service er de sidste år kun gået en vej. Ned. Nu er det ikke fordi jeg flyver til Thailand så tit og når det er med familien er det altid på økonomi. Men en gang om året tager jeg på messe i Taiwan og der tager jeg altid en mellemlanding i Bangkok og bliver et par dage. Den tur kan jeg trække fra i mit firma og har derfor rejst på de bedre pladser en gang imellem. Tidligere var Premium Economy et rigtigt attraktivt da man ret billigt kunne opgradere til den med miles. Så skulle man bare købe en billet uden begrænsninger. Sådan har jeg tidligere fået en retur for omkring 8-10.000 kr. Til den pris synes jeg at service og pladsforhold er fantastiske. Men for et par år siden ændrede de i både optjenings vilkår og brugs vilkår så det nu er så godt som umuligt at få en opgradering. Samtidig tager de ofte 13-15.000 kr for PE og det er jo i virkeligheden Business class område. Jeg har lidt på fornemmelsen at de har opdaget at Danske virksomheder ikke køber Business class biletter men gerne Premium Economy så derfor kalder de bare Business det på turen til Danmark og sparer samtidig på nogle af ydelserne. Jeg tænkte ikke på noget specifikt selskab men hvis jeg næste år ofrer en business class billet til Thailand kunne jeg godt forestille mig at det blev med Emirates. |
|
|
|
| Chrlau |
Lagt på d. 18/06-2016 23:26
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 35 |
TomDK skrev: energy skrev: Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet. Jeg skal til Samui i februar, og har lige købt business hos Qatar for 11000 kr retur. Det kan vist ikke gøres billigere |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 19/06-2016 07:16
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
lyder dælme billy Chrlau skrev: TomDK skrev: energy skrev: Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet. Jeg skal til Samui i februar, og har lige købt business hos Qatar for 11000 kr retur. Det kan vist ikke gøres billigere |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 19/06-2016 10:17
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Billigt, hmmm måske men husk lige hvem og hvilket samfund du støtter når du vælger muslimsk og arabisk kiml skrev: lyder dælme billy Chrlau skrev: TomDK skrev: energy skrev: Vildt godt tilbud... ha ha Jeg bestilte for 1 mdr. siden med Thai, afrejse slut juli og nu er det ca 600,00 kr dyrere :-) Er det ikke det typiske med Thai, de er aldrig specielt billige. Jeg tjekkede lige priser og 13.000 synes jeg ikke er specielt godt tilbud når man så er tvunget til at rejse på specielle dage. Til den pris kan man jo købe en rigtig business class billet hos andre selskaber. ok man skal så have en mellemlanding men det er jo ikke så slemt når man har lounge adgang og kommer først af og på flyet. Jeg skal til Samui i februar, og har lige købt business hos Qatar for 11000 kr retur. Det kan vist ikke gøres billigere |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/06-2016 14:04
|
buick skrev: Billigt, hmmm måske men husk lige hvem og hvilket samfund du støtter når du vælger muslimsk og arabisk Om det går til det ene eller andet totalitære samfund er vel ligegyldigt. |
|
|
|
| buick |
Lagt på d. 19/06-2016 16:57
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 549 |
Du fortrække måske et samfund med isis, sharia osv??? TomDK skrev: buick skrev: Billigt, hmmm måske men husk lige hvem og hvilket samfund du støtter når du vælger muslimsk og arabisk Om det går til det ene eller andet totalitære samfund er vel ligegyldigt. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/06-2016 17:20
|
1. kan du ikke svar under citatet eller slette det helt det er dårlig forum skik. 2. Jeg kan bare ikke se at det har nogen indflydelse på mit valg af flyselskab, når jeg er på vejl til et land under diktatur og at jeg så benytter er andet diktaturs flyselskab. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/06-2016 17:44
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 4361 |
Enig med buick, alle de skod Sunni selskaber burde boycottes eller forbydes at operere i civiliserede samfunds airspace.. Pilrådne er de, ingen moral og etik, lax safety, og de hader os, men vil gerne tjene penge på os, typisk beduin dobbeltmoral.. ![]() |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/06-2016 18:40
|
JohnBKK skrev: Enig med buick, alle de skod Sunni selskaber burde boycottes eller forbydes at operere i civiliserede samfunds airspace.. Pilrådne er de, ingen moral og etik, lax safety, og de hader os, men vil gerne tjene penge på os, typisk beduin dobbeltmoral.. ![]() Nej det overrasker jo ikke at du mener det, men så er det jo så heldigt at du bare kan lade være med at bruge dem. Der er trods alt ingen tvang. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/06-2016 18:53
|
|
Klart, jeg vælger selv, men det er da absurd at de selskaber har lov at ekspandere udover alle grænser til dumpingpriser, når vi ved hvordan de behandler deres slaver.. nå nej, ansatte, total kontrol med deres liv, dårlig løn, slavekontrakter, tvivlsom moral, dårlig safety, pressede piloter, mere??? Jeg troede engang at resten af verden ville aspirere til at nå op på Europæisk/vestlig standard på stort set alle områder, men nej, det er gået lige modsat, trist.. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 19/06-2016 20:27
|
JohnBKK skrev: Klart, jeg vælger selv, men det er da absurd at de selskaber har lov at ekspandere udover alle grænser til dumpingpriser, når vi ved hvordan de behandler deres slaver.. nå nej, ansatte, total kontrol med deres liv, dårlig løn, slavekontrakter, tvivlsom moral, dårlig safety, pressede piloter, mere??? Jeg er lidt ked af at sige det men stort set alt personale der arbejder bag piloterne er ikke særligt godt lønnet. Det gælder for alle selskaber med undtagelse af de gamle som også har svært ved at overleve. Idag er det jo muligt at finde de tal http://become-cab...index.html (klik på de enkelte skeskaber listet). Som du kan se giver Emirates, Qatar og Etihad alle en konkurrencedygtig løn på området. Ja det er ikke just noget man bliver rig af men sådan er det jo i hele industrien. Hvad der også gælder for det meste af industrien er for korte layovers og dermed potentielt træt personale. Ja det er desværre der vi er kommet til i disse tider med flyrejser der er så billige som de er. Heldigvis har det aldrig været mere sikkert at flyve. Angående kulturen så har du sikkert ret men jeg tror ikke det påvirker sikkerheden i samme grad som du uden tvivl gør. Det handler mere om personale glæde end om sikkerhed. |
|
|
|
| JohnBKK |
Lagt på d. 19/06-2016 21:02
|
|
Jeg vil hellere ha´denne her type piloter bag roret end nogle Mohammed tilbedere der kun kan vræle "Allah U Akbhar" når deres shishkebab hits the fan! https://www.youtu...jeyQdvxgj4 Off topic korrektion, kig her: Lummert... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

og ankomst kl 1430 hvilket gør den nemmere at holde sig vågen til om aften og så være inde i rytmen næste morgen foretrak også altid SAS da det stadig var en mulighed.