Se indlæg|
Thai undervisning i Bkk og KBH.
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 13/04-2006 02:31
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej. Vi har ledige pladser paa holdet her i Bangkok og jeg mener ogsaa at vide der er ledige pladser i Kobenhavn, Intereserede kan kontakte Clyde i Bangkok eller Morten I Kobenhavn. Undervisningen i Bangkok foregaar hver Mandag fra klokken 1630 til klokken 1830 i Thai Integrations lokaler i Wang Hin Huset Thai Integration. Wang Hin Huset. 28 Ladplakao Soi 46. Den lyseroede bygning paa hoejre haand. Ladplakao gaar fra Wang Hin krydset til Ramintra Rd. Med venlig hilsen. Clyde. Er din kone eller kaereste paa vej til Danmark er det ogsaa muligt for hende at laere Dansk. Send PB eller ring. At kunne Thai er vejen til nye oplevelser i Thailand. Redigeret af clydehaumann d. 09/06-2006 16:54 Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/04-2006 08:17
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
mangler stadig svar på hvorfor flyttet til mandag , det er den værst tænkelige traffik der er på vejene den dag , foretrækker stadig søndag og er ikke alene om dette hilsen jeppe |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 13/04-2006 15:32
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Kære Jeppe, De af os, der arbejder 5-6 dage om ugen og/eller har koner, der arbejder 5-6 dage om ugen, har kun søndagen tilbage som familiedag. Ingen familie kan fungere ordentligt, hvis manden ikke kan ofre bare en dag om ugen på den. Jeg forstår godt, at det er lidt bøvlet for dig, hvis du skal bruge endnu længere tid på transport. Men jeg ofrer gerne lidt spildtid for min families skyld. Vi har dog snakket om, at lave et arrangement om søndagen en gang om månden. I øvrigt er jeg åben over for andre hverdage som fx tirsdag eller onsdag, men ikke torsdag, da der allerede er to arrangementer i kolonien, og heller ikke fredag, da det også er familieaften. Hilsen, Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/04-2006 20:21
|
|
hej robert du har helt sikkert ret i af det med familien skal passes , nu har hverken jeg eller suk haft nogen indflydelse på ændringen an undervisningstiden , men det undrer mig meget at man ikke har tænkt på traffik kaoset der er om mandagen det er simpelthen umuligt at komme frem , det er godt nok rigtigt at det som clyde sendte mig som privat besked at man kan bruge motorvejen men det koster en hel del at gøre dette og da vi ikke er lønmodtagere skal vi se lidt mere på pengene en måske andre skal . tirsdag eller onsdag er ok for mig og tænker også det er for suk , og for god ordens skyld så kunne man godt havde spurgt os inden man ændrede noget det havde været et pænere træk af klubben. hilsen Jeppe |
|
|
|
| clydehaumann |
Lagt på d. 13/04-2006 20:59
|
![]() Antal indlæg: 1145 |
Hej. Jeppe. Der er sendt en PB til dig. Dansk Thai Sprogskole underviser i dansk på en måde der kan forståes. Har over 20 års erfaring i sprogundervisning.
Vi hjælper selvfølgelig gerne med visumansøgning og familiesammenføring. Har 8 års erfaring. Visum Hjælp. GRATIS Undervisning. SE VORES HJEMMESIDE. http://thaidanishservice.com https://www.facebook.com/groups/danskthaisprogskole/ |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 18/04-2006 19:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hej jeg er ny her på siden, ville gerne lære at tale Thai her i kbh. hvem er Morten?? Hilsen Harry |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/04-2006 19:59
|
|
Harry skrev: Hej jeg er ny her på siden, ville gerne lære at tale Thai her i kbh. hvem er Morten?? Hilsen Harry Hejsa Harry Det er mortendue du kan skrive en privat besked til ham eller enmail Hilsen bamsen Ps du kan møde op i nørregade 34 søndag klokken 10 |
|
|
|
| Eigil |
Lagt på d. 18/04-2006 20:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Tak for hjælpen ;-) |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 16/06-2006 21:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 194 |
Hej Alle Må desværre aflyse Søndagsskolen i KBH søndag d. 18. Vi er stærkt tilbage søndag d. 25. kl. 10 som sædvanlig, Nørregade 34. Hygge, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 23/07-2006 17:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hvad koster søndagsskole? MVH Jesper |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/07-2006 20:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Ja det vil jeg også gerne vide! Og hvordan foregår undervisningen...er det `rot learning` eller er det mere `linguistik`? Og hvilket niveau foregår undervisningen på? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 23/07-2006 20:15
|
|
Hov glemte lige at sige at det er det i Bangkok jeg er interesseret i. ![]() |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 15/09-2006 12:52
|
|
Hej Alle Søndagsskolen KBH er aflyst søndag d. 17. september. Vi er stærkt tilbage d. 24...... Vi er pt. 10 elever og kører 2 niveauer - du kan stadig nå at være med. Chok dii, Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/09-2006 16:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ajarn, nej det er ikke rot learning med mindre du er interesseret i biogas-udvinding ![]() Linguistik er også ukendt i bredere dansk såvel som engelsk talende kredse, måske Ajarn skulle lytte bedre efter i sine egne timer. rinpoche |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 17/09-2006 17:19
|
|
rinpoche skrev: Ajarn, nej det er ikke rot learning med mindre du er interesseret i biogas-udvinding ![]() Linguistik er også ukendt i bredere dansk såvel som engelsk talende kredse, måske Ajarn skulle lytte bedre efter i sine egne timer. rinpoche Saa det er altsaa vaerdiloese legetimer det drejer sig om. ![]() Ok, tak for det uhyre langsomme og ubrugelige svar! ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 18/09-2006 08:29
|
|
Jeg kommenterede blot på dit engelsk, som du af uransagelige årsager finder anvendeligt på et dansk-thai board. PS. Håber at du på trods af dit brugernavn ikke underviser i engelsk i Thailand, de har da vist fortjent bedre. |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 19/09-2006 14:45
|
|
De to begreber jeg benyttede er mere end almindeligt kendt blandt engelskundervisere, og er ioevrigt to forskellige undervisningsmetoder. At du ikke kender dem viser jo bare at du ihvertfald ikke er flydende i engelsk tale. Desuden omhandler denne traad sprog/undervisning, saa hvad forkert er der i at bruge fremmede begreber? Og ja jeg underviser i engelsk hernede, og er udemaerket til det. Har gode refferancer fra diverse skoler, kollegaer og elever. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 21/09-2006 11:58
|
|
Ja, fremmede for dig er de ihvertfald, siden du ikke engang kan stave til dem. Pa på med de dyre ord ![]() er det `rot learning` eller er det mere `linguistik Det hedder rote learning og linguistic(s). |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/09-2006 13:11
|
|
Godt saa fik du fundet ordbogen frem Og nu da vi fik slaaet stavemaaden fast, saa fandt du vel samtidigt ud af hvad de to begreber egentligt betyder ![]() |
|
|
|
| MortenDue |
Lagt på d. 22/09-2006 15:49
|
|
De gode Herre. Emnet er THAI-UNDERVISNING. Og ikke engelsk / spydige kommentarer. Mvh. Morten Chance favours the prepared mind
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.