Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
billet til salg med sas i august
|
|
|
Lagt på d. 08/06-2006 20:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Grundet særlige omstændigheder er der en billet til salg men SAS direkte fra københavn til bangkok Afrejse ,d. 18 august og hjemrejse d. 8 september Den skal koste 5000 incl afgifter fik jeg oplyst så skriv til mig på bamsen Redigeret af d. 08/06-2006 20:51 |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 08/06-2006 23:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 320 |
hmmm
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 09/06-2006 01:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
Er det ikke i lavpriperioden hvor SAS og Thai sælger billetter til under 5000kr. MVH Jens Redigeret af jens d. 09/06-2006 01:13 |
|
|
|
| Robert Kronberg |
Lagt på d. 09/06-2006 05:05
|
![]() Antal indlæg: 3779 |
Hej, Prisen kan meget vel være fair nok, men kan man overhovedet ændre navnet på passageren? /Robert Visum-hjælp og kurser i dansk i Bangkok:
- Danskundervisning - PIRO Consulting Group - Visum til Danmark - Consular Services Asia "Hvis du er i et land i 14 dage, så kan du skrive en roman, hvis du er der i et halvt år, så kan du skrive en artikel, men hvis du er der i 20 år, så kan du ikke skrive noget." |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/06-2006 06:59
|
|
kan ændres
Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 09/06-2006 07:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Jeps - mod gebyr....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/06-2006 08:08
|
|
mener de sagde 200 kr
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/06-2006 08:10
|
|
skulle gerne kunne dækkes af prisen på de 5000 kr
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 09/06-2006 21:33
|
|
hej hjælp mig !!!!!!!!!!!!!!!![]()
|
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/06-2006 06:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
SLUT MED GRATIS SPRUT SAS lukker for den gratis sprut pr. 1. oktober i år. Det gælder for alle passagerer på de lange ruter, som rejser på økonomiklasse. Hvis blot hver passager herefter køber en drink, scorer flyselskabet 36 millioner kroner. Dog skal der modregnes udgifterne til indkøb. Med den nye beslutning vil det koste 30 kroner for enten en øl, en miniflaske vin eller en drink. Årligt har SAS 1,2 millioner økonomipassagerer på de lange ruter. Passagerer på business class og mellemklassen, economy flex (også kaldet business class light), kan stadig få serveret alkohol gratis. Maden vil dog fortsat være gratis for alle. Saa er det jo bare et spørgsmål om hvor når de andre flyselskabet gor det samme nar de se hvor meget de kan faa ud af naar man skal betale. Redigeret af thaikurt1 d. 10/06-2006 06:17 Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Conrad |
Lagt på d. 10/06-2006 06:22
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 959 |
Hej Thai Kurt, Hvor har du hørt dette rygte at SAS indfører betaling for drikkevarer? Har du et link? Jeg er lige kommet til DK fra Thailand med SAS og personalet kendte ikke noget til ændringer i servicen. Per |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 10/06-2006 06:42
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Hej Conrad Jeg har laest det I E-Ekstra Bladet som jeg Abonnenter paa det stå i det tillaeg i dag der hedder ferie det stå paa side side 4 Jeg vil gaar ud fra hvis du kober papir udgaven af Ekstra Bladet saa kan du laese det. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| lindegaard |
Lagt på d. 10/06-2006 09:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 332 |
Conrad... som personale kan jeg kun sige at vi som regel er de aller sidste der for noget at vide om ændringer men sådan har det været i alle mine 16 år som steward, vi får som regel alting at vide gennem pressen eller passagerer.. har nu forhørt mig på de bonede gulve og der er noget om snakken...
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent" |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 10/06-2006 15:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Bamsen er den solgt ? Er der noget frist hvor sendt man kan købe den ? Det er nemlig sådan at jeg har vundet en sæde og rejse til vm i poker l las vegas og har fået ferie i den periode men nu har jeg fået af vide at jeg kan få 15000 $ men det er dog 5000 $ mindre en værdien. Jeg kan ikke beslutte mig om skal tage der over. Hvad syndes i skal købe bamsen billet eller tage til vegas |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/06-2006 15:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
tjaaaa du taber nok ikke så meget ved at købe bamse's billet som ved at tage til las vegas ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/06-2006 15:43
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Bruno. Underligt spørgsmål......Hvad skal man dog lave i USA når man kan komme til Thailand................. ![]() Med venlig hilsen Suk..................
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 10/06-2006 23:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
hej bruno kan kun give suk ret,jeg ville ikke være i tvivl hvad jeg skulle vælge![]() ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 11/06-2006 17:29
|
|
helt klart køb bamses billet thailand er jo dejligt solmand ![]()
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 12/06-2006 06:48
|
|
Biletten er stadigvæk til salg !!!!!!
|
|
|
|
| solmand |
Lagt på d. 12/06-2006 17:41
|
|
kom nu og køb den billet
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.