Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hjemmeside
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2004 21:51
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg fandt lige den her hjemmeside inde på den norske, den ser ud til at være meget nyttig at kikke på http://www.siam-g... |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 20/10-2004 22:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 938 |
det ser ud til at være endnu en god side |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/10-2004 06:41
|
|
Davser Her er et flot sted at bo hvis man skal være i bangkok et par dage faldt lige over det da jeg kiggede på hopitaler,det er bangkoks bedste hospital som ejer det sted http://www.bumrun...tments.asp bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 21/10-2004 06:49
|
|
bamse dog ser du på hoteler med så høje priser ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/10-2004 11:53
|
|
Davser Surin Ja når det kun er for et par dage så er det okay at betale for noget godt og lokalt bamsen |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 21/10-2004 14:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Hej Bamsefar Min kone har lige ligget på Bumrungrad hospitalet i 3 dage efter en hæftig Tom Yan Gung (hun må have fået den dårlige reje). Hvis lejlighederne er af samme standard som hospitalet, så er det mere end godt. Huspitalet har dog den fordel at forsikringen betaler, selvom man har det af h........til. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/10-2004 17:16
|
|
Davser JC Ja jeg har aldrig været der,men det så bare godt ud til prisen og jeg har fået hospitalet anbefalet ,og de er rimelige i deres priser så jeg var lige inde på nettet og kigge bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 21/10-2004 18:08
|
|
jeg tager gerne stable logde de sidste par dage det er samme pris og så er det dansk![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 22/10-2004 23:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Bamsefar ,Surin og alle jer andre, I kunne jo bo på Prince Palace Hotel, Damrongrak Road, Klongmahanak ,eller bare tage en øl/cola i restaurant på toppen af hotellet,og nyde det pragtfuld udsigt over BKK , mens fruen køber sig fattigt på Bobae Tower markedet. Hotel site: [url]www.thailand-hotel.net/bangkok/hotels/hotel_1650dtt.html[/url] Markedet: [url]www.bobaetower.com[/url] M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. Der er også mange andre hoteller: [url]www.thailand-hotel.net[/url] BKK/Pattaya/Koh Samui m.m. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2004 13:14
|
|
Davser falan yao Ja det kunne jeg måpske næste gang denne gang har jeg igen bestilt værelse på bayoke suite og sidder deroppe om morgenen på 42 etage og nyder udsigten Og nej jeg får aldrig jagte min kone ud og handle, hun vil ikke bruge penge,så det er mig som handler ellers får vi sgutte noget nu snakker hun godt nok om at hun vil købe en guld halskæde til mig på 5 bath,men jeg siger hun skal spare sine penge bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 24/10-2004 19:41
|
|
bamse er du nu helt sikker på at din kone er thai![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2004 20:41
|
|
Davser Ja det siger hun og papirerne da hun er måske hun er ude fra rummet og kommer for at spise mig langtsomt Ad jeg smager ikke godt ![]() ![]() ![]() ![]() ja hun er thai bamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 06:39
|
|
det var nu også ment med et glimt i øjet bamse men måske er hun fra et andet thailand end det vi andre kender ![]() ![]() ![]() hun er en ener som du selv siger ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2004 07:09
|
|
Davser Surin Ja surin hun er en ener det siger alle som lærer hende at kende luckybamsen |
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 18:26
|
|
ja bamse det er dejligt at høre at jeg ikke er alene om at have verdens bedste kone![]() |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 25/10-2004 18:29
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Hej bamse og surin Er det ligesom i boksning der er også flere verdensbedste. ha-ha så er der sku tre |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2004 18:43
|
|
Davser oleskyum Ja er det ikke dejligt, at vide at man har en af de bedste uanset hvor mange der er så er hun en af de bedste,og man føler sig møj heldig at ha fundet hende,sådan har jeg det bamsen |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 25/10-2004 18:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
hej bamse Skal vi dele dem ind i vægtklasse eller højde så bliver der et par ekstra mestre. oleskyum |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 25/10-2004 19:42
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Hejsa Jeg må desværre fortælle jer at i tager helt fejl ![]() Min er den bedste ![]() John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| surin |
Lagt på d. 25/10-2004 20:14
|
|
det er muligt men ikke i min kones vægtklasse der er hun nemelig verdens mester![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.