Se indlæg
 Udskriv debat
Når perioden på 120 dage er gået på VoipDiscount.
Santhumpon
Hej.

Til alle jer som også bruger VoipDiscount.
Pengene er ikke spildte inden de 120 dage udløber.
Jeg fik denne meddelelse i dag da jeg var inde på min konto på VoipDiscount.

Meddelelse fra VoipDiscount:
Dit tilgodehavende vil udløbe om 4 dage. Køb venligst ekstra tilgodehavende for at undgå dette.
Ved at købe ekstra tilgodehavende vil dit nuværende tilgodehavende
også blive ved med at være gyldigt.

Altså de resterende penge vil blive overført til den nye 120 dages periode.Grin

http://www.voipdi...

Med venlig hilsen.
Torben Santhumpon Jensen.
Redigeret af Santhumpon d. 19/07-2006 17:12

samee
ja jo men øge det her lyder ski da lidt underligt:

thailand (Landline & Mobile) SuperDeal! free*

With VoipDiscount you can call anywhere in the world at the lowest rates possible. And best of all, you can call several popular destinations for free* AND get a VoIP-In phone number for free! Just download VoipDiscount, install and register the program and start calling!

Kan dette virkelig passe, det er taget ud fra siden???? nogen som kan kaste lidt lys over det!! har aldrig nogensinde fået nogt gratis
Redigeret af samee d. 20/07-2006 22:35

lindegaard
samee... kan kun give dig ret... intet er gratis... men det virker sgu'... du kan endda få den til at ringe til din privat telefon, så du ikke behøver sidde foran pc'en... der står de tager 0.03 euro cent i opkaldsafgift... vi har næsten brugt kvoten på 300 min pr. uge, men der er endnu ikke sket nogen reduktion på min regnings side, skønt vi har foretaget 11- 12 opkald...Grin
omne ignotum pro magnifico
"everything unknown appears magnificent"

Stampe
Kan kun siger at det virker perfekt !
Også når man laver direktcall så er kvaliteten lige så god som ved normal telefon.
Vi benytter Nu kun VoipDiscount som vi ber om at ringe til vores fastnet telefon også ringer den til mobil i Thailand ( også fastnet i England ) det koster kun 0.03 euro cent. Pr. Gang
så nu kan kone bare ring alt det hun vil ( Og tro mig nogen gange er telefonen rødglødene når hun er færtig med at tale med Thailand )
GrinGrinGrin
Redigeret af Stampe d. 20/07-2006 22:58
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

Davser
Ja det er for fedt,sikke enmasse penge vi sparer på det woip discount
Og så det at de kan bruge egen tlf.
Det kan kun anbefales,og så kan man skrive sms på det også
bamsen

tomu
Stampe skrev:
Kan kun siger at det virker perfekt !
Også når man laver direktcall så er kvaliteten lige så god som ved normal telefon.
Vi benytter Nu kun VoipDiscount som vi ber om at ringe til vores fastnet telefon også ringer den til mobil i Thailand ( også fastnet i England ) det koster kun 0.03 euro cent. Pr. Gang
så nu kan kone bare ring alt det hun vil ( Og tro mig nogen gange er telefonen rødglødene når hun er færtig med at tale med Thailand )
GrinGrinGrin

Gælder det også hvis man beder VoiopDiscount om at ringe til ens mobil, og derefter ringe til mobil/fastnet i Thailand?

Stampe
Hvis du beder VoIpDiscount om at ringe til din mobil saa koster det noget mere end de 0.03 euro cent pr. gang
CoolCoolCool
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

falang yao
Hej Tomu,

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

Jeg har lige prøvet det, ved at ringe til mit fastnet og bruge mobilen som "directcall".
Det vil koste dig 0.20€ i minutet. Så desvære, en dyre fornøjelse Sad Wink

-----our complete rate list:

denmark (Landline) SuperDeal! free* free*
denmark (Mobile) 20ct 23ct.

M.v.h., M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 18/08-2006 13:25
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

tomu
øv..Sadså må jeg ud og købe en trådløs headset..Wink

tomu
Santhumpon skrev:
Hej.

Til alle jer som også bruger VoipDiscount.
Pengene er ikke spildte inden de 120 dage udløber.
Jeg fik denne meddelelse i dag da jeg var inde på min konto på VoipDiscount.

Meddelelse fra VoipDiscount:
Dit tilgodehavende vil udløbe om 4 dage. Køb venligst ekstra tilgodehavende for at undgå dette.
Ved at købe ekstra tilgodehavende vil dit nuværende tilgodehavende
også blive ved med at være gyldigt.

Altså de resterende penge vil blive overført til den nye 120 dages periode.Grin

http://www.voipdi...

Med venlig hilsen.
Torben Santhumpon Jensen.

Er der nogen der ved hvor meget bliver man bedt om at købe efter de 120 dage?

Webmaster
Hejsa Tomu,

Vi har lige fyldt op igen herhjemme.
Valget var på €10 eller €25. Valget faldt naturligvis på de €10 :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
swaddii
hej alle herinde har prøvet at downloade men det virker ikke for mig,nogen der hved hvordan man gør,for de skriver bare error hele tiden ??SadWink
Cheersen gang Isaan altid Isaan

falang yao
HEJ falang,

Kunne det tænkes at det er p.g.a. følgende:

<<System requirements:
PC running Windows XP, 2000 (with SP2)
300 MHz processor
128 MB RAM
10 MB free disk space on your hard drive
Sound Card, and headset with microphone
Internet Connection broadband: Cable, DSL, with minimum 64 kbit/s up/downstream>>

Hvilken download link brugte du :

Download Now i den orange ikon eller

With VoipDiscount you can make free* calls over the internet to any of your online friends, as well as various popular destinations. Download it now for free and start calling immediately.

eller fra

To enjoy free phone calls from your PC, just download and install this application (1700Kb )
Download now
System require

Det burde ikke gøre nogen forskel for det er den samme fil : setupvoipdiscount.exe , du skal download for at installerer VOIPdiscount.

Ikke andet end : PRØV igen det skal nok lykkes før eller senere.

Redigeret af falang yao d. 27/08-2006 22:42
falang-yao@dansk-thai.dk

h
jeg satte det op for en af vores gode venner igår og der var ingen problemer

Hejsa Nu har jeg også fået voip, men jeg kan åbenbart kun tale igennem min computer. 1 gang fik jeg den til at ringe på min telefon, men så kunne hun ikke høre mig, jeg kunne høre hende. Hvad gør jeg forkert? Synes ellers jeg har gjort det jeg skulle, men det har jeg åbenbart ikke. Når man taler igennem computeren er det oz kun mig der kan høre hvad der bliver sagt, den anden kan kun høre sig selv og mig en lille smule med støj på.

Ps har betalt de penge man skal
Redigeret af d. 28/08-2006 11:04

falang yao
Hej JSH71,

Har du checket indstilling på mikrofon, kunne være at den slået fra !
Bare en mulighed, har selv prøvet det før Wink.

<<Bemærk!
Hvis du vil åbne Egenskaber for Lyde og lydenheder, skal du klikke på Start, klikke på Kontrolpanel, klikke på Lyd, tale og lydenheder og derefter klikke på Lyde og lydenheder.>>

Redigeret af falang yao d. 28/08-2006 11:36
falang-yao@dansk-thai.dk

har lige fundet ud af det ellers tak for svaret

Ok så forstår jeg sgu godt vores allesammens *lille* bamsen er så glad for det her voip. Det virker uporklageligt i forhold til skype i hvert fald.

Troede bare først man ikke behøvede at have ens computer og programmet tændt som med ip telefoni.

Der er bare en ting jeg ikke forstår, og det er at i de kontaktpersonner man har, når man ringer til dem går den over computeren og der har jeg godt nok en elendig forbindelse. Jov jeg kan høre, men de andre kan kun høre meget lidt og med rumklang. Er der nogle der ved noget om det?
Men når jeg ringer direct call er der ingen problemmer, det er ligesom den almindelige herhjemme både i dk og thailand.

John
Problemet opstår måske hvis du bruger højtalere og microfon, jeg bruger et headset og har en rigtig god forbindelse.
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
Hej John din gamle exryger GrinGrinGrin
Ok jeg bruger kun en alm. mikrofon, men jeg tvivler sgu på det hjælper med et headset.

Men pyt skidt nu med det for det virker hver gang nu på direkt callGrinGrinGrin

Spring til debat: