Se indlæg
 Udskriv debat
Pattya
John
Hej
Jeg er lige kommet hjem efter en ferie i Pattaya. Det er første gang jeg har været der, det er helt sikkert det billigste turist område i Thailand.
Men det er nok ikke et sted jeg vil tage til igen foreløbig, efter min mening er der for mange barer og for mange gamle grise, og en meget lille strand, næsten ingen sol pga. parasoller.
Yderliger er Russerne netop lige startet på at charterflyve direkte dertil, og det gør det bestemt ikke bedere efter min mening.

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Nuk
HEJ !
Ja,Pattaya er billigt, når man er turist , og har penge nok med, men prøv provinserne, og se hvad du kan opleve der for de halve penge.
Det er ikke Pattaya, men det rigtige Thailand !!!!!!!!!
Er selv kommet der gennem 10 år, og nu har jeg bygget et hus derude, så jeg kan nyde min alderdom der !!
Håber du vil forsøge, hvis du ka' li' Thailand.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
 
surin
pattaya er fint og sjovt men det er ikke billigt man kan sige jo sjover jo mindre billigt prøv landet næste gang
 
John
Jeg tror jeg blev misforstået.
Jeg kender udemærket "landet", især Isaan hvor vi er ved at bygge hus. Jeg mener at Pattaya er det billigste turist område jeg har været i.

JohnGrin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
surin
jeg må igen protestere mad og hotel er meget billigt i pattaya men hvis du regner piger og sprut med så er det billigere at være et dyrt sted i thailand bare stedet er uden barpigerGrinGrin
 
John
Hej Surin

Kan du nævne bare 1. turistområde hvor der ikke er barpigerPfftPfft

JohnGrin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
jager
grand palace, og det gyldne tempel

jager
 
surin
ok john der fik du mig Grin du må bære over med mig det er snart et helt år siden jeg var der sidstGrinGrin
 
dkjohnt
Velkommen tilbage.....
Russerne har været der de sidste par år, og med en masse problemer til følge, bl.a bankrøverier. Thailænderne strammede så op og gjorde det svært for Russere at få visa til Thailand. Men da Russerne lagde for mange penge i blandt andet Pattaya, ændrede man igen tilbage til de gamle visa regler. Så Pattaya er nu godt fyldt med Russere igen, hvis hjemlige rejsebureauer "ejer" mange af de store hoteller. Og mafiaen følger med. Også en hel del Russiske piger optræder med liveshows rundt omkring på lukkede steder, mest henvendt til thaimænd der ynder piger fra vesten.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"
 
John
I de andre turistområder har jeg da også mødt russere i små mængder. Men det der chokere mig er at jeg i Pattya lokal tv så det første russiske charterfly lande (i en lufthavn tæt på Pattya, direkte fra Moskva) og det Thailandske politi modtog dem med blomster osv. Yderligere var der et Russisk tv hold der optog en reklamefilm.
Så noget tyder på at pattya vil blive overrendt af russere, jeg syntes allerede der var mange da jeg var der.

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
surin
ja det kan ikke være det bedste for thailand men som alle andre steder så tæller penge højtSad
 
bahtman
man finder vist ikke billiger starndhoteller end i pattya, ligesom der er utrolig gode tv kanaler i pattya. maden syndes jeg dog ikke er noget at skrive om, iforhold til fx. hua hin er den meget dyr. ligesom jeg har oplevet elendigt mad i indtil flere resturanter. i vieting resturanten som ligger ved 2road, bede jeg tjernerne om at genvarme en fisk to gange... den var iskol inde i
 
Suk Rak Ning
Har været i Pattaya mange gange, jeg syntes at det er dyrt, men jeg sidder jo heller ikke og sutter i en sodavand på et billigt hotol, nej hvis jeg er i Pattaya så vil jeg leve livet, og det koster sq kassen, men jeg er ligeglad, de gange jeg har været i Pattaya har jeg haft det som blommen i et æg.

Så stop det ævl med, at pattaya er et billigt sted.........

Hilsen PattayaSuk................Cool

i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
surin
Suk skrev:
Har været i Pattaya mange gange, jeg syntes at det er dyrt, men jeg sidder jo heller ikke og sutter i en sodavand på et billigt hotol, nej hvis jeg er i Pattaya så vil jeg leve livet, og det koster sq kassen, men jeg er ligeglad, de gange jeg har været i Pattaya har jeg haft det som blommen i et æg.

Så stop det ævl med, at pattaya er et billigt sted.........

Hilsen PattayaSuk................Cool


pattaya kan både være billigt og dyrt og efter min smag er billig ferie i pattaya for kedeligt nej billig ferie er der kun et sted at holde det er på landet hos familien
 
surin
bahtman skrev:
man finder vist ikke billiger starndhoteller end i pattya, ligesom der er utrolig gode tv kanaler i pattya. maden syndes jeg dog ikke er noget at skrive om, iforhold til fx. hua hin er den meget dyr. ligesom jeg har oplevet elendigt mad i indtil flere resturanter. i vieting resturanten som ligger ved 2road, bede jeg tjernerne om at genvarme en fisk to gange... den var iskol inde i


jeg var i hua-hin sidste år og maden var da hverken billigere eller bedre end i pattaya nærmere lidt dyrere
i vintien resturanten på 2 road har jeg aldtid fået god og varm mad deres kendings mærke er jo netop at tjenerne kommer fløjtende og løbene med den rygende varme madGrinGrin
 
falang yao
Hej Surin,
Jeg vil absolut anbefale at du inviterer Mme Surine på "Rhuen Thai" restaurant på 2nd Rd. Jeg tog familien dertil for 3 år siden og svigerforældre snakker stadig om dengang de var på Rhuen Thai.
M.v.h., M. Rasmussen Cool
 
surin
falang yao skrev:
Hej Surin,
Jeg vil absolut anbefale at du inviterer Mme Surine på "Rhuen Thai" restaurant på 2nd Rd. Jeg tog familien dertil for 3 år siden og svigerforældre snakker stadig om dengang de var på Rhuen Thai.
M.v.h., M. Rasmussen Cool

det lyder godt hvor på 2 road er den er det den der ligesom ligger lidt bag ved som op af en lille soi ret tæt ved vientien
 
falang yao
Hej Surin,
Det tror nok,så vidt jeg husker er der en stor silke/gifts foretning foran.
Bon appetit.
M.v.h., M.Rasmussen Cool
 
John
Hej Suk

Når du påstår det er noget vrøvl at Pattaya er billig, så syntes jeg du skulle prøve at tage til Hua Hin, Samui, Krabi, Phi Phi eller Phuket så vil du nok ændre mening, jeg taler ikke om at sidde og spytte i en sodavand i en bar men bla. om hotel og taxi regninger.

John Grin
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
Pescator
John skrev:
I de andre turistområder har jeg da også mødt russere i små mængder. Men det der chokere mig er at jeg i Pattya lokal tv så det første russiske charterfly lande (i en lufthavn tæt på Pattya, direkte fra Moskva) og det Thailandske politi modtog dem med blomster osv. Yderligere var der et Russisk tv hold der optog en reklamefilm.
Så noget tyder på at pattya vil blive overrendt af russere, jeg syntes allerede der var mange da jeg var der.
John Grin


Ja, jeg er også sikker på at hvis Pattaya ville blive overrendt af danskere, er det laaangt bedre.
Du lider da af en alvorlig gang fordomme hva?
"De blev modtaget med blomster" Ja, det er godt nok slemt, jeg kan ligesom forstå at det blev du ikke?
Live and let live mester.
Og lad nu være med at begynde med russisk mafia and shit, hvad med danske rockere og andet godtfolk der slår deres folder på samme kanter? same shit.


Michael
ถามเมียไปทำไมอยากรู้อยากเห็นหรือ
 
Spring til debat: