Se indlæg|
voip discount
|
|
| suphanburi |
Lagt på d. 26/08-2006 13:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hej jeg vil godt have voip discount på min pc hvad skal jeg bruge da pc står i soveværlset så en håndfritelefonder kan stå i stuen ville være godt da konen tidt ringerom natten. hvad skal jeg bruge for af ringe fra vopi jeg har ikke så meget viden om pc så jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig. ![]() mvh suphanburi |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/08-2006 13:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Hvor er dit telefonstik henne.?? Hvis det er i stuen jamen, så er der ingen problemer, Hvis stikket er i soveværelset , ja så en håndfri i stuen. Du skal ha internet forbindelse, og så skal du downloade [url]www.voipdiscount,com[/url] og vupti så er du igang bamsen Redigeret af d. 28/02-2007 20:25 |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 26/08-2006 18:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
hej bamsen hvad skal manhave for at instalere det på sin pcer? har mange tlf i hus også trådløs ![]() ![]()
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 26/08-2006 18:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
falang skrev: hej bamsen hvad skal man have for at instalere det på sin pcer ? har mange tlf i hus også trådløs ![]() Du skal bare ha plads på din pc og 1 tlf i huset er nok bamsen ![]() |
|
|
|
| suphanburi |
Lagt på d. 28/08-2006 17:14
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
hvad telefon skal jeg bruge. jeg hvar nede ved expert i frederiksværk for af købe en ip telefon men de havde ikke nogle. jeg har wep speed er det ok til ip telefon. mvh suphanburi |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/08-2006 00:39
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
suphanburi skrev: hvad telefon skal jeg bruge. jeg hvar nede ved expert i frederiksværk for af købe en ip telefon men de havde ikke nogle. jeg har wep speed er det ok til ip telefon. mvh suphanburi Hej Suphanburi, Din Weebspeed forbindelse skulle være OK til Voip. M.h.t., telefon, vil løsning med en handfrisæt/trådløs (199-250kr) være udmærket (ikke nødvendigt IP tlf. da det er ikke SKYPE), og det er bedøvende ligegyldigt hvor dit tlf.stik er i huset/lejlighed. Du skal bruge Direct Callback nr. funktionen , se mit indlæg # 3 http://www.dansk-...post_26652 Du ringer til TH fra PCen og konen står i stuen/køkkenet/toilet med den trådløs tlf. og når den ringer og hun har fået forbindelse så kan du i ro og mag surfe videre på DTW eller slukke for PCen. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 18:54 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/08-2006 00:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
falang skrev: hej bamsen hvad skal man have for at instalere det på sin pcer? har mange tlf i hus også trådløs ![]() ![]() ![]() Hej Falang, Som Bamse skrev : Du skal bare ha plads på din pc og 1 tlf i huset er nok <<har mange tlf i hus også trådløs >>Er det flere tlf. med forskelige nr. eller 1 nr. med flere telefoner forskelige steder i hjemmet ? 1- Så kan du selv vælge hvilken en der skal bruges når du taster dit Direct callback nr. 2-Alle telefoner ringer samtidigt når du bruger DCback , og du vælger selv den du vil tale fra : i stuen -soveværelset-køkkenet- og hvor som helst med den trådløs. M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 17:20 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 29/08-2006 08:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
HEJ Hvis du stadig bruger modem kan man vel ikke bruge call back for dit nummer vil være optaget???, og mobilen vil være for dyrt.D |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 29/08-2006 15:53
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej med jer. Hvilket nummer skal indtastes, hvis ikke man har fastnet og bare vil bruge sin pc, som skype osv? jeg er ikke tilmeldt konto med ip-telefoni hos cybercity, som jeg har som ADSL-leverandør. MVH Jesper |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 29/08-2006 17:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Jesper, Så skal du tilbage til plan A : d.v.s. at du skal have et headsæt (mikrofon+ høretelefoner kan også bruges, men med dårlig resultat= rumklang. forvrængning). Du behøver ikke at være tilmeldt IP-telefoni hos nogen som helst udbyder, KUN have ADSL forbindelse.(System requirements: PC running Windows XP, 2000 (with SP2) 300 MHz processor 128 MB RAM 10 MB free disk space on your hard drive Sound Card, and headset with microphone Internet Connection broadband: Cable, DSL, with minimum 64 kbit/s up/downstream) Du skal KUN INDTASTE modtagers tlf.nr. og ring (derved sparer du også de 0.05€ i opkaldsafgift ved brug af DCback). Ydermere er du ikke afhængig af din egen PC : når du har åbnet en konto hos Voipdiscount og betalte, kan du fra en anden PC hvor som helst i DK eller i TH installerer Voip program og logge dig ind med dit brugernavn og adgangskode (hvis vedkommende har det i forvejen, kan du klikke under File-Logon as Another User). Husk lige at ringer du fx.fra TH. til DK er det kun til fastnet nr. som er gratis, opkald til dansk mobil takseres med 0.20€ i MIN = 1,50kr . M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 29/08-2006 17:35 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2006 18:15
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa fy Nu har jeg lige prøvet med et headset og lige lidt hjælper det. ![]() Jeg kan udemærket høre hvad de andre siger, men de andre kan ikke høre mig kun lidt og de siger det er ligesom om der er en anden der taler. Ved du eller andre noget om det? |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2006 11:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hej igen fy Det er underligt det kun når jeg bruger voip igennem computeren der er problemmer. Nu har jeg lige prøvet at ringe op på skype og der var der ingen problemmer. Men hldigvis er der da ingen problemmer når jeg bruger directcall, for der må jeg sige at forbindelsen er noget bedre end med skype og så det gratis til thailand. Så er det lige jeg tænker, man når sgu da aldrig at komme til at bruge de 10 eoro, for efter 120 dage skal man sætte 10 eoro ind så bliver de gamle overført var der en der skrev her. |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 31/08-2006 21:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
jsh71 skrev: Hej igen fy Så er det lige jeg tænker, man når sgu da aldrig at komme til at bruge de 10 eoro, for efter 120 dage skal man sætte 10 eoro ind så bliver de gamle overført var der en der skrev her. Hej JSH71, Ja det er rigtigt. I dag har jeg lige optanket 10€ på min konto og saldo blev 19.95€ MEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN , jeg havde 14 dage tilbage på forrige konto, de er bare "forsvundet" ude i det blå luft, saldo er 119 dage ??????? Så indtil videre vil jeg anbefalde at man venter til at det er kun et par dage tilbage før ny "optankning". Jeg mener at have set et eller andet sted hvor netop VOIP reklamerede med at "resterende dage vil også blive overførte til næste periode. Jeg har sendt en mail til Stephen om det og venter på svar. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| suphanburi |
Lagt på d. 04/09-2006 11:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 17 |
tak til falang yao og andre for gode råd jeg fik voipdiscont til af virke lørdag så konen snakket i 4-5 timer med thailand.der er rigtig god lyd på trlefonen og det kostet ikke en ero.så er der andre der skal have voipdiscont vil jeg sige det er kanongodt pogram. tak for linket til falang yao. ![]() ![]() ![]() ![]() mvh suphanburi |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 04/09-2006 12:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Jeg har lige overført 10 euro på min konto men jeg undrer mig over hvorfor det ik blir trukket en eneste øre på min konto? skulle der trække 0,3øre par opkald eller?? |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/09-2006 14:10
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
K K skrev: Jeg har lige overført 10 euro på min konto men jeg undrer mig over hvorfor det ik blir trukket en eneste øre på min konto? skulle der trække 0,3øre par opkald eller?? Hej K K, De 0.03€ er nu blevet forhøjet til 0.05€, ( 5ct=37 øre) og som er et OPKALDSAFGIFT som KUN bliver trukket fra såfremt du bruger DIRECT CALLBACK nr . d.v.s. at du bruger dit fastnet telefon til Voip. Så længe du ringer til gratis nr. i TH-DK (- mobil#)-USA-Hong Kong-m.m. vil det ikke blive foretaget noget deduktion på dit konto. Jeg har p.t. 19.85€ på min konto (9.95€ fra forrige periode som blev overført (- et par DCT opkald),da jeg fyldt på igen inden de 120 dage var gået.). 4 mnd forbrug for 15 ct. tror jeg nok ikke vil vælte min budget, og vi bruger nu udelukkende DCT Callback for at konen kan snakke med familien med den trådløs og jeg kan bruge PCen i ro og mage. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 04/09-2006 14:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Nå så på den måde. ville man så ku ringe hvis man nu ikke har overført penge ?? glæder dette i 4 måneder?? |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 04/09-2006 14:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
K K skrev: Nå så på den måde. ville man så ku ringe hvis man nu ikke har overført penge ?? gælder dette i 4 måneder?? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ , (eller retter sig du vil kunne få lov til at ringe i 1min). 10€ på kontoen = 120 dage kredit= 4 mnd. M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Jesper_Hein |
Lagt på d. 10/09-2006 15:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Hej FY. Jeg takker, VoipDiscount er GENIALT! Nu taler jeg med kæresten 3-4 gange om dagen - 75 kr hver 4. måned er BILLIGT for den service!
Redigeret af Jesper_Hein d. 10/09-2006 15:15 |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2006 15:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ja ja Jesper pas nu på hun ikke bliver træt af dig nu ![]() ![]() Nej jeg synes oz det er et skide godt program, jeg har bare et problem med det, og det er at jeg kan ikke nå at bruge alle de penge inden man skal sætte flere penge ind ![]() ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











så en håndfritelefon




