Se indlæg|
Dansk-thailandsk slag mod kvindehandel
|
|
|
Lagt på d. 28/08-2006 15:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dansk-thailandsk slag mod kvindehandel Dansk politi indgår samarbejde med thailandsk politi for at bekæmpe handlen med prostituerede kvinder. De går nu efter bagmændene i Thailand /ritzau/ - 12:27 - 28. aug. 2006 Thailandsk og dansk politi går nu sammen for at finde bagmændene i Thailand, som står bag handlen med de mange thailandske kvinder, der ender som prostituerede i Danmark. - Det er et kæmpe kvanteskridt for os. Nu kan vi ikke kun gå efter bagmændene her i landet, men komme helt ned til begyndelsen af fødekæden. I stedet for bare at save grenene af, kan vi nu begynde efterforskningen helt nede ved stammen, siger Kim Kliver, chef for Nationalt Efterforskningsstøttecenter (NEC) under Rigspolitiet, http://ekstrablad...220713.ece |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 28/08-2006 16:16
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
Ja det må jo være mangel på viden.. hva andet kan man sige om det. For de fleste bagmænd som henter prostituerede til danmark befinder sig jo i danmark. Ok de har så nogle hjælpere i Thailand, enten en dansk mand eller andre Thaier men de er jo ikke selve problemet. Det har været et varmt enme i mange år og af en eller anden grund noget som politiet ikke har villet røre ved.. Le-si |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 28/08-2006 19:29
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Du har fuldstændig ret Le-Si.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 28/08-2006 20:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
ja det er selvfølgelig rigtig at der nok ikke er gjordt ret mig fra politiets side for de piger der er tvunget ud i det... men der er ikke ret mange thai piger der er tvunget ud i prostitution her i danmark... men der er en del der selv har taget skridetet ud i prostitution for de hurtige penge. |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 28/08-2006 20:50
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
hvad er det lige de har tænkt sig at finde ud af ? jeg tror ikke der er nogle piger i danmark der blive tvunget til prostitution ellers havde man nok hørt om nogle retsager eller læst det i ekstra bladet hvis i lægger mærke til er det kun "reden" der snakker med piger der er blevet tvunget herop men der har aldrig været nogle sager om det' ps.men jeg gad godt at være politi betjen der skulle til thailand og "undersøge" sagen...........lol |
|
|
|
| EPErnstDK |
Lagt på d. 28/08-2006 21:19
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Jeg synes at det er godt at de gør noget ved det, selvom jeg nu heller ikke tror på, at der er ret mange af pigerne der er tvunget til Danmark for at arbejde som prostituerede. De fleste af pigerne er jo i forvejen prostituerede i Thailand, og kommer til Danmark fordi de her har mulighed for at tjene langt mere end de kan hjemme. Selv efter at de har betalt rejsen og bordelmutteren. Men jeg håber alligevel at de får succes med at få det begrænset, så undgår vi måske at de piger der ikke kommer her som prostituerede, bliver mistænkeliggjorte i samme grad som det sker idag. Hilsen
Erik |
|
|
|
|
Lagt på d. 28/08-2006 22:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Idag er der ikke mange thaipiger som får chancen til at rejse til Danmark, så der er vel ganske få nyankomne som arbejder i branchen, men tidliger har jeg da hørt om piger, som måtte betale meget dyrt for deres flybillet og opholdstilladelse, når de skulle proformagiftes med DANSKE røvhuller |
|
|
|
| Don |
Lagt på d. 29/08-2006 08:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 117 |
Jeg tror lige præcis problemet er at pigerne kommer hertil og tror de skal tjene mange penge og så stjæler bagmændene stort set hele fortjenesten. Hvis oplysningerne i går fra TV2 nyhederne er rigtige, er de stort set på arbejde 24 timer i døgnet og skal betjene op til 16 mænd i døgnet, det går jeg ikke ud fra at de gør i Thailand. Det er således naturligt at alle gør hvad de kan, for at få nakket disse bagmænd! Hellere være en god original...end en dårlig kopi.
|
|
|
|
| EPErnstDK |
Lagt på d. 29/08-2006 09:09
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 23 |
Da en ven og jeg var i byen i Kbh for nylig mødte vi flere Thai-piger. De var alle i Danmark på besøgsvisa, hvor de besøgte "en ven". Og da det var ikke første gang de var i DK gik deres "sag" hurtigt igennem, uden krav om bankgaranti eller lign. De ville ikke sige hvad de lavede i DK, udover at det besøgte "en ven". Men hjemme i Thailand arbejde de på et "beauty spa place"!! Så kan man jo selv tænke sit! Men de var i hvertfald 100% frivilligt i DK, og nød deres ophold og København's natteliv! Hilsen
Erik |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/08-2006 10:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Ja på de massageklinnikker jeg kender til Der afregner de 60-40 60 % til manden eller thaipigen, som ejer massage klinniken, og så får de selv 40 % af indtægten. Men jeg fatter ikke de tosser, som siger de elsker en thaipige, og så lader hende arbejde som luder Der kan sgu ikke være meget kærlighed, bortset fra de elsker penge mere bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 29/08-2006 19:17
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Don skrev: Hvis oplysningerne i går fra TV2 nyhederne er rigtige, er de stort set på arbejde 24 timer i døgnet og skal betjene op til 16 mænd i døgnet, det går jeg ikke ud fra at de gør i Thailand. Gid det var så vel, men nu er situationen desværre således i thailand at den altovervejende del af denne kedelige industri er rettet mod det lokale klientel og ikke udgør den mindre procentdel som turister kender fra beer bars og gogo, og at alle etablissementer af denne karakter udenfor de større byer er regulære bordeller. Og hvis du ikke tror de servicerer ligeså mange kunder som i Danmark, tager du desværre fejl. Dertil kommer, at et ikke nærmere angivet antal af disse kvinder ikke befinder sig der af egen fri vilje, dette gælder specielt i grænseregionerne. mvh rinpoche |
|
|
|
| Kun |
Lagt på d. 29/08-2006 21:52
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Uanset om det skulle føre til dom på en eller 1000 bagmænd, er det da et glimrende tiltag. Jo flere af disse kyniske menneskehandlere der kommer bag tremmer jo bedre. Kun |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 30/08-2006 21:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Politiet skal bare lige huske på, at Danmark var førende i menneskehandel i ca. 150 år.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 30/08-2006 21:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Jeg mener selvfølgelig også, at det med pigerne skal stoppes, hvis det er rigtigt.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 30/08-2006 23:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
Don skrev: Jeg tror lige præcis problemet er at pigerne kommer hertil og tror de skal tjene mange penge og så stjæler bagmændene stort set hele fortjenesten. Hvis oplysningerne i går fra TV2 nyhederne er rigtige, er de stort set på arbejde 24 timer i døgnet og skal betjene op til 16 mænd i døgnet, det går jeg ikke ud fra at de gør i Thailand. Det er således naturligt at alle gør hvad de kan, for at få nakket disse bagmænd! der er både rigtig og så ikke... det er mere piger fra afrika og den gamle østblok der bliver misbrugt på den måde eller solt som sex slaver. de thai piger der arbejder her i danmark gør det kun for penge og ikke andet, og de er ikke altid de hurtigst knaldret på haven. de bruger flere penge ind de tjener ...og de tjener sku mange penge!!!!! men ders forstilling om at blive rig hurtig er ikke så svært at forstå men de fleste thai luder kunne være mange millionær hvis de kunne lade vær med at spille ders penge op... |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 31/08-2006 08:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
det har ret i chang men flere af dem er det vel også forde de er i spillegæld og så er de jo i lommen på en bagmand |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 31/08-2006 15:49
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
jo roland det kan der være noget om men så skulle ca 80% af de thailanske piger arbejde som luder!!!! og det gør de jo ikke... det er fordi de har arbejdet som bar piger i thailand og har fundet en mand som de tror kan sørge for dem og ders famillie men det er der sku ikke så mange der kan.... i sidste ende er det dets egen grådighed der driver dem ud i prostitution mange af dem. og der ved ender ders drøm i skilsmisse og en ny arbejdspalds hvor de skal ligge på ryggen fordi de ikke kan stille sig tilfreds med det de kan opnå ved et admindelig arbejde og ders mands indkomst, det tager jo år at få råd til et hus her i danmark og et i thailand der skal selfølgelig også være en bil både her i danmark og thailand så er der lige det med at sende penge hjem til famillien ej at forglemme en rejse hjem til thailand en gang om året... og lidt guld ![]() |
|
|
|
| h |
Lagt på d. 31/08-2006 16:05
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 368 |
hvad er problemet hvis konen/kærsten spiller/kræver ind ud over hvad et normalt dansk familie liv kræver og hun ikke vil være med i de fælles udgifter/opgaver hvad er hun så værd smid hende dog ud og kom vidre ellers er man sku da et skvat uden lige de mænd som har sådan en kone bør tænke over om de har en kone af kærlighed eller om de ikke bare har ansat en til at spille kone. |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 31/08-2006 18:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
henrikr skrev: hvad er problemet hvis konen/kærsten spiller/kræver ind ud over hvad et normalt dansk familie liv kræver og hun ikke vil være med i de fælles udgifter/opgaver hvad er hun så værd smid hende dog ud og kom vidre ellers er man sku da et skvat uden lige de mænd som har sådan en kone bør tænke over om de har en kone af kærlighed eller om de ikke bare har ansat en til at spille kone. hørt hørt |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/08-2006 18:45
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
henrikr skrev: hvad er problemet hvis konen/kærsten spiller/kræver ind ud over hvad et normalt dansk familie liv kræver og hun ikke vil være med i de fælles udgifter/opgaver hvad er hun så værd smid hende dog ud og kom vidre ellers er man sku da et skvat uden lige de mænd som har sådan en kone bør tænke over om de har en kone af kærlighed eller om de ikke bare har ansat en til at spille kone. Hørt hørt |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

















