Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
fly til thailand
|
|
| isaan |
Lagt på d. 03/07-2004 19:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej ![]() Er der nogen der ved om der stadig flyves til Thailand fra Billund ?? Mvh. Isaan |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 06/07-2004 18:33
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej det ser ud til at være en større opgave at finde nogle flybilletter til bare en nogenlunde pris i december , de ligger på fra ca. 7000 kr opefter . ![]() ![]() isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/07-2004 19:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Isaan Ja det er noget møj at få flybilletter i december. vi ville jo også genre derude og holde mig føsdag.Min kones datter er ved at arrangere føsdag for mig. ![]() bamsefarr |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 06/07-2004 19:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej bamsefar( r)ja jeg ved snart ikke hvor man skal søge men mon ikke det lykkedes på et tidspunkt ![]() ![]() isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/07-2004 01:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I er sent ude, drenge. Men prøv at ringe til Ichtus Rejser og tal med Anette. 97 21 77 39. Hun er god til at finde billetterne og til fornuftige priser. vh/bjarne |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 07/07-2004 16:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
HEJ BJARNE DET LYDER KANON MÅ JEG SIGE JEG VIL PRØVE AT KONTAKTE DEM SÅ MÅ VI SE OM DET IKKE LYKKEDES AT FÅ DISSE BILLETTER , DET VILLE VÆRE SUPER . TAK FOR INFO BJARNE ![]() ![]() MVH ISAAN |
|
|
|
| Allan Andersen |
Lagt på d. 08/07-2004 15:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
December !! Hmm.... kan være, men prøv at kontakte mig. Jeg har mail-adresse til et selskab der kunne skaffe billetter i september til 5.000 over Moskva incl. hotel og overnatning der.. Allan () |
|
|
|
| Allan Andersen |
Lagt på d. 08/07-2004 15:22
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Issan, skriv til Prisen for mig Kbh-Moskva hotel osv Moskva - Bankok og Bankok Phuket var kr. 5.700 ialt retur... Allan |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 08/07-2004 16:03
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej allan jo tak det lyder ellers billigt men jeg har prøvet at flyve med russisk selskab da strandede vi i moskva 2 dage i på en pram uden mulighed for at komme ind til byen uden visum, efter den tid har jeg sagt aldrig mere det lorteselskab så hellere betale lidt mere for billetten ![]() ![]() isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2004 16:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er jeg nød til at give dig fuldstændig ret isaan, har godt nok ikke prøvet at være strandet der i 2 dage i det gudsforladte land, men oplevet folk der har det. Ventede heldigvis kun i 9 timer på den næste afgang, men jeg siger dig der var folk som du siger der havde ventet 2 dage på at komme med det næste fly, og da de så endelig skulle afsted skulle de over hong kong. efter den tur sagde jeg også til mig selv aldrig OG JEG GENTAGER ALDRIG mere det lorte selskab igen. Undskyld sproget men jeg bliver fandme så harm over det selskab, og jeg må indrømme efter at have prøvet den tur er jeg kommet til at hade russere. Også efter at have set hvordan de opføre sig i pattaya, aldrig har jeg dog oplevet så arrogante mennesker (hvis man kan kalde dem for mennesker) Næææ så hellere betale de penge det koster og komme direkte til bkk, der er sgu da ikke noget værre end at spilde sin kostbare ferie i en dødsyg lufthavn. |
|
|
|
| Boom-Boom |
Lagt på d. 08/07-2004 18:10
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Aeroflot Tror valget af rusiske rejseselskab afhænger lidt af temperament. Har prøvet turen over Moskva til Bangkok. Der går jo altid lidt sport i at finde den billigste tur derned og de sparede penge kan man jo altid bruge i Thailand. ![]() På den anden side vil jeg nu ikke gentage succesen. Jeg har nu ikke noget mod den manglende luxus dvs. video, radio mv. på flyet Moskva - Bangkok med det rusiske svar på en jumbojet, jeg plejer at pakke om natten og nappe en halv sovepille inden jeg går ombord. Som regel bliver jeg prikket på skuldrene når jeg skal af. Det er mere ventetiderne i lufthavnene og måden at flyve på jeg ikke rigtigt kan snuppe. Normalt prøver div. piloter at komme op i sikkerhedshøjde hurtigt efter take-off, men på min tur tror jeg piloten var amatørornitolog. Han fløj ca. ½ time hen over skoven udenfor Moskva før "lortet" blev hevet højere op. Må da også sige, at det er første gang jeg har set svenskerstive russere vælte rundt på gulvet med sprut og tændte smøger fordi de ikke satte sig ned under landing. Egentlig ufatteligt da flyet hoppede så meget umiddelbart før landing at de russiske kvinder brækkede sig og løb ud på torilettet mens resten sad med foldede hænder og bad. ![]() Hvis der er nogen der tager turen er det værd at bemærke følgende: 1) Vælg altid det sidste fly på dagen fra KBH til Moskva og fra Moskva til Bangkok samt retur. Hvis der ikke sælges nok biletter aflyses det tidlige fly og i får bare lov at vente på aftenflyet eller det næste. 2) Tag USD med på turen. Når i bliver installeret på hotellet kan i ikke anvende jeres kreditkort eller anden valuta. Alternativt kan der købes noget i Lufthavnen i Bangkok. Som nævnt kan i kun forlade etagen og hotellet hvis i har visa til Rusland. 3) Hvis man ikke kan lide russisk mad så køb noget med inden i checker ind. Hotelmaden er ikke alles livret. ![]() ![]() Jeg sparede nogle penge ved at vælge Aeroflot, men vælger nu et andet selskab næste gang, dog udelukkende på grund af flyvefjolset. Ellers er det sku ok. / Bart [small]Up to me, he he!
[/small] |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/07-2004 21:05
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Det er sjovt jeghar fl'jet med aero flott 4 gange og aldrig oplevet det i snakker om Det eneste negative jeg kunne sige om det er mellemlandingen,hvor de ødelagde min kuffert for at stjæle. Men i flyet god mad godt fly og sikken en service vi fløj i en boing 777 hver gang og dejligt fly Og ventetid den ene vej 1½ time og den anden vej 2 timer ikke de mange timer som i siger,og slet ikke overnatning bamsefarr |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 08/07-2004 21:57
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Jeg har fløjet med Aerodrop 6 gange men det er flere år siden, til selve flyveturen har jeg ikke noget negativt at bemærke, men ventetiden i Moskva lufthavn 13 timer (som jeg vidste på forhånd) var ikke den mest spændende. Det er efter min mening den mest dødsyge lufthavn i verden og russerne kender ikke til begrebet service, alle de gange jeg har fløjet med dem har de formået at sprede de personer der fløj sammen over hele flyet. Jeg har ikke som Bamsefar fået stjålet noget, men jeg har fået gennemrodet min baggage og fået 3 t-shirt og et halvt glas syltetøj mere i min baggage, så der må være nogle andre der har manglet det. I april prøvede jeg så at flyve med Thai-Jet til Phuket via Emiraterne. Det var en lille maskine 737, udemærket service, ca. en times stop for at tanke, så så videre til Phuket, eneste ulempe var de personer der var med flyet, det var ligesom at flyve med Spies til Mallorca, de troede at grisefesten startede da vi lettede fra Kastrup. Idag betaler jeg hellere det mere for en direkte billet med SAS eller Thaiair. John
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| Allan Andersen |
Lagt på d. 12/07-2004 12:31
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Ja, det er jo nogle betragtninger. Hvis det skal samles/konkluderes må det vel være at man her som i så mange andre situationer får det man betaler for. Så det er bare at vælge - Valgmuligheder er der nok af... Hvor er vi heldige i vor del af verdenen... God tur til alle Allan |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2004 15:42
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hjesa Allan Ja det er sandt man får som regel hvad man betaler for i denne del af verden,men det er ikke altid det man bataler for man får i thailand. ![]() ![]() ![]() ![]() Men sådan er livet jo nu engang bamsefarr |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 12/07-2004 16:27
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej bamsefarr den er god nok bamsefarr så er man da blevet det klogere at man skal holde sig fra russian airshit men det er nu heller ik noget problem da der jo er masser af andre gode selskaber at flyve med ![]() tiden den nærmer sig jo at man skal afsted igen , skjøøøøøønt det bliver. mvh isaan |
|
|
|
| Henrik |
Lagt på d. 18/07-2004 09:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Der var også den mulighed at I kunne prøve med China Air, min kammerat har fløjet med dem, da han skulle ud til kæresten i Bangkok, man skal over Holland, men de er billige og go´service Han fik en åben billet 6 måneders for ca. 6000,-, hvor man kan ændre den lige så meget man vil uden ekstra omkostninger. Hvis man har en fast ud og hjem dato skulle den ligge på ca. 5000,- mener jeg ![]() Held & lykke med det hele og go´tur ![]() Henrik |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 18/07-2004 09:45
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej henrik ja det var også et selskab vi har tænkt på men har fundet et andet til 5400 i december måned det må siges at være billigt i en højsæson ![]() min kone fløj også med china air da hun kom herop via amsterdam (schiphol) det skulle være god service . ![]() mvh.isaan |
|
|
|
| Henrik |
Lagt på d. 18/07-2004 10:36
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 12 |
Hej Isaan Kunne det være muligt at jeg evt. kunne få at vide, hvem det var I havde fået billet med til 5400,- i December måned ![]() Min kone og jeg skal selv til Thailand, godt nok først til Juli, men jo før man er ude des nemmere at få billet ![]() Håber I må få en rigtig god tur ![]() Venlig hilsen Henrik PS! Jeg har også hørt at Turkish Air skulle være ret billige og go service er det noget som I kender til? |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/07-2004 12:56
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hejsa ja vi fik billetter til december med thai air til 6200 alt incl. fedt nok bamsefarr ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















