Se indlæg
 Udskriv debat
En sørgelig historie
Moldam
Hej alle sammen

Jeg har i dag været ude for mit livs mareridt.
Da jeg kom hjem fra arbejde var min kone rejst.

Vil lige starte med at fortælle jer lidt om vores liv.

Jeg var med et vennepar på ferie i Thailand forrige sommer vi var på besøg hos hendes forældre, efter få dage mødte jeg min kommende kone som jeg hurtigt blev forelsket i, vi var sammen i tre uger i Thailand inden jeg rejste hjem hvorefter jeg inviterede hende til Danmark.

Hun kom til Danmark og vi blev meget glade for hinanden og var enige om at vi ikke kunne undvære hinanden igen, så vi besluttede os for at gifte os den 3. november forrige år for derefter at søge familiesammenføring, alt forløb uden nogen større problemer af nogen art.

Jeg elskede hende vildt meget og elsker hende stadig vildt meget selv om hun ikke har fortjent det, så alt forløb egentligt perfekt.
Hun kom i skole hvor hun var meget dygtig, jeg tilbød hende at tage kørekort hvis hun havde lyst fordi jeg syntes det var synd for hende hvis hun skulle køre på knallert under vores vejrforhold, så jeg gennemgik hele teoribogen sammen med hende hvor jeg oversatte den fra dansk til engelsk for at hun skulle have en chance for at lære det, hun bestod teoriprøven første gang og køreprøven anden gang, det syntes jeg og for så vidt også alle andre at det var meget flot.

Nå men hun fik kørekort og så ville hun meget gerne have et arbejde, i starten var jeg ikke så vild efter at hun skulle have et arbejde da jeg mente at det var bedre at hun passede skolen, men hun ville gerne have sine egne penge og det kunne jeg såmænd godt forstå så jeg tilbød at hun kunne få 200kr. om ugen til sig selv dvs. at jeg så foruden betalte alt mad, tøj, sko, busbilletter og hvad hun ellers havde brug for, men det var efter et stykke tid ikke rigtigt nok så hun insisterede på at få et arbejde, det var ikke så let for hun var jo stadig ikke særlig god til det Danske, så inden det lykkedes nåede hun at beskylde mig for ikke at gøre noget for at finde et men til sidst lykkedes det.

Jeg vil lige fortælle at inden vi giftede os havde vi en samtale ang. Penge, dvs. jeg ville vide hvor meget hun havde tænkt sig ca. at sende hjem til familien, da jeg jo havde hørt og læst mange skræk historier, vi havde et vennepar som sendte ca. 500kr. hjem hver måned og det syntes hun lød fint og hvis det var de beløb vi snakkede om så var det også fint med mig.

Men hun fik et arbejde på en kro hvor jeg kendte ejerne lidt, så hun var i fuld gang med at tjene hendes egne penge, desværre var det som om hun ikke kunne tjene penge nok så efter kort tid arbejdede hun næsten hele tiden med det resultat at hun begyndte at forsømme skolen da hun jo var træt hele tiden.

Men ca. en uge inden hun skulle have hendes første løn begyndte problemerne, hun kom ind på mit kontor næsten med fråde om munden og fortalte mig at de penge hun tjente var hendes penge og hun skulle nok bestemme hvad hun skulle bruge dem til og hvor meget hun skulle sende hjem, jeg startede roligt med at sige at hun jo først skal have lønnen inden hun kunne begynde at bruge den, men at jeg ikke forstod hvorfor hun kom med det nu da vi jo havde diskuteret det inden vi blev gift, og jeg er ikke en der går og kontrollerer hvad hun bruger hendes penge til, men prøvede igen at forklare at i Danmark hjalp man hinanden med div. forbrug, da det ikke vil være fair at jeg skal betale det hele, jeg har også min søn på fem år som bor fast hos mig som jeg også skal tage hensyn til og kan derfor ikke bare være ligeglad, det endte med at hun blev så tosset at hun flyttede ud til en veninde i tre dage før hun kom hjem igen, det er så ca. 2 måneder siden.

I dag ringede så en god ven og fortalte at min kone havde fortalt hans kone at hun havde mødt en mand i Åbenrå i mandags som hun flyttede ned til i dag onsdag, en mand som en anden Thai kvinde havde henvist til mod betaling så vidt jeg forstod, han ville betale hende 1000kr. hver måned som hun kunne sende hjem og 1000kr. til hende selv om måneden uden at han ville røre hendes penge.

Jeg ringede til hende for at høre om det passede og hun bekræftede, fortalte at hun havde flyttet det hele og var på vej hjem med min bil og nøgler.

Jeg fatter det virkelig ikke, i går aftes da hun kom hjem fra arbejde vækkede hun mig for at kysse mig godnat selv om hun vidste at hun ville flytte i dag.

Men mere skal der åbenbart ikke til for at få nogen Thai piger til at skifte adresse, selvfølgelig har vi også haft nogen andre små problemer undervejs, men det skulle et godt forhold vel også gerne kunne holde til.

Horfor skriver jeg så dette brev, jeg ved det egentligt ikke nok mest fordi jeg ikke kan sove og sidder og savner hende helt vildt, for elskede hende det gjorde jeg sku.

Moldam

jesperfrb
Kære Moldam!!

Jeg føler med dig, og forstår dine følelser lige nuSad
Jeg kan og vil ikke undskylde din kones opførelse, det er bare for meget!

Men jeg må lige nævne, at sådan er alle thai kvinder ikke, det er ikke alle der kun tænker på penge, men desværre er der nogle af dem der kun tænker i den retning!

Tænk positivt, selvom det er svært i din situation, men hold modet oppe!
Min dybeste medfølelse!!
Jesper
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Locturian
Det kan ikke trøste, men alle kvinder er bare underlige - Jeg tror aldrig vi lærer at forstå, hvad der foregår i deres hoveder. For mænd er tingene mange gange lige til og simple, hvor de er ultra-komplekse ved en kvinde. Se bare, hvis man vil have dem med ud at drikke en øl. Hvad skal de ha på, hvem mon kigger på dem, hvor mange penge skal man have med, er vennerne der oggså - Hvad nu hvad nu... Vi tager vel bare nogle penge med, skider hul i hvad vi har på, og drikker den øl eller 2....

Det lyder for mig underligt, at hun bare skrider, der må ligge noget andet, og længere bag. Men vær sikker på, at hvis hun elsker dig, så skal du nok høre mere fra hende, og mon ikke hun kommer på bedre tanker, og kommer tilbage, hvis i alt i alt har været glade for hinanden...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Ki Nuk
Hej Moldam...

Op med humoeret du, det bliver bedre, med tiden... Jeg ved det, af egen erfaring... Idag, 2 aar efter, kan jeg kun grine af det der skete dengang, mine egne dumheder, og det reaktionsmoenster kvinden havde.... Jeg har en flaske Thai whisky i mit barskab, den absolut dyreste flaske i min samling, til at minde mig om det der skete dengang... GrinGrinGrin

Og jeg kan kun give Jesper ret; ikke alle Thaikvinder er som den, du har oplevet paa naermeste hold...

mvh... Ki Nuk Cool

thaikurt1
Det er sørgelig at det nogen gang gaar paa den måde naar man gifte sig men hvor andre er mere heldig.

Dette er igen et spørgsmål om penge hvor det saa er gaaet galt og hvor kone saa mener at man skal sende flere penge til familien i thailand en man har rad til og det forstaa de saa ikke at det kan man ikke gore da man jo selv også skal havde penge til at leve for.

Hvis hun skulle finde paa at komme tilbage synes jeg ikke at du skulle lukke hende ind i dit liv igen da hum jo en gang har svigte dig og vil nok gore det igen.

Jeg ved udmærker hvor hardt det er naar man elsker en og man saa bliver svigte der er ikke andre gore en at komme vider i livet og find sig en andre selv og det måske lyder lidt hårdt
Redigeret af thaikurt1 d. 07/12-2006 06:30
Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."

http://nej
Davser Moldam
Ja jeg kender 4 andre ekslemper bare fra i år
Så du er ikke den eneste det går ud over
Dsværre, men der jo nogen af pigerne som udelukkende tænker på penge
desværre
Men der er jo også desværre,Mænd som har mistet deres koner i år fordi de ikke har behandlet deres koner ordentligt
Så man kan kun opfordre folk til at behandle hinanden,ordenltligt og med den respekt man selv vil ha

bamsen
Redigeret af d. 07/12-2006 07:50

mr tirak
Hey

Også mine dybeste medfølser, det er frygetligt at miste en man elsker, og specielt når man står tilbage og ikke forstår.

Her ser det ud til at det er penge der er skurken, eller måske ham i åbenrå, der tilbyder mere, eller gør han, er han en af de slemme der udnyttter og bare fisker lidt kvindeligt selskab, når det knager derhjemme, men det lyder da lidt skummelt at de bare har mødt hinanden en eller to gange og han så tilbyder penge, og hun takker ja og flytter ind hos en hun ikke kender.

Men endnu en gang en opfordring til ikke at blande sig når man møder et forhold der knager.

Penge eller penge til at sende hjem og forsøge familijen, betyder alt, meget mere end den nye familije.
Når vi er sammen med andre thaier, går 85 % af snakken på penge, hvad koster det, hvor meget guld har du købt siden sidst, hvor meget har du sparret op. osv. det er en del af det at være thai, (for de fleste).

Jeg føler med dig, og håber du kommer vidrer med livet.

Mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
moldam,
hvis i ikke bor sammem mere, har de danske myndigheder krav på at få det oplyst, jo før jo bedre. du skal jo også havde din bankgaranti igen,
ligesom du vil få problemer med en evt ny familisammenføringsag, hvis du ikke fortæller om bruddet Wink

Moldam
Hej igen

Jeg takker for opbakningen

Jeg skrev ikke for at få medlidenhed men kun for at hjælpe mig selv lidt videre, men det er helt sikkert dejligt at få lidt opbakning.

Som du skriver Loc. så mener du at der må ligge lidt andet bag og det eneste jeg kan se foruden penge skulle så være hendes frihed, hun har sagt flere gange at hun var vant til at kunne gøre hvad hun havde lyst til, hun ville for eks. kunne rejse over til en veninde der bor 15 km væk for at bo i en uge til to hvis det var det hun havde lyst til, og der er vi nok alle forskellige for jeg syntes ikke det var i orden havde det været for en enkelt nat så ingen problemer, jeg sagde at hun kunne tage bilen lige så tit hun ville men jeg syntes at når man lever i en familie så sover man også sammen, det havde derimod været en anden sag hvis veninden boede 150km væk eller det ville selvfølgelig også være i orden hvis hun ville rejse hjem til familien i Thailand.

Til dig Bamse så kan jeg garantere dig at jeg aldrig har lagt en hånd på hende eller for den sags skyld råbt eller skreget efter hende, jeg mener virkelig jeg har behandlet hende ordentligt, jeg har bare ikke givet hende alt hvad hun pegede på, selv om jeg økonomisk egentligt godt kunne da min økonomi for så vidt er i orden, jeg har altid arbejdet meget i mit liv og opbygget en god økonomi, det gør jeg bare ikke længere fordi jeg måtte skifte til et 37 timers job da jeg blev enlig forsørger med min dengang 5 måneder gamle søn, derfor ved jeg også at der vil være en bund i mine penge hvis jeg bare gav hende alt hvad hun pegede på.

Hilsen Moldam

Moldam
Hej BKK

Jeg ved godt myndighederne skal have besked men det er sku svært det er som om jeg føler at har jeg først givet besked så vil det være endeligt forbi.

Ang. garantien så har jeg ikke stillet en da jeg har særbørn.

Og ang. familiesammenføringen så tror jeg ikke jeg har mod på at starte forfra igen eller i hvert tilfælde ikke lige nu.

Mit forhold til Aui var ellers lidt af en drøm for mig da jeg er helt antændt på de asiatiske pigers udsende, så det blir nok svært at finde en dansk pige som man falder for på samme måde.

Hilsen Moldam

det er naturligvis op til dig, men livet går videre, du skal nok finde en ny kone/kærste. der findes massere af enlige danske piger med børn.

det er ikke nemt at finde en god pige, hvis man kun har få måneder eller mindre i thailand.

dog vil jeg sige, er din kone begyndt at betale sig for at opholde hos en anden, så er vi ude i et fup ægteskab.
mon ikke det er på tide du kommer ud af ægteskabet, inden du ændre med at komme i problemer

solmand
Moldam :
Jeg er ikke løbet ind i en Thai kvinde endnu som ikke har første tanke penge..... jeg ved ikke om det er noget som de bliver indprintet som børn eller hva....Shock
Min x kone forklarede jeg også stolpe op og stolpe ned at vores kultur i dk deler man om de faste udgifter og nyder sammen det som der er tilbage,,,jeg rev alle regninger frem så som el varme forsikring husleje fagforening licens ...osv...Pfft så hun kunne se hvad det koster at leve i Danmark....men fik af og til en stik pille om at jeg snød hende,,,,, dertil vil jeg sige at jeg betalte de fleste udgifter ved at mit månedelige indskud til buget konto var dobbel så stort som hendes så deltes vi om mad udgifter.... men nu bor hun for sig selv og har fundet ud af hvad det koster,,så nu kan hun ikke spare penge sammen til en bil eller en tur til Thailand for at besøge hendes mor, og låne penge kan hun heller ikke fordi hendes beløb som hun har tilbage hver mdr efter at de faste udgifter er betalt er for lillet ...siger banken ....Shock
jeg er selv lige nu på sygedagpenge så jeg har ikke meget og på en eller anden måde så fik jeg alt vores gæld til bank selv efter 9 år's ægteskab,,,,,Sad
Jeg har nu fundet en ny Thai pige i Thailand og der bliver hun....jeg er blevet meget kloger,,,,,, så må jeg besøge hende...... og måske hu kommer her på besøg men bo her skal hun ikke CoolCool
solmandGrin

Thailand er et godt sted at tag til.og de har dejlige søde kvinder men næsten umulige at få herop pga vores defekte lovgivning.............

rinpoche
Hej Moldam,

Kedelig historie, men ikke desværre ikke uhørt. Ikke sjov at rende ind i.

Mht. at betale fælles udgifter, så kan du blot se resultatet af afstemningen på forsiden, hvor 1/3 bidrager fra 0 til 20%.

Det eneste positive jeg ser i denne situation er, at i da heldigvis ikke har fået børn sammen og at din økonomiske investering trods alt er begrænset.

Samt at hun allerede på nuværende tidspunkt med al ønskelig tydelighed har bekendt kulør omkring sin mentalitet.

Personligt ville jeg under disse omstændigheder lade mig skille, Pronto! Det kan kun gå for langsomt.

PS: Jeg synes det var overordenligt klogt af dig, at du ikke gav hende alt hvad hun pegede på. Når først stilen er lagt er det vanskeligt at sadle om. Og desuden lyder det som om hun nok ville have haft vanskeligheder med at begrænse sig i det hele taget.

Held og lykke fremover.

mvh
rinpoche

jang
Hej Moldam.
Ja det lyder da mærkeligt med den opførsel.Surt for dig for at læse kan jeg se du har lagt noget energi og facts i jeres forhold og det lød da tilat være en dygtigt pige.Flot med det kørekort,der tager jeg hatten af.
Men,du slider på dig selv nu, du have helt klare linier ang.din fremtid med lige præcis den pige.Og godt ingen børn er med i spillet.
Klart man føler en hel masse og kan ikke finde op og ned på det hele.
Håber du for en hurtig afklaring på det hele.
Husk hun er ikke den eneste kvinde.
Jeg er helt ny her,men har fulgt med på sidelinien et stykke tid.
Der er rigtig meget god info.Yep fed side.
Godt du lige fik luft her Moldam.Pøj-Pøj.
Jeg har en dejlig kone,en rigtig khron Isaan.Vi har haft det godt i knap 15 år.
Ja Thai piger kan godt være sådan ,at de er svære at forstå.
Jeg har altid forklaret min kone om ud og indtægter.Har du nu forstået det skat,må jeg lige spørge igen,ok
Vi har hvad vi har og det må vi være glade for.
Jo de kan godt virke meget fikseret på penge.
Jeg skal gøre det kort,hvis jeg kan.
Jeg har arbejdet og haft forretning i Th og selvfølgelig rejst en del.
Vi har altid haft det ,der var vores penge,og det har altid gået godt.
Jeg har bygget og bygget og købt hende et dejligt hus oppe i det dejlige Isaan,nær konens familie.Vi sender penge til hendes store datter så hun kan klare skolen.Da min kone startede med at arbejde betalte hun selv.Nu deler vi det meste af udgifterne og det er hun også indforstået med.
Egengtlig har jeg aldrig tjekket min kones konto.
Ang det sociale med andre thaier så har vi aldrig haft meget ud og ind af døren.
Min kone er en knokler og har aldrig lange syge perioder,men har i sommers havde hun så lige en del dage hvor hun var lidt småsyg.
Jeg stod faktisk lige på røven for at sige det rent ud.Tøsen var da kørt med en nær veninde og havde i den korte periode fået lært noget nyt.
Sumdam og lidt hyggekortspil.Tak for nogle veninder,jeg har værret blind med en af hendes gode veninder???
Det var på en meget kort tid gået helt galt.Hvor dum kan man værre,at sidde og spille kort.
Det ligger slet ikke til hendes natur og da alle kort blev lagt på bordet var hun eddersur på sig selv,for så dum har hun da ikke værret mens jeg har kendt hende.Om jeg blev overrasket ja mon ikke.Jeg er ellers ikke helt ny og har hørt adskillige historier der sparker sokkerne af voksne mænd ,så bare rolig.
Hun er led og ked af sin dumhed der kostede dyrt på alle leder og kanter.Det er jo ikke kun penge,det er jo den fandens tillid.
Men jeg har så vendt det hele på vrangen og haft fat i adskillige af hendes"veninder" og som en klog herinde skrev at det der tager os 3 minutter at forklare tager 3 timer thaistyle.Jeg har råbt rigtigt højt og håber alle har hørt mig,det tror jeg.Og gud hvor er jeg da undskyld pisseligeglad.De små madammer sidder og spiller sig fra hus og hjem og de sidder bare og griner dumt og ser det helsmuldre væk.Det er da så distruktivt og tåbeligt.Nej jeg er ikke en klaphat og har ikke smidt min kone på gaden,men har gjort det helt klart hvad der sker næste gang.Jeg har også vendt det til Thaibaht på Isaan budget ,ja det var dumt syntes hun nu og sidder og ærgrer sig over hun ikke lige tog på arbejdet de dage i stedet for at hænge ud med tøser der ikke laver noget nyttigt.Det kommer jeg aldrig til at opleve mere ,det er jeg nu sikker på og jeg gider heller ikke glo på nogle af de piger som ligefrem løber til spillesteder.UD med dem. Det var et grimt hug.Men jeg kan jo se nu hvor jeg har ladet en steppebrand gå at det her er jo en god stor forretning der køre her i de forskellige huse og lejligheder hvor der blir spillet kort og gældsbeviserne flyver i vinden.
Hvorfor kan det dog ikke stoppe.Som jeg sagde til min kone vi skal ikke bruge den slags penge i vores familie,det er nogle grimme penge.Da jeg endelig trådte frem med min mening over for dem hun havde spillet hos blev jeg ikke populær.
Der var bare en hel masse følelse for det gode thai jeg lige mistede for nu kunne jeg se hvad de forskellige piger sad og lavede.En ting er sikkert derude ,der er mange klaphatte ude i byen som bare sidder og ser til mens konen spiller.Øv øv.
Jeg har i lang tid ville fortælle min historie og har værret svært at få skrevet kort og fattet.
Vi kan alle blive overrasket over vores partner,jeg kan se på hende at hun har LÆRT.Vi knokler for at få det til at køre og jeg kan da se påde andre spillepger at de er egentlig pisse kolde i røven over hvordan tingene kan gå.Penge de vil bare vinde ,men hvad er det de vil ha.Der er aldrig nogle af de piger der fører frem med penge på den måde der kommer til at lave en lort som en elefant.
Mange tak ,der fik jeg lidt luft.
Moldam,gør alt hvad du kan for at rense ud.

mr tirak
Hey Jang.

Tak for en ærlig beretning.
Jeg tror der er nogle derude der burde kikke lidt på hvad konen laver når far er på job.
Nogle arbejder med massage, og det er ikke kun massage kender i udtrykket Happy ending, andre sidder ved bordet og spiller, og andre gør begge dele.

min gode ven har for to uger siden sendt kærsten hjem efter et vellykket besøg her på 3 mrd. visa, hun fik lidt (sort) arbejde først opvask så massage og tog hjem med penge i lommen nu har hun lige ringet stor grædende, og fortalt at hun tabte det hele plus lidt til den første uge, og hvem var det hun tabte til, venninderne fra baren.

Spil er noget FUxK

mr tirak
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Blue Top Coffee Shop
Koh Pha Ngan.

WWW.thebeachhouse.asia
Ja det har hun rigtigt godt af
Så kan hun måske lære det
bamsen

mr tirak
Hey bamse.

Ja det er vi et par stykker der håber. jeg er bare bange for at hun er tabt til spilledjævlen.
Men min ven sender ikke flere penge til (støtte af fam..) spille bordet.

Mr Tirak

Blue Top Coffee Shop
Koh Pha Ngan.

WWW.thebeachhouse.asia
MR Tirsk
Nej det ville da også være dumt at smide penge derud
Men er må da være underligt at være bidt at sådan noget
og smide alle sine penge væk
bamsen

Moldam
Hej igen

Igår ringede min kone om hun måtte komme for at hente et par poser med tøj hun havde glemt, og selvfølgelig måtte hun det hvorpå jeg spurgte til hvorfor hun havde vækket og kysset mig tirsdag aften når hun vidste hun ville flytte onsdag, men hun ville komme om aftenen og så skulle hun nok forklare mig det.

Hun kom så og havde mere tid end jeg havde regnet med så vi satte os ned for at snakke, til min store overraskelse fortalte hun mig samtidig med at tårerne trillede ned af kinderne at grunden var at hun stadig elskede mig virkelig meget og hun ville egentligt meget gerne tilbage igen og hvad jeg sagde til det, jeg sagde at jeg ikke syntes det var særligt smart det hun havde gjort, men lige meget om alle ville sige jeg var tosset i hovedet så elskede jeg hende så meget at jeg var næsten sikker på at hun kunne komme hjem igen, hun sagde at jeg var en virkelig god mand, at hun elskede mig virkelig meget og at hun virkelig mente det og hvis hun kom hjem igen så ville hun blive hos mig resten af vores dage, vi blev enige om at vi ville begge tænke rigtigt meget over det til dagen efter hvor hun så ville ringe til mig igen.

Hun ringede så også til mig idag hvor hun med en meget kort bemærkning fortalte mig at det var slut, jeg spurgte selvfølgelig hvorfor men hun blev bare ved med at sige med en grødet stemme at det var slut og hun kunne ikke snakke med mig så jeg fik ikke mere at vide, det var næsten som om der stod en bag ved hende så hun ikke kunne snakke.

Jeg ringede til min kammerat for at høre om hun havde fortalt noget til hans kone, og til hende skulle hun have sagt at hun ville gerne have været hjem til mig igen men i mellemtiden havde de hørt det ude på sprogskolen at hun var flyttet sammen med en anden mand så nu turde hun ikke komme tilbage igen, eller sådan noget i den retning det er ikke altid så let hvis det går igennem flere personer.

At de vidste det kan jeg sådan set kun takke mig selv for, igår ringede en veninde til os som hun går i klasse med for at høre hvad hun lavede da hun ikke havde været i skole og hun skulle hilse fra lærerne at hun altså skulle komme i skole hver dag, det endte jo så med at jeg begyndte at græde hvorefter jeg fortalte det som det var at hun havde fundet en anden mand som hun var flyttet sammen med, jeg kunne jo ligesom ikke vide at hun ville komme for at snakke med mig om at flytte hjem igen.

Nu sidder jeg så her og hænger nede i kulkælderen igen og tænker hvorfor i helvede skulle hun komme igår og hælde vand ud af ørerne for så idag kun at ringe og kort for sige at det var slut, man skulle næsten tro hun gjorde det for at knuse mig, det tror jeg dog ikke på men hun kunne i det mindste have brugt tid til at forklare mig hvorfor så jeg havde haft en chance for at kommentere eller i det mindste fået det afsluttet inden i mig selv.

Moldam

xxxx
Hejsa Moldam

Du er kommet i vridemaskinen og jeg tror ikke du kan vinde den omgang.
Hvis du vidste hvor mange gange min ex hun kom og hældte vand ud af ørerne og 100% sikker ville komme hjem igen.. Og så overbevisende at jeg troede på det og jeg kan kun sige ligesom dig.. hvorfor i alverden det skuespil.
Det havde nær kostet min eksistens her i thailand, for hun kom ikke, hun holdt bare en dør åben i tilfælde af at det nu ikke gik med ham hun var rendt med.

Jeg kan sagtens forstå hvordan du har det lige nu, men det bedste du kan gøre er at begynde at fokusere på alt det som ikke virkede. Så du kan komme videre....
Og glem alt det med at spørge hendes veninder for du får alligevel ikke sandheden medmindre de bliver uvenner.

le-si

Spring til debat: