Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Dansker dræbt i Pattaya
|
|
| Henrik J |
Lagt på d. 20/11-2004 15:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
Hej Se linket http://www.bt.dk/...id=322818/ Er der nogen der har inside info ? MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
|
|
Lagt på d. 21/11-2004 12:36
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Dansker dræbt efter jalousiopgør Det var muligvis et jalousiopgør, der fredag aften førte til drabet på en 35-årig dansker i Pattaya i Thailand /ritzau/ - 16:03 - 20. nov. 2004 Manden blev skudt ned at ukendte gerningsmænd, der skød på ham fra en forbipasserende motorcykel. Ifølge Ritzaus oplysninger var offeret gift med en thailandsk kvinde. Og han havde gennem længere tid støttet hendes bror økonomisk, blandt andet ved at investere i en minibus til svogeren. Men da han opdagede, at "svogeren" i virkeligheden var konens tidligere ægtemand, holdt han op med at sende penge og krævede minibussen leveret tilbage. Kravet blev ikke mødt med synderlig begejstring - tilsyneladende blev den 35-årige klar over, at han risikerede hævn. Den dræbte dansker kom fra det sydlige Jylland. Ps Ja den journalist ved vist ikke ret meget om jylland siden han kan fortælle at struer ligge i det sydlige jylland |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 22/11-2004 09:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
Hej Bamse Historien minder lidt om Erling, der betalte en større sum for at få sin kones bror ud fra fængslet, men senere erfarede det var hendes x-mand. Kan du huske det??? Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2004 17:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser john Ja han var også dum,han ville ikke høre efter hvad andre sagde og nu har han x manden efter sig,fordi han ikke har flere penge at bruge på dem bamsen |
|
|
|
| dkjohnt |
Lagt på d. 22/11-2004 17:52
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 273 |
...jeg har lige fået at vide fra venner at Danskeren der blev dræbt i Pattaya, --- i kræmmerkredse i Danmark skulle hedde Basse, og at han skulle have taget 1 million kr. med sig da han flyttede til Thailand......men om det er rigtigt ved jeg ikke.
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.
"If you havnt been - you havnt live" |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/11-2004 19:33
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser john Jo det er rigtigt at han hed basse og rejste rundt i thailand og opkøbte varer som han rejste rundt på kræmmer markeder i dk og solgte de ting, og han skulle være en meget flink fyr. siger dem jeg kender i pattaya Men desværre fik han en af de dårlige piger i thailand,han ville ikke lytte til de andre der kendte hende som en dårlig pige, han var jo forelsket og måtte betale for at ikke at ville tro at der var dårlige piger i thailand. Men sådan er livet desværre bamsen ![]() dkjohnt skrev: ...jeg har lige fået at vide fra venner at Danskeren der blev dræbt i Pattaya, --- i kræmmerkredse i Danmark skulle hedde Basse, og at han skulle have taget 1 million kr. med sig da han flyttede til Thailand......men om det er rigtigt ved jeg ikke. |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 23/11-2004 01:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
JA! Så skete det desværre igen. Nok en gang har en Dansker skulle lade livet i Pattaya. Og det er ikke første gang dette sker, tænk bare tilbage til da en anden Dansker blev fundet død under mystiske omstændigheder i sin lejlighed i Pattaya, med en plasticpose over hoved tidligere på året. (som tidligere er debatteret i dette forum, hvis nogens hukommelse rækker så langt) Senere i samme lejlighedskompleks, blev der fundet en anden farang død under lignende forhold, uden nogen naturlig forklaring på de nærmere omstændigheder. Dertil kommer andre tilfælde om mystiske dødsfald på andre farangér i Thailand, som ikke har fundet vej til vores eller andres fælles kendskab. Alt dette bekræfter mig i den vished om, at man skal passe umådeligt meget på hvad man foretager sig ud i det Thailandske. Og specielt hvad angår de dejlige henrivende, smukke, uimodståelige, sexet Thaikvinder. Thi skindet bedrager, og det må selv den bedste verdensmester erfarer. Selv har jeg den indgroet opfattelse, at man skal tage tingene med et vis forbehold, og de forhold man bliver præsenteret for i Thailand, ikke altid er som det bliver beskrevet. Sagt på almindeligt Dansk: Spis brød til – Og lad dig ikke rive med ! Thailandske kvinder er henrivende, men kan være dødbringende ....... Hilsen Rasmus |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/11-2004 06:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Rasmus Ja den sidste var meinert som blev dræbt og igen var de gode danske journalister på stedet og kunne konstatere at det havde noget med narko og børnesex at gøre, og det var en løgn fra de danske journalister, den sidste basse ja han havde med lysky forretninger at gøre i følge danske journalister, Men det var heller ikke rigtigt Og ja igen var de journalister fulde af løgn, det er underligt at de ikke kan sige det rigtige,men det sælger ingen aviser. Når der sker noget i thailand så er det altid noget at gøre med narko eller børnesex Jeg tror ikke at danske journalister kan li at folk bor/kommer i thailand,eller også er de bare misundelige på os andre. Men ja man skal lade være med at føre sig frem som om man er millionær,der er folk i thailand som allr andre vegne som kan blive fristet at de mange penge. OG så skal man lade være med at forelske sig i den første pige som man møder, fordi man kender dem ikke,det er jo også derfor at det går galt med mange ægteskaber,folk tager på ferie i 14 dage og vupti så er de forelsket og skal giftes,det eneste de ved om pigen er at hun er kanon sød og ærlig og elsker en rigtig meget, men ikke om hun er gift med en thaimand på thai Undskyld mit lange indlæg bamsen |
|
|
|
| Henrik J |
Lagt på d. 23/11-2004 11:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 48 |
"Den dræbte dansker kom fra det sydlige Jylland. Ps Ja den journalist ved vist ikke ret meget om jylland siden han kan fortælle at struer ligge i det sydlige jylland" ![]() Ja, gid man var journalist. Så kan man slippe af sted med hvad som helst. Med hensyn til selve historien kan jeg kun sige: Only in Thailand MVH Henrik Once you go asian, you never go caucasian
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 23/11-2004 14:33
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
bamsefarr skrev: og igen var de gode danske journalister på stedet og kunne konstatere at det havde noget med narko og børnesex at gøre, og det var en løgn fra de danske journalister, den sidste basse ja han havde med lysky forretninger at gøre i følge danske journalister, Men det var heller ikke rigtigt Og ja igen var de journalister fulde af løgn, det er underligt at de ikke kan sige det rigtige,men det sælger ingen aviser. Når der sker noget i thailand så er det altid noget at gøre med narko eller børnesex bamsen Kære Bamse ![]() Jeg følger også med i de danske aviser og har ikke set noget om narko eller børnesex ![]() Hvor har du det fra? Først kom Ekstrabladet med at vedkommende var fra syd jylland og senere kom BT med at vedkommende var fra Struer! Du har en mærkelig indstilling.... ![]() |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 23/11-2004 16:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Kære MisterM Nu læser du Bamsafars indlæg som fanden læser biblen, og når du bringer et uddrag af hans indlæg udelader du det væsentlige. Netop at Bamsefar skrev om en anden dansker som blev dræbt i Pattaya for snart et år siden. Og her var der, vel nok en del om snakke hvad angik børen sex og låne virksomhed. Det Bamsefar referere til var Meinert, og ikke den nylige afdøde jyde. I øvrigt har drabet i sidst uge også fundet vej til de Thailandske Internet aviser. Men har skrives ikke om et jalousi drab, men om besynderlige og uklare forretninger som er indgået mellem en faran og nogle kedelige Thaier. Så hvem skal man tro? – sandheden tog den stakkels mand med sig i graven. Hilsen Rasmus Redigeret af Rasmus d. 23/11-2004 16:20 |
|
|
|
| Famiko |
Lagt på d. 23/11-2004 17:13
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
De danske medier er hurtig ude med deres halve eller hele usande historier. Jeg ved at Basses kone ikke er, og heller ikke har været arresteret. Hendes nevø på 19 år har sammen med en kammerat indrømmet mordet, der skete i fuldskab efter at de har skændtes med basse. Da Bassas kone har været gift i ca 5 år, er det vel højest usandsynligt at denne 19 årig kan være hendes eksmand. Men det er der jo sikkert ikke de store overskrifter i, så heller skrive hvad div korrupte betjent siger, for at sælge en historie, eller hvad fulde dansker der lever i Thailand har af fantasifulde historier. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/11-2004 18:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Mister M Ja du har ret jeg har en mærkelig indstilling Men den er jeg ikke ked af, faktisk så holder jeg meget af den og hvis du ikke kan li den så lad være med at læse hvad jeg skriver bamsen |
|
|
|
| isaan |
Lagt på d. 23/11-2004 19:09
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 289 |
hej allesammen ![]() ja der skal naturligvis være plads til alle her på forum , så man må jo tage med at nogen har andre meninger end en selv .landet ligger nu sådan at det er jo ikke alle guds bedste børn som flytter/bor i Thailand så problemerne kommer jo ikke af sig selv uden at vedkommende har gjort noget forkert (dermed ikke ment at det er ok at dræbe på åben gade)mange af tilfældene skyldes stoffer/gæld og rockerkrig osv. ![]() det er ikke første gang vi har hørt om drab på dansker i thailand og heller ikke den sidste . ![]() vh.isaan ![]()
|
|
|
|
| MisterM |
Lagt på d. 24/11-2004 03:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 471 |
Hej allesammen![]() Jammm...men jeg hygger mig da når jeg læser alle indlægne ![]() Det er jo det dejlige her i forummet at ordet er frit ![]() |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 24/11-2004 10:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Det kan jo være mange grunde til han bliver dræbt! indtil videre siger ham 19 år at han skulle passe villa eller sådan sted hvor man kan leje i Pattaya som ham bliver skudt ejer da ham og hans kone skulle tilbage til DK. Men da de kom tilbage til Thailand blev ham dansker meget sur fordi ham 19år ikk tjener penge osv. han blev sur og stjal hans onkel pistol og skud ham dansker. Måske lyder det dumt men det er bare min menning. Måske er det hans kone der fik en til at morde ham. Han skulle være meget rig og ejer mange ting ham mand der. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2004 12:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://www.bt.dk/...id=323652/ |
|
|
|
| Jana |
Lagt på d. 24/11-2004 12:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Er der nogen der har hørt noget om, hvornår hans familie kommer hjem med ham og evt. hvornår han skal begraves. |
|
|
|
| Leif |
Lagt på d. 24/11-2004 13:18
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 78 |
Hvis vi ser paa drabs tallene herude, saa kan det ikke komme som nogen overraskelse at det sker med jaevne mellemrum. For der er over 5.000 mord om aaret. Der er over 1000 registrede aegtefaelle mord om aaret.. det er altsaa 3 om dagen..... Dertil kommer alle dem som bliver registreret som anden doeds aarsag. Det goer det selvfoelgelig ikke mere rigtig og det er trist han skulle lide den skaebne.. Jeg har ikke nogle nye tal, men jeg mener det er ca 3 udlaendinge som doer i Thailand hver dag.. Og de lider pudsigt nok i mange tilfaelde af daarligt hjerte eller begaar selvmord.. Der skulle ogsaa vaere draebt 2 udlaendinge i Buriram for nylig men jeg kan ikke finde noget om det. Hermed ikke vaere sagt at faranger altid opfoerer sig paent herude, men der er intet der berettiger til mord..... |
|
|
|
| K K |
Lagt på d. 24/11-2004 13:42
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 124 |
Det er rigtigt nok at det ikk er altid falang der opfører sig pæn. det er jeg helt enig i. Ham her han har sikker gjort et eller andet siden han bliver dræbt. Det der aktik på et eller andet hvor der stod at han blev dræbt fordi han slog sin kone. hvad er det for noget fis at skrive om. det passer overhovedet ikk hvad der står i Thai aviser eller nyheder.. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















