Se indlæg
 Udskriv debat
utro???
and1978
Maj 2005 var jeg i thailand (patong),hvor jeg mødte en sød thaipige da jeg kom hjem til dk,holdt vi kontakten og jeg tog derned igen til maj igen 2006.Jeg vidste hun arbejdede i en bar og jeg vidste også hvad hun lavede når jeg tog hjem.Kærligheden imellem os blev større og en dag ringede jeg til hende og sagde at jeg ville have hende til at stoppe,med at arbejde og at jeg nok skulle sende penge ned til hende.Hun begyndte at græde og sagde at det var der aldrig en fyr der havde sagt til hende.Jeg ved godt kærlighed kan gøre en blind,men jeg føler jeg kan stole på hende.Hun fortalte mig også i tlf at hun havde et barn med en thai men at hun ikke så barnet mere og at det var forbi med fyren.Jeg var dernede i november igen 2006 og var sammen med hende og hendes venninde var sammen med en fyr fra australien og han fortalte mig at 2 uger før jeg kom,kom de og spurgte om hun ikke ville med ud i byen,men hun sagde hun havde lovet mig at blive på sit værelse og at hun ville vente på mig.Kender en i den bar hvor hun arbejdede og han fortæller at hun ikke arbejder mere.Jeg får også at vide at jeg kan ringe til hende 24 timer i døgnet hvis jeg vil.Hun ville gerne til danmark og bo sammen med mig.Jeg føler at alle tror at thaipiger lyver og kun tænker på penge,men som dansker skal man huske på at thailand/danmark har vidt forskellig kultur og levemåde.Hun har også præsenteret mig for sin mor og bror,og nu er hun i suphanburi og besøge sin far og han ved ikke noget om mig endnu,men hun har sagt at hun nok skal fortælle ham det.Første år jeg mødte hende lånte jeg faktisk penge "af hende" så jeg havde til de sidste par dage.Hun sender billleder og postkort til mig jævnligt og det er jeg jo glad for for jeg elsker hende meget.Som hun skrev til min mail:YOU CAN CHANGE MY LIFE.FROM NOT GOOD WORK TO GOOD LIFE.LOOK NEW.FEEL GOOD AND PROUD.I MAKE UP MY MIND I WILL STOP WORK ABOUT THAT ITS NOT GOOD FOR ME I WILL HAVE NEW LIFE WITH YOU.WHAT IS IT I CAN DO FOR YOU I WILL DO.
 
der findes massere som har giftede sig med barpiger, det er dog langt fra alle som er helt klar over om deres kone, tidligere har arbejdet i en bar.
men lad nu være med at tro på alt hvad hun siger, personligt ringer alle alamklokker for mig her, men det er jo ikke mit liv, det er dit.
naturligvis kan du ændre hendes liv, hun vil kunne tjene mere på en frabik i dk end i en bar i thailand. med 4-5 kunder om ugen
få hun dog en eller flere som sender penge, så kan hun sikket tjene mere i thailand,
har du set den google film som der blev linket til for nogle dage siden.

 
Locturian
and1978, du er da hoppet i med begge ben Smile Nu skal jeg ikke ødelægge din lille romance, men det du beskriver er et TYPISK billede af, hvordan situationen er for mange hernede. Mange barpiger har nogen gange 1,2,3 eller flere, udlændinge, som de eeelsker så højt. De sender typisk en e-mail/brev (det samme vel og mærke) en gang om ugen eller noget. Det er en ret proffitabel levevej, og de kønne og smarte barpiger, tjener nogen gange langt flere penge end vi danskere gør.

Tænk over, at du nok ikke er den "første" mand, der kommer til hende, og siger at han elsker hende. Hvorfor skulle hun stoppe nu, og ikke med den sidste, eller forrige?

Kom herned og bo i 3 måneder, hold den første tid øje med (på afstand) at hun ikke er i baren mere. På den måde, får du vished, og sikkerhed for, om hun tager røven på dig, eller om hun er én ud af de 10 barpiger, der er ærlige...

Som sagt, jeg vil ikke skyde din kærlighedsballon ned, det er bare et ultra klassisk eksempel det her...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
prasat
det er dog utroligt så klog du er locturian, tænk på hvad du ikke skal blive til med den viden du allerede har i så ung en alder.

prasat
 
Locturian
Prasat, det har ikke noget at gøre med at være klog, det handler om ikke at være naiv, og så i øvrigt de ting man ser/oplever... Men tak fordi du skal være mr. negativ, og kaste mudder efter mit indlæg...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
Louise
hej and du skal sku høre efter havd Locturian siger for det passer desværre, og det hun skrev til dig på den mail det har den kvinde også til min mand som han har været mig utro med og hun kommer også fra patong af men skrev det samme også på smsér i love you hele tiden men da han kom der ned anden gang fandt han ud af det hele var noget pis med hende
 
golde
and 1978 held og lykke med det hele og tro på dit hjerte. er selv sammen med en tidligere bar pige og det går helt perfekt, og hun er bund ærlig. hun sagde til dem der ringede til hende at hun var sammen med sin nye kæreste og hun ikke ville se dem mere...

min kæreste er i sin landsby sammen med sin famillie nu og hun glæder sig helt vildt til at komme her til danmark på ferie..
jeg har tilbudt hende at tage ud til sin søster og venner på koh samui
og så åbne en lille shop med søsteren. men det vil hun ikke, hun vil ikke have at jeg skal gå med den tvivl om hun opfører sig ordenligt..

har to kammerater der er sammen med tidligere bar piger og de har det også helt perfekt.

min råd herfra er bare følg dit hjerte og hold øjnene åbne da det ikke er hver gang det går så nemt.

husk ikke alle pigerne er nogle hustlere, men der er mange af dem...

golde 2300
 
Rasmus
Uanset om man bryder sig om det ej – så har Locturian så evigt ret.
Det bedste sikkerhedsudstyr man har over for Thai bar piger, er det som sidder mellem ørene.
For bruger man ikke dét - komme meget galt af sted.
Rasmus
 
da konen og jeg først i 90 erne, åbnede en Thailansk take away i danmark fik vi hurtigt så meget at lave at der måtte extra hjælp til.
da vi så i januar måned var på ferie i Thailand søgte vi i avisen en kok som var villig til at ta til danmark for at arbejde. der kom en masse hendvendelser især fra kvindelige kokke, som specielt jeg jo var godt tilfreds med. jeg syntes vi var rigtig omhyggelig med at udvælge den rigtige med møder og samtaler. biletten blev købt til hende til maj måned og vi rejste glade hjem.

en uge inden hun skulle komme fik jeg brev fra en canadier at han var blevet gift med pigen og biletten var leveret tilbage til rejsebuareauet i pattaya. og det mellemværende var nu en sag mellem mig og buareauet. ok det var så det, en lang næse og en kone der var godt sur.

men så efter den dato hvor hun skulle være kommet til danmark ringede telefonen, uafbrudt, fra Holland Sverige tyskland ja alle mulige steder fra, fra mænd der spurgte om Lillijano, som hun hed, var kommet ?????? det siger jo lidt om hvad hendes intension var med rejsen til dk..

jeg tror det er sådan at mange piger simpelt hen elsker den som er forelsket i dem, og er villig til at ofre det, det nu engang koster. og derfor kan de sagtens holde gryden i kog, med mange mænd på en gang, indtil der er en der griber til lommen og gør de ting de lover evt gifter sig. lidt efter devisen, hvis man ikke kan få den man elsker, må man elske den man får....
derfor behøver der jo ikke at være noget ondt i pigen af den grund.
hun har ganske givet hørt på mange løfter fra udlændinge, som aldrig er kommet videre. der vil så altid være nogle mænd som står tilbage og bliver skuffet, men sådan må det jo være.

spring ud i det, hvis du føler for det og vil ta chancen, gør du ikke det så lad være

"Der kommer altid en sporvogn til" var der engang en der sagdeCool
 
John
Yeps Loc. har ret Wink
Men det kan lade sig gøre.
Af alle de Thai-farlang par jeg kender i DK, er der kun 2 piger der ikke tidligere har arbejdet i en bar.
De er alle velfungerende og i arbejde her i DK.

Så bare klø på And1978,
men husk at bruge hovedet, der er mange af disse bar piger der er som Loc. siger, de er gode skuespillere, til en pris der er størrer end en OscarSmile

Held og lykke
Redigeret af John d. 14/01-2007 17:20
john@dansk-thai.dk
 
http://www.j-s.dk/hus
quickmouse
udmærket skrevet af loc & rasmus kan kun give dem ret...... Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
prasat
nu har vi så læst om op til mange tidligere bar piger der åbenbart fungere og jeg kender da også nogle stykker, så den kvote som åbenbart ifølge loc på 10 stk. er forbrugt så i må alle sammen være fulde af løgn, eller også ved loc ikke hvad han taler om.

prasat
 
oleskyum
Ja de fleste der har den store indsigt som loc er dem der har brændt røven en eller to gange, for hvis man ellers ikke kommer i de kredse ser man aldrig den beskidte side af barpigernes liv.
 
Locturian
Prasat, ved du overhovedet SELV hvad du snakker om? Seriøst? Læser du hvad jeg skriver, eller forstærker det din sevltillid at skyde det jeg siger til jorden?

Jeg fortæller omkring ting jeg ser og hører, i og med jeg bor i en thailandsk by, hvor der ligger en del barer. Og jeg nægter at tro at disse er bedre eller dårlige, end alle andre barer.

Hvis du har mødt din kone/kæreste på en bar, og har været heldig med hende, så tillykke med det. Det var så én ud af de 10.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
Heyy Locturian

Tag dig ikke af Prasat....den totalt logiske grund til at han hidser sig op er jo fordi han egen pige er bar pige....Wink tag dig ikke af ham ...jeg er forresten fuldstændig enig i dine synspunkter....Cool

 
oleskyum
Loc tror du ikke det er dit alvidende om alt og alle der ind imellem
sender folk til overfladen.

For jeg er da også dybt facineret over den indsigt du har fået , både om barpiger og Thailand på den korte tid du har beskæftiget dig med det.
Du ved alt om gamle mænd og Thaiaer og aligevel bosætter du dig lige i smørhullet af det der er forargeligt ?
Har du nogensinde overvejet, at nogle kunne have en anden indstilling til både Thailand og feriegæster end dig ?

For en ting er helt sikkert, der hvor du bor er et ferieparadis og f.eks. i mine øjne har det intet med Thailand at gøre, men kunne næsten være Mallorca eller noget andet spansk.


 
Locturian
Ole, jeg er dybt forundret over, hvor dobbelmoralsk du er Smile Du fremhæver og påpeger, at jeg trods mine udtalelser, faktisk intet ved. At jeg bor i en ferieby, og ikke kender noget til det rigtige Thailand. Det har ikke faldet dig ind, at min kones familie "er" rigtige thailændere, der bor i en lille træhytte ude på landet, ligesom resten af hendes familie. Og da de gør det, og jeg ikke bare er, måske som dig, en mand der køber konen fri og ellers ikke gider familien, så ser jeg også hvordan deres hverdag hænger sammen, til hverdag og fest.

Anyways...

Det er envidere heller ikke faldet dig ind, at i og med at jeg bor i Thailand, så har jeg også en dyb facination, og lyst til at vide mere - om Thailand. Og fordi jeg har det, læser jeg utroligt meget om Thailand, både generelt, nyhedsmæssigt, kulturmæssigt, politisk osv, men jeg har også venner der lever og bor her, og har venner der kommer på ferie her. Lad for fanden være med at kalde mig "alt vidende" fordi du er et vrissent gammelt røvhul, der ikke kan unde at jeg som 23 årig, både bor i Thailand, men også har den frækhed at udtale mig om noget, jeg slet ikke burde have forstand på. Ja, nu blev jeg sq træt af at forsvare mig selv, fordi jeg deltager i debatten, med mine synspunkter og erfaringer. Slut.Angry
Redigeret af Locturian d. 14/01-2007 19:58
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
nyd livet dernede locturian, jeg flyttede også til thailand da jeg var i tyverne, klogt valg Grin
 
tuktae
Ja ja locturin,du er en af de Danskere der siger hvad du mener,bare alle ville stå ved hvad de siger og tænker,fortsæt det skaber da lidt galskab hos visse personer,men sandheden er altid ilde hørt også hvor jeg kommer fraGrinGrin
 
claus31130
tjae..................................så er vi ved at være DER igen...............
 
http://www.cs-web.in.th/
Spring til debat: