Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Apple iPhone.
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/01-2007 16:24
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Ny telefon fra Apple, med kun en knap og 'touch screen' Hvornaar kommer den paa gaden og til hvilken pris? [url]www.apple.com[/url] |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 18/01-2007 17:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Fandt prisen...500-600$ ![]() [url]www.msnbc.msn.com/id/16566968/site/newsweek[/url] |
|
|
|
| Good for Falang |
Lagt på d. 18/01-2007 21:56
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 218 |
Jeg er Apple modstander ![]() Good for Falang ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/01-2007 23:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Good for Falang skrev: Jeg er Apple modstander ![]() Good for Falang ![]() jeg er også mere til exotiske frugter som de har i thailand, durian, gul mango med klisteret ris. mums |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 19/01-2007 04:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
iPhone dømt til fiasko En fantastisk telefon, men nærmest dømt til fiasko i Europa. - 17:16 - 18. jan. 2007 Så hårdt kan man resumére konklusionerne i en ny analyse fra Gartner Group. Apples iPhone har nemlig ikke 3G indbygget. Det er ikke et stort problem for kunderne, men det er det for operatørerne, påpeger Gartner Group ifølge det norske IT-magasin digi.no. Årsagen er, at de europæiske kunde er vant til stærkt subsidierede telefoner. Men for at yde tilskud til en telefon, må teleselskabet være sikre på, at tjene pengene ind igen. Med en telefon som iPhone vil det primært ske med datatrafik, og fordi iPhone mangler 3G, vil mobiliselskaberne være tilbageholdende med at yde telefontilskud, påpeger Gartner. Til gengæld er Garter begejstret for telefonen og understreger betydningen af både skærm og brugeroplevelse. Andre producenter bør "vågne op", skriver analyseselskabet. sakset fra ekstra Bladet http://ekstrablad...262447.ece Ikke at jeg selv bruger mobilos så meget ,har en gammel siemens der fungerer fint Claus |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 08/02-2009 23:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 123 |
Hej er der nogle her der ved noget on iphon der er købt i Thailand kan bruges i Danmark og om iphon i Thailand har 3g. har set man kan købe iphon 32gb i Thailand billigt. i danmark fås den kun med 16gb. venligst ttah. Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/02-2009 00:07
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
"iphon"--> du mener vel Iphone, fra appel? i så fald kan den køre 3g, og er kombatibel med de fleste GSM netværk . du skal måske ikke regne med at få dansk sprog, æøå med hvis den købes i Thailand, men det skal jeg ikke gøre mig klog på, husk, også nu det med garanti og vogt dig for kopier. Held og lykke med købet :-) |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 09/02-2009 00:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Min kammerat har købt en i Tyskland hvor der heller ikke er æøå men han har fået Dansk sprog i den uden problemer. Mener han har downloadet det på nettet et eller andet sted. Hvorfor har de lavet en mobil der ikke kan vidersende beskeder. Hvis man modtager en joke feks. så kan man ikke sende den videre til alle venner og bekendte det er sq da underligt. |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 09/02-2009 00:59
|
|
der er en del ting man skal tænke over det med æøå havde jeg ikke tænkt på. så det vil da være rart med dansk program. 16gb til halv pris af dansk er billigt, men så kommer de ovennævnte problemer. venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/02-2009 05:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
På den side over Apple iPhone http://www.apple.... er noget af det første jeg ser da at den godt kan køre 3G.: 3G Speed Browse fast on 3G cellular networks. Ubon.
![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 09/02-2009 07:17
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Jeg syntes at sitet er ved at blive til en comtuersite med al den computer snak der harværet det siste stykke tid VH.BJ |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 09/02-2009 07:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
har en Nokia 1201 fra Elgiganten 198 kr. fantatisk telefon med indbygget lommelygte god lyd,
[img][/img]
|
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/02-2009 08:37
|
|
BJ skrev: Jeg syntes at sitet er ved at blive til en comtuersite med al den computer snak der harværet det siste stykke tid VH.BJ Det er jo også den tid vi lever i BJ, hvis nu det er det folk går op i lige nu og hvis nogle har et problem så høre de jo andre om problemet ikk. Ubon.
![]() |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 09/02-2009 09:32
|
|
ubon lynge skrev: BJ skrev: Jeg syntes at sitet er ved at blive til en comtuersite med al den computer snak der harværet det siste stykke tid VH.BJ Det er jo også den tid vi lever i BJ, hvis nu det er det folk går op i lige nu og hvis nogle har et problem så høre de jo andre om problemet ikk. Kan kun give (ubon lynge) ret (citat) fra andre på siden man kan bare springe de mener over man ikke gider læse.(citat slut) jeg mener der er blevet ret mange der elsker at brokke sig så kan man ikke lide det man læse så lad vær. dette er ikke til nogen bestemt person. venligst ttah Redigeret af ttah d. 09/02-2009 11:38 Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 09/02-2009 17:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
ttah skrev: Hej er der nogle her der ved noget on iphon der er købt i Thailand kan bruges i Danmark og om iphon i Thailand har 3g. har set man kan købe iphon 32gb i Thailand billigt. i danmark fås den kun med 16gb. venligst ttah. Hvis du køber en Iphone i Thailand, er den sikkert låst til et teleselskab i thailand, det vil sige at den skal unlockes, dette kan sagtens lade sig gøre, så du også kan bruge den her i Danmark. jeg har selv en Iphone 3G, som jeg selv har unlokked og det er ikke så svært at gøre. Hvis du skal have æøå på den, kan du installere det efter køb, jeg kan ikke huske hvordan, men se evt om ikke du kan finde mere om det på denne side http://iphone.vil... eller http://iphoneguid... der står også om unlock af iphone. Jeg ved der er mange som har købt deres Iphone i USA, da de også er billige derovre, og de har unlocked dem og bruger dem her i Danmark også. Håber du kan bruge oplysningerne til lidt. |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 09/02-2009 17:46
|
|
Tak Heino det var lige noget af det jeg efterlyste. ved du hvad forskel der er på 16gb og 32gb ud over hukommelse tak for oplysningen venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 09/02-2009 18:17
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
Jeg er faktsisk 99,99 % sikker på der IKKE findes en 32 gb iPhone endnu nogensteder i verden. Apple har slet ikke præseneret den endnu selvom rygter sagde de ville gøre det her i januar 2009. http://www.apple....specs.html Forveksler du ikke data med iPod's.....den er nemlig kommet i 32 gb. Redigeret af L d. 09/02-2009 18:24 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 09/02-2009 18:35
|
|
Gå faktis og venter på der snart skal lande en kasse med iphons Apple, men nu har jeg ikke data på den her de ligger på firma, men de sælger da fint uden sim lås. vender tilbage i morgen med data på dem vi får hjem.
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 09/02-2009 18:36
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
ttah skrev: Tak Heino det var lige noget af det jeg efterlyste. ved du hvad forskel der er på 16gb og 32gb ud over hukommelse tak for oplysningen venligst ttah Så vidt jeg har kunnet læse, kommer den nye 32 gb "hvis/når den kommer" med noget nyt software og lidt ændret design, det vil helt sikkert betyde, at unlock hullet er lukket indtil de finder en løsning for det. Desuden har de ændret/tilføjet de ting, som brugerne har efterlyst eller klaget over i 8 og 16 gb versionen. rygtet har sagt at 32 gb modellen skulle komme i handlen fra januar 2009, men men men det er jo apple, så det kom den så ikke, i hvertfald ikke her i Danmark... måske den er kommet i Thailand... "men pas på, der er en kinesisk klon af Iphone, den ligner rigtig meget" |
|
|
|
| ttah |
Lagt på d. 09/02-2009 19:04
|
|
carrefour Havde 32gb på tilbud i januar pris 15.290 -baht derfor min interesse for den venligst ttah Livet er som en lang linje, man ved hvornår den starter men ikke hvornår den slutter.
Så lev livet. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg er Apple modstander