Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
TOT-bruger søges
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2007 14:11
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Jeg har et lille spørgsmål som er henvendt til Jer som bor i Thailand. Er der nogle af Jer som har internet fra TOT ? Grunden til at jeg spørger er at jeg er bekendt med mindst en TOT-kunde som er bosat i Chaing Mai-området og som ikke kan få adgang til DTW. Naboer, venner og den lokale Internet Café har ingen problemer da de benytter andre internet-udbydere end TOT. Personen har ikke problemer med at se andre sider som benytter samme script som DTW eller med at se DTW gennem en proxy-server, så det er øjensynligt ikke hans PC der er noget galt med. Jeg er efterhånden ret overbevist om at TOT har et problem eller at de bevist har blokkeret for DTW. Derfor vil jeg lige høre om vi har andre TOT-brugere med herinde. Vi har fundet en delvis løsning på problemet indtil videre i det aktuelle tilfælde og det er at personen læser med på DTW gennem en proxy-server - på dette link: http://youtubepro...k/news.php Denne proxy-server er dog ikke så avanceret at brugeren kan logge ind via dette link og han kan derfor kun læse med for tiden. I første omgang troede jeg at denne eventuelle blokkering fra TOT's side havde noget at gøre med den sag med YouTube og videoen af Kongen - men brugeren har haft problemet siden starten af marts, altså fra lang tid før YouTube-sagen. Håber at Jer i Thailand lige vil svare tilbage. Takker Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2007 14:13
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ups, det skal lige bemærkes at der ved tidligere lejligheder har været "sjove" problemer for enkelte brugere i Thailand.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 11/04-2007 14:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Jeg har brugt TOT og havde ingen problemer undtagen, at det var meget ustabilt om der overhovedet var forbindelse til nettet og hastigheden svingede enormt. Nu var det over parabol , så ved ikke om det er det samme. |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 11/04-2007 14:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
Jeg har brugt TOT og havde ingen problemer undtagen, at det var meget ustabilt om der overhovedet var forbindelse til nettet og hastigheden svingede enormt. Nu var det over parabol , så ved ikke om det er det samme. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 11/04-2007 14:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
Hejsa Jeg har brugt TOT i 1.5 år, for ca. 2 uger siden er jeg skiftet til CAT-net jeg kender de problemer du beskriver her, det skete også i Hua Hin, jeg vil anbefale dig at skrive en PB til LOCTURIAN da jeg ved han også har HAFT TOT i en tid, også nu skiftet m,en han kan med garanti hjælpe med de tekniske hint til hvad evt. fejlen måtte være.... Held og lykke !!! Martin |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 11/04-2007 14:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Hej Kim TOT er til tider noget lort Problemet ligger garanteret hos den DNS de benytter. Problemet kan afhjælpes ved at bruge en hvilken som helst anden DNS (I indstillinger for lan-forbindelsen under ip-protokollen.) Skift fra AUTOMATISK til statisk dns, og brug evt. følgende ip i den første - Der er 2 felter, men det er ikke nødvendigt at udfylde nr 2. Ip: 129.142.7.100 Det er ihvertfald et forsøg værd, og siderne han besøger vil fremover blive fundet igennem den, istedet for den TOT har. Hvis han er dansker, burde det ikke være noget problem jo
|
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 11/04-2007 17:16
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
Jeg har tif. stik og telefon fra TOT, min adsl forbindelse er via Mag net. Jeg har ikke og har ikke haft problemer. ud over: En del af de links der er lagt op paa DTW til youtube, kommer her i th bare som hvide felter, er det det samme hjemme i dk. el er det mig der nu har problemer med TOT mr tirak Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/04-2007 17:21
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa, Det med de hvide felter er pga. blokkeringen af YouTube. Virker fint herhjemme. Fandt en proxy-server hvori gennem man også kan logge ind her på siden: http://www.phprox...cGhw&p=1e3 Takker Loc, jeg har sendt en besked til brugeren om lige at kigge på denne tråd og så håber jeg at hans problem bliver løst med din løsning. Lyder til at TOT er noget skod udfra de forskellige indlæg indtil videre. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 11/04-2007 23:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hej Kim Jeg har mange hvide felter med rødt kryds i, og jeg kan ikke komme på chatten som normalt, og jeg bruger ikke TOT her i DK, så hvem blokkere mig??
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 12/04-2007 00:08
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Hejsa Jesper, Kan jeg lokke dig til at tage et skærmbillede (Alt Gr + Print Screen) så jeg bedre kan se hvad du mener ? Send venligst billedet på [mail][/mail]. Takker Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 12/04-2007 00:41
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Prøv at slette midlertidige internetfiler. Brug evt. ccleaner ccleaner.com |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 12/04-2007 00:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
BØØØØhhhhhhhhh??????????????????????????????? Hvorfor?? Takker nicefarang, det virkede, nu kan jeg også komme i chatten igen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 12/04-2007 16:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Det er et velkendt problem at grafikfiler kan vises med hvid firkant med rød kryds hvis der er mange midlertidige internetfiler. Det gælder vist kun i IE. Har TOT-brugerne også prøvet dette fif ? |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 14/11-2009 14:13
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
Locturian skrev: Hej Kim TOT er til tider noget lort Problemet ligger garanteret hos den DNS de benytter. Problemet kan afhjælpes ved at bruge en hvilken som helst anden DNS (I indstillinger for lan-forbindelsen under ip-protokollen.) Skift fra AUTOMATISK til statisk dns, og brug evt. følgende ip i den første - Der er 2 felter, men det er ikke nødvendigt at udfylde nr 2. Ip: 129.142.7.100 Det er ihvertfald et forsøg værd, og siderne han besøger vil fremover blive fundet igennem den, istedet for den TOT har. Hvis han er dansker, burde det ikke være noget problem jo ![]() MIN IP ADRESSE IPV4 ER 192.168.3.100 DET ER DEN SOM ER SAT I MIN ROUTER LINKSYS WRT54GL ALTSAA IKKE ADSL MODEMET Hello ....
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 14/11-2009 14:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Du svarer altså på en 2½ år gammel tråd, det er du godt klar over, ikke?![]() JD |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 14/11-2009 14:28
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
jEG FIK BESKED FRA WEBMASTER AT TJEKKE SIDEN HER I EN ANDEN TRAAD OM INTERNET OG HASTIGHED... HOV CAPS LOCK VAR ON..... saa derfor svare jeg i denne gamle traad ok ..... yes...... no...... Hello ....
|
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 14/11-2009 14:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Undskyld, har set det nu! JD |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 14/11-2009 14:36
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
jylland55 skrev: Locturian skrev: Hej Kim TOT er til tider noget lort Problemet ligger garanteret hos den DNS de benytter. Problemet kan afhjælpes ved at bruge en hvilken som helst anden DNS (I indstillinger for lan-forbindelsen under ip-protokollen.) Skift fra AUTOMATISK til statisk dns, og brug evt. følgende ip i den første - Der er 2 felter, men det er ikke nødvendigt at udfylde nr 2. Ip: 129.142.7.100 Det er ihvertfald et forsøg værd, og siderne han besøger vil fremover blive fundet igennem den, istedet for den TOT har. Hvis han er dansker, burde det ikke være noget problem jo ![]() MIN IP ADRESSE IPV4 ER 192.168.3.100 DET ER DEN SOM ER SAT I MIN ROUTER LINKSYS WRT54GL ALTSAA IKKE ADSL MODEMET Nu har jeg ikke set hvad du har skrevet i den anden tråd, men den IP adresse som du oplyser er din "interne" ip adresse, altså den der ligger i din router til internt brug - ikke til forbinde med omverdenen. Du skal have skiftet DNS på din computer, ikke i din router. Hvis du ikke kan finde ud af at skifte dns så søg lidt på google omkring skift heraf. Det er ikke så svært Adressen ligger i denne tråd, som jeg oplyste for 2 år siden...Note: Jeg bruger også selv TOT nu - Desværre af tvang, og det er noget værre skod Men jeg kan nu godt tilgå DTW alligevel...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/11-2009 14:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
hvis man gider kikke lidt op i byernes ledningsnet så forstår man hvorfor der sommetider er mange problemer , magen til ledningsføring skal man vist lede længe efter.men hel skylden er nok ikke tot alene forbindelsen hjemover er heller ikke for god har ladet mig fortælle er der er brud på et søkabel som vist nok ingen er interesseret i at få lavet |
|
|
|
| jylland55 |
Lagt på d. 14/11-2009 14:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 127 |
ikke enig i dette hvis Jeg tager til chaing Mai eller Bangkok er der en meget fin forbindelse til dk
Hello ....
|
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 














Problemet ligger garanteret hos den DNS de benytter. Problemet kan afhjælpes ved at bruge en hvilken som helst anden DNS (I indstillinger for lan-forbindelsen under ip-protokollen.) Skift fra AUTOMATISK til statisk dns, og brug evt. følgende ip i den første - Der er 2 felter, men det er ikke nødvendigt at udfylde nr 2. 

