Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Det sucker big time!
|
|
| Deaktiveret |
Lagt på d. 15/06-2007 22:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej til Jer alle. Troede ikke selv jeg vil stå i denne situation. Har forelsket mig i en thai fyr. Hvilket slet ikke har været et issue i mit liv, da thaifyre ikke rigtig har sagt mig noget. Jeg har stort set kun haft danske kærester (er selv thai). Har boet i DK i næsten 25 år og så skete det. Jeg er faldet pladask for denne thai fyr, nogle af de rygter der løber omkring thaifyre her er uhyggelige. Nogle af dem (som denne fyr) er ganske omsorgsfuld og har ikke noget temperament som vil gå ud over mit fysiske velbefindende. Nogle af Jer kender mig måske som den rådgiver som har givet "gode råd" til hvordan I kunne få Jeres kærester/ægtefæller herop. Nu skal jeg selv til det - og kan slet ikke overskue situationen. Jeg kan ikke overskue om han siger ja til mig fordi jeg er "udlændinge" thai/dansk eller fordi han oprigtig elsker mig. Men jeg kan bare mærke at jeg er ved at dø ved tanken om at han ikke er her sammen med mig. Jeg tager til Thailand ca. 3 gange om året og denne gang da jeg tog derned blev jeg ramt RIGTIG hårdt af amors pile. Når nogle af Jer har skrevet til mig har det jo været med juridisk øjemed hvor mine følelser ikke har været involveret. (Tænker højt og deler mine tanker med Jer) Jeg kunne jo invitere ham herop og se om man kunne leve sammen og tage det derfra. Jeg ved det ikke - kender I det - jeg er lidt i vildrede. Han er bare alt det jeg ser en fyr skal være. Han er IKKE bøsse, han er en sjælden race, en rigtig mand som er højere end mig. Jeg er nemlig en thai pige på 176 høj og han er 180 cm. Som jeg skrev... Det sucker big time! Skriv til mig og trøst mig lige her. Jeg er en meget smuk pige med en høj uddannelse og er ved min fulde fem (dette skal ikke lyde som en kontaktannonce), men HVAD ER HANS MOTIVER??? Er han for real eller? Han kommer oprindelig fra en velhavende familie, men fordi hans far er ludoman har de mistet pengene. Så han lever på samme "niveau" som de fleste i Thailand. Tjener lidt hist og her og lever af drikkepengene! Skriv - knus herfra |
|
|
|
| bastian |
Lagt på d. 16/06-2007 11:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 176 |
de sidste 3 linier giver svaret |
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 16/06-2007 11:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
tro det kunne være du skulle passe på med ham, men stagid jeg ved ikke meget om thai mennesker inu
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/06-2007 12:38
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
En sjaelden race. Ikke boesse. 180 cm. Smuk pige. 176 cm. Veluddannet. Ved sin fulde fem. Er det en joke, eller hva? Suk..........
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 16/06-2007 12:54
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Tag den næste flyver til Bangkok på en enkelt billet,og flyt sammen med din dejlige fyr,det vil sikkert glæde ham og hans famile.
Redigeret af Jesse James d. 16/06-2007 12:55 Hr Olsson
|
|
|
|
| Earthrush |
Lagt på d. 16/06-2007 14:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 257 |
suk måske hvem ved
ARRIVE
RAISE HELL LEAVE |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/06-2007 18:19
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Jeres kommentarer gør jer ikke megen ære. Val er en konkret person, der efter bedste evne har forsøgt at rådgive folk her på dtw ud fra sin thai/danske baggrund. Og til Val, du stiller spørgsmål som kun du selv har mulighed for at besvare, ingen af os kender ifølge sagens natur vedkommende. Du står nu i den proces som mange herinde har været i, og mit eneste råd vil være: Giv det en chance, men lad være med at investere mere end du har råd til at miste indtil du er mere sikker, og hermed taler jeg ikke kun om penge. Eneste der undrer mig i dit indlæg, at du føler dig foranlediget til at nævne, at han ikke er bøsse?? Selvfølgelig er han ikke det, hvis han er interesseret i dig. ![]() Brug din kvindelige intuition med henblik på at finde ud af om han er reel. Held og lykke til jer begge. mvh rinpoche |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 16/06-2007 18:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
GUD BEVARE DANMARK.
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 16/06-2007 18:48
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser Val Ja se om du kan få ham herop på visum, og se om i kan sammen i 3 måneder Det er kanon svært, det spørgsmål. Jeg siger det samme til mænd som sidder i det, du er den eneste som kan mærke/ se om han er seriøs,eller kun vil ha en forsørger bamsen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/06-2007 18:55
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Et eller andet sted kan jeg ikke lade være med at undre mig over de kommentarer der affødes af, at det for en sjælden gangs skyld er en thailandsk kvinde, der har mødt en thailandsk kæreste. Pudsigt nok ser jeg ikke tilsvarende kommentarer på den alm. forekommende situation, hvor det er en dansk fyr der har mødt en thailandsk kæreste. Eller har man bare generelt ondt i den nedre del af anatomien fordi vedkommende nu tilfældigvis ikke har valgt en dansker? Dig? Det kan da ikke være rigtigt, at vi er så snæversynede herinde. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/06-2007 19:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
hvorfor kan du ikke finde en sød mand her i danmark, alt lige ville det være det bedste. skal lige sige jeg har ikke noget imod thai mænd, men de har det bedst i thailand, eller va |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 16/06-2007 19:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hvorfor skulle hun lede efter en mand i danmark, når hun nu har fundet ham i thailand? Hvorfor går vi ikke det? quod erat demonstrandum. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/06-2007 20:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
er ludomani arveligt tænk over det |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 16/06-2007 21:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
dumhed er arveligt jpo og du har vist arvet alt hvad der skulle have været delt mellem dig og dine søskende, nogle gange er det sku surt og være grådig hva prasat |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/06-2007 22:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
nå ja godt ord igen. det var måske en forkert måde at skrive det på, man er vel ikke dum fordi man skriver sine tanker, så jeg tror du misforstod det lidt |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/06-2007 23:00
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Suk skrev: En sjaelden race. Ikke boesse. 180 cm. Smuk pige. 176 cm. Veluddannet. Ved sin fulde fem. Er det en joke, eller hva? Suk.......... ![]() Citere lige mig selv. Det er da helt fint at VAL er blevet forelsket i en TH mand, men jeg kan faktisk ikke hvad ovennaevnte har med sagen og goere Suk..............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 16/06-2007 23:01 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/06-2007 23:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
det har du ret i, men jeg synes det er forkert at kalde mig dum |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/06-2007 23:07
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
ENIG
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 16/06-2007 23:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
tak så har jeg det bedre. hvis man søger på lutomani på google, står der at i 25% går det i arv, så det er vel ikke det bedste for et nyt forhold, er jeg forkert på den eller va, hvis jeg er så undskylder jeg |
|
|
|
| Deaktiveret |
Lagt på d. 16/06-2007 23:40
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 24 |
Hej til alle der har besvaret mine tanker og frustration. Jeg har været gift med en dansk mand - vi er slet ikke på bølgelængde og set i bakspejlet så har jeg måske et problem med min mentalitet og nogle danske mænd. Who knows. Men det hjælp lidt af få noget feedback fra Jer. Tusinde tak. Sig til hvis jeg kan hjælpe nogle af Jer andre (når jeg lige har overskud ik ;-) |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 
















