Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Plastik kirurgi i Thailand
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 27/07-2007 10:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Skulle der være nogle her der ved hvor man i Thailand kan få lavet et par nye bryster ? da jeg synes min kone trænger til et et nyt par ![]() Nej spøg til side, man ser på andre og tænker det kunne da måske være en mulighed,når man nu alligevel tar på ferie en gang om året til skønne thailand,er der nogle her der har erfaring med dette ville det være til stor hjælp. frankie goes to Pataya |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 27/07-2007 11:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
har hørt mange nævne plastickiruerne i Thailand på samme måde som med skræddere, noghle er gode andre ikke, og der er et hav af dem og det kan være svært at kende forskel...... Så med mindre du vil risikere at den ene pat kommer om på ryggen og sidde ville jeg finde noget andet at bruge pengene til.... Redigeret af tuktuk d. 27/07-2007 11:37 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 27/07-2007 12:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
som du kan sige det martin, jo det er rigtig at der er mange i thailand, og de laver ikke alle lige så godt et stykke arbejde, kender en der fik nye bryster og skal have nye puder silikone i hver 3 år det må da være træls nu hun blive måske 80 år og skal have lavet bryster som en på 25 hmmm
Ubon.
![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 27/07-2007 12:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Du skal bare teste de forskellige patter på Lady Boy`s og når du finder de dem du synes om,... så spørger du bare personen hvem der har lavet dem og hvad prisen er. Så kan konen ikke blive sur over du mærker på forskellige (pigers) patter... ha ha |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 27/07-2007 12:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Jeg har en bekendt ( thai ), som bor i Skive, hun tager jaevnlig til Thailand, for at faa taget en ansigts loeftning. Det eneste jeg ved er at hun faar det gjort i Pataya og hun siger at det er billig, dog uden at naevne nogen pris. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 27/07-2007 13:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
1) Det bliver lavet i Bangkok. Finder du en læge/hospital andre steder, så sig nej. 2) Det koster mellem 60-100.000 baht, afhængende af sted og erfaringer. Personligt ville jeg hellere (Ja, nu ikke mig PERSONLIGT) betale det mere, og så være sikker på at jeg også kan komme tilbage og klage hvis det siver under-ud når man kommer hjem ![]() Korrekt, der er mange lady-boys der render rundt med et par, men ingen af er ved hvor længe de har haft dem, eller hvor længe de holder! Jeg tænker bare, at der må mange stakkels røvhuller af farang-mænd med hjem for at betale for sådan et par...Det er nu sjovt, det er alligevel ikke mange thai-tøser man støder på der har silikone - der er ihvertfald meget langt imellem... |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 14:06
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er da flere thaidamer herhjemme som har fået plastic boobs, De priser jeg høre ligger omkring 40kilo bath. dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 14:12
|
|
Ja her hjemme er der mange som har fået nye bryster,næser.lavet øjnene,og andre ting bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 14:44
|
|
Hva så loc er du nu sikker på det ikke er til dig selv hva? ![]() ![]() Det kunne jo være du ville skifte job ![]() Alt er jo tilladt i thailand næsten da |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 27/07-2007 16:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Goldwing den er god med dig, jeg skal sq ikke bare teste nogen Lady Boys, jeg finder altid et andet sted hvis de er eller kommer der hvor jeg er. ufufuf
Ubon.
![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 27/07-2007 16:46
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Nu har jeg spurgt lidt omkring. Det viser sig at mange siger at Yunhee hospital i Bangkok er et af verdens bedste hospitaler for plastik-kirugi. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/07-2007 17:01
|
|
Davser Ja de bliver vist anbefalet fra mange steder http://www.kosmet....asp?k=238 http://www.yanhee...dex_en.asp og lidt af deres priser http://www.yanhee...l_btc.asp# bamsen |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 27/07-2007 17:21
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
Nå, rart at vide, køns-skifte operation hos dem koster mellem 215-230.000 kr.. Værd at overveje? haha, neeeej!
|
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 29/07-2007 18:10
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Hej! og tusind tak for alle de gode link, tror at yanhee hospital er at foretrække, når nu min kone ønsker et par nye bubies næstegang vi besøger Thailand. Frankie goes to Pattaya |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 03:44
|
|
Jeg, eller rettere sagt min kone, har udmærket erfaring med Yanhee, det er iso 2001 certifikeret. Priserne i Pattaya er cirka dobbelt op. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 10/09-2007 15:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 302 |
Jeg vil bare lige høre om hvad det koster, hvis ens kone skal have nye bryster i Bangkok ? og er prisen den sammen lige meget hvor store de skal være Med venlig hilsen Michael Andersen |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2007 17:03
|
|
Michael Andersen skrev: Jeg vil bare lige høre om hvad det koster, hvis ens kone skal have nye bryster i Bangkok ? og er prisen den sammen lige meget hvor store de skal være Med venlig hilsen Michael Andersen Davser Michael Der skal du nok snakke med dem ude på http://www.yanhee...dex_en.asp De kan nok bedre svare dig end vi herinde kan Vi kan kun gætte.? bamsen |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 10/09-2007 19:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Priserne er generelt det samme uanset stoerrelse. ![]() Forskellen i pris afhaenger af hospital(og dermed laegen) samt kvaliteten af selve implantaterne. De gode/bedste implantater skal IKKE skiftes i en normal livstid. Priser jeg har hoert gaar fra ca. 40000 Baht og op til 140.000 Baht. Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/09-2007 20:05
|
|
140.000B Wow det må da være en Q skål hun udstyres med. ![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 10/09-2007 22:06
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
He,he - som sagt; prisen er ikke forbundet med Str. ![]() Det var prisen for en veninde der gik paa Bumringrad hospitalog valgte topmodellen - og inkluderer hospitalsophold, medicin, opfoelgning Etc. udover selve operationen og implantater. Skaal! |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Jeg tænker bare, at der må mange stakkels røvhuller af farang-mænd med hjem for at betale for sådan et par...