Se indlæg
 Udskriv debat
Toemmermaend
huratho
Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
En ordenligt omgang morgenmad.Grin

To iskolde grønlandske rundstykker og en smøg plejer at hjælpe.

Var selv i tivoli igår og er selv meget hårdt ramt.


Redigeret af d. 29/07-2007 04:12
 
huratho
Ja, det er meget godt, med at spise morgenmad, men jeg kan altsaa ikke spise noget, naar jeg har det saadan. Mine venner siger at jeg skal rejse mig ved det trae, hvor jeg vaeltede, jeg synes nu ikke det hjaelper.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
mugge
næ...det ender bare med at man vælter træet istedet for...Grin
 
dr_dem
huratho skrev:
Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af.
Hugo


Nu er det sådan at tømmermænd kommer af væskemangel fordi du tisser mere en du drikker, så næste gang du går på druk så drik noget vand fra vandhanen hvergang du går ud og tisser, det behøver ikke være ret meget, du skal bare ha det fyldt det op du tisser mere ud, fordi at øl og spiritus er vanddrivende og husk at før du går i seng og drikke noget vand.

dr.dem
 
quickmouse
huratho skrev:
Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af.
Hugo


e godt råd jeg selv bruger: inden du begynder at drikke alkoholiske drikke så spis 1 > 3 bananer det hjælper på mig, Wink Wink Wink Wink
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
huratho
Hvor meget vand skal jeg drikke. Jeg har kun toemmermaend naar jeg drikker staerk spiritus.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
jpo
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være.
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
dr_dem
huratho skrev:
Hvor meget vand skal jeg drikke. Jeg har kun toemmermaend naar jeg drikker staerk spiritus.
Hugo


Uanset hvor du er i verden så drik VAND når du drikker (det virker på mig og har gjort det i 15 år) Hele tidenCool
 
dr_dem
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være.

Hvorfordet
dr.dem
 
spis evt noget med salt gerne mens du drikker, tips saltstænger osv, de tager de værste tømmermænd.
 
dr_dem
bkk skrev:
spis evt noget med salt gerne mens du drikker, tips saltstænger osv, de tager de værste tømmermænd.


DET SKAL SÅ HELST VÆER VÆSKE ikke øl eller spiritus

dr.dem
 
dr_dem
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være. dette var et citat



Hvorfordet
dr.dem
 
jesperfrb
Når man drikker stærktspiritus får man ikke så meget væske i forhold til alkohold %én, som man gør ved øl, så der er det vigtigt at indtage passende mængder vand/Cola etc.

Men jeg giver DSD ret et par grønlænder rundstykker ( øl, helst stærk) og en smøg hjælper, smager ikke godt, men det hjælperPfftPfft
Men en dårlig ide hvis man skal arbejdeWinkWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
Emmoride
Når man har været på en ordentlig druk tur, så udvasker man alle salte og mineraler fra kroppen. Den bedste kur er 4-5 små poser/pakker af dehydrerings salte og mineraler som kan købes hos alle drugstore i thailand. De kan endda fås med jordbær smag.Wink
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
 
http://www.bangkokgoldescorts.com/
huratho
Nu er der een som skriver"saa lad vaere med at drikke staerk spiritus", ja det er meget godt, men jeg kan altsaa godt lide San-Som og det er ligemeget om jeg drikker 1 eller 10, saa har jeg det ad h--- til dagen efter. derimod drikker jeg 6-8 Chang om dagen og roere mig ikke.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
huratho
Undskyld, men hvad er dehydrerings salte. Det kan godt vaere linket her lyder morsomt, men det er blevet et stort problem for mig, her i den sidste tid.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
DAvs Hurato
Jeg vil tro at jo mere du tisser jo flere salte/mineraler ryger der ud
Og de depoter skal jo genopbygges,så derfor skal man købe nogle salte og mineraler,evt i pilleform.
Ikke fordi jeg ved det,men sådan tror jeg det er
Bamsen
Redigeret af d. 30/07-2007 11:15
 
Saske
Hmm i minburi hvor jeg er for det meste er der i 7/11 butikkerne en lille flaske der hedder Hang'over noget i den stil en sød pige jeg kender der nede kom med den dagen efter nytår og ja den virkede helt vildt Grin
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
 
ebeth
Hmm. Hvis du ikke kan tåle SangSom, så drik da noget andet ...Gin, SangThip eller Mekong, hvis du blander det med et eller andet der ikke er rent, f.eks. isterninger, kan det jo være dem der gør dig dårlig Sad....6-8 bajere á 650 ml, du må være tørstig! Jeg ville være standerstiv hvis det var mig -lille, fed Sad bredbaget dansker- der drak dem i 30 graders varme.
Lipovital, KretingDaeng, M-100 og hvad de ellers hedder -små brune flasker, som findes i enhver butik, selv de mindste- virker mod tømmermænd. Elektrolyt pulver (div. salte, sukker og??) du selv blander op virker også...
Redigeret af ebeth d. 30/07-2007 11:32
 
Spring til debat: