Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Toemmermaend
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2007 03:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 03:40
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
En ordenligt omgang morgenmad.![]() To iskolde grønlandske rundstykker og en smøg plejer at hjælpe. Var selv i tivoli igår og er selv meget hårdt ramt. Redigeret af d. 29/07-2007 04:12 |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2007 04:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Ja, det er meget godt, med at spise morgenmad, men jeg kan altsaa ikke spise noget, naar jeg har det saadan. Mine venner siger at jeg skal rejse mig ved det trae, hvor jeg vaeltede, jeg synes nu ikke det hjaelper. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| mugge |
Lagt på d. 29/07-2007 05:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 389 |
næ...det ender bare med at man vælter træet istedet for...![]() |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 29/07-2007 09:44
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
huratho skrev: Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af. Hugo Nu er det sådan at tømmermænd kommer af væskemangel fordi du tisser mere en du drikker, så næste gang du går på druk så drik noget vand fra vandhanen hvergang du går ud og tisser, det behøver ikke være ret meget, du skal bare ha det fyldt det op du tisser mere ud, fordi at øl og spiritus er vanddrivende og husk at før du går i seng og drikke noget vand. dr.dem |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 29/07-2007 11:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
huratho skrev: Er der nogen, som kan fortaelle mig, hvordan man bekaemper toemmermaend og sig for gud-skyld ikke piller, dem er jeg modstander af. Hugo e godt råd jeg selv bruger: inden du begynder at drikke alkoholiske drikke så spis 1 > 3 bananer det hjælper på mig,
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 29/07-2007 15:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hvor meget vand skal jeg drikke. Jeg har kun toemmermaend naar jeg drikker staerk spiritus. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 29/07-2007 15:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være. |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 29/07-2007 16:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
huratho skrev: Hvor meget vand skal jeg drikke. Jeg har kun toemmermaend naar jeg drikker staerk spiritus. Hugo Uanset hvor du er i verden så drik VAND når du drikker (det virker på mig og har gjort det i 15 år) Hele tiden ![]() |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 29/07-2007 16:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være. Hvorfordet dr.dem |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/07-2007 17:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
spis evt noget med salt gerne mens du drikker, tips saltstænger osv, de tager de værste tømmermænd. |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 29/07-2007 17:25
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
bkk skrev: spis evt noget med salt gerne mens du drikker, tips saltstænger osv, de tager de værste tømmermænd. DET SKAL SÅ HELST VÆER VÆSKE ikke øl eller spiritus dr.dem |
|
|
|
| dr_dem |
Lagt på d. 29/07-2007 17:27
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
så lad være med at drikke stærkt spiritus, hvor svært kan det være. dette var et citat Hvorfordet dr.dem |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 29/07-2007 18:26
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Når man drikker stærktspiritus får man ikke så meget væske i forhold til alkohold %én, som man gør ved øl, så der er det vigtigt at indtage passende mængder vand/Cola etc. Men jeg giver DSD ret et par grønlænder rundstykker ( øl, helst stærk) og en smøg hjælper, smager ikke godt, men det hjælper ![]() ![]() Men en dårlig ide hvis man skal arbejde ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 29/07-2007 22:02
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Når man har været på en ordentlig druk tur, så udvasker man alle salte og mineraler fra kroppen. Den bedste kur er 4-5 små poser/pakker af dehydrerings salte og mineraler som kan købes hos alle drugstore i thailand. De kan endda fås med jordbær smag.
I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 30/07-2007 02:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Nu er der een som skriver"saa lad vaere med at drikke staerk spiritus", ja det er meget godt, men jeg kan altsaa godt lide San-Som og det er ligemeget om jeg drikker 1 eller 10, saa har jeg det ad h--- til dagen efter. derimod drikker jeg 6-8 Chang om dagen og roere mig ikke. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 30/07-2007 07:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Undskyld, men hvad er dehydrerings salte. Det kan godt vaere linket her lyder morsomt, men det er blevet et stort problem for mig, her i den sidste tid. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
|
Lagt på d. 30/07-2007 08:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
DAvs Hurato Jeg vil tro at jo mere du tisser jo flere salte/mineraler ryger der ud Og de depoter skal jo genopbygges,så derfor skal man købe nogle salte og mineraler,evt i pilleform. Ikke fordi jeg ved det,men sådan tror jeg det er Bamsen Redigeret af d. 30/07-2007 11:15 |
|
|
|
| Saske |
Lagt på d. 30/07-2007 11:07
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
Hmm i minburi hvor jeg er for det meste er der i 7/11 butikkerne en lille flaske der hedder Hang'over noget i den stil en sød pige jeg kender der nede kom med den dagen efter nytår og ja den virkede helt vildt
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
|
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 30/07-2007 11:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
Hmm. Hvis du ikke kan tåle SangSom, så drik da noget andet ...Gin, SangThip eller Mekong, hvis du blander det med et eller andet der ikke er rent, f.eks. isterninger, kan det jo være dem der gør dig dårlig ....6-8 bajere á 650 ml, du må være tørstig! Jeg ville være standerstiv hvis det var mig -lille, fed bredbaget dansker- der drak dem i 30 graders varme.Lipovital, KretingDaeng, M-100 og hvad de ellers hedder -små brune flasker, som findes i enhver butik, selv de mindste- virker mod tømmermænd. Elektrolyt pulver (div. salte, sukker og??) du selv blander op virker også... Redigeret af ebeth d. 30/07-2007 11:32 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 



















....6-8 bajere á 650 ml, du må være tørstig! Jeg ville være standerstiv hvis det var mig -lille, fed