Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Rygeforbud gælder også i baghaven
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 19:56
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Nu kan man risikere forbud mod at tænde smøgen i baghaven. En svensk domstol har forbudt en kvinde at pulse løs i sin egen have. Det bliver unægtelig sværere at være ryger. ![]() ![]() Men i Sverige er man gået så vidt som til at forbyde rygning i en privat have. Det skriver avisen Sydsvenskan. Her har en domstol påbudt en smålandsk kvinde at kvitte smøgerne i store dele af sin have. ![]() Naboen hævder nemlig, at han bliver nødt til at benytte en iltmaske, bare han skal gå den korte afstand fra sin hoveddør og ud til sin bil. Ellers giver kvindens røgskyer ham åndenød, klager han. ![]() Frygter bøder Domstolen har nu besluttet, at kvinden kun må ryge inden for særligt markerede områder i haven - længst væk fra naboens parcel. »Jeg synes, det er helt galt«, siger kvinden, der dog har tænkt sig at overholde forbudet af frygt for at få bøder. Men beslutningen gør hende rasende: ![]() »Hvor mange mennesker skal det her gå ud over?«, spørger hun. »Det er jo frihedsberøvende«.
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 20:03
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Lad os bare få det herhjemme oz. Så jeg fri for at lugte på min underbo's røg ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 20:09
|
|
Davs ja jeg vil også gerne ha det her, Så jeg kan være ude på altanen, ![]() uden at skulle lugte til den stank Selv ude på opgangen stinker der af røgtobak addd bamsen |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 20:18
|
|
Nej vi skal have bygget nogle små huse rundt i byerne til os ryger så vi kan være i fred for al jeres snak om tobaken, den skat vi betaler når vi køber smøger kan vel betale for de huse, og alle på bistandshjælp kan hjælpe med at bygge dem, nu må det være os ryger som skal have noget sagt vi må jo snart ikke være nogle steder. Bamse ja din altan er god at stå og ryge ude på jeg har jo besøgt den nogle gange. Tak
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 20:22
|
|
Næ næ ubon den skat i betaler for at ryge skal da bruges til at hjælpe flygtning fra somalia og andre lande derfra ![]() ![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 20:25
|
|
Hvis det er det de penge bruges til, Ja så tror jeg s.. jeg stopper lige nu med at ryge. Jeg håber det er noget du har drømt jsh
Ubon.
![]() |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 23/08-2007 20:31
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Den skat som betales via tobakken gaar til alle rygernes hospitalsbesoeg, kraeftbehandling o.s.v. Og det raekker vist ikke engang. Fint med den nye rygelov. Nu kan jeg vaere paa min arbejdsplads uden at blive forpestet af al den roeg. |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 20:52
|
|
Ja den er da god nok, men som i det første indlæg så må hun ryge rigtig meget hvis naboen skal gå med iltmaske på. Jeg er selv ryger og kan så være glad for at jeg ikke kommer de steder hvor den gælder jeg kan godt vente med at ryge til jeg kommer hjem, måske den kan være med til der er flere som holder op med at ryge, jeg vil pt selv gerne men man skal have troen og vilje til det og den mangler jeg, har prøvet næsten alt men er da gået ned fra 60 smøger om dagen til knap 20 stk, så den rigtige vej går det da. Jeg tror bare ikke det er let for dem som kommer på bodegaen og skal have 10-15 øl og 40 smøger. Nej lad os bare slå fast den rygelov er kommet for at blive, også må vi ryger jo bare bide i det sure og tage det i stiv arm
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 21:28
|
|
Hejsa ubon og andre hvis de vil stoppe med at ryge Jeg kan kun foreslå at læse bogen!!! endelig ikke ryger af Allen Carr. Ok det er svært at stoppe, men bogen er skide godt skrevet. Den har i hvert fald gjort sådan så jeg aldrig nogle sinde begynder at ryge igen. Man kan låne den på bibliotekket eller købe den for 200 kr. der er også en anden god bog, den hedder røgfri af Jan guertz, men jeg må indrømme endelig ikke ryger synes jeg er den bedste. Ps Hvis du begynder i morgen med stoppet så kunne det være vi fik en mindre flygning ![]() ![]() ![]() pps Man skal selvfølgelig være motiveret for at stoppe, ellers kan man ligeså godt opgive først som sidst. Redigeret af d. 23/08-2007 21:34 |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 21:51
|
|
jsh er der billeder i den bog, man skal jo kunne læse![]() motiveret er jeg ikke endnu, jeg har haft så meget med min sygdom at tænke på, regner med det er derfor jeg ikke kan tage mig sammen til at stoppe nu, men nu er den sidste pakke Krong Thip åbnet har ikke flere så enten skal jeg til thailand efter flere eller over på et andet mærke.
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 21:57
|
|
Nøøøøøj ubon det var også dem jeg røg, jeg måtte sælge dem jeg havde, dengang jeg stoppede. Desværre ubon ingen billeder, men jeg lover dig når selv jeg kan læse den og forstå den, så vil jeg væde en mekong på du også kan ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 22:00
|
|
heheh sikken en masse sjov man kan ha ud af at snakke om rygning bamsen |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 22:59
|
|
mekong jsh hvornår skal vi drikke det, jeg har hvis 3 flasker i skabet, men vi skal jo have en god cigar der til![]() ![]() ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/08-2007 23:05
|
|
jsh nu tror jeg der er noget galt der over på øen. Gule trekanter kan spare os for p-bøder. København vil hjælpe bilister, der har svært ved at finde ud ti-meter reglen, når de skal parkere. Små gule trekanter markerer, hvornår det koster. Jamen kan i da ikke selv finde ud af det der over ![]() Alle de penge der bruges på gule trekanter, dem kun vi jo godt bruge på ryge huse til os ryger. øv øv øv
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Ghia |
Lagt på d. 23/08-2007 23:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 25 |
Har den holdning at hvis jeg går på en god restaurant og får noget god mad og ikke kan få lov til at ryge før og efter maden så kan de fandme sælge deres mad til de vegetar-hipper. Jeg står ikke udenfor og ryger så hellere en pølse i svøb ved en pølsevogn. |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 23:21
|
|
ubon lynge skrev: mekong jsh hvornår skal vi drikke det, jeg har hvis 3 flasker i skabet, men vi skal jo have en god cigar der til ![]() ![]() ![]() ![]() Ubon jeg er på vej du giver mekong så skal jeg nok tage en cigar med, bare du selv ryger den og jeg kan blive fri ![]() ![]() Jeg kan også tage cola med til mekongen.![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 23/08-2007 23:29
|
|
ubon lynge skrev: jsh nu tror jeg der er noget galt der over på øen. Gule trekanter kan spare os for p-bøder. København vil hjælpe bilister, der har svært ved at finde ud ti-meter reglen, når de skal parkere. Små gule trekanter markerer, hvornår det koster. Jamen kan i da ikke selv finde ud af det der over ![]() Alle de penge der bruges på gule trekanter, dem kun vi jo godt bruge på ryge huse til os ryger. øv øv øv ![]() Jamen ubon har der ikke altid været noget i vejen derovre på øen? Hvorfor dælen tror du jeg flyttede væk derfra hæ hæ |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 24/08-2007 02:07
|
|
jsh som Ghia skriver ingen mad uden en smøg så heller ingen mekong uden en cigar. Nej du har ret mekong og cola det er supper, der behøves ikke tages noget med,jeg har jo min campingvogn til at stå 500 meter fra den første lille købmand ved grænsen, så her er næste alt i blikdåser med indhold. Jeg kan nu godt forstå du kom her over på fastlandet, men der er jo nogle som ikke selv kan gøre for hvor forældrene har plantet dem i sin tid ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/08-2007 09:14
|
|
jsh71 skrev: ubon lynge skrev: jsh nu tror jeg der er noget galt der over på øen. Gule trekanter kan spare os for p-bøder. København vil hjælpe bilister, der har svært ved at finde ud ti-meter reglen, når de skal parkere. Små gule trekanter markerer, hvornår det koster. Jamen kan i da ikke selv finde ud af det der over ![]() Alle de penge der bruges på gule trekanter, dem kun vi jo godt bruge på ryge huse til os ryger. øv øv øv ![]() Jamen ubon har der ikke altid været noget i vejen derovre på øen? Hvorfor dælen tror du jeg flyttede væk derfra hæ hæ Nej nej jsh du blev deporteret til jydeland, og ja du ender nok med den optimale straf at blive deporteret ud til thailand ![]() bamsen |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 24/08-2007 09:25
|
|
deporteret Ha ha den var god Bamse, er det et ord du har lært af en fra Jylland. ![]()
Ubon.
![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.