Se indlæg
 Udskriv debat
STORT TILLYKKE
STORT TILLYKKE
til phitsanulok
med hans og kærestens overtagelse af
thai butikken i næstved.Smile
Jeg håber at det bliver en god butik for jer
Så held og lykke i fremtiden
bamsen
 
Også et stort tillykke herfra skal det lyde, jeg er sikker på i nok skal overleve bare i har bamsen som kunde hele tiden GrinGrinGrin
 
STORT TILLYKKE.

Held og lykke herfraGrin



[img]http://z.about.com/d/cameras/1/7/k/4/flower.jpg[/img] is not a valid Image.
 
nicefarang
Hej. Hvad sælger butikken
 
nicefarang skrev:
Hej. Hvad sælger butikken



Det samme som alle de thaibutikker i københavn
Grøntsager og alt muligt
Det har været en thai butik hele tiden,
Nu har de bare overtaget den,og de åbner officielt den 1 oktober
Nu har du åben men de roder og gør i stand
og forbedrer butikken
bamsen
 
noi
også tillykke herfra, sikker på at bamsen nok skal yde sit bidrag til butikken. Grin


[img]http://web-uv.acu-vejle.dk/digbilleder/materialer/orkide.JPG[/img] is not a valid Image.


noi,


Den der følger i andres fodspor,kommer aldrig foran. ( konfutse )


[img]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/2d/Confucius_02.png/180px-Confucius_02.png[/img] is not a valid Image.
 
phitsanulok
mange tak allesammen :-D

I kan finde vej til butikken her:
http://www.wangto...

OG den ligger også under degulesider her på siden:
http://www.dansk-...4700-2.php


I er alle serlvfølgelige meget velkommne til at kigge ind og få en tår kaffe og en snak :-D
 
www.shirtfreak.dk
SmileJa se det er noget bamsen forstår, en gratis kop kaffe
så jeg skal nok komme rendende,og se om kaffen er varmSmile

Men ja held og lykke med butikken

bamsen
 
roald
Skal i begge stå i butikken, eller har i andet arbejde, bor der mange thaier i Næstved og omegn ??
 
Davs Roald

Jeg mener at de begge skal stå der,men konen kun½ dags,
fordi konen går i skole
så er der kun phitsanoluk tilbage.
Så kommer hun også,til at lære lidt dansk,og samtidig at stå i butik
bamsen
 
Saske
Niiice! du har de der sjove fanta'er! som ikke er i danmark! elsker den grønne og røde! haha Grin
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
 
Earthrush
Tillykke med det
ARRIVE
RAISE HELL
LEAVE
 
phitsanulok
Tak igen allesammen.

:-D
 
www.shirtfreak.dk
jesperfrb
Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældentWink
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
ubon lynge
Hej Christian.

Lige et Stort TILLYKKE med butikken og de efter følgene lange arbejdesdage, Jeg håber i vil få et godt tag i de lokale og du kunne bruge noget af det jeg har sendt dig, Jeg håber det vil gå jer rigtig godt og i ønskes Held og Lykke frem over, vi kigger forbi næste gang vi kommer over på øen som lovet. TILLYKKE

Ubon.

Pibe
 
jesperfrb skrev:
Ja, tillykke til jer, håber det kommer til at gå jer godt, selvom det ikke er så tit jeg er i næstved, for ikke at sige meget sjældentWink



Ja hvorfor egentligt det
Her er nu meget rart i næstved
bamsen
 
Lars Lang-Danmark
Også et stort held og lykke her fra Glumsø (50%) som jo ikke langt fra Næstved.....Ser frem til at hilse på jer.
Lars Lang
"Gå igang med det mulige, istedet for at tale om det umulige"

http://www.youtube.com/watch?v=CHtVBN--AoU&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=LfeHkg3jooA&feature=related
 
http://www.thaiestate.dk
phitsanulok
Igen, mange tak :-D og alle er velkomne til at komme forbi og hilse :-D
 
www.shirtfreak.dk
DAvs
Ja jeg fik en dejlig krus kaffe
Så det var jo deligt at kigge ind.
Så jeg er derinde igen i morgen,
og se om kaffen er varm Grin
bamsen
 
phitsanulok
hehe, du skal være så velkommen :-D men husk at tage arbejdshandskerne med :-D hehe
 
www.shirtfreak.dk
Spring til debat: