Se indlæg|
hyggelig bar i pattaya
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2007 21:00
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsan KENTHSA Velkommen her paa dansk thai som medlem. Det var rigtigt hyggeligt at besoege din bar, i pattaya i soi metro selv om du er svenkser ![]() og sikken en soed familie du har. ![]() Jeg kigger ind igen vaer sikker paa det, jeg kan sgutte huske hvad din bar hedder... vi ses bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/10-2007 21:05
|
|
hvor dælen ligger soi metro i pat bamse? |
|
|
|
| Rasmus |
Lagt på d. 12/10-2007 22:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 772 |
Hej Bamse Det lader til at du har haft en hyggelig aften hos Kenthas. Men er du sikker på at du har holdt dig til Cola Ligt hele aftnen, siden du ikke kan huske hvad hans bar hed? ![]() Og hvad er der i vejen med at være svensker – om jeg må spørge? ![]() Hilsen Rasmus. |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 13/10-2007 02:11
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
ellers har der været gratis buffet. ![]() den med soi metro, ville jeg også gerne høre lidt om.!! |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 13/10-2007 05:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
hejsa Bamsen ! det går da vist nok godt i thailand både med dig og tandlæge besøget
en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2007 09:20
|
|
Rasmus skrev: Hej Bamse Det lader til at du har haft en hyggelig aften hos Kenthas. Men er du sikker på at du har holdt dig til Cola Ligt hele aftnen, siden du ikke kan huske hvad hans bar hed? ![]() Og hvad er der i vejen med at være svensker – om jeg må spørge? ![]() Hilsen Rasmus. Der er da ikke noget i vejen med at være svensker, det er bare synd der er så mange af dem ![]() Om ikke andet så er de ikke nordmænd ![]() Nej nu må jeg hellere holde kan i nu have en rigtig god weekend også svenskere og nordmænd ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2007 09:45
|
|
Kan bekræfte at Bamse kun drikker cola light, og der er en dejlig ting, for så kan man læne sig op af ham når man skal bæres hjem i seng.![]() dsd |
|
|
|
|
Lagt på d. 13/10-2007 09:53
|
|
deepseadivers skrev: Kan bekræfte at Bamse kun drikker cola light, og der er en dejlig ting, for så kan man læne sig op af ham når man skal bæres hjem i seng. ![]() dsd Ja det kunne jeg godt forestille mig, sikke et plankeværk ![]() Også lander man da blødt hvis i falder ![]() ![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 13/10-2007 11:34
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Soi Metro er en lille "retvinklet" formet sidegade der forbinder Soi Diana og Soi Buckau En hyggelig og rolig gade taget i betragtning af det ligger i pat. Ved dog ikke hvad det er for en bar Bamse har besøgt Redigeret af nicefarang d. 13/10-2007 12:03 |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 13/10-2007 13:23
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Hei det är jag som är svenken på KENTHSA! Kan bekräfta att Bamse bara drikker cola skrynkler burken till min kones förskräkkelse. Se godt att det kommer flera dansker till min bar för en hyggelig prat og spelar du golf så tar vi en runda. Bamse måste vara den första Dansk som inte är intresert i fotboll. Hjärtligt välkommna till KENTHSA på soi LK Metro för en hyggeli afton. Taxi service/golftransport/internett/copiering/ og så har vi ÖL ![]() |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 13/10-2007 13:31
|
|
Hei Bamse! HYggeligt att se dig i baren i går og fått bekanta sig med dig.Hoppas få se dig fler gånger. Fikk besök av politi senare på natten og de tog med sig PC,n men fikk den åter lite senare. Namnet KENTHSA på baren kommer av att jag heter Kenth og min kone Sa. Ha en trvlig fotbollskväll ![]() KENTHSA baren på soi LK Metro |
|
|
|
| noidam |
Lagt på d. 13/10-2007 14:13
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
aha, det er den soi, ja okay så er jeg med. ja de har gjordt det godt, i resturant Leen Kee på pattaya klang. det er vist dem og sikkert lidt lokal politi, der står bag alle disse nye bygninger omkring soi bokau. den resturant har ligget der siden jeg startede med at komme i pattaya, og kan varmt anbefales, især deres stegte and. det kunne da være man skulle ligge næsen forbi KENTHSA til januar. |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 13/10-2007 14:19
|
|
ikke ligg näsa förbi noidam. Stanna og kom in og slå av en prat ![]() |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 13/10-2007 18:00
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Hej Kenth. Att ligge näsen forbi betyder på svenska att titta förbi. Jag kanske också tittar förbi när jag kommar i november/december! Ingolf. |
|
|
|
| KENTHSA |
Lagt på d. 14/10-2007 09:25
|
|
ingolf skrev: Hej Kenth. Att ligge näsen forbi betyder på svenska att titta förbi. Jag kanske också tittar förbi när jag kommar i november/december! Ingolf. Hei ingolf. Vet det skulle bara vara lite lustig.Du är välkommen. Kenth |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2007 10:15
|
|
Davs Ja det er en rigtig god soi.der er mange steder der hvor man kan leje vaerelser,og det er jo helt ny,saa rummene er nyinstalleret og hyggelige spisesteder.jeg skal idag hen og proevespise et andet svensk sted,i den soi,selv om jeg ved at kensa kan faa maden bragt til sin hyggelige bar, saa jeg skal nok fortaelle om de kan lave god mad ![]() bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2007 10:16
|
|
PS>PS>PS det er ogsaa den soi hvor champagne a go-go og lolitas,og eden club(hell club de ligger i. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2007 11:12
|
|
bamsen skrev: Davs Ja det er en rigtig god soi.der er mange steder der hvor man kan leje vaerelser,og det er jo helt ny,saa rummene er nyinstalleret og hyggelige spisesteder.jeg skal idag hen og proevespise et andet svensk sted,i den soi,selv om jeg ved at kensa kan faa maden bragt til sin hyggelige bar, saa jeg skal nok fortaelle om de kan lave god mad ![]() bamsen Ja bamse det må du jo være den bedste til at bedømme, især hvis det er gratis. ![]() ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 14/10-2007 11:20
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Bamsen. Haaber soerme ikke at der er sket dig noget grusomt i Pattaya...........Pas nu godt paa din spaede drengekrop, det skulle jo noedigt ende lige saa tragisk med dig, som det gjorde for Ajarn i Bkk......Stakkels Ajarn som nu maa leve resten af sit liv med frygtlige traumer....
Redigeret af Suk Rak Ning d. 14/10-2007 11:26 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/10-2007 20:20
|
|
Davs Suk Ja jeg har da overvejet at hyre 2 kvinder som kan beskytte mig mod de horder af piger hernede ![]() bamsen |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.