Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Tatovering i Thailand
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 08/11-2007 20:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Ja - tatoveringer i Thailand.. Hvad skal man være opmærksom på? Og hvad er prisintervallet? På forhånd tak! One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 08/11-2007 21:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Pris intervfallet variere helt utrolig fra turist steder til lokal områder. Selv turist områderne er der stor prisforeskel. Men du kan få det lavet billigt og flot for ca 1/4 af hvad det koster i DK Men vær opmærksom på hygiejne og spørg til det inden.. Kan ikke anbefale nogle steder, da det er et stykke tid siden jeg har fået lavet noget. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Saske |
Lagt på d. 08/11-2007 23:10
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 13 |
ALTID snak med tatovøren om han kan skifte nålen med en ny jævnligt gjorde jeg og det kostede nok 10 bath for en nål og han brugte vel ca 15 nåle det er mest for ikke at få nogen form for sygdom så som hiv aids osv..
สนใจแก่คนอื่น ๆ ตามที่คุณต้องการให้พวกเขาทำแก่ท่าน
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/11-2007 01:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Hvis i bor eller er i nærheden af Chiang Mai, så kan jeg varmt anbefale tatovøren på Thapae Road, soi 2. Han er billig, grundig og der er rent. Vi ser han skifter nåle . Jeg har fået lavet en del hos ham og mine venner også og de er fuldt tilfredse. Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/11-2007 13:54
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Er der da højrisiko for at opnå HIV/AIDS herved ? :S
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/11-2007 14:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Og er der evt. nogle anbefalinger på steder i BKK ?
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/11-2007 14:06
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Risikoen for at faa HIV er naeste lig nul, chancen for en gang leverbetaendelse er stoerre i saa fald der ikke bliver skiftet naal eller naalen bliver steriliseret efter hver kunde. Ja det er billiger at blive " TUSSET " her i Thailand...... Det med at mange tror, at naar de kommer en i en tatto-shop som har en masse medlemsdiplomer fra hid og did, at det saa er en rigtig prof. de er kommet til....GLEM DET, disse flotte diplomer foelger automatisk med det firma, hvor tatovoeren koeber sine maskiner, farver osv. osv.......... Hvis i ikke ved hvor den sorte farve stammer fra, saa kan jeg sige at det er ganske almindeligt " PELIKAN " blaek, andre farver stammer for det meste fra knuste mineraler, som saa er blandet op med forskelige ting og sager........ Visse steder kan man blive " TUSSET " med farver der bliver selvlysene i diskolys...Lad vaer med det, det er fyldt med kviksoelv og er selvfoelgelig ej heller lovligt...... Mvh. Suk..( Har boet 8 aar sammen med en kvindelig tatovoer i Aarhus ) -- Rigtigt gaettet....MADAM BLUE TATTOO..:-) Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/11-2007 14:20 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 10/11-2007 14:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
Hanuman@ Det jeg har læst mig til, så kan HIV virusen ikke leve uden for kropen anden nogle få sek.. så nej. |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/11-2007 22:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Tak for oplysningerne
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| roald |
Lagt på d. 10/11-2007 23:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 873 |
var det ikke Pamela Anderson der var blevet smittet af Tommy Lee fordi de havde delt samme nål ved tatovering, jeg husker det som en leversygdom man kan dø af |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 11/11-2007 06:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
I ubon tæt på big C ligger der en god tatovør syntes jeg da, gode farver som holder længe og han er meget god til at lave frihånds tato. Han har det lille skab til at stå tæt på hvor han sidder og arbejder, det lille skab er der hvor de nålene bliver steriliseret, de gange jeg har været der skifter han nål tit, nu bruger jeg kun ham da jeg mener det er bedst at bruge den samme tatovør, jeg kan huske første gang jeg kom der så han på mine gamle tato her fra dk, de var meget mat i farverne, han fik lagt ny farve i dem alle og i dag 7 år efter er de stadig som nye, jeg ved så ikke om det er fordi han er ekstra god ved mig, da han er kamerat med min svoger men han laver et god stykke arbejde, og han giver sin mening hvis ikke en tatovering ser eller passer til dig.Jeg har prøvet at gå ind til en dansk tatovør her hjemme, for at høre hvad de koster her i dk, Jeg har en påfugl på benet og her hjemme vil de have 5500 kr for at lave den, jeg gav 1000 bath for den, fik ny farve i 5 tatoveringer og fik lavet 2 nye tusser et bånd i stor hele vejen rundt om over armen og min påfugl på benet som er ca.25 cm høj, ialt så det hele gav jeg 2200 bath. Og fik besked på den næste jeg skal have lavet, har jeg selv tegning med på og fordi det ikke er en han har eller har set før får jeg 50% på den, det er en flagermus i en solnedgang, Har ikke set den nogle steder her hjemme heller. Den bliver ca. 15-20 cm bred og skal være på brystkassen, tatovøren vil have ca. 1000 bath for at lave den også 50% =500 bath. Jeg har altid nye tegninger med ned til ham, og det er dejligt at se, han bliver glad og der er nogle som bliver lavet meget. Så det er jo næste noget for noget, men det er billigt men husk at høre om farver og nåle og om det er sterilt. Der er altid en risiko ved alt, og ham her jeg bruger har ikke nogle diplomer eller andet på vægen, han har en billedeserie fra hvor han lærte tatovering, han har gjordt det nu i knap 20 år. Som suk skriver så lad være med at få lavet dem så er selvlysene. Held og Lykke med det Hanuman
Ubon.
![]() |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 11/11-2007 15:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Kan man få lavet dem selvlysende eller hvad siger du ? xD Det vidste jeg sgu ikke! ![]() Men tusind tak
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 13/11-2007 08:11
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
From The Geelong Advertiser. For those non Aussies, Geelong were the Australian Rules Football League Champs this year.![]() The mighty Geelong 2007 premiership winning team has been labelled the `gay' premiers in an embarrassing tattoo error. Geelong supporter `Neville' wanted a permanent reminder of the team's success so he visited a tattoo parlour in Thaliand last week seeking to have the words ``Day Premiers 2007'' emblazoned on his right arm. `Neville' told 3AW this morning he had 15 cans of beer to ease his nerves before the tattoo was applied. He said to ensure the Phuket tattooist got it right, he wrote down exactly what he wanted on his right and left arms, under the headlines ''right arm'' and ''left arm''. ''I gave them a piece of paper and wrote down on the right arm, I wanted the new Geelong emblem they've got out now ... and Day Premiers 2007.'' ''And on the left arm side I wrote ''left arm'' and the two grandkids names and Night Premiers 2006'' Now he has ''right arm'' written on his right arm, just above ''Gay Premiers 2007'' because the tattooist marked in ''Gay'' instead of ''Day''. ''I couldn't believe it,'' Neville said. ''When I first walked in he showed me the picture of the thing, and I just looked at a picture and didn't really take notice of the words. ''My son-in-law walked in halfway through it ... and told me what happened, and I thought 'you're joking!'' he said. More details here. Video and interview Here http://www.geelon..._news.html |
|
|
|
| phitsanulok |
Lagt på d. 13/11-2007 09:23
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1054 |
555! god morgen læsning :-D [img]http://www.mytalk.com.au/Stations/Music/Magic1278/PublishingImages/TATTOOBREAKFAST.gif[/img] is not a valid Image. Redigeret af phitsanulok d. 13/11-2007 09:27 Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url] Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url] |
|
|
|
| Jake |
Lagt på d. 13/11-2007 22:18
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
Snakker vi Thai-metode eller "Europæisk"? Der nævnes nåle, så vi snakker vel ikke om bambus!? Nogen, der ved, hvilken metode der holder bedst? |
|
|
|
| matak |
Lagt på d. 12/07-2008 11:13
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Hej. Jeg er lige kommet hjem fra Bangkok med en ny tato. Man er jo altid spændt når man skal prøve en ny tatovør, ham her sagde at han var " The champ" og jeg må s.. gi ham ret, har aldrig set et så flot arbejde, og så er så grundig at det næsten var en pine .Forretningen hedder Bangkok Tattoo, findes på Koawsan Rd. det er i "back packer" kvarteret. Tlf. 081-919-3736 e-mail: [mail][/mail] web: [url]bangkok-tattoo.hi5.com[/url] Prisen?? er rimelig kvaliteten/hygiejnen taget i betragtning, men for at gøre det billigere! kunne du medbringe Hellosan ( kopattesalve ) det er noget det fleste bruger der, men det koster en bondegård i Thailand, så tag rigeligt med ![]() Hilsen Jørgen Redigeret af John d. 12/07-2008 11:18 |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 17/07-2008 20:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Tusind tak for den information! Det vil jeg skrive mig bag øret..
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
| Kaosangangsteren |
Lagt på d. 17/07-2008 21:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Kaosanroad er et "MEKKA" for folk der vil tusses :-)
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
|
|
|
|
| BiBob Man |
Lagt på d. 18/07-2008 04:29
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
bruno skrev: Det jeg har læst mig til, så kan HIV virusen ikke leve uden for kropen anden nogle få sek.. så nej. HIV inficeret blod kan sagtens overleve udenfor kroppen i ganske lang tid – vel og mærket under særlige gunstige forhold! Tænk bare på de mange ulykkelige historier, hvor patienter for år tilbage modtog blodtransfusioner som ikke havde gennemgået en NAT – screening. (Nucleic-Acid-based Tests) Her blev blodet godt nok opbevaret under klinisk gunstige forhold, så blodet senere ville være anvendeligt i transfusions øjemed – men dog stadigt HIV inficeret. Det er rigtigt at HIV inficeret blod, heldigvis har den egenskab at overleve meget dårligt udenfor blodbanerne. Studier for år tilbage har vist: at udtørret (Oxyderet) HIV inficeret blod, inden for de første timer heldigvis medfører en ca. 90-99 % reduktion i HIV koncentrationen. HIV smitte gennem tatovering er naturligvis en risiko! Specielt hvis Tatovøren ikke formår at opretholde et behørigt højt hygiejnisk niveau på sit udstyr. Så er man på nogen måde i tvivl om den risici som en tatovering indebær i Thailand – skal man helt klart undlade at lade sig tatoverer. For et par år siden var jeg i Pattaya under et flådebesøg fra USA. Det var hangarskibet US Kitty Hawk som var på besøg - det lå for anker et stykke ude i Pattaya bugten. Hele Pattaya var fyldt med United States Marine soldater i flotte hvide uniformer. Bar pigerne i Pattaya, var i vild ekstase over synet af de mange US marine soldater som totalt havde invaderet Pattaya. Den aften sad jeg sammen med nogle Thai kollegaer på en lille hyggelig bar nær strandpromenaden. Ikke langt fra hvor vi sad, var der hele to Thai Tatovører kliniker. Udenfor disse to Thai Tatovører havde US Marine udstationeret en meget stor sort MPér i sværvægt klassen. Hvis opgave tydeligvis primært var at jage alle potentielle US Marine kunder væk fra stedet, samt at bringe dem på bedre tanker. Det var et syn for guderne, under tiden gik det ikke helt stille for sig. Der blev udelt mange øretæver fra den store sorte MPér. Jeg så ikke en eneste US Marine soldat som fik sig en tatovering der den aften. Hilsen BiBob Man |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 18/07-2008 08:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
jeg fik lavet en stor drage på brystet med farve 10 timers smerte, fik lavet den i udon thani-det store varehus srolamsee nok stavet forkert- 18.000 baht Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















men han laver et god stykke arbejde, og han giver sin mening hvis ikke en tatovering ser eller passer til dig.

.