Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Mange skilsmisser i Khon Khaen
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/12-2007 02:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
http://www.nation...d=30058586
Redigeret af Webmaster d. 13/12-2007 21:29 "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 09/12-2007 02:40
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 09/12-2007 11:57
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
jesperfrb skrev: Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]() ![]() det har du sgu´ ret i jesper. min mening er: det er spændende / udfordrende at være thai gift ( intet ondt ment i det )
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 09/12-2007 13:58
|
|
quickmouse skrev: jesperfrb skrev: Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]() ![]() det har du sgu´ ret i jesper. min mening er: det er spændende / udfordrende at være thai gift ( intet ondt ment i det )Jamen det har du da helt ret i. Men lige de der omkring 100 skilsmisser er jo = 100 tragedier - eller ? Jeg lagde bare ind denne lænke for at vise lidt om hvordan det forholder sig. Vi skal også se positivt på det, for der er jo nok mange 1000 forhold, som fungerer og som vi aldrig hører om.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 09/12-2007 18:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
quickmouse skrev: jesperfrb skrev: Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]() ![]() det har du sgu´ ret i jesper. min mening er: det er spændende / udfordrende at være thai gift ( intet ondt ment i det )Korrektion: Det er spændende/udfordrende at være gift... ![]() |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 09/12-2007 19:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ebeth skrev: quickmouse skrev: jesperfrb skrev: Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]() ![]() det har du sgu´ ret i jesper. min mening er: det er spændende / udfordrende at være thai gift ( intet ondt ment i det )Korrektion: Det er spændende/udfordrende at være gift... ![]() okay da så siger / skriver vi det
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 09/12-2007 20:11
|
|
Det var bare en tøhø.....![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 09/12-2007 21:50
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Ja, ebeth, det er som du skriver, og så kan manden/konen komme fra hvor som helst i verden!!! Men der er nu en udfordring ved at være gift med en Thai ![]() ![]() ![]() eller selvfølig enhver med en anden kultur end en selv Temperament hos en Thai udelader jeg lige her ![]() ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 10/12-2007 00:50
|
|
Jesper! Du har så ganske ret, jeg har en god veninde der er gift med en Thai.... han er en ordentlig udfordring! ![]() |
|
|
|
| xxxx |
Lagt på d. 10/12-2007 04:22
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1135 |
jesperfrb skrev: Tjaaaa Der er jo ikke meget bagrundshistorie i det, men de fleste Thaier der bliver gift, er jo fra nord eller nordøst, så det kan vel ikke undre at de fleste skilsmisser er fra samme område ![]() ![]() hæ nu har jeg ikke læst nogen statistikker vedr. det, men hvorfor skulle de fleste der bliver gift komme fra Isan ? Isan udgør da langt under halvdelen af Thailand. |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 10/12-2007 04:50
|
|
Jeg har set statistiker i andre forum. Kan ikke finde noget om det her på DTW. Hr. Moderator :Vi kunne måske lave en helt egen ægteskabs statistik her på DTW ? "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 10/12-2007 07:11
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
Der har været et spørgsmål om din kæreste/kone , mor eller far kom fra Isaan.! Kommer du eller din kone, mand, kæreste, mor/far fra Isaan ? -------------------------------------------------------------------------------- Ja, fra Isaan (Nordøst) 42% [89 Stemmer] Nej, fra Nord Thailand 12% [25 Stemmer] Nej, fra Central Thailand 22% [47 Stemmer] Nej, fra Øst Thailand 5% [11 Stemmer] Nej, fra Syd Thailand 7% [15 Stemmer] Har ikke nogle af ovenstående. 12% [25 Stemmer] Stemmer: 212 Påbegyndt: 17/05-2007 Afsluttet: 08/06-2007 Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/12-2007 07:49
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
89 stemmer Issan.........hmmm, tvivler dog paa at de fleste moeder deres kommende kone i udkanten af en rismark i Issan. Maaske jeg tager fejl, hva' ved jeg...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 10/12-2007 08:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Suk! Hvor vil du hen med det?
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/12-2007 08:41
|
|
Det vil jeg saamaend ingen steder med, men tror bare, at det er fakta.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| yeya |
Lagt på d. 10/12-2007 10:00
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hvad har det saa med skilsmisser at goere? Mener du at din paastand har sammenhaeng med at mange fra esan bliver skilt!
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 10/12-2007 10:06
|
|
yeya skrev: Hvad har det saa med skilsmisser at goere? Mener du at din paastand har sammenhaeng med at mange fra esan bliver skilt! Ved ikke helt hvad du er ude paa, jeg kom med en bemaerkning, som ( maaske ) faldt lidt uden for traaden, det maa du da meget undskylde................Hvis du vil ha' mig til at skrive det som jeg tror du vil, saa glem det makker..Og ja, der kan sagtens vaere en sammenhaeng...... PS. Gider ikke at fluekneppe med dig mere............Drik et par pils, hvis det er toemmermaendene der nager dig..Skaal........ Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/12-2007 10:26 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| xxxxxx |
Lagt på d. 10/12-2007 12:52
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 281 |
Suk skrev: 89 stemmer Issan.........hmmm, tvivler dog paa at de fleste moeder deres kommende kone i udkanten af en rismark i Issan. Maaske jeg tager fejl, hva' ved jeg... ![]() hvor har du ret suk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 10/12-2007 15:09
|
|
jaahhh - så kommer der lidt mer baggrunds info: http://www.bahtso...php?t=2096 Hej Boes jeg lavede lige dit link aktivt Redigeret af John d. 10/12-2007 16:22 "The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 10/12-2007 15:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
jeg har da stemt at min kone kommer fra isan, men jeg har ikke mødt hende der, det er jo ikke det spørgsmålet stilles som. prasat |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.