Se indlæg
 Udskriv debat
slår sin thai kone
Davs
I hvor det irreterer mig og har ødelagt min juleaften.Sad
At en thai pige ringer til min kone,og siger hun får bank af sin mand,Sadog da hun spørger mig om hvad hun skal gøre,kan jeg høre hendes mand råbe og skrige i baggrunden.og tager hendes telefon,og så er forbindelsen væk.
Og man kan ikke gøre noget som helst, i hvor er det væmmeligt
Ja undskyld jeg skulle lige af med den galle,fordi jeg havde det ikke så godt med det.

bamsen
 
jesperfrb
Trist historie bamseSadSad
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
jpo
ja det lyder væmmeligt, han må jo være syg i hovedet, og så i julen,
jeg forstår dig godt.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
swaddii
mojn bamse!
Det er da noget lort og trist,håber hun kan stikke afSad
Cheersen gang Isaan altid Isaan
 
kender du ikke nogen der bor i nærheden der kan kikke der ind og snakke lidt dem ham.

lindy
 
jpo
ja og bestild så tid hos lægen til ham, der må jo være noget galt med hans hoved, hvis konen ellers ikke har gjort noget helt vilt.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
Ja han må da være syg,
hun er noget af det sødeste og har fundet sig
i ham i 4 år.
Nej jeg tror ikke at han lader hende gå,
jeg er sgu mere bange for hvad han kan finde på ?
+
bamsen
 
h
Trist men sådan er det med uintilligente mennesker, de er for dumme til en verbal kamp og tror så de kan vinde med fysisk magt.

nu melder historien jo ikke noget om hvad der har gjort ham så gal men uanset hvad beretiget eller ej så skal der ikke slåes, er den helt gal så smid hende da ud.

trist at der ikke er nogle som tager ud og får stoppet kampen
 
jpo
ja det forstår man ikke hun finder sig i, man kan spørge hvorfor finder hun sig i det, måske noget med perment opholdstilladelse, eller va
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]
 
http://www.nonsunghomestay.webs.com
ubon lynge
Ja det er trist men desværre er der nogle som er sådan, at de skal vise kvinden deres muskler, jeg har kun en ting at sige dem, håber de render ind i en stor omgang klø selv en dag. Det er da for let at slå på en lille kvinde,men måske det er det eneste ham her kan. Angry
Bamse jeg vil håber du kan rende over ham, og sæt dig på han til hun får pakket og kan komme væk fra sådan et fjols.
Ubon.

Pibe
 
HAM JAI
Det er for klamt med de fyre der tager en thaier med til landet og så behandler dem på den måde....Og dem er der jo desværre også en del af herhjemme:-(....
kan kun tilslutte mig ubon lynge med at jeg håber at de render ind i en stor røvfuld en dag....for det er sku da for nemt at slå en thaier der er 1.50 høj og vejer 40 kilo;-)...
En rigtig god jul til alle herind og et godt nytår!!!!!!
 
dkjohnt
I Thailand er det helt normalt manden slår/tæsker konen eller omvendt, men de har jo også en helt anden kultur og opfattelse af, hvad der er rigtigt og hvad der er forkert. Det kan vi ikke sammenligne os med.
Men her er det selvfølgelig ikke acceptabelt, for de tider er vi gudskelov vokset fra ( de fleste steder ihvertfald )
Boet i Thailand - Cambodia - Myanmar siden 1994, heraf 8 år som guide.

"If you havnt been - you havnt live"
 
roald
nogen gange forstår man ikke kvinder, hvorfor bliver de sammen med mænd som slår dem
 
sabai sabai
Klap lige hesten !

Det kunne jo også være , det er konen der er tosset !

Juleaften er det perfekte tidspunkt at lave problemer . over for falangen ! så HAN står i et dårligt lys !! i forhold til alle deres bekendte !


Thaier er jo ganske gode til at finde det "ømme punkt "


Ps Har selv oplevet det mange gange til fødseldage, fester, jul . nytår o.s.v.


Jeg tror det er konen der er galt på den !!



MAN SKAL IKKE TRO PÅ ALT HVAD MAN HØRER !!!!!!!!!!


Klap lige hesten !!

god jul WinkWink
Redigeret af sabai sabai d. 25/12-2007 01:13
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Sabai Sabai ! Så det er i orden at slå en kvinde hvis hun skaber sig, er det hvad du siger ? Så må du da vist hellere følges med ham til lægen Angry
Redigeret af d. 25/12-2007 11:21
 
Jeg er helt enig med Carsten. Som advokat i mere end 30 år, har jeg desværre oplevet en del af sådanne sager. Generelt er det folk der har for lidt hjerne, enten medfødt, eller drukket hjernen væk, der i stedt bruger næverne. Der er ingen undskyldning overhovedet for at bruge vold.Sad
 
bruno
Det sabai sabai mener er nok at hun måske overdriver for at fremme forståelsen og for at få med ynk og det er rigtig nok man ved aldrig om hvem der galt på den. Det er selvfølig ikke i orden at han slå eller køre pysike på hende osv. Men det er bare min erfaring at mange thaier kryder det lidt.
 
http://gj-blog.dk/
topdogdk
Mange gange forstår man godt, hvorfor thai pigerne skrider fra deres thai mænd. Det er næsten en del af kulturen herude, at de får bank af deres (som regel) fulde thai mænd.
At falangerne gør det, overgår min fatteevne.
Bevares, jeg har da fået nogen hattepulden af min thai kone, men det har ikke været helt ubregrundet, men jeg ville da aldrig drømme om at slå igen.
Til gengæld har jeg lært at dukke mig hurtigtGrinGrin
Add life to your days,
not days to your life
 
http://www.pattaya-bars.net/pitstop-bar-bang-saray
helge
som sabai x 2 siger; faa nu det hele med. hvis der er en grund til at Jeppe drikker,saa kan det meget vel vaere at Nille er fra Thailand. Mage til temperement,skal man da lede laenge efter. I de fleste tilfaelde maa fruerne herude da faa behandlingsdomme eller hvad. Groft sagt.
 
quickmouse
bamsen skrev:
Davs
I hvor det irreterer mig og har ødelagt min juleaften.Sad
At en thai pige ringer til min kone,og siger hun får bank af sin mand,Sadog da hun spørger mig om hvad hun skal gøre,kan jeg høre hendes mand råbe og skrige i baggrunden.og tager hendes telefon,og så er forbindelsen væk.
Og man kan ikke gøre noget som helst, i hvor er det væmmeligt
Ja undskyld jeg skulle lige af med den galle,fordi jeg havde det ikke så godt med det.

bamsen


det er fandme kun tåber der slår kvinder & børn.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<
 
Spring til debat: