Se indlæg
 Udskriv debat
En af leve med
Steen_Thailand
hej jeg er en mand der bor her i thaliand der vil geren har en at leve med en god pige der vil vaere naesten alt for mig og ikke kun taenkker paa penge for dem er der nok af her i th saa hvis der skulle vaere noge der kan hjaelpe mig saa skrive til mig paa min hotmail som er SmileCool
steen joergensen thailand
 
www.123hjemmeside.dk/steenthailand
Suk Rak Ning
Hej Steen.

Du bor i Thailand--------> Aaben dine oejne og brug din sunde fornuft, det kan man faktisk komme lang med.


Held & Lykke.
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original
 
h
hej sten

tag et par måneder på landet det er ikke i pattaya der er flest af de piger du søger
 
h skrev:
hej sten

tag et par måneder på landet det er ikke i pattaya der er flest af de piger du søger


Ja så bliver du da klogere, der er ikke det de heller vil end at få fat i en farlang oppe i landsbyerne. Eller jeg må nok hellere sige mange af dem ønsker det.

Men ok får man dem derfra er de ikke så præget som hvis man får dem i de forskellige turiststeder.
 
topdogdk
Prøv at kigge i supermarkederne, småforretningerne m.v., i stedet for barerne.
Bevares, der skal lægges mere arbejde i det, men er det en sød en du vil have, der ikke pukker dig, så hold dig fra barerne og a gogoerne.
Det hjælper også gevaldigt, hvis du ævler en smule engelsk og/eller thai.
Der findes ordbøger nok.
Add life to your days,
not days to your life
 
http://www.pattaya-bars.net/pitstop-bar-bang-saray
jesperfrb
De findes mange steder, men de er svære at finde hvis man ikke kan kommunikere ordentlig med demShockShock.

Men hvorfor skulle det være nemmere at finde kærligheden i Thailand, end alle andre steder??

De Thaipiger der desideret vil have en Farang, går da efter det pga pengene, samt et forhåbentlig bedre liv!

Ellers finder de da kærligheden på samme måde som alle andre mennesker, gennem venner, omgangskreds osv. Man mødes jo sjældent tilfældigt på gadenWinkWink

Men held og lykke med projektet!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!


Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage
 
xxxxxx
hej stenn
hvad er din alder hojde og vegt
hvor gammel maa hun verer
hvad vil du give hende i lon(lommepenge)
 
Locturian
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
yeya
Loc, jeg er helt enig.

Til Steen. Gaa lidt mere ud og kom i snak med pigerne. Det skulle vaere maerkeligt hvis der ikke var en soed pige som du kan li' og som kan li' dig (ikke pengene).
Held og lykke.
Kom og besøg vores nye Thailandske restaurant i Odense.
[url]www.baanjoy.dk[/url
 
http://www.baanjoy.dk
xxxxxx
Locturian skrev:
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!



hej Locturian
hvad er der galt med at jeg sporger sten om hvad han soger
angaende dit spogsmaal om jeg er en rufferi-bums
kan jeg kun sige at jeg forventer en undskyldning fra dig
her paa denne side
du burte nok lige tenke dig lidt om for du beskylder folk for ting

men venlig hilsen jannik guldberg
Redigeret af xxxxxx d. 26/12-2007 12:34
 
Locturian
yindee skrev:
Locturian skrev:
Yindee - Jeg har lige læst et andet indlæg du har lavet - Omkring sex-turisme i Thailand - Og nu så det her? Hvad har du egentlig gang i? Er du en rufferi-bums der forsøger at tjene lidt ekstra via denne hjemmeside? Din sidste kommentar her, er den dummeste kommentar jeg har set på DTW til dato!



hej Locturian
hvad er der galt med at jeg sporger sten om hvad han soger
angaende dit spogsmaal om jeg er en rufferi-bums
kan jeg kun sige at jeg forventer en undskyldning fra dig
her paa denne side
du burte nok lige tenke dig lidt om for du beskylder folk for ting

men venlig hilsen jannik guldberg


Jeg undskylder, hvis jeg har kaldt dig noget du ikke er, men i og med du indspørger til hans personlige detaljer, og spørger hvad han kan betale, insinuere du også, at du kan hjælpe ham med at finde en pige, såfremt han er villig til at betale for det - Dette sagt sammen med din kommentar i et andet indlæg, var med til at farve den opfattelse man får af det du skriver. Hvis jeg tager fejl, så undskyld, men det var noget meget meget forkert at skrive, efter min mening.
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
helge
hej. Jeg synes da,at det virker relevant,at Yindee stiller de spoergsmaal.Jeg bliver tit spurgt om jeg kender en god mand fra falangland.Det er bare et ansvar,jeg ikke vil tage. Men jeg ville da ikke foele mig som alfons,mennskehandler eller noget andet grimt,hvis der ikke var penge,men kun venlighed over for andre. Men som sagt,synes jeg ,at det er en alvorlig sag. mvh helge
 
xxxxxx
hej Locturian

jeg kom her til dete land i 1965
har altid veret hoflig og venlig over for folk
hvis du kigger paa min hjemmeside www.yindee.dk
vil man kunne see hvad jeg og min kone yindee lavet
vi selger mad thaimad
nar jeg ser paa din hjemmeside er der flere sider der om handler sex
og du/I skriver at man kan komme til jer og faa hjelp med priser og steder hvor sex kan findes kobes
jeg finder mig ikke i at en dansker der har veret i thailand i to arr
skal spille verdersmester over for mig eller min kone
saa frem over hold dig vek fra min kone naar hun eller jeg har indleg her


med venlig hilsen

jannik guldberg
 
Locturian
Hej Jannik

Lad være med at debatere, hvis ikke du kan håndtere at du får et modsvar, på det du skriver. Sidst jeg så efter, havde du ikke eneret over dette fora.

Om jeg har levet i 1, 2 eller 100 år i Thailand, er vel ligegyldigt, derfor synes jeg stadig ikke at det er rigtigt, at man støtter en henvendelse der eftersøger en købepige. Jeg er også høflig over for folk, men når folk forsøger at formidle kvinder, på denne måde, bliver jeg lidt harm, og benytter min ret til at udtale mig, efter mine egne meninger og overbevisninger. Om nogen er så uenige, det er op til dem, de har lige som mig, ret til egne holdninger.

Jeg vil gerne have at du finder bare én side, fra min hjemmeside, der omhandler sex i Thailand?
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...
 
http://www.huahin-online.com
xxxxxx

http://www.huahin...d-sex.html



Hej yindee jeg har lige lavet dit link aktivt
Redigeret af John d. 26/12-2007 14:50
 
huratho
Hej
Jeg holder med Yindee. Hvis man ønsker at hjælpe et anden person med en kontakt, skal man da vide det som Yindee spørger om. Jeg har selv, sammen med min x-kone formidlet kontakt til 2 danskere og de lever idag lykkelige sammen. Den ene par bor i Nordjylland og manden udtaler at han aldrig har haft det bedre. De betaler hendes familie THB 2000.00 pr. mdr. Den anden, han bor her i Chiang Mai og de har lige fået en søn d. 24. dec. De sender ingen penge til familien. Så det der med at alle thaier kun tænker på penge kan du godt stikke s---- o-.
Flot indlæg Helge og Yindee.
Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
Draaben
[url][/url]
Hej Jannik

Lad være med at debatere, hvis ikke du kan håndtere at du får et modsvar, på det du skriver. Sidst jeg så efter, havde du ikke eneret over dette fora.

Om jeg har levet i 1, 2 eller 100 år i Thailand, er vel ligegyldigt, derfor synes jeg stadig ikke at det er rigtigt, at man støtter en henvendelse der eftersøger en købepige. Jeg er også høflig over for folk, men når folk forsøger at formidle kvinder, på denne måde, bliver jeg lidt harm, og benytter min ret til at udtale mig, efter mine egne meninger og overbevisninger. Om nogen er så uenige, det er op til dem, de har lige som mig, ret til egne holdninger.

Jeg vil gerne have at du finder bare én side, fra min hjemmeside, der omhandler sex i Thailand?


http://www.huahin...d-sex.html

loooooooooool Grin Locturian eller søren....du er for sjovGrin
Redigeret af Draaben d. 26/12-2007 15:14
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.
 
Draaben
Hej igen locturian.
Faldt lige over dette på "Din hjemmeside"

Det er oftest sæsonnen som afspejler markedsprisen på thailand sex. Alle priser og informationer vedr. thailand sex på denne hjemmeside, vil give dig en god ide omkring niveauet på netop denne årstid. Thailand er landet hvor alt kan ske - og vi hjælper dig gerne til - at det sker som du ønsker det.

Sakset fra
http://www.huahin...d-sex.html


Nyd dagen og vejen frank
Redigeret af Draaben d. 26/12-2007 15:28
Beer is proof that God loves us, and want us to be happy.
 
huratho
Hej
SKIDE GODT " Egon ", Dråben.
Hilsen Hugo

i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.
 
sabai sabai
Jeg kan nu ikke se at der skulle være tale om sex-ydelser !

Nærmere at det drejer sig om nye domæner.

Thailland sex , vacation. Thailand flight.


Det ser også ud til at siden måske også er falsk. da jeg ovehovedet ikke kan finde siden via Loc rigtige side.

Nogen som kan komme ind på omtalte side via Loc rigtige side ??


Men det må Loc hellere selv svare på .
Redigeret af sabai sabai d. 26/12-2007 16:03
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Spring til debat: