Se indlæg
 Udskriv debat
Billige billetter
Michael Dueholm
GrinThai travel på halmtorvet i KBH har informeret mig om at der er billetter med thaiair til 4700kr i perioden 01/04-2005 frem til 19/6 2005. så fås det vel ikke billigere
MVH MichaelSmile

falang yao
Hej Michael,

Du må gerne hilse Hr. Somsak fra T-T og sige at det er for sent at han kommer ude "af busken". DET du skriver er en GAMMEL NYHED, se hvad jeg skrev d.28-1-05:

http://www.dansk-...owstart=80

Men det kunne jo være, at han er begyndt at "stramme ballerne", da han har erfaret at hans "GULD GÅS" gik over til A-T-C.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

T-T er jeg færdig med at handle med/hos. JA, han har "diskvalificeret" sig selv,for når en PTA billet (BKK-CPH-BKK) som koster 32.000฿ (3mnd) i BKK og han forlangte 7300 dkr (48.734฿ ) af JET som var smart/fornuftigt til at købe det hos CC Travel BKK for 42.000฿(6313dkr) A-T-C skulle have 6500kr, for en 6mnd billet.
SÅ SIGER JEG STOP !

JEG ER nok FARANG men ikke D U M Angry

Redigeret af falang yao d. 13/02-2005 23:03
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

surin
hej falang yao du har helt ret TT har alt for længe taget røven på folk
han har i flere år solgt etniske billeter til fuld pris personligt ved jeg ikke hvorfor thai air ikke har stoppet ham

surin
Michael Dueholm skrev:
GrinThai travel på halmtorvet i KBH har informeret mig om at der er billetter med thaiair til 4700kr i perioden 01/04-2005 frem til 19/6 2005. så fås det vel ikke billigere
MVH MichaelSmile

disse billeter fås iøjeblikket til 4400 hos thai air

falang yao
surin skrev:
hej falang yao du har helt ret TT har alt for længe taget røven på folk
han har i flere år solgt etniske billeter til fuld pris personligt ved jeg ikke hvorfor thai air ikke har stoppet ham

Hej SURIN,

Thai Air blander sig ikke,hvis han tager "OVERPRIS" ,men de "skrider ind" hvis han "DUMPER",priserne. Er "VI"dum nok til at betalte hans ågerpris er det VORES problem, ikke Thai Inters.Desvære .
Noget "mærkelig" mekanism, Thai Inter må gerne sælge dig en billet med deres sammenarbejdspartenere ude i verden, men HENVISER dig til Thai Travel,Shock når du skal bruge en PTA billet Wink (BKK-CPH-BKK).
Er det mon, fordi at hvis de gjørte det, så vil det være til BKK priserne 32/35.000฿ (ca 4.800kr) og ikke til 7300dkr som T-T forlanger og for ikke længe siden tog T-T: 6/6500kr uanset om det var i lav eller høj saison. Fx, CPH-BKK-BKK = 4400kr,samme afstand (miles) som BKK-CPH-BKK MEN til 6500kr,forstå den der kan, JEG har opgivet.

M.v.h. , M. Rasmussen Cool
falang-yao@dansk-thai.dk

isaan
Hej med jer

De priser i nævner er det med afbestillingsforsikring,skatter osv. ??
eller er det kun selve billetten ?? Wink
Skal snart afsted igen til juli måned
IsaanGrin

http://www.123hje...ai-Henrik/

Læg gerne en hilsen i gæstebogen

http://123hjemmeside.dk/thai-henrik
falang yao
Hej ISAAN,

De priser som jeg kommer med er Netto priser m.h.t. de OBLIGATORISKE afgift/gebyrer (jeg gider ikke fortælle om en billet pris og når "du" bestilter og skal betale/afhente den,får du et andet pris, derfor "forlanger" jeg, at A-T-C oplyser mig om billetpris inkl.alle gebyrer).
Afbestilling gebyr er som regel aldrig med , da det et "frivildig" TILLÆGS gebyr. Men de vil alle sammen sælge dig den.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Redigeret af falang yao d. 03/04-2005 02:21
falang-yao@dansk-thai.dk

falang yao
Slettet da det var en "dubblet".
Redigeret af falang yao d. 03/04-2005 02:19
falang-yao@dansk-thai.dk

jager
hej rasmus

hvorfor har du 2 forskellige priser på thaiair en på 14945og en på 20899.

jeg har selv handlet billetter hos A.T.C 2 gange nu men er ved at blive rigtig trætte af demog deres service, men hende klaphatten der sidder derinde kan da ikke ret meget selv hva og manden er der sjældent, når man kommer for at købe en billet der er reserveret kan dette ikke lade sig gøre før den 7 for før er manden ikke tilbage. og det med at trylle en ekstra billet frem ved man åbenbart ikke hvordan det gøres. men nu håber jeg alligevel det flasker sig og vi kommer hjem med samme flyver, og at manden kommer på arbejde inden vi rejser så vi kan få vores tillægsbilletter.

jager

Rasmus
Hej Jager
Prisen på 20.899 var prisen ved en henvendelse til ThaiAir – Rådhuspladsen.
Den billige pris på 14.945 var den pris som jeg skulle betale, ved køb at de selv samme billetter, men bare hos Asian Travel Center – Halmtorvet 6 (nede i kælderen)
Altså en besparelse på ca. 6.000 kr.

At du skulle have problemer med Asien Travl Center Halmtorvet 6, er jeg noget uforstående overfor. Det er første gang jeg hører at nogen beklager sig over dem.
Det forholder sig vel ikke sådan? at du forveksler Asian Travel Center – Halmtorvet 6.
med Thai Travel – Halmtorvet 42.

For hvis det er tilfældet passer beskrivelsen om ”klaphatten” meget bedrer.
Hilsen Rasmus

christian-s
Jeg har lige handlet første gang hos ATC og fik udemærket service. Jeg skulle have en 3 måneders etnisk billet BKK-CPH-BKK billet med afrejse tidligst 1/4 og gerne så hurtigt som muligt, men de kunne desværre kun fremskaffe en 6 måneders billet og til den høje pris af 8100 kr.
Jeg formoder prisen blev så høj da afrejsedatoen lå 1-2 uger fra bestillingstidspunktet.
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

jens
Hej christian en 3 måneders billet med udrejse i April fra Bangkok med SAS koster 45445baht det er ca 6735kr
http://www.scandi...
vælg Thailand som country of residence og prøv forskellige datoer.
Men du har valgt et uheldigt tidspunkt, da der er Songkran i starten af April hvilket giver stor rejseaktivitet til og fra Thailand og hjemrejse i Juli fra DK hvilket er højsæson=den dyre periode.
Det er forøvrigt pudsigt at SAS kun skal have det halve for at flyve BKK-CPH-BKK end den modsatte vej på de samme datoer.
MVH
Jens

Redigeret af jens d. 03/04-2005 11:27

jesper_dk
Hejsa, findes der et tlf nr til A.C.T eller en hjemmeside det lyder til at man måske skulle kigge forbi og høre om den kan gøre det billigere end hos Kuoni, hvilket for mig faktisk altid har været de billigste med hensyn til Thai Airs billetter....men man søger jo altid efter den billigste pris Grin
MVH.
Jesper

Rasmus
Hej Jesper
Her er adressen og tlf. nr
Asian Travel Center
Halmtorvet 6
Tlf. 33 26 26 12
Mail:
Rasmus

jager
hej rasmus

nej jeg er helt sikker på jeg skrev ATC og jo de ligger halmtorvet 6 i kæølderen der hvor der står åbent på døren men altid er låst når jeg kommer så man skal banke dem frem fra deres baglokaler. hehehe jeg er sku altid så heldig.

problemet er at manden åbenbart er udenlands i øjeblikket og hende der sidder der lige nu har ikke opfundet noget vigtigt.

jeg har været nede for at skulle betale min billet fra bangkok til cambodia. jeg rejser den 14 april. dette kunne ikke lade sig gøre da manden ikke var hjemme før den 7, jeg skulle samtidig have en ekstra person med, der var ikke plads på hjemrejse dagen så hun skulle på venteliste. for at få plads på ved et evt afbud skal rejse agenten aktivere ens venteliste plads, dette havde hun ikke gjort, jeg talte nemlig med thaiair for at se om jeg evt. kunne ændre min billet 1 dag men det kunne ikke lade sig gøre pga. de billige priser. nu resikere thai at gå glip af 2 billetter fra bangkok til cambodia samt en fra kbh til bangkok.

jeg fik også at vide hos thaiair at min reservation lå klar mellem bkk og cambodia så det var altså bare at tage imod pengene og sende billetten senere, nu er det heldigt at jeg arbejder på frederiksberg så der er ikke skide langt men man må da gå ud fra at man kan få bare lidt service når manden er udenlands.

så lige den sidste, har i prøvet at ringe der til, man tror sku man har fået forkert nummer, de siger jo bare hallo. GGGGG første gang mådte jeg spørge om det var ATC.

jager

isaan
hej igen

skal lige nævne at det er med Austian airline vi skal flyve med fra kbh-wien-bkk Smile sorry

vh.IsaanGrinGrin

falang yao
jager skrev:
jeg har selv handlet billetter hos A.T.C 2 gange nu men er ved at blive rigtig trætte af dem og deres service, men hende klaphatten der sidder derinde kan da ikke ret meget selv hva og manden er der sjældent, når man kommer for at købe en billet der er reserveret kan dette ikke lade sig gøre før den 7 for før er manden ikke tilbage. og det med at trylle en ekstra billet frem ved man åbenbart ikke hvordan det gøres. men nu håber jeg alligevel det flasker sig og vi kommer hjem med samme flyver, og at manden kommer på arbejde inden vi rejser så vi kan få vores tillægsbilletter.
jager

Hej Jager,

Jeg synes at du skal lige "klap hesten", for hvis du var saa utilfreds med A-T-C, saa havde du ikke handledet 2 gange der, vel.
Nu skal jeg ogsaa medgiv dig at konen er ikke nogen "oern" m.h.t., rejsebranchen, det er ikke laenge siden at hun passede deres "koebmands forretning". Alt start er vanskeligt. Manden har gjoerde det foer ,og jeg havde paapeget over for ham at "timingen var daarligt, bl.a. i Dec. var han i BKK for at saette "PTA" ordning paa plads,og det har hjulpet,synes jeg, bare spoerge ogsaa Bjarne30 og Christian-s .
Det med at trylle er meget svaert i oejeblikket da naesten alle pladser er "revet vaek", jeg tror ikke at hverken DU, T-T eller Kuoni vil kunne "trylle" en billet saadan ud af det "blaa luft". Men en ting kan jeg forsikkre dig om, isaer at du er en "stamde kunde" hos dem vil det goere alt for at hjaelpe dig,og igen kan jeg kun beklage at manden ikke er til stede til at koere forretningen.
JEG KRYDSER fingerne for dig og haaber at du vil faa din "tillaegsbillet". Problemmet er ogsaa,naar folk har koebte og betalt deres billet,og vil gerne aendre afrejsedatoen for at rejse sammen med fx nogle venner,vil det koste 500kr, per naese at aendre datoen (spoerg Bamsefarr, hans kone maate rejse i gaar i stedet for sammen med ham om loerdagen).

M.v..h. M. Rasmussen Cool
Redigeret af falang yao d. 04/04-2005 11:54
falang-yao@dansk-thai.dk

jesper_dk
Hej Isaan, hvorfor flyver i ikke direkte med Thai airways til den samme pris????
MVH.
Jesper

jager
for fanden det er en helt ny forretning de er ved at bygge op så tager den eneste der kan noget sku da ikke væk i så lang tid vel.

vi har fået en hjemrejse billet nu til min søster men det var da kun fordi jeg selv havde fat i thaiair i fredags.

jeg har kun handlet med dem grundet jeres anbefalinger, første gang troede jeg bare det var et tilfælde men denne gang har været slem, men du kan da være sikker på jeg køber der næste gang også men så vil jeg bare være et par måneder i god tid så jeg ikke skal have disse problemer. dette er at jeg ikke mener thai travel er for os danskere, de vil ikke handle med os. ellers havde jeg nok handlet der.

jager

isaan
hej jesper dk

det er fordi at prisen ville blive endnu højere , men er har lige hørt at austian airline skulle være lige så gode fly som de gamle thaiair fly men skal nu ikke kunne sige det men lad os nu se Smile

vi er ligeglad med mellemlanding bare der ikke er lange ventetider som vi ikke har i dette tilfælde Grin

vh.IsaanGrin

Spring til debat: