Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Første gang i thailand..
|
|
| Heino |
Lagt på d. 07/02-2008 17:35
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 74 |
Hej her på forumet, jeg er ny så bær over med mig ![]() Sønnen og jeg skal til Hua Hin i år,(vi glæder os begge meget) dog først til august, da jeg ikke har ferie før, vi skal bo på Hotel Hilton i Hua Hin, er det et godt hotel.? Er der noget i området som en dreng på 12 vil syntes er spændende at se..? alle forslag modtages med kyshånd... Har hørt meget godt om thailand (og skidt). så jeg glæder mig til, at få mit eget indtryk af det.. Heino Redigeret af Heino d. 07/02-2008 17:36 |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 07/02-2008 18:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hotel Hilton i Hua Hin er et glimrende Hotel, mine forældres fortrukkene! En 12 årig dreng vil glæde sig over de forskellige strande i området! Abe-bjerget, må være et must for en dreng i den alder, med mindre han er bange for aber ![]() Ellers er der "Elefant village" hvor han kan se elefanter arbejde og få en længere ridetur i området!Men gå ind på "locturians hjemmeside" og få inspiration: http://www.huahin... Og I ønskes en god tur herfra ![]()
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 07/02-2008 18:13
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Hej og velkommen ![]() Hilton et godt hotel? Det er et fremragende hotel ![]() Blot er stranden ikke så god lige nedenfor, det skal i et par hundrede meter længere sydpå, men til gengæld er der en dejlig pool på Hilton. [img] [/img]Phaya Nakon Cave en 20 km syd for Hua Hin er nok et besøg værd, jeg tror din dreng ville sætte pris på udfordringen ved at tage stien indover bjerget til hulen. Og Khao Dakiap, chopstick mountain, abebjerget, kært barn har mange navne en 10 km syd for Hua Hin er også et besøg værd med flot udsigt, mange aber og et tempel. [img] [/img]Pala-U vandfaldet i Kaeng Krachan Nationalparken ville jeg også tage til, tager en times tid at køre dertil fra HH. Er sikker på at i får en rigtig god tur. mvh rinpoche |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 07/02-2008 19:22
|
|
tak for jeres svar Elefant village er noget som vi begge gerne vil se/prøve, abe bjerget skal vi da helt sikkert se også, grotterne ved jeg så ikke rigtigt, der er jo edderkopper sådanne steder ![]() jesperfrb => tak for linket den side vil jeg da studere nøje inden vi skal afsted, den ser inspirerende ud.. rinpoche => lyder godt med hotellet, poolen ser godt ud på de billeder vi har set, så vi glæder os til at afprøve den De 100-200 meter til en bedre strand det klarer vi nok også.. Vandfaldet er noget som jeg gerne vil se, så det er da også en god mulighed.. Tak til jer begge for jeres svar.. Heino |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 07/02-2008 19:45
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Her er en side mere om HuaHin http://www.huahin...rdark.com/ john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/02-2008 00:14
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det ser spændene ud rinpoche![]() |
|
|
|
| Locturian |
Lagt på d. 08/02-2008 07:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1383 |
John, fyfy Ikke reklamere for min "konkurrent" Desuden, er han en spade ham den englænder der har siden, han bliver ved med at vandalisere mine ting ved at sætte klistermærker på dem Først skulle min side anmeldes til min web-host, så kom der et klistmærke på kontor-knallerten og sidst et klistermærke oven på mit egen, uden for mig kontor - Pyha vi har stidigheder i lille Hua Hin ![]() Desuden, huahinafterdark henvender sig primært til det "voksne" publikum... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 08/02-2008 08:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
rinpoche Altid fantastiske flotte billeder fra dig......... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/02-2008 12:40
|
|
Takker Suk, men det var vist et par gengangere ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/02-2008 13:37
|
|
Heino skrev: Elefant village er noget som vi begge gerne vil se/prøve, abe bjerget skal vi da helt sikkert se også, grotterne ved jeg så ikke rigtigt, der er jo edderkopper sådanne steder ![]() Edderkopper? Dem skal du ikke tænke på, de bliver holdt nede af disse: ![]() ![]() [img] [/img][img] [/img][img] [/img] |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 08/02-2008 17:30
|
|
ja nu skal vi da slet ikke i de huler, ja overvejer da at blive hjemme i danmark... føj jeg hader de kryp |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 08/02-2008 17:36
|
|
er der nogen som kender alders grænsen for at dykke i thailand, min søn påstår at en fra hans klasse har dykket i thailand..? vil han nemlig gerne prøve også ![]() Heino |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 08/02-2008 17:45
|
|
12 årig dykket med scuba gear? Lyder mærkeligt. Man kan måske få et prøvedyk i kontrollerede omgivelser, men det er det hele. Prøv at spørg din søn om han kan trykudligne bihulerne, hvis han ikke kan det, er det også ligemeget med dykkerambitioner. |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 08/02-2008 18:11
|
|
nej det lyder også forkert i mine ører.. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 08/02-2008 19:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Rinpoche ! Dine billeder er fantastiske ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/02-2008 19:04
|
|
Pænt af dig at sige det Frank ![]() Jeg glemte forresten at sige, at de alle stammer fra haven på Hilton Hotel i Hua Hin ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/02-2008 19:09
|
|
rinpoche skrev: Pænt af dig at sige det Frank ![]() Jeg glemte forresten at sige, at de alle stammer fra haven på Hilton Hotel i Hua Hin ![]() <brækker mig af grin> . |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 09/02-2008 21:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Rinpoche: det kunne du ikke være bekendt, nu kommer de jo aldrig afsted![]() ![]() ![]()
Redigeret af jesperfrb d. 09/02-2008 21:20 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/02-2008 21:39
|
|
Ja Jesperdet vil jeg nok give dig ret i hæ hæ hæ. Men hold da op nogle flotte billeder det kan man sgu ikke komme uden om. Men heino i kan rolig glæde jer til jeres første tur til los. Og så lige til hotel hilton, det så rigtig rigtig godt og så ligger det lige ned til stranden. Den eneste ulempe ved hotellet er vist at der er meget snobberi, men lad det komme an på en prøve fra din egen side. God tur skal der lyde herfra thi vert tilfælde ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Heino |
Lagt på d. 10/02-2008 12:42
|
|
Rinpoche => hvis det er sandt så kommer vi og bor hos dig ![]() Jsh => snobberi på hotellet, det er da deres hovedpine, bare vi kan passe os selv og hygge os som vi ønsker det, så skal vi nok klare os.. Snobber har ike noget godt liv.. og mange tak, vi glæder os stadig.. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Først skulle min side anmeldes til min web-host, så kom der et klistmærke på kontor-knallerten og sidst et klistermærke oven på mit egen, uden for mig kontor - Pyha vi har stidigheder i lille Hua Hin