Se indlæg
 Udskriv debat
Mødt en sød thai pige over nettet
Sabel
Hej alle sammen jeg har mødt en utrolig sød og smuk thai pige over nettet. (asiaindating). Jeg er begyndt og falde for hendes smil og den måde hun er på. Vi har skrevet sammen i nu næsten 3 måneder. Jeg kan utrolig godt lide hende, men har hele tiden den følelse af at det for godt til at være sandt. Jeg ikke dum eller naiv.
Hun er utrolig smuk og sød.
Jeg elsker når hun smiler.
Vi taler tit over msn web cam og hun får mig til at føler mig helt specielt. Når jeg ser hende smiler har jeg bare lyst til at være sammen med hendeSmileSmile

Er der nogle andre som kan give mig råd eller nogen som har prøvet det samme? Gode og dårlig erfaringer?
Jeg vil gerne hører om det er mig som er helt skør eller i andre har også prøvet det??

Webmaster
Ja det er dig der er skør - er det ikke dejligt :-)

Jeg vil foreslå dig at finde tid til en ferie på et tidspunkt, hvor du så tager over og besøger hende for at se om det kører ligeså godt når I står ansigt til ansigt LIVE og ikke kun over nettet.

Næste skridt kunne så være at invitere hende en tur hjem til dig senere hen osv osv....

Jeg har kendskab til flere som har fundet sammen via nettet, og der er sikkert også nogle herinde som har brugt den fremgangsmåde, og dem jeg kender til har det ganske udemærket og er stadigvæk utrolig glade for hinanden flere år efter.

Så det er vel bare at springe ud i det og få besøgt hende til en start.
Redigeret af Webmaster d. 08/02-2008 23:28
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Suk Rak Ning
Jeg er en af dem som moedte min kaere over nettet, chattede ca. 1/2 aar, tog til Thailand for at moede hende og glemte at komme hjem igen, Det er nu over 3 aar siden og det " funker " stadigt. Pfft
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

manse
Hej Sabel

Jeg mødte min kone over nettet for mere end 1 år siden. Vi er stadig dødforelsket. Det hele funker bare. Ja de dejlige Thailandske pige. De får altid en til at føle man er speciel ikke bare i begyndelsen af forholdet men hele tiden. Klem på med msn og net og tage nu ikke for lang tid inden du besøger hende.

manse

Berg
Hej Sabel

Jeg er endu en af dem som har fundet min kæreste på nettet Vi chattede på MSN med webcam i lige godt 8 måneder før jeg tog mig sammen til at tage ned og møde hende, og det har jeg absolut ikke fortrudt. Hun er en pige med ben i næsen, studere på universitet og er snart færdig med en bachelor i marketing.

Mit råd til dig må være at få fingeren ud, kom afsted og besøg hende. Finder du bagefter ud af det ikke var hvad du havde forestillet dig, ja så har du jo fået en dejlig ferie til et af de dejligeste steder på jorden ud af det Smile

Held og lykke her fra
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

xxxx
Ja som allerede skrevet, der er kun en vej, du skal her ud og møde hende, før ved du ikke en pind om hvad du har / ikke har.

Hende jeg har boende har jeg også fundet via nettet.. Men tro mig jeg var sandelig ikke den eneste hun sad og smilede til på webcam. Hun havde 32 mænd på listen, der af 3 fra DK, ( mig den ene )
At det blev mig... nok mest fordi jeg bor i Thailand, har hun da bla antydet. hyggelig ik jeg blev valgt fordi det var nemmeste løsning.. hmmmm men skidt bare man ved det..

En anden jeg tjattede med i over et ½ år, ændrede pludselig display pic.. og der stod en smilende farang ved siden af hende. Det var da hendes amerikanske ven, som var på besøg og hun ventede pludselig på visa til usa.
Den der kommer først til mølle får først malet.......

Tag det for en oplevelse indtil andet skulle vise sig.. Det er vist det bedste råd til det..

Suk Rak Ning
Da jeg chattede med Ning, ja da var hun saamaend heller ikke den eneste Thaipige jeg chattede med, saa det gaar vidst begge veje..

Havde paa et tidspunk 132 Thai'er paa min msn list, saa jeg havde travlt........Men efterhaanden som mange af dem mest var interesseret i hvor mange penge man havde og hvor stor en sin-sot man kunne tilbyde, ja saa blev listen staerkt reduceret......Wink

Den der kommer foerst til moelle, kan ogsaa blive den der foerst bliver malket!!!Shock
Redigeret af Suk Rak Ning d. 09/02-2008 06:34
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

ingolf
Hej Sabel.

Om du skulle komme på ideen at invetere pigen til DK og rejse til TH ved et senere tilfälde, må du absolut ikke skrive, at du har mödt pigen på nettet, for så bliver der ikke noget visa.
I bliver nödt til at dikte sammen en historie, og det skal väre en god og vandtät historie. De er ikke dumme dem som arbejder på ambasaderne!
Kender et par, TH-D, som sagde ,at de havde mödt hinanden på det hotel hvor han bodde, og hun skulle have arbejdet på hotellet. Den D ambassade spurgte derefter om en konto udskrift fra banken, eftersom store hoteller ikke udbetaler lönen i kontanter, men sätter den ind på pigens konto. Shock
Deres ansökninger går ikke at redde, så nu skal de forsöge med tyskens kammerat, men det kommer nok at gå väldigt op af bakke!! Pigen bytter fyr midt i det hele, når ambasaden stiller lidt spörgsmål!! Det ser mörkt ud for dem!!

Lykke til.

mvh Ingolf.

Jeg mødte min kæreste på et debatforum for omkring 1½ år siden - de første 8-9måneder mailede vi sammen som venner (jo jeg forsøgte mig allerede i starten med charme, men blev hurtigt afvist) - undervejs har jeg chattet med andre kvinder bl.a. fra dateinasia, men hele tiden tænkte jeg mere på hende der nu er min kæreste...

Forrige gang jeg var i Thailand, ville hun ikke mødes, men da jeg sidste sommerskrev at nu kom jeg derned igen, der var hun alligevel interesseret nok, og det endte med at vi holdt ferie sammen... Nu er jeg så igang med at lave en "Suk" - og flytte derud...

Gode råd :

Thaier (udenfor turistområderne) er meget blufærdige, og der er ting "man" ikke nævner eller gør (bl.a. ville jeg ikke præsentere hende for et billede som din avatar)...

Vis respekt for kongen og den royale familie - det er muligt at du personligt er republikaner - men den gælder IKKE i Thailand...

Forsøg at lære bare LIDT af sproget, det giver gode point...

Og som de fleste andre skriver, tag ud og besøg hende - vær forberedt på at, du er indkvarteret på hotel, og at hun ikke er indstillet på at sove sammen med dig, i starten...

Som andre også skriver, hvad kan du miste ved at tage til Thailand ??? Ingenting - for landet i sig selv er fyldt med smuk natur, spændende kultur...

.

ubon lynge
Suk skrev:
Da jeg chattede med Ning, ja da var hun saamaend heller ikke den eneste Thaipige jeg chattede med, saa det gaar vidst begge veje..

Havde paa et tidspunk 132 Thai'er paa min msn list, saa jeg havde travlt........Men efterhaanden som mange af dem mest var interesseret i hvor mange penge man havde og hvor stor en sin-sot man kunne tilbyde, ja saa blev listen staerkt reduceret......Wink

Den der kommer foerst til moelle, kan ogsaa blive den der foerst bliver malket!!!Shock

Så kan jeg da godt forstå du ikke gad tage hjem igen efter du hade mødt Ning GrinGrinGrin 132 piger det var mange at skulle skrive til, du må have skrevet det samme mange gange.
Jeg har da set på den hjemmeside og der er godt nok mange piger, men SUK du behøver jo ikke skulle skrive med alle sammen der var tilmeldtGrinGrin
Ubon.

Pibe

xxxx
hej Suk

jamen det er da rigtig, det går begge veje, der er også mænd der bare sidder og leger.. Eller forsøger at score en (gratis) ferie pige..

jeg ville bare pointere at sålænge han ikke har mødt hende, så læg ikke mere i det end Internet chat...

Nu har jeg ikke fortalt nogen af de 32 hun bor sammen med mig og jeg er ret så sikker på hun heller ikke har... Og jeg er ret sikker på hendes bøsse-lillebror stadig holder gryden i kog. det kunne jo være der var en som ville betale den lille million de drømte om.

Ja så vil en eller anden spørge.. hvorfor dog samle på hende...
Nemt.. Grin Nogen ting er vi nød til at bruge translatør til og der er ikke så meget tyveri / gang, når der er en thai i huset. Og nå ja så går hun på arbi hver dag og betaler reelt for at være her..
Hvorfor.. ha det er da fordi jeg ser godt ud.. ik.. Wink

quickmouse
jamen hva´ ska jeg sige !!!

spring ud i det få arangeret en ferie eller et besøg af din chat veninde,
da du skriver at du ikke er dum eller naiv, så finder du da hurtig ud af om det er noget for dig.

det er jo ikke alle der nogle gold diggers, der findes skam også seriøse thai piger.

jeg vil da ønske dig alt held og lykke til med kærligheden.

[img]http://cache.spreadshirt.net/users/1000/1/motives/1_1351134_huge.jpg[/img] is not a valid Image.

kinesisk skrifttegn for kærlighed

quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

manse
Det er sgu det samme fnidder fnadder der komme ud hver gang, en har et seriøst problem og gerne vil vide nogle ting, så ender det sgu altid sådant. Hvad fanden er der galt med jer...tag jer dog lidt sammen og ønsk de nye velkommen med positive ting. Der er sgu ingen der har brug for jeres personlige intriger m.v.. Ja det var bare min mening jeg synes ikke i kan være jer selv bekendte, så er det sagt

manse

jesperfrb
Hej manse og alle jer andre!

Jeg syntes nu denne debat virker sober nok, der er lidt erfaringer og gode råd, man kan ikke komme med gode råd uden erfaringer!Wink

Har ikke selv fundet min kone på chatten, men kender flere der har, og de lever såmænd godt nok idag!WinkWink

Mit råd er: tag ud og besøg hende, for som andre skriver får du ikke visa til hende til DK, med en forklaring om at I har mødtes på nettet!
Det er der alle for mange der har snydt med!Angry
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

bastian
min første kæreste fra thailand fant jeg også på nettet det var en suces kom sammen i ca 2 år sød pige så min erfaring er kun posetiv men pas på med at tro på alt hvad de siger bare et godt råd

rinpoche
manse skrev:
Det er sgu det samme fnidder fnadder der komme ud hver gang, en har et seriøst problem og gerne vil vide nogle ting, så ender det sgu altid sådant. Hvad fanden er der galt med jer...tag jer dog lidt sammen og ønsk de nye velkommen med positive ting. Der er sgu ingen der har brug for jeres personlige intriger m.v.. Ja det var bare min mening jeg synes ikke i kan være jer selv bekendte, så er det sagt

manse

Et seriøst problem? Er det din forestilling om et seriøst problem, i så fald må du have levet en beskyttet tilværelse.

Der er kommet gode råd i denne tråd som jeg kun kan tilslutte mig, råd som den oprindelige poster har efterlyst, forstår ikke dit problem.

Hej
Jeg kan heller ikke lige forstå hvor manse vil hen med dette sure opstød, og hvis det er sådan at du kun opfatter dette som fnidder fnadder, så kunne det da være at du skulle søge hjælp så du kan blive helbredt for de sure opstød, for de må da påvirke din evne til at forstå det der bliver skrævet.

Jamen jeg er da overbevist om at manse har postet sit indlæg i den forkerte trådGrinGrinGrin Det eneste negative der er skrevet her er da det indlæg ShockShock

Men ellers se og få fingeren ud af en hvis legemsdel og kom afsted, hvis ikke du prøver om det er noget for dig kan du gå og ærgre dig resten af livet du ikke tog chancen.

Held og lykke herfra GrinGrin

Hej,
Jeg var i Thailand første gang i marts 2007 sammen med en kammerat vi var der i 21 dage, der mødte jeg en Thai pige blandt mange, på det hotel vi boede på i Bangkok, der arbejde hun, og vi hyggede os, men vi kunne havde hygget os meget mere hvis jeg ikke havde været så forudindtaget af alt det jeg havde hørt rundt omkring her hjemme i DK, var i Hua-Hin og Bangkok.

Jeg tog så til Thailand igen i december 2007 alene og var der i 30 dage, da jeg kom tilbage til Bangkok og besøgte det samme hotel igen var der ingen tvivl om at vi havde gjort indtryk på hinanden der var rigtig gensynsglæde, og denne gang valgte jeg at glemme min forudindtagethed og det kan jeg kun anbefale Smile dermed ikke sagt at man også skal glemme sin sunde fornuft, var i Phuket, Hua-Hin og Bangkok.

Jeg tager til Thailand igen til marts 2008 og skal være der i 4 måneder og 14 dage i Vietnam, for jeg må indrømme jeg er blevet forelskede i Thailand, så må vi jo se om jeg også bliver forelsket i min Thai veninde Pfft

Det jeg har erfaret, og som andre også skriver her

- Det er bare om at komme af sted i en fart, så du kan se om det er noget for dig.
- Det er en god ting at kunne tale Thai, en god start til at lære lidt er
LingvoSoft Talking PhraseBook 2006 Danish<->Thai. [url]www.lingvosoft.com[/url]
jeg har bestilt Dansk-Thai Parlør med CD men jeg har ikke modtaget den endnu, så jeg ved ikke hvordan den er.
http://www.dansk-...admore=725

- Forvent ikke at du får et kys når I mødes første gang, og husk dette er ikke noget man gør offentligt.

Nu må jeg heller stoppe så dette indlæg også kan blive færdigt.

Al mulig held og lykke fra mig
Redigeret af d. 09/02-2008 23:42

Jake
Hvad er problemet? Tag ud og mød hende. Er det ikke noget alligevel, ja så oplev landet og hyg dig. Du skal ikke være nervøs for noget - det ville jeg måske være, hvis jeg skulle ud og møde en fremmed pige i Rusland.... PS. Lad være med at sende penge!

Spring til debat: