Se indlæg
 Udskriv debat
DR 1 KL. 2030 Danskere på Phuket
sabai sabai
Dr 1 2030 Og det var Danmark.

Om Danskere bosat på Patong beach Phuket
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Kaosangangsteren
Tak for det , vil se det Smile
Skønhed kommer indefra men det gør bræk' også
 
samee
Bliver sku spændende og se om de er lige så tumpede som dem sidste gang...... naaa kan jeg ikke forestille mig 1. de har jo valgt Thailand så kan de vel ikke være helt tossede ..... eller hva...GrinGrin
It’s deep how you can be so shallow
 
sabai sabai
Husk nu at se udsendelsen.

Ja det bliver spændende , tror nu nok det er nogle andre typer end dem som medvirkede i udsendelserne fra USA og Spanien .
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !
 
Vupti
Godt program men forstår ikke hvorfor man skulle se alle de bar billeder når de tre men følger mere eller mindre intet hade at gøre med den gade i Patong.... det var 2 helt forskællige sider af Thailand man så.
 
skoge
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad
 
http://www.skoge.dk
phitsanulok
Det var da ok...
Snakkede lidt for meget om piger og for lidt om landet, men ok.

se eller gense det her: [url]www.dr.dk[/url]
Danmark bliver år efter år kåret til verdens lykkeligste land.
Er vi virkelig det?
Eller er vi bare en lille, selvglad nation oppe nordpå?
Vi besøger danske kolonier i USA, Sydfrankrig, Thailand og England.
Og får dem til at betragte det fædreland, de har forladt - på afstand ...
I aften spejler vi danskheden på Patong Beach i Thailand, hvor primært danske mænd har valgt at bosætte sig.
Tilrettelæggelse: Anders Agger
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
 
www.shirtfreak.dk
samee
Næ rapportøren er taget af sted med den sædvanlige forudindtaget indstilling .... men det er jo også det nemmeste at finde nogen i en ferieby end at skulle gøre et rigtigt stykke ben arbejde og finde nogen ude i "rigtige byer" ......
It’s deep how you can be so shallow
 
davs
Ja det er lidt synd at ham
john tog på bar med de journalister
og sidder og fortæller at han er sin kone utro.
Det viser da at han ikke elsker sin kone.

det var en ommer med ham
Jeg kunne nu godt li
ham per fra

http://www.wildki...tours.com/


bamsen
 
samee
Tja bamse hvad siger du skal vi købe os et par streetfood vogne og slå os ned MED cola light Grin Grin
It’s deep how you can be so shallow
 
samee skrev:
Tja bamse hvad siger du skal vi købe os et par streetfood vogne og slå os ned MED cola light Grin Grin



Davs SAmee
ja det var ikke en dårlig ide
jeg ville gerne derud og bo.
Men jeg kan ikke blive forsikret derudeSad
så jeg er lidt nervøs for det.
Men ikke nogen dårlig ide.hehe

Men how vi skulle da kun kigge på ikke lave noget Grin

jeg har flere ideer til at lave noget,
altså ikke mig som skal lave nogetGrin
hvis vi tager chancen min kone og jeg

bamsen
 
risbaronen
jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad
 
http://vinduespudsningkoebenhavn.dk
samee
Ja bamse det ku være dejligt
It’s deep how you can be so shallow
 
dantha
hej, fra dantha, jeg synes det var rigtig udsendelse, den fortæller jo oprigtig hvad det var hvar man faldt for vrd. thailand. jeg har prøvet det samme, men kan dog bedre lide livet på landet. MEN JEG TROR DET GÆLDER DE FLESTE FØRSTE GANG.SmileSmileSmileSmileSmileSmile
 
pdrhan
skoge skrev:
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad


Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som.....
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg
 
phitsanulok
pdrhan skrev:
skoge skrev:
Udsendelsen - efter min mening NOGET for overfladisk og desværre som forventet mest sexindustriorienteret - eller tager jeg fejl......hvor var naturen, solen, dagligdagen....? Sad


Jeg syntes også den kun , desværre viste hvad alle de andre udsendelser havde vist , barer , piger osv osv....hvornår er der en lødig journalist der tager sig sammen og laver en udsendelse om os almindelige , danskere herinde der er lykkeligt gift med en thailænder og om hvordan det normale dagligdags liv det går , men det er sgu nok for kedeligt for sådan een , da det jo er ligesom gennemsnittet af alle danske par vi lever som.....



Præsis, vores dagligdag er nok for kedelig.
Folk vil se noget med halvnøgne piger, druk og folk der kvajer sig, så vi allesammen kan grine..
men men jeg syntes nu det var en ret god documentar denne gang :-) kun lidt for meget om pigerne..
Design dit eget tøj??[url]shirtfreak.dk[/url]
Hus i Thailand??[url]husithailand.dk/[/url]
Thai catering??[url]dinthaikok.dk[/url]
 
www.shirtfreak.dk
dantha
Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) SmileSmileSmile
 
HansenDK
risbaronen skrev:
jeg kan ikke finde programmet inde på dr´s hjemmeside.. er der ikke en der har et direkte link til programmet så ville jeg blive glad


Et nogenlunde program, vel mest beregnet til Danskere som ikke er så kendt med Thailand.

Link her:

http://www.dr.dk/...01_1_1.htm
 
rinpoche
Sørme ikke meget thai de havde tilegnet sig de fastboende danskere med undtagelse af John, der dog kunne fundamentalt thai.
Undrer mig især mht Per Butler og hans erhverv.

Hvad jeg dog synes var interessant ifb med udsendelsen var at filmholdet beskæftigede sig med erhvervsaktive danskere i Phuket, selvom man desværre hørte alt for lidt omkring deres erfaringer derfra. Kunne ellers have været interessant.



 
Webmaster
dantha skrev:
Hej web, kunne du ikke prøve at høre , kontra spørge hvor mange der var ungkarle da de første gang besøgte th.( Jeg tror ikke på at der er så mange søfolk og globetroter blandt os) SmileSmileSmile

Smider lige en afstemning på med det forslag :-)
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.
 
http://www.thailand-portalen.dk
Spring til debat: