Se indlæg|
Stable Lodge Bangkok oelpriser
|
|
| ben |
Lagt på d. 04/06-2008 07:09
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Var paa Stable Lodge restaurant i Bangkok og saa at stald-platten er steget fra 295 Baht til 375 Baht. Stadig ok value da naesten nok for 2. En stor(pint) Chang draft kostede derimod 185 Baht! Det maa vaere den DYRESTE Chang draft i hele byen! (udover 5 stjernede hoteller). 1 pitcher koster 375 Baht. Og priserne for oel staar ikke skrevet nogen steder paa menukortet man faar udleveret hvilket jeg finder uforskammet naar man tager den slags priser for det? Jeg ved derfor ikke hvad flaskeoel koster.Baren ved siden af (DET tror jeg den hedder) har til gengaeld 60 Baht happy hour - saa frem over bliver der efter en frokost paa Stalden. Skaal! (men ikke i Stable Lodge oel). |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/06-2008 10:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Her i Nong khai gi'r vi 40 THB for en lille flaske LEO-OEL paa eks. Den Danske bager og Apple place som ogsaa servere europaeisk mad. Morgenmad paa Apple koster 69 THB og bestaar af : Kaffe. Juice. 2 spejlaeg. 4 skiver skinke. 2 ristede broed. Smoer. marmelade, Lidt salat. Aftensmad 120 THB : Ex. Wienersnizsel, fritter og salat Foretraekker dog den Danske mad fra Ning's home-kitchen...
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 04/06-2008 12:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Suk skrev: Her i Nong khai gi'r vi 40 THB for en lille flaske LEO-OEL paa eks. Den Danske bager og Apple place som ogsaa servere europaeisk mad. Morgenmad paa Apple koster 69 THB og bestaar af : Kaffe. Juice. 2 spejlaeg. 4 skiver skinke. 2 ristede broed. Smoer. marmelade, Lidt salat. Aftensmad 120 THB : Ex. Wienersnizsel, fritter og salat Foretraekker dog den Danske mad fra Ning's home-kitchen... ![]() morgenmad til under 10 dkr samt aftensmad til under 17 dkr det er sgu´ helt iorden, så suk hvis du taber i billiard så ved du hva´´du kan byde vinderne på ![]() sorry, lidt uden for tråden, bær over med mig
quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/06-2008 12:54
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Suk skrev: Foretraekker dog den Danske mad fra Ning's home-kitchen... ![]() SUK , du er blevet forvænt! Men rart at høre du sætter pris på konens mad , same same her.... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 04/06-2008 14:20
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Ex. Wienersnizsel, fritter og salat Jeg foretrækker nu brased kartofler, det høre til og det foretrækker jeg, mon din lille bager vil lave det ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 04/06-2008 15:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Suk; he,he - for det samme som man giver for EEN stor Chang paa Stable Lodge faar man 2 (store) maaltider hos dig! Hvis man saa ogsaa tager platten paa Stable Lodge kan man faa sig 9-10 Leo paa din restaurant oveni! Skaal.... (fra Ben der stadig er rystet over byens dyreste Chang.... samme Chang der koster 30-40-50 Baht Baht paa bar i Pattaya....). Skaal! |
|
|
|
| Boes |
Lagt på d. 04/06-2008 16:33
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2688 |
Man kan altså ikke bare sammenligne priser og priser. Det er klart at en høkerpils er billigere end en restaurantpils i soi 8, centralt Sukumvit . At alt bliver dyrere i Thailand nu ved vi alle.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 04/06-2008 18:02
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Boes; enig - men vi snakker 1 stor CHANG! Jeg kan faa en Guiness pint eller anden import oel billigere paa Dubliner/Londoner! Suk sagde at Apple place var en restaurant der ogsaa serverede EU mad, saa vi taler altsaa ikke stenbaenk udenfor 7-11 heller... Og hvorfor er drink priserne ikke paa kortet de udleverer....? Det kender jeg ikke andre restauranter (vaerende danske eller ej) der goer... Nu ved jeg hvorfor...185 Baht! Chang-en billig hoeker oel i mine oejne! Auch.... Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/06-2008 19:43
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ben skrev: Var paa Stable Lodge restaurant i Bangkok og saa at stald-platten er steget fra 295 Baht til 375 Baht. Stadig ok value da naesten nok for 2. En stor(pint) Chang draft kostede derimod 185 Baht! Det maa vaere den DYRESTE Chang draft i hele byen! (udover 5 stjernede hoteller). 1 pitcher koster 375 Baht. Og priserne for oel staar ikke skrevet nogen steder paa menukortet man faar udleveret hvilket jeg finder uforskammet naar man tager den slags priser for det? Jeg ved derfor ikke hvad flaskeoel koster.Baren ved siden af (DET tror jeg den hedder) har til gengaeld 60 Baht happy hour - saa frem over bliver der efter en frokost paa Stalden. Skaal! (men ikke i Stable Lodge oel). Er prisen på fadøl før eller efter moms og servicecharge? Stable har altid været et dyrt sted, og jeg mener at det er FOR dyrt,så jeg kommer der meget sjældent, og kun når jeg er med folk som "skal se" det danske Bangkok. Jeg er kommet på Stable med meget lange pause, i mere end 15 år. Og som alle andre steder, er der sket meget. Det personale de havde i mange år, også fyren med det ddårlige ben der stod bag baren, forsvandt. Nye kom til. Jeg har oplevet at blive snydt med byttepenge, det er vel et par år siden. Erik Winther er væk. Da han var rask, betød han at der var en stabilitet, Erik var der sgu altid, der var altid en som man kunne sige hej til, og få noget retor. SAS folkene var der også, de kom indover fra højre med friske aviser. Nu kan vi købe dem som udprintede kopier før de er til salg i DK. Livet er vokset fra Stable, eller fra mig. Jeg tror at de lever at folk der er i byen et par dage. Men Stable eksisterer, trods den forhadte servicecharge, og de høje priser generelt. Så der må jo være et behov. Trods alt. Jeg har boet på Crown i soi 4/8 nogle gange efter at det blev sat i stand. Så jeg satte mig ofte i den lille bar der er i Soi 8, på samme side som Stable. Der har jeg haft mange hyggelige snakker med amerikanere, tyskere, ja folk fra alverdens steder. Det havde jeg det fint med. Der er masser af alternativer til Stable. Heldigvis. |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 04/06-2008 20:03
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
Jeg syntes egentlig ikke at maden er alt for dyr - alt er jo steget som vi diskuterer andetsteds, tror det nu er 325 b for de fleste danske retter og saa lidt extra for platten. Tror de 185 var inclusive extras Men Chang er den billigste oel (konkurerrer med Leo, Cheers Etc.) og burde kunne saelges med god profit for ca. det halve. Men selv DET kan jeg leve med saa laenge PRISERNE STAAR PAA KORTET..... Jeg er ioevrigt ogsaa kommet der over 15 aar. Jeg stopper ikke, men vil have mig en flaske vand istedet tror jeg! ![]() Skaal! |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/06-2008 20:26
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Suk, det duer sgu. Ikke så underligt at Nong Khai for et par år siden blev udnævnt til at være en af de mest attraktive steder at tilbringe sit otium i. Ikke kun pga priserne men pga af en lang række faktorer. Det er heller ikke mange år siden, at kan kunne købe sig en velskænket stor beer Chang på restauranterne i Banglamphu for 40 baht. Hvis priser ikke fremgår af menukortet på thai eller engelsk, så gider vi slet ikke at frekventere stedet. mvh rinpoche |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 04/06-2008 20:56
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Gider ikke komme der, da det er den største samling af jordbær tude, der hænger ud der. Rudolf ville være misundelige over de store næser. I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/06-2008 21:05
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| ben |
Lagt på d. 05/06-2008 07:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 438 |
He,he! Jeg kommer der ikke for selskabet men for maden naar jeg traenger til mit danske mad fix! Skaal! |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2008 08:32
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
rinpoche skrev: Suk, det duer sgu. Ikke så underligt at Nong Khai for et par år siden blev udnævnt til at være en af de mest attraktive steder at tilbringe sit otium i. Ikke kun pga priserne men pga af en lang række faktorer. Det er heller ikke mange år siden, at kan kunne købe sig en velskænket stor beer Chang på restauranterne i Banglamphu for 40 baht. Hvis priser ikke fremgår af menukortet på thai eller engelsk, så gider vi slet ikke at frekventere stedet. mvh rinpoche Hejsa. Kan du, eller skal jeg, oprette en Nong Khai tråd. Der er flere ting jeg gerne vil vide/ samtale om om Nong Khai, derfor! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2008 10:04
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Ikke kun maden og øllet er for dyrt på "Stalden". værelserne er nu dyrere end NANA, der efter min opfattelse har bedre værelser, og et mindst lige så godt swimmingpool. Det må dog indrømmes at det på NANA godt kan være lidt vanskeligt at komme ud og ind af hotellet efter midnat, men natklubben er udmærket. ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 05/06-2008 10:44
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Stable Lodge udmærker sig udelukkende ved at man kan få noget som minder om dank mad, hvis man har lyst til det. Sammenligner man med omkringliggende steder er priserne astronomiske, standarden lav, priser er angivet uden moms og service - selv på menukortet, servicen ringe. Deres BBQ er direkte ulækker og formentlig sundhedssskadelig. Et skodsted efter min mening. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2008 10:46
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Frank skrev: Stable Lodge udmærker sig udelukkende ved at man kan få noget som minder om dank mad, hvis man har lyst til det. Sammenligner man med omkringliggende steder er priserne astronomiske, standarden lav, priser er angivet uden moms og service - selv på menukortet, servicen ringe. Deres BBQ er direkte ulækker og formentlig sundhedssskadelig. Et skodsted efter min mening. Tak for kaffe siger jeg bare det var lidt af en anmeldelse, tror jeg holder mig væk derfra. Redigeret af d. 05/06-2008 10:46 |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 05/06-2008 11:24
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Frank Ja jeg kan kun give dig ret. Deres buffet er virkeligt noget lort.kød =dårlig kvalitet deres gril formentlig aldrig gjort ren. ![]() ![]() ![]() ![]() Deres platte er ok,men alt for dyr. den burde være db så stor til den pris. ![]() og så deres plat med at undlade at de rigtige priser på menu kortet. næ folk burde holde sig væk fra det sted. |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/06-2008 13:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg havde for et par år siden en dansk bekendt på Juleferie, og han ville gerne prøve dansk julebord i Thailand. Om søndagen var ta selv bord med alle kolde og lune danske juleretter, på Stalden. Prisen var incl tax og betjening ca. 100 kr. pr. næse. Min ven sagde at Julebordet "Hos Robert" på Vesterbrogade til 29 kr. var væsentlig bedre end julebordet på "Stalden"![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











Det maa vaere den DYRESTE Chang draft i hele byen! (udover 5 stjernede hoteller). 1 pitcher koster 375 Baht. Og priserne for oel staar ikke skrevet nogen steder paa menukortet man faar udleveret hvilket jeg finder uforskammet naar man tager den slags priser for det? Jeg ved derfor ikke hvad flaskeoel koster.










