Se indlæg
 Udskriv debat
Hvor er Bent Jensen?
bangkoknielsen
Vi fleste af os "gamlinge" husker vel nok Bent Jensen - ingeniøren, altmuligmanden og ikke mindst translatøren, ved den thailandske prins og senere ved ambassaden, der skabte vilde debatter, men også virkelig gode beretninger her på DTW!
- Hvor blev han af?
- Jeg selv var en stor kritiker af ham, men er nu alligevel lidt bekymret for hans videre skæbne, da jeg ser forskellige på Thai-forum også efterlyser ham.
Hans sidste meddelelse her var, at han skulle indlægges på et øjenhospital, hvilket skete for ca. halvandet måned siden...
Derefter har det ikke været muligt at få kontakt med ham..
Er der nogen her på DTW der kender mere til sagen?
NB.: Jeg skal ikke benytte Bent Jensen som Oversætter, men tænker på ham som menneske, hvor vi vel ofte kan have meningsudvekslinger, uden at ønske ondt for hinanden...
Redigeret af bangkoknielsen d. 18/06-2008 20:04

rinpoche
Jeg har selv været bekymret for hans helbred nielsen, og har såvel skrevet som ringet til ham, da jeg kender ham fra hans virke.
Telefonnummeret er nedlagt og intet svar fra hans email.
Jeg frygter det værste Sad Sad

Jeg ville også sætte pris på informationer, da jeg som sagt er overordentligt foruroliget.
Bent er ikke alles kop te, men han er hvad man så end mener om ham temmelig enestående.

Det gør dig ære nielsen, at bekymre dig om hans skæbne.

mvh
rinpoche

mvh
rinpoche

quickmouse
har dog også kun hørt at han skulle være meget syg pga. diabetes (sukkersyge). håber at han er under behandling, men ellers så har jeg ikke andre oplysninger.
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

bastian
jeg er sikker på bent nok skal vende tilbage
Udelukket ud fra siden, da det kneb med omgangstonen og at overholde reglementet.

rinpoche
Det er jeg så til gengæld ikke bastian, jævnfør mit ovenstående indlæg. Sad

Der har ikke været nogen feedback fra nogle fronter overhovedet.
Frygter det værste Sad

ingolf
Ja Rin, det lyder lidt uroväkkende.
Og at telefoner er lukket så hurtigt?
Er der ingen som har nogen addresse, eller kender nogen familje?

Ingolf

PS! ABEKATTEN, du som bare driver rundt i Bangkok Grin, kan du ikke lave lidt detektivarbejde Wink
Redigeret af ingolf d. 21/06-2008 21:26

ebeth
Rin! Min tlf. bliver lukket hvert år når vi drager tilbage til DK, man betaler jo månedsvis til TOT. Den bliver så åbnet i løbet af en eftermiddag når vi kommer.
Det lyder ikke godt at han er blevet så usynlig. Kunne man få en af Bangkok folkene til at besøge ham på hans adresse? Hvis hans øjne er blevet opereret kan han måske ikke se på pc'en mere.

bangkoknielsen
Desværre har jeg mistet Bents adresse - men hvis nogen her er i besiddelse af den, så vil jeg gerne prøve at undersøge sagen. Ligesom Rinpoche har jeg også mange gange forsøgt kontakt med ham, både pr. e-mail, mobil- og fastnettelefon - uden resultat - og det ligner absolut ikke Bent, at framelde uden at gøre omgivelserne opmærksomme...

rinpoche
Hej Nielsen,

Jeg har heller ikke adressen og respekterer selvfølgelig, hvis Bent har besluttet sig til at forfølge en mere privat tilværelse.
Jeg er blot temmelig sikker på, at dette ikke er tilfældet, og at der ligger noget mere alvorligt til grund herfor.

mvh
rinpoche

FCKdk
Den 1. februar i år, skrev Bent Jensen flere fine indlæg,
men blev af mange herinde rakket ned, for sin måde
at skrive på. Nogen påstod han holdt andre for
nar med sine små fiffige gættekonkurrencer, han truede
derefter følgende med ikke at skrive på DTW mere
(som jeg har forstået nogle af hans seneste indlæg).
Det var samme dag I sidst hørte fra ham!!!!
CoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCoolCool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Det er rigtigt fck, men han har skrevet inde på det andet forum (kan ikke huske hvad det hedder) og der har også været efterlysning på ham hvor han heller ikke reagere. Mener også han blev udelukket men er ikke sikker.Men jeg synes da også det er underligt man ikke høre fra ham.

sank
Har også efterlyst Bent på thailand.dk og da jeg rejste fra thai. den
10 - 4 prøvede jeg både at maile og ringe til ham uden respons. jeg mener at han på thailand.dk skrev han var på vej til hospital for at få ordnet øjnene ? og det er det siste jeg har hørt. det med at han blev udlukket her passer ikke. men jeg mener at der var en der mente at det burde ske ? husker ikke helt historien. Men trist og håber han dukker op igen Shock han fik jo ofte folk op af stolene. mvh

bangkoknielsen
Jeg ser, at spørgsmålet om Bent Jensens forsvinden igen er blusset op, både her og på Thailand forum...
Jeg selv er da interesseret i at høre hvordan det går med ham, uanset om vi har haft meningsudvekslinger - for Bent besidder en viden og erfaring om Thailand, som de fleste af os andre aldrig vil kunne opnå...
Da jeg igår, havde besøg på ambassaden, forhørte jeg mig om de havde nogle oplysninger om Bent Jensens pludselige forsvinden, som jeg havde forstået som ansat på ambassaden, for mange år siden - var han indlagt eller måske død..? - Man lovede at undersøge sagen.

I dag har jeg modtaget en e-mail fra Tove Wihlborg-Andersen:

Bent jensen har aldrig været ansat på ambassaden som translatør, men vi er selvfølgelig bekendt med, at han i mange år har drevet oversættervirksomhed her i Thailand.
Os bekendt befinder Bent Jensen sig ikke længere i Thailand, men er i Danmark.

Med venlig hilsen
Tove Wihlborg-Andersen
Consul/Consular Section
Redigeret af bangkoknielsen d. 14/08-2008 10:12

Ja det lyder underligt, men som du skriver bangkok så vil det da være rart at få at vide hvad der er sket med Bent Jensen, især nu hvor eddie skrev det i den anden tråd.

bangkoknielsen
jsh71 - ja, det har du ret i, - men på en måde glæder det da mig alligevel, at få besked om at Bent ikke ligger hjælpeløs og alene på et hospital i Thailand - og hvis han var død her, ville ambassaden naturligvis også have oplyst om dette...
Men jeg håber da, at Eddie vil bidrage med lidt oplysninger...

rart at høre at folk, uanset uoverenstemmelser, stadigt bekymrer sig når folk pludselige forsvinder Smile

brorbacon
hej har lige læst på www.thailand.dk at han skulle være død .

brorbacon

Du har læst på thailand.dk at de referer hertil

Og eftersom eddie ikke gider/vil melde klart ud hvad der er sket syntes jeg ikke man kan betragte det som mere end en påstand.

Eddie, uanset hvor meget Bent og andre brugere var uenige er jeg 100 % sikker på du ikke vil ikke risikere en masse smuds, som du formulerer det.

Ja ezal jeg vil give dig ret, det giver også mere grobund til en masse rygter hvis ikke det rigtige kommer frem, og det er skitsme ikke værdigt for nogle.

ingolf
brorbacon skrev:
hej har lige læst på www.thailand.dk at han skulle være død .

Det der står på den side, er hvad nogen har läst her på DTW hvad Eddie skrev, så det er bare rundgang og rykten.

Ingolf

UPS!! opdagede at EZAL har skrevet nästen det samme Wink
Redigeret af ingolf d. 14/08-2008 13:47

Spring til debat: