Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
ØV ! ØV ! og atter ØV ! Vedr. Bonuspoints/miles
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 18/03-2005 11:51
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hi allesammen, NU, er det OFFICICIELT (nyhedsbrev fra Thai Inter) at fra den 1-6-2005 vil de BILLIGE billetter (W kategori=ca.4500kr) for rejser fra d. 1-4 til 15-6 og 1-8 til 30-9, IKKE udløse : BONUS miles/points. (gælder for alle STAR Alliance partnere) ![]() M.v.h., M. Rasmussen ![]() P.S. : ikke flere dårlige nyheder for denne gang
Redigeret af falang yao d. 25/03-2005 19:50 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/03-2005 12:13
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davser falang er vores billetter med i den kategori bamsen |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 18/03-2005 12:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Det var da en gammel nyhed. Thai sendte info ud den 8/3.![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 18/03-2005 12:26
|
|
Hej JC, Jeg kendte til den allerede i slutningen af Januar ,men denne gang var det ikke officielt. Jeg ved godt at du på et tidligere tidspunkt fortalte at du fra en ven havde hørte om "nyheden". M.v.h., M. Rasmussen
Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
|
Lagt på d. 18/03-2005 12:29
|
|
orv nu bamsen sgu nervøs hvaaaaa hæ hæ |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 18/03-2005 12:34
|
|
Hej Bamsefarr, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, ![]() Men, du må sove roligt,ordningen træder først i kraft per 1-6-2005,og IKKE med tilbagevirkende kraft. DEM, som har købt/vil købe en W(hiskey=luftfartsalfabet) billet (NEJ,den kan ikke fåes "On the Rock" ) for at rejse fra 1-8-2005 og fremover vil blive ramt .Kanut ,klarer også "frisag",da hans billetter er af en anden kategori. M.v.h., M. Rasmussen
|
|
|
|
Lagt på d. 18/03-2005 20:00
|
|
Puha Ja jeg tabte næsten 3 kilo i sved fordi jeg troede at det også ville gælde for mig Er her en som ved hvad det koster at købe at købe miles så man kan få brugt sine bonus point jeg tror at jeg efter den den her tur har ca 45000 miles point Det ville jo være lidt rart at vide flyvebamsen |
|
|
|
| surin999 |
Lagt på d. 18/03-2005 20:22
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 298 |
så vidt jeg husker er der iøjeblikket nedsat det antal miles det kræver for en gratis billet normalt ca 65.000 for en billet men nu i en kort periode 52.000 for en gratis billet ekstra miles kan købes via deres hejmmeside Surin er død længe leve Surin999 |
|
|
|
| jens |
Lagt på d. 18/03-2005 21:07
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 810 |
5000 points koster ca 600 kr(det er nok 100USdollar) ifølge deres hjemmeside man kan max købe max 30000miles og du kan få en bonusbillet for 52000 miles i perioden 15april til 15 august. Såvidt det fremgår af deres newsletter tolker jeg at det gælder for alle billetter kat W og V med afrejse fra 1/6 at der ingen bonuspoint er. MVH Jens |
|
|
|
| NOLF |
Lagt på d. 24/03-2005 13:53
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Jeg skal afsted med min familie, over 3 forskellige afgange i august, henholdsvis d. 12, d. 19 og d. 27 august. Ligger det sådan at vi heller ikke får bonus miles, vi har allerede bestilt billetter! NOLF As western men we still have a lot to learn!
|
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 24/03-2005 21:03
|
|
Hej Nolf, Teoretisk set JA, hvis din billet er enten en "V" eller "W" class .(til ca. 4500kr) . Det står på billetten, m.h.t. "CLASS" : Carrierflight--------------------Class/Date -------Time TG 951 ---------------------------V ---12 AUG------1435 Jeg undersøger gerne sagen for dig på tirsdag, da Tha Inter har lukket her i helligdagene. Jeg håber det bedste og "frygter" det værst. Lad os håbe at det gælder først for billetterne købt efter 1-6-2005. M.v.h., M. Rasmussen ![]() Redigeret af falang yao d. 24/03-2005 22:19 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 25/03-2005 21:49
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Har lige fået brev fra Royal Orchid Plus Bangkok,måske fatter jeg ikke ret meget,er ikke særlig god til at læse engelsk men de skriver (Beginning june 1,2005 eran more miles with full Economy Y Class fares while some discounted W.V Class fares will no longer earnmiles.See your nevsletter for details.Så er jeg på r ven.ER der en der gider oversætte dette,så dumme mig kan forstå det, på forhånd tak. ![]()
[mail][/mail]
|
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 26/03-2005 13:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Til falang yao og andre Sund logik er at miles tilskrives på den dag man fysisk flyver, dvs at alle W/V flyvninger fra 1/6/2005 med Thai er uden miles. Men måske tager jeg fejl. Det ville da være glædeligt for alle Jer, som flyver på disse billetter i sommerferien. Jeg har i mange år købt billetter op til ét år i forvejen, men det er aldrig lykkedes mig at få en W eller V billet, men kun Q som den billigste. mvh jc Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| torben mustang |
Lagt på d. 26/03-2005 18:48
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
Tak jeg prøver at tale med Tyge på Thai Air måske han kan hjælpe mig med oversættelsen.Jeg forstår ikkke at Surin 999 har svaret ,han plejer ellers at være hurtig med et svar.
[mail][/mail]
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 26/03-2005 20:31
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
han er nok gået kold pga al den gode mad her i påsken, og af de små skarpe som jo høre med silden.... :![]() ![]() |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 26/03-2005 21:41
|
|
jc skrev: Til falang yao og andre Sund logik er at miles tilskrives på den dag man fysisk flyver, dvs at alle W/V flyvninger fra 1/6/2005 med Thai er uden miles. Men måske tager jeg fejl. Hej JC, Efter 36 års i kastrup Lufthavn, har jeg lærte at det er ikke alt som er "sund logik",som styrer reglerne indenfor luftfarten, i lighed med forsikringspolicer. Derfor vil jeg heller HØRE det fra manden som "bestyrer/fortolker" disse regler (TYGE i R.O.P), inden både du og jeg, "løber" med en halv vind, idet du ikke kan bevise dit påstand, kun et GÆT fra din side. M.v.h., M. Rasmussen
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 26/03-2005 21:48
|
|
torben mustang skrev: .Jeg forstår ikkke at Surin 999 har svaret ,han plejer ellers at være hurtig med et svar. Hej Torben, Det kunne tænkes at SURIN var bedre til FRANSK end engelsk , så så Dutling68, det var SPROGET jeg hentydede til ! og de små "skrape" er jo til af få silden til at glide ned i halsen.M.v.h., M. Rasmussen
Redigeret af falang yao d. 26/03-2005 22:05 Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
|
|
|
| jager |
Lagt på d. 27/03-2005 08:43
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 329 |
så virker kim's link altså omkring surin så alt hvad han skriver bliver cencureret. godt gået kim. det der med de små skarpe, kan det få andet til at glide ned?? tænkte mere på at kæresten tit ligger og spytter det kunne jo være det ville hjælpe. jager |
|
|
|
| oleskyum |
Lagt på d. 27/03-2005 09:31
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 716 |
jager skrev: så virker kim's link altså omkring surin så alt hvad han skriver bliver cencureret. godt gået kim. det der med de små skarpe, kan det få andet til at glide ned?? tænkte mere på at kæresten tit ligger og spytter det kunne jo være det ville hjælpe. jager Mon ikke du er på vej i censur afdelingen, ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/03-2005 09:37
|
|
oleskyum skrev: jager skrev: så virker kim's link altså omkring surin så alt hvad han skriver bliver cencureret. godt gået kim. det der med de små skarpe, kan det få andet til at glide ned?? tænkte mere på at kæresten tit ligger og spytter det kunne jo være det ville hjælpe. jager Mon ikke du er på vej i censur afdelingen, ![]() Man kan kun håbe |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.