Se indlæg
 Udskriv debat
Jeg spurgte om noget........
Basse1
Hej alle......

Eller i der svarede retur på mit spørgsmål.

Jeg troede virkelig at denne side var for seriøse mennesker.....men er da noget meget overrasket over de svar i kommer med om mit spørgsmål hvor alle thai pigerne er her i danmark....

Ja måske et anderledes spørgsmål, men derfor kan man jo godt svare pænt, vi er jo voksne mennesker........ Smile

Og ja mente det da seriøst, for jeg ser aldrig nogen, nogen steder, og de er da her i landet.......så ja spørgsmålet var skam helt seriøst ment. Og hvorfor der kom en solbrille på, var jo ligsom fordi vi har sommer her i danmark, og det var rimelig varmt og solrigt her til middag...sååååå ik.....

Mvh
Henrik
Hej alle :-)

Nej
styrt3
jeg tror ik det er så nemt at møde thaipiger i danmark ! men ta en tur til thailand, og vælger du pattaya så går resten af sig selv Cool
http://www.yeha.dk/

styrt3
hvis du forresten ku finde på at gøre alvor af det og ta til thailand, er den restaurant min kæreste arbejder i designet til at piger kan komme og møde mænd som dig uden at der er "bar fine" og betaling for behageligt "selskab" !! et freelance dating sted ! under alle omstændigheder må du ha held og lykke i din søgen Smile

www.pattayabeerga... (tjeck det ud)
go jagt og go sommer Cool
http://www.yeha.dk/

jpo
[url]www.pattayabeergarden.com[/url]
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
jpo
gjorde lige linket aktiv
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Davs Basse 1

Ja der jo thai corner i istedgade/gasværksvej
der kommer flere thaipiger.
Ellers er jeg ikke klar over hvor de evt kommer.
Jo måske i templet i dragør.der kommer også singel piger.

eller i stenløse tempel.og d. 9 august der er der thaifest
i mørkhøj gymnasium på mørkhøjvej nr,kan jeg ikke huske
men tag derud,og kig.
Jeg håber at det hjalp en lille smule.

Det mærkelige svar du fik om at tage til pattaya,ja underligt når du spurgte om .
hvor alle thai pigerne er her i danmarkGrinGrinGrin

men ellers ja en god ide at tage ud til thailand og se om ikke der skulle være en singel pige ledig.Smile
bamsen

mr tirak
Ja det kan hurtigt blive grimt her på dtw.

Må man spørge hvorfor det lige skal være Thai lady ?

Jeg ville selv gå på den lokale reasturant og se hvem der arbejder der, åbne munden og spørge.
Scala er et godt sted at spise, Cool

Thai Corner, ja hvis du leder efter one night stand, de Thaiér du møder i natte livet i Kbh, Hmm up 2 you.

Med de udlændinge regler der er i Dk, hvor mange singel Th lady er det så lige du møder og hvem er de, de få der er, kommer op for at lave lidt penge på massage klinik i 3 måneder, hvis det det du leder efter, ja så må du jo gå klinik.

Ellers kan du jo prøve at Stjæle en, der er altid en der leder efter Falang jai dee (mere rig mand)Sad

Chuck dee kap

Mr tirak
Redigeret af mr tirak d. 13/07-2008 12:05
Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker

Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje.

Blue Top Coffee Shop
Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand.
Koh Pha Ngan.
Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak

WWW.thebeachhouse.asia
Berg
bamsen skrev:
Davs Basse 1

Er du nu også sikker på det er piger? Eller har der sneget sigt lidt vodka i de der cola zero/light du drikker? Pfft
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

Basse1
Hej igen Smile

Ja se denne gang var der pæne svar - 1.

Jeg har lige været i thailand, i februar-marts, og her i juni, og ja det er jo skønt.
Men tror ikke jeg er til sådan nogen med at tage dem med hjem, så som jeg skrev, så skal de være i danmark Smile

Og jag var også på Rådhuspladsen for nogle uger siden......og fik da også kontakt....på en speciel måde Smile men øv hun var afsat.

Så ja jeg må lede videre SadSmile

Tak ind til videre.....og skriv endelig videre

Mvh
Henrik
Ps. Og nu skinder solen jo igen....men tør jo ikke at sætte solbriller på...for så er man jo useriøs Grin
Hygge alle sammen
Og tak til dig igen igen bamse Smile

Nej
Berg skrev:
bamsen skrev:
Davs Basse 1

Er du nu også sikker på det er piger? Eller har der sneget sigt lidt vodka i de der cola zero/light du drikker? Pfft

Davs
Ja jeg ved godt der også kommer katoys
men der kommer også alm.thaipiger
Så nej fy ingenting i min zero.
Jeg vil ha den helt rå eller on the rocks
GrinGrinGrinGrin
og gerne mange,så jeg er lidt bebruset.

drukbamsen

Basse1
Hej der bamse....

Hvad er der der for noget med templet i dragør og den der fest i mørkhøj.....Hvad er det for noget ???

Kan man bare komme....ja aner jo intet hvad det drejer sig om...???

Mvh
Henrik

Nej
davs henrik aka my wannabesoninlaw.GrinGrinGrin

Nu ser Jeg dig som en frisk ung fyr med en yderst veludvilket smag for asian kvinder, så måske er det her noget for dig.

De gemmer sig også på friendster.com, facebook, arto.dk og nightlife.dk

dsd

BEACH PARTY RENOME CPH Azn Connection presents BEACH PARTY Pole Dance Competition / Free Ice Cream Saturday 19th July 2008 Club Renome Vesterbrogade 2E 1620 KBH V From: 23:00 - 04.00 Entrè: 90,- Age:18 You can join the POLE DANCE COMPETITION just write an EMAIL with your name and number and we will contact you. ------------------------------------------------------------------------------ BEACH PARTY MF-BROEN Azn Connection presents BEACH PARTY Free Ice Cream Friday 25th July 2008 MF-Broen Nordhavnsgade 8A 8000 Århus C From: 23:00 - 04.00 Entrè: 80/60.- Guestlist - Age:18+ [url]www.azncon.net[/url] - [mail][/mail]

Basse1
Hej dsd

Jo mange tak.....det vil jeg da helt sikkert prøve......din gavtyv !!!! Pfft

Ja jeg sagde jo jeg var seriøs...som du jo ved vi har skrevet om før privat, så nu kommer jeg altså efter dig Smile

Nej
nicefarang
Der sidder tit thaipiger/lb i vinduet når jeg går forbi Thai Corner. De ligner mest nogen der er "på arbejde".

Basse1 skrev:
Hej der bamse....

Hvad er der der for noget med templet i dragør og den der fest i mørkhøj.....Hvad er det for noget ???

Kan man bare komme....ja aner jo intet hvad det drejer sig om...???

Mvh
Henrik

'davs Basse

Ja den fest i mørkhøjvej,
det er åben for alle,som har de lyster.

Min kone siger også at vi kommer,
det vidste jeg ellers ikke.Grin

Og i templet i dragør,ja det er også åbent for alle.
og så er det dejligt, thaipigerne tager altid god mad med,
som bamsen kan spise,GRATIS.

Og man kan komme selv om man er enlig no PROMBLEM
som thaierne siger

bamsen

Basse1
Hej bamse.....

Okai og tak.....men HVAD er det for noget......hvorfor holdes det...hvad hvad Smile ??

Basse Henrik Smile

Nej
ØH
EN fest er hvor folk de godt kan finde på at drikke
æl og andre ting.
Så er der underholdning,mad,og måske andre ting.
Hvorfor det holdes,ja det må guderne vide,der er vel nogen som gerne vil holde en fest GrinGrin

Jeg syntes du skal tage derud og kigge,så finder du ud af hvad ,hvorfor,og hvordan

Det er ikke med min gode vilje at jeg eventuelt skal derud,
Jeg gider ikke fester.og jeg gider slet ikke høre på dumme fulde mennesker.GrinGrin

Men konen vil derud så jeg tager med.
og hilser på folk fra dtw.det plejer at være hyggeligt,at snakke med folk

partybamsenGrin

Basse1
Ha ha ha du dersen.

Okai.....det må jo så opleves kan jeg forstå.

Og fik jo en snak med dsd om hans datter...som jeg spurgte dig om...og JA det var nans.....tror jeg nok Smile og JA hun skulle til thailand....men tak for den også.

Mvh Basse

Nej
Basse1
Nå bamse fatter

Lige meget hvor jeg søger google krak de gulesider finder jeg ikke mørkhøj gynmasium...såååååå, nogen der kan hjælpe med adressen....??

Mvh basse

Nej
dugidug
det ligger på mørkhøjvej ude ved den gamle dr-byen

Spring til debat: