Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Google Chrome
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/09-2008 10:58
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
[img]http://www.google.com/chrome/intl/da/images/logo_sm.jpg[/img] is not a valid Image. Googles seneste frontalangreb på Microsoft markerer en opblussen af browserkrigen. Her kan du se de vigtigste funktioner i den nye browser. De overordnede perspektiver i Googles nye browserlancering kan næppe undervurderes, men hvad indeholder Chrome-browseren egentlig af teknologiske nyskabelser? Få et hurtigt overblik over de vigtigste nyheder her: 1. Crashsikker browser Google har skilt fanebladene i browseren fra hinanden, så de kører som separate processer. Det betyder, at selv hvis én fane går ned, bliver resten af fanerne og browseren stående på benene. Det er med andre ord slut med at miste de øvrige åbne faner. Fanebladene er til forskel fra Internet Explorer og Firefox placeret over navigationsbjælken i stedet for under den. 2. Beskytter privatliv Akkurat som Microsofts nye Internet Explorer 8, indeholder Googles Chrome en funktion, der lader brugeren surfe, uden at data bliver registreret eller gemt. 3. Danskudviklet javamotor Googles danske udviklingsafdeling i IT-byen i Århus har bidraget til den nye browser med en ny javascript-motor kaldet V8. Den skulle efter sigende rendere sider langt hurtigere end tidligere. 4. Til kamp mod malware Den nye browser indeholder en funktion, der automatisk og løbende henter lister over websider med skadelig kode, der kan inficere brugerens computer. På den måde håber Google at kunne bekæmpe malware og phishing bedre end nogen anden browser. 5. Startsiden lærer dig at kende Chrome får en ny startside, der følger med i, hvilke sider brugeren hyppigst benytter sig af. Disse sider bliver så vist i små udgaver på startsiden, så brugeren har nem adgang til dem. Kan hentes her: http://www.google... Har hentet den her, og af det jeg har fået testet indtil videre ja så er jeg positivt overrasket. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 03/09-2008 11:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
det eneste den mangler er en masse aplikationer, jeg forsøgte at uploade nogle billeder til Fjæsbogen med den kunne ikke finde den aplikation der skulle til for at kunne uploade, men giv den en måned eller to så er det nok min foretrukne browser, den er ca. dobelt så hurtig som IE7.... |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2008 11:22
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Den ser nu god ud, men det er jo kun en beta version så mon ikke den bliver bedre engang med tiden |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 03/09-2008 12:59
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Jeg har også hentet den, og er dybt imponeret over hurtigheden i browseren.Samt den indbyggede stavekontrol er også en behagelig nyhed, som vil komme mange af os der staver som en 10 årige til hjælp.Den er dog ikke vild med engelske ord, som browseren, |
|
|
|
| tuktuk |
Lagt på d. 03/09-2008 13:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 540 |
plus det indbyggede Google i browseren er også en fordel, bare skriv hvad du vil finde i adresselinien, og google går igang
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 03/09-2008 13:23
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Ja og man kan have flere vinduer åbne og flytte rundt med fanerne og vinduer og sammenlægge eller skille ad som man har lyst. Nu ryger der markedsandele fra IE er jeg ganske overbevist om. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2008 13:27
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er åbenbart ikke alle steder man kan komme ind på tv2 spil f.eks. Hvergang jeg prøver at logge ind i et rum skriver den at der mangler noget plugind![]() |
|
|
|
| ebeth |
Lagt på d. 03/09-2008 13:34
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 586 |
De skulle hellere have taget fra firefox frem for safari. Banken melder tilbage at det er en safari browser og den understøtter de ikke! Ellers ser den jo god ud. vh ps. Det er nok også derfor du ikke kan spille casino på tv2 ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2008 14:38
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
http://politiken....561842.ece http://www.berlin.../80903073/ |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 03/09-2008 15:20
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
jsh71, jeg kan heller ikke komme ind på spil tv2. Så må lige ha fat på deres support, når de åbner telefonen. |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 03/09-2008 15:32
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Sikke en gang lort,jeg kan ikke komme ind på netbank.
Hr Olsson
|
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 03/09-2008 15:37
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Så kan du vel røve en bank Jesse ![]() |
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 03/09-2008 16:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Ha,Ha.Jeg kan heller ikke loge ind med den nye Google Browser,den forlanger kodeord. Kan sagten logge ind med Explore-
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2008 16:28
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det er fordi danske bank og nordea's netbanker kun understøtter ie desværre, det har også pisset mig af man kun kunne bruge net bank på ie. Men man må jo bare håbe på de får det lavet en dag så man kan bruge alle browsere |
|
|
|
| Anders And |
Lagt på d. 03/09-2008 16:55
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 97 |
Det er vist alle banker, der kun understøttes i IE.![]() |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 03/09-2008 17:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
hvad gør folk der kører linux eller har en mac maskine egentligt med hensyn til netbank ??????? Claus |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 03/09-2008 17:37
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Eik Bank (tidligere SkandiaBanken) kører også med Firefox og Safari (og dermed på mac): http://www.eikban...temkrav#16 Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Jesse James |
Lagt på d. 03/09-2008 17:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 166 |
Jeg kan ikke bruge den nye Google Browser så jeg har slettet den.Håber når de er færdige med at prøvekøre deres Beta,at der kommer noget der kan bruges.
Hr Olsson
|
|
|
|
|
Lagt på d. 03/09-2008 17:58
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Claus31130->>Danske sybank og svenske handelsbanken understytter fint firefox I linux.![]() |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 03/09-2008 22:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Min bank duer også i Firefox. Muligt at Google tager en del andele fra IE - men der skal lidt mere til (ved godt det er en betaversion) før jeg skifter fra Firefox - er vild med alle de add-ons der er til den - fx. adblock. |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 


















