Se indlæg
 Udskriv debat
Dansker amok pattaya/omegn
vandango
Der er bryllup i dag i pattaya.
Der er bygget kæmpepevilla til tilsyneladende over en million kroner til svigerforældrene, indkøbt biler og motorcykler, og der afholdes et kæmpe bryllup.
Det er en dansker der slår sig løs, er der nogen der ved hvem det er?
Kender en der er med til brylluppet, men hvem er det mon der bliver gift idag?

Bliver vel nødt til at sige til lykke til brud og gom.

Men pas nu på, du har jo nok læst om alle de frygtelige ting der kan ske en farang.

Håber I må få en god fest.

Skeptikeren fra Pattaya.

PS! Kan desværre ikke komme har lovet at lave frikadeller til familien i aften.Grin[left]

goldwing
vandango skrev:
Der er bryllup i dag i pattaya.
Der er bygget kæmpepevilla til tilsyneladende over en million kroner til svigerforældrene, indkøbt biler og motorcykler, og der afholdes et kæmpe bryllup.
Det er en dansker der slår sig løs, er der nogen der ved hvem det er?
Kender en der er med til brylluppet, men hvem er det mon der bliver gift idag?

Var det måske en ide at spørge ham, du kender der skal med til brylluppet
Han må da vide hvem der skal giftes.... (forventer jeg)

Eller må jeg sige at jeg ikke kender nogen som smider flere milioner gode danske kroner omkring sig i Pat.

Men vil dog ønske brudeparret tillykke og håbe de får et godt og lykkeligt liv.
Wink

ubon lynge
Jeg vil tro det også en dag bliver hver dag for ham, penge vare jo ikke evigt alt får en ende en dag, million villa til svigerforældrene hmm, kunne godt finde andet jeg heller vil bruge de penge til, men hver har sin smag for sådan noget.
Ja vandango prøv at høre din ven der skal med til festen.

Jeg vil da også ønske brudeparret tillykke med dagen, håber alt vil gå jer godt i fremtiden Wink
Ubon.

Pibe

sabai sabai
Måske Klaus Pagh ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung !

thaikurt1

Det har jeg ikke hørt noget om selv og man jo høre en masse hvad der forgår rundt omkring i Pattaya Wink

http://nej
vandango
thaikurt 1 skrev:

Det har jeg ikke hørt noget om selv og man jo høre en masse hvad der forgår rundt omkring i Pattaya Wink

Kommer snart til Pattaya, checker lige af på Copenhagen Bar, eller hos Jens ovre på markedspladsen.

Min kærestes lillesøster (service pige), er pt. sammen med en dansker der har hevet hende med til brylluppet.

Checker lige op med kæresten igen, jeg må indrømme at jeg er lidt nysgerrig?

Mvh. Flemming

manse
Bare overskriften er beskæmmende, den siger vel mere om vedkommende der har startet dette. Hvad pokker rager det mig hvad en tilfældig dansker ønsker at bruge på sit bryllup eller give sin svigerfamilie. Jeg synes jeg skimter en form for misundelse. Lad dog manden have lov til at gøre hvad pokker han vil, for dette her, er dog ved at blive tante misundelsens paradis. Hvad er der gang i, bliv dog lidt positive og glæd jer på mandens vegne, og lad ham bruge sine måske surt opsparede penge på noget han har lyst til, for hvad pokker rager det dig vandango. Du er da ved at starte hvad man kalder en rigtig sladder historie, men du har måske ikke andet at give dig til.

Big-Viking
Ja hvad kommer det os ved om hvad nogen bruger af penge i Thailand. lugter lidt af misundelse.Kan kun give dig ret manse.

jpo
ja meget underligt at vandango sporger her,
naar han kender en ven der skal med.
ja hvis han vil bruge sine penge paa det er det hans valg.

Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Boes
Vandango,
Mærkelig udmelding - du kender en der er med.... ! Så burde du jo let kunne få svaret på dit spørgsmål. Eller ?
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits."
Albert Einstein

Suk Rak Ning
Aldrig har jeg laest saa latterlig en traad............Hvad kommer det os ved, hvad der bliver brugt af penge til bryllupet............Er der en orm der gnaver, eller hva'....5555555555555

Selv kostede mit brylup 10 Mil THB....og..Wink
Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/09-2008 14:17
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Suk Rak Ning
Det var en Joke.55555555555
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

dantha
SmileJeg giver manse ret,synes det ligner heksejagt. Lad dog manden leve sit liv. CoolSmile

sabai sabai
Jeg prøver et gæt mere !

Måske er det ham fra Vejle der løb med 5,6 mill ?

Man kan jo sikre " sine " værdier ved at sætte dem i fast ejendom, selvfølgelig i konens navn ! Grin
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.

quickmouse
obs - obs uden for tråden.

suk skrev dette: Selv kostede mit brylup 10 Mil THB....og.. Wink

suk for f***** du må sgu ikke give os sådan nogle chock her i århus, jeg var lige ved at få min thai lassagne i den gale hals Shock
Redigeret af quickmouse d. 10/09-2008 18:16
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

rinpoche
Well. Se og Hor har et oplag på 200.000. Det siger noget om interessen Grin

sabai sabai
ih alså ! er der slet ingen der ved noget !

Så må mit næste gæt blive Bamsen ? han er jo kendt for at spare op !

rinpoche
ja det er jo ikke som nogle af os andre der brugte en stor del af vores penge på bajer biler og babes. Resten ødslede vi op.
(undskyld for citat-tyveriet) Smile

banpai
Suk skrev:
Aldrig har jeg laest saa latterlig en traad............Hvad kommer det os ved, hvad der bliver brugt af penge til bryllupet............Er der en orm der gnaver, eller hva'....5555555555555

Selv kostede mit brylup 10 Mil THB....og..Wink

Nu ved vi hvor udtrykket "Cheep Charlie" stammer fra

Spring til debat: