Se indlæg
 Udskriv debat
Nyt spisested fra et af vores medlemmer
Davser
Jeg vil lige fortælle om at en af vores gamle medlemmer har åbnet en restaurant, her fortæller han selv lidt om det.
tag godt imod det..

vi bor som sagt i Khao Suan Kwang,
som ligger midt mellem khon kaen og udon,
der ligger en 7ellevn ved hovedevejen,
hovedvejen hedder 2 som går til Nong Khai,
jeg ved mange har pitstop på 7elleven,
fordi der ligger en restaurant som kun sælger thaimad,
vi har et skilt ved hovedvejen med et dansk flag,
restauranten hedder Blue Elephant, tlf. 0854542383.

vores menu består for øjebilkket kun af (falang mad)
er igang med at udvide til thaimad også,
vore mest populære retter er burger (det står jeg indefor,
de er hjemmelavet) mørbrad, pizza, (som thaierne er faldet for,
ellers har vi fiskefillet m. pomfrit,
deller som vor mor lavet det,og en rigtig god morgenmad
(dansk ost og bacon)
jeg fremhæver kun disse. der er selvfølgelig mere på menuen.

Håber det her kan bruges til noget, jeg synes samtidig det er sjovt at møde nye mennesker, har haft en del amerikanere på ferie,
som var glade for vores burgere(pudsigt ik!!!)
mange kærlige hilsner

jørgen og nudang,
[img]http://i181.photobucket.com/albums/x168/bamsefarr/jrgens.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://i181.photobucket.com/albums/x168/bamsefarr/jrgens2.jpg[/img] is not a valid Image.

[img]http://i181.photobucket.com/albums/x168/bamsefarr/jrgens1.jpg[/img] is not a valid Image.

Hvor er linket til hjemmesiden?

warlock skrev:
Hvor er linket til hjemmesiden?

Davs
Der er ingen hjemmeside
men prøv at læs det
så kan du se der er en beskrivelse om hvor det ligger
Det er mere til dem som evt bor i nærheden.
Det kan være lidt lige meget,
for os som bor i dk eller sverige eller
rusland, vi kommer ikke lige forbi Grin

Men hvis han en dag får lavet en hjemmeside,
skal jeg nok lægge et link ind her

bamsen

Lung Yao
Hej Bamse,
Da du nu har selv"fået styr" på det, kunne du måske hjælpe Jørgen med at "brygge" sådan een. Det ville han nok stort pris på, og du behøver ikke at være i thailand for at gøre det. Jeg har jo selv lavet 2 stk. (engelsk + Dansk) for Børnehjemmet ved Korat (Kolat). Han skal bare give dig nogle oplysninger og fortælle om hvad han ønsker at der skal stå : Introduktion/presentation - Menu - Evt. understøttet med billeder osv.osv
Så ville du nok have en masse "Cola light" tilgode hos ham (har ikke set "Cola Zero" på disse breddegrader.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Nåå,, hoho, ups på hurtig på tasterne igen. Tænkte også det ikke kunne passe at du (Bamsen) havde glemt link :-D

Jeg er bare måske lidt miljø skadet, da jeg er opvokset med hoteller og resturanter fra barn's ben. og nyder læse om forskellige spisesteder.

Davs Warlock

Ja det gør jeg også,og jeg kan godt lide at besøge folk man lærer at kende og prøve deres steder.
Så hvis jeg komme i nærheden af viceværts nye sted skal jeg da in og hilse på,og teste hans burgere,om de nu er så gode som han siger Shock

Mig glemme links det er sjældent,men det kan ske ÆV
bamsen

kylling
Skal kunderne spise i baren eller i de sorte møbler 55555SmileWinkGrinGrin

Berg
Hvis du kigger godt efter på billede 2 er der faktisk spise borde og stole bag sofa arrangementet Pfft
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

ubon lynge
Det ser da ud til at være et lille hyggeligt sted, det må vi huske når og hvis vejen falder os forbi, det kunne jo altid være dejligt med en god delle, også som vor mor laver dem ja så bliver det hvis ikke bedreGrin Held og Lykke med det jørgen og nudangWink
Ubon.

Pibe

kylling
Berg ja nu kan jeg det,ser rigtigt hyggeligt ud og jeg glæder mig til at Bamsen får lavet en hjemmeside.
Og regtigt held og lykke med jeres nye restaurant,og ja vores bopæl vil jo nok begrænse vores besøgCool

Suk Rak Ning
Jeg har besoegt Blue Elephant i Khao suan kwang da det jo kun ligger godt 100 km. fra hvor jeg bor.

Det er et rigtigt hyggeligt sted og jørgen og nudang er kanon flinke, saa hvis jeres vej skulle gaa forbi er det helt sikkert et besoeg vaerd.

I samme aandedrag maa jeg da lige sige, at selvom Khao suan kwang jo ikke er den stoerste by i Thailand er den rigtig hyggelig og skulle man faa lyst til at overnatte i byen, saa har de nogle dejlige bungalows til billige penge.

VIGTIG MEDDELELSE !!!!

Blue Elephant saelger dejlige kolde oel til kun 25 THB.

Redigeret af Suk Rak Ning d. 13/10-2008 01:02
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

jpo
jeg tager en tur paa hondaen uden nummerplade og faar en burger hos jorgen.
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

http://www.nonsunghomestay.webs.com
Davs Suk

Ja jørgen sagde at han havde mødt dig
det er da dejligt, hvis
at du kunne bekræfte at de laver god mad.

Ja jeg kender jo jørgen og nudang fra københavn,
hvor han var vicevært,
som han også hedder her på dansk-thai

Bamsen

kylling skrev:
Skal kunderne spise i baren eller i de sorte møbler 55555SmileWinkGrinGrin

Davs Kylling

Ja man kan sidde bag ved sofaerne og spise,
og så trække over i sofaerne bagefter og slå mavse
eller udenfor og sidde på de bænke derude

bamsen

13leif
Ser pænt ud, nu har jeg lige været i området..
sørens også, nu må det vente lidt, men besøges ,det skal det helt sikkert Smile
13leif
Man var hurtig, engang........
www.leifka.dk

Everyday can be a good day.....maybe!!!

Lev livet idag, imorgen kan være forsent !!

http://www.leifka.dk
jpo
idag korte jeg fra udon thani til nong khai af hovedvej 2
korte forbi 2 sevel elleven kunne ikke se stedet,
ov korte helt til nong khai, det ligger da ud til hovedvejen eller va
Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url]

Davs Jpo

se her.Citat:

hovedvejen hedder 2 som går til Nong Khai,
restauranten hedder Blue Elephant

bamsen

lols
jpo skrev:
idag korte jeg fra udon thani til nong khai af hovedvej 2
korte forbi 2 sevel elleven kunne ikke se stedet,
ov korte helt til nong khai, det ligger da ud til hovedvejen eller va

Prøv turen sydpå imorgen Wink

"vi bor som sagt i Khao Suan Kwang,
som ligger midt mellem khon kaen og udon,
der ligger en 7ellevn ved hovedevejen,
hovedvejen hedder 2 som går til Nong Khai,"

jpo
vi kunne ikke se nogle skilt og dansk flag ved 7ellevn,
ligger det helt ud til hovedvejen eller va, det maa vaare et meget lille flag, aargligt korte 150 km, hvormange kilometer fra khon kaen

Davs JPO

restauranten hedder Blue Elephant, tlf. 0854542383.

bamsen

Spring til debat: