Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Julefrukost i Bangkok
|
|
| msr - Martin Rasmussen |
Lagt på d. 23/10-2008 06:12
|
![]() ![]() Antal indlæg: 198 |
Hej Alle Thai Integration afholder en Julefrukost for de lokale og dem der kommer forbi, jeg kan ikke sige nogen dato endnu, men det ligner det bliver den 26. Dec 2008 indtil videre.. Mere info følger... Msr Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2008 06:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Tak, glæder mig allerede. ![]() |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/10-2008 09:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Hvis en er i BKK til den tid kunne jeg godt tænke mig at komme. Flere vil gerne have mig med på Stable Lodge. Men ikke her du![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 23/10-2008 09:48
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
Big-Viking skrev: Hvis en er i BKK til den tid kunne jeg godt tænke mig at komme. Flere vil gerne have mig med på Stable Lodge. Men ikke her du ![]() Syns nu godt du kan tage en lille smut med på stalden..... kanut vil garanteret sætte pris på det.... he he |
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2008 12:20
|
Kære Alle Så er datoén fastsat for Thai Integrations julekomsammen.. Det blev som tidligere nævnt den 26. Dec 2008.. Senere vil jeg skrive lidt om hvad i kan forvente, og en evt. kuvertpris.. Glæder os til at se jer. Msr
Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/10-2008 12:32
|
goldwing.. Ikke sådan at jeg ikke kommer på stalden, bliver jeg jo nødt til når gutterne kalder, men jeg spiser der aldrig mere. AV AV.. Men 1 øl eller 2 kan jeg da godt finde på at købe der. ![]() |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 23/10-2008 16:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Nemlig goldwing så kunne vi nemlig dele 2 Singa.
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 23/10-2008 16:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
kanut skrev: Nemlig goldwing så kunne vi nemlig dele 2 Singa.![]() Ha ha.... tror heller ikke dig og viking bliver enige her, husk big viking har aktier i Carlsberg.... he he Nej tror sgu ikke I to kommer til at mødes på " stalden" desværre.... he he ![]() Helt ærligt, så er og bliver I vist aldrig enige om noget, bortset fra I er enige om at være uenige... he he Men god julefrokost til alle i Bangkok.... |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 23/10-2008 16:32
|
goldwing. Nu har tro noget med religion at gøre. ![]() Når nu man ikke kan få en ordenlig menneskebajer efter min mening i Thailand må man jo drikke det der er.Så jo har da ikke noget imod at drikke en masse Singhaer sammen med kanut, bare han ikke tvinger mig til at indtage noget af deres mad på Stalden... ![]() |
|
|
|
Lagt på d. 23/10-2008 17:13
|
Så er der nyt fra Bangkok.. I inviteres til Julekomsammen i Thai Integrations lokaler den 26 Dec. 2008 Der vil være buffet med danske og sikkert også lidt thailandske specialiteter Prisen pr. kuvert bliver thb 350.- dette er incl. drikkevarer.. Adressen er: Thai Integration ApS 24-28 Lat Plakao Soi 46 Jorrakaebua, Lat Prao Bangkok 10230, Thailand http://www.thaiin... Tilmelding er senest den 12 Dec. på følgende mail: Vel mødt ![]() ![]()
Vin til alle Erhverv, private og gavepakker Tilbehør, glas og decantere [url=http://www.winepusher.dk] Skal vi lave vinkortet til din restaurant
|
|
|
|
|
Lagt på d. 24/10-2008 06:04
|
|
Jeg vil gerne drikke en øl i centrum af Bangkok med jer andre, men jeg kunne ikke drømme om at spise på stalden. Deres julebord til over 100 kroner, naturligvis excl. skat og betjening, var forrige år dårligere end ta selv bordet "Hos Robert" på Vesterbrogade. Hvorfor ikke skrå over Sukumvit til soi 7, der er i det mindste noget at se på i Beergarten. Under alle omstædigheder synes jeg det et godt inititiv af intergration, jeg skal nom møde op den 26.12 ![]() |
|
|
|
| jan svitzer |
Lagt på d. 24/10-2008 07:34
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
Hej ja så håber jeg da igen at det bliver holdt jul og en god julefrokost her i Thailand lige som i 2007 jeg er med på en jule aften og en julefrokost her i thailand Hilsen jan![]() ![]() |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/10-2008 15:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Hej Jan, Hvad med din "go' ven" Paulo i Korat, arrangerer han ikke noget. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 24/10-2008 17:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
ærgeligt vi først lander den 27 ville ellers gerne have været med. prasat |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 24/10-2008 22:27
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Øv, er Bangkok "flyttet" til Danmark ?
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2008 01:40
|
|
Prasat. Hvis du kommer med det ordinære morgenfly, ville jeg lige undersøge om festen i det hele taget er afsluttet. Men, vi andre er i givet fald nok lidt "trætte i ansigterne" ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/10-2008 11:06
|
|
det kunne nu være sjovt hvis man kunne åbne linket til festen |
|
|
|
|
Lagt på d. 29/10-2008 17:15
|
|
msr skrev: Så er der nyt fra Bangkok.. I inviteres til Julekomsammen i Thai Integrations lokaler den 26 Dec. 2008 Der vil være buffet med danske og sikkert også lidt thailandske specialiteter Prisen pr. kuvert bliver thb 350.- dette er incl. drikkevarer.. Adressen er: Thai Integration ApS 24-28 Lat Plakao Soi 46 Jorrakaebua, Lat Prao Bangkok 10230, Thailand http://www.thaiin... Tilmelding er senest den 12 Dec. på følgende mail: Vel mødt ![]() ![]() ![]() her skulle være et par links som virker det bliver garanteret hyggeligt.ligesom sidste år bamsen http://www.thaiin...fo/bangkok http://www.thaiin...gkok/?Kort det nederste links er et kort bamsen Redigeret af d. 29/10-2008 17:17 |
|
|
|
|
Lagt på d. 03/11-2008 13:30
|
|
Davs Ja jeg håber at der kommer mange fra dtw , som kommer til den julefrokost, selv om vi ikke var så mange sidste år, var det rigtigt hyggeligt. Så i må ha en rigtig god julefrokost i det varme. Julebamsen Redigeret af d. 03/11-2008 13:31 |
|
|
|
| jan svitzer |
Lagt på d. 12/12-2008 15:14
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 16 |
hej ja så må vi jo håbe der kommer gang i den den 26/12 ja jeg kommer da til bangkok såm for et år siden der var jo maget godt gang i den også sender smil hilsen jan korat ![]() ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

så kunne vi nemlig dele 2 Singa.