Se indlæg
 Udskriv debat
hej
bornholmer
hej er der nogle der kan hjælp mig med at find på nåde jeg kan leve af i thailand

Fido
tjaa, hva kan du ??
One man's ceiling is another man's floor

Berg
Som Fido også skriver, hvad kan du?

Du spørger om hjælp til noget at leve af i Thailand men kommer med ingen information om dig selv, hvordan vil du så have vi skal kunne hjælpe dig?

På den anden side kan du jo altid åbne en bar, guesthouse, hotel eller lignende, ja listen er lang over hvad du kan lave.

Prøv at være lidt mere seriøs, så får du nok også lidt mere seriøse svar.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

som jeg er orienteret lever de fleste af ris, det kunne du jo også prøve Wink

maik
Hvis du er en smuk ung dame, kan du sikkert få job som danser i en gogo-bar...

http://www.maikjensen.dk
Husker jeg helt forkert nu. Var det ikke dig der i sin tid spurgte om råd med hensyn til at starte forretning sammen med din dengang hjertenskær? Det var vist noget med opkøb af land og dyrkning af diverse.

Skeptikeren

anton0503
prøv først med intensiv Thaistavning, dit danske er heller ikke for godt.
Winkanton0503

Suk Rak Ning
Underligt svar fra baade Maik & Anton.

Navneord starter altid med stort........Cool
Redigeret af Suk Rak Ning d. 10/11-2008 10:05
i146.photobucket.com/albums/r270/Poolsawas/cooltext78887913.gif

Vogt dig for kopierne - jeg er en original

Lung Yao
Anton,

Jeg ville "næsten" ønske at du var ordblind Angry , så ville du se hvor "sjovt" det er at få slynget sådan noget "l..." i hovedet. Sad
Eller har DU også bestemte at man skal bestå "Sprogtesten" for at være medlem af DTW Angry
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Lung Yao
SUK,

Lad lige mærke til "Anton" som skulle have været medlem i snart 1 år, og som til d.d. har beriget DTW med to (2) indlæg. Enten har han intet positivt at sige eller har han INTET som han kan give videre.Sad
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Locturian
Jeg vil ikke kritisere "bornholmer" for hans stavning, da rigtig mange herinde staver som en fra 6 klasse Smile

Vil dog kritisere ham for ikke at uddybe sit indlæg, men blot dovent har skrevet en enkelt sætning, i forventning om et brugbart svar... Vi afventer en nærmere uddybning og evt. nogle kvalifikationer der kan pege i retning af et job i Thailand... For, hvis ikke han kan noget, er det heller ikke nogen der vil arbejde sammen med ham... Det er logisk nok...
Thailand - Et land med kontroverser, dejlige kvinder, skønt vejr, og et landt fyldt med bedrevidende udenlandske tosser...

[img]http://www.dansk-thai.dk/images/links/www.huahin-online.com.gif[/img] is not a valid Image.
http://www.huahin...

http://www.huahin-online.com
Berg
Kan slet ikke forstå hvorfor folk svare, hvis de ikke har noget at bidrage med andet end et "gok" i nøden.

Hvad værre er at de fleste som kommer med disse person angreb, heller ikke engang selv kan skrive ordenligt Dansk (med stort D, som Suk skriver starter navne ord ALTID med stort), så måske du selv skulle prøve med noget Dansk undervisning Anton?

Men som jeg sagde tidligere, mindre seriøse spørgsmål giver som regel mindre seriøse svar og denne tråd er jo et perfekt eksempel på netop det.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience

claus31130
bornholmer skrev:
hej er der nogle der kan hjælp mig med at find på nåde jeg kan leve af i thailand

Hej Bornholmer...Ja det var jo ikke mange oplysnnger du gav der....
Der er utroligt mange ting man kan give sig i lag med hernede,noget mere givtigt end andet....
For at kunne hjælpe dig yderligere er du nødt til at komme med lidt flere oplysninger....hvor i Thailand har du tænkt dig at slå dig ned.hvor mange penge har du lyst/råd til at investere, hvor mange penge regner du med at skulle tjene hver måned....man kunne jo, blive ved
Der er muligheder i Thailand afgjort,men alle kræver en investering ,jo større afkast jo større investering(som regel da)..der er mange faktorer der spiller ind,er der kunde underlag for det man vil give sig i kast med,hvordan er fortjenesten...
Pt. er det nok ikke sagen at investere i noget der har med salg til turister at gøre,da det jo lyder til fra turiststederne at alt er gabende tomt rundt omkring
Bare lige mit syn på det

Claus

http://www.cs-web.in.th/
Fido
Berg skrev:
Kan slet ikke forstå hvorfor folk svare, hvis de ikke har noget at bidrage med andet end et "gok" i nøden.

Hvad værre er at de fleste som kommer med disse person angreb, heller ikke engang selv kan skrive ordenligt Dansk (med stort D, som Suk skriver starter navne ord ALTID med stort), så måske du selv skulle prøve med noget Dansk undervisning Anton?

Men som jeg sagde tidligere, mindre seriøse spørgsmål giver som regel mindre seriøse svar og denne tråd er jo et perfekt eksempel på netop det.

Nu er ordet dansk jo ikke et navneord og skal ikke staves med stort Wink
Desuden afskaffede man den regel i 1948.

p.s nøden er med to d'er altså nødden.

Undskyld, men jeg kunne ikke lade være Grin
One man's ceiling is another man's floor

rinpoche
Du har helt ret Fido. Det er kun egennavne der staves med stort på dansk.
Kunne heller ikke lade være Grin

Hvad har stavefejl med Bornholmmerens spørgsmål at gøre.
Ud af 13 svar er der 10 stk. som ikke har en skid med sagen at gøreShockdet er generelt i de forskellige trådeShock.

Der er nok nogle snavefølt men kan ikke gøre for detFrown

lindy

Thai
Endnu en sjov dag på DTW Smile

birkedhoj
Ja, det var så lidt om det danske sprog og stavning. nu vil jeg gerne have genopfrisket det der med tegnsætningen. Jeg lærte noget med kryds og bolle i folkeskolen; Men det har jeg "desværre" glemt. Kom nu. HjælpFrownWink

nielsen87
birkedhoj skrev:
Ja, det var så lidt om det danske sprog og stavning. nu vil jeg gerne have genopfrisket det der med tegnsætningen. Jeg lærte noget med kryds og bolle i folkeskolen; Men det har jeg "desværre" glemt. Kom nu. HjælpFrownWink

Man skal sætte kryds under grundledende, bolle under verberne og slange under genstandsledende. Og dem der staver 'd' i gjort , ska' ha' bukseenden smurt.

birkedhoj
Tak. Sådan husker jeg det nu ikke. Men det skal da nok være rigtigt. Jeg er ikke helt skarp med det der sprog og gramatikken er også sløj.lærte f.eks. at kende forskel på konsonanter og vokaler, da jeg så lykkehjulet med min datter. Når jeg ikke kunne hitte rede i det, og spurgte, sagde den søde pige: "Altså far, en vokal er sort og en konsonant er rød" eller også er det omvendt og andre farver. any way, datteren bliver 26 år næste gang, og det er da gået alligevel. Så der er håb for os alle.

Spring til debat: