Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Boksning
|
|
| Berg |
Lagt på d. 05/12-2008 18:24
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 347 |
En lille update fra min kamp i aftes. Måtte desværre stoppe i 5 runde efter hvad man kalder en reguler mavepuster hehe Men efter 3 måneders pause fra gamet og kun 2 ugers træning op til kampen, og så oveni bokse mod en 10 kilo tungere modstander er jeg faktisk tilfreds med resultatet, starter rigtig godt ud i første runde og vinder den overbevisende, men løber desværre tør for energi i 3 runde, og derfra går det rigtig ned af bakke og jeg må tage en del klø. Men alt i alt en god fight selvom jeg tabte, og hyggeligt at Bimmelim og kæreste gad kigge forbi. Nu er det tid til at få noget søvn og lidt kærlig pleje af kæresten, så jeg kan komme ovenpå igen. Godtnat til jer alle! Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/12-2008 18:31
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
God holdning, Berg ovenpå et nederlag. Respekt. 5. runde i thaiboksning? Arrgh. Det er en hård nyser. mvh |
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 05/12-2008 18:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Ja jeg siger bare godt det ikke var mig som stod deroppe i 5 runder ![]() Syntes det var fedt at komme ud at se Berg bokse og lige hilse på efter kampen. Måtte desværre køre hjem kort efter da vi havde en times kørsel tilbage til vores hotel. Håber at komme ud og se lidt mere boksning de næste gange jeg kommer til Thailand. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/12-2008 18:48
|
|
Ja, jeg ville også gerne have været der for at heppe på Berg ![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 05/12-2008 18:49
|
|
Kan lige tilføje at jeg måtte sys med 7 sting på mit højre skinneben pga en grim flænge som jeg pådrog mig i anden runde. Men jeg vender tilbage når flængen er i orden, har en kamp mere i januar, og så skal der vist gang i konditions træningen. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/12-2008 19:04
|
|
Hvis du har lyst Berg, må du meget gerne angive datoer for dine kampe, hvis jeg har mulighed kommer jeg helt sikkert forbi for at give moralsk backup (dog uden klaphat) , og måske var der andre der følte på samme måde. |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 05/12-2008 19:26
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
Den er jeg med på Rinpoche. Og Berg giv også besked hvis du på forhånd ved at kampen vises på TV.
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
| bimmelim |
Lagt på d. 05/12-2008 19:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 571 |
Kan varmt anbefale at tage ud at se Berg bokse. Vi så også meget små drenge bokse og damn de gik til den de små drenge. Ja vi skal nok ikke tage klaphappe med haha |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 05/12-2008 21:37
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
ja, berg lidt update på kampe og tv dækning er ikke af vejen. fik desværrer ikke set kampen, men konen snakkede da om en dansker / falang måske det var dig. god bedring med benet berg. Redigeret af quickmouse d. 05/12-2008 21:40 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Wili |
Lagt på d. 05/12-2008 22:57
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 51 |
jeg håb dob fik tæsk ![]() ![]() |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 05/12-2008 23:02
|
|
jeg håb dob fik hæmorider Wili. |
|
|
|
| goldwing |
Lagt på d. 05/12-2008 23:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 811 |
rinpoche skrev: jeg håb dob fik hæmorider Wili. og hans hænder var for korte......... ![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 06/12-2008 05:19
|
|
Tak for støtten allesammen, som sagt har jeg en kamp mere i midten af januar, dato er endu ikke helst fast endu, dog er det ret sikkert at det kommer til at foregå på Fairtex Pattaya Stadion, men skal nok vende tilbage med mere info så snart jeg ved noget mere, nu skal jeg lige bruge en 10 dage på at komme mig oven på endu en skade hehe, men bare rolig, jeg er ikke sådan at stoppe, vender frygteligt tilbage meget snart - kan tilføje at min match record ser såles ud efter denne kamp. 25 vundet 6 tabte 3 uafgjorte alle kampe bokset i Thailand Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 06/12-2008 06:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Nåå Mr.Berg du har da fadt i den rigtig ende med de tal her.: 25 vundet 6 tabte 3 uafgjorte Hvor lang tid har du bokset i Thailand Berg?? Jeg glemte lige og høre.: Hvor eller hvordan kan den kanal ses her hjemme i dk, er det over computeren vi kan se det?? Redigeret af ubon lynge d. 06/12-2008 06:05 Ubon.
![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 06/12-2008 06:25
|
|
Som regel bliver de sendt på thai TV 5 så kan de ses over computeren via denne hjemmeside http://wwitv.com/... Har bokset i thailand i små 6 år, dog med en pause på 2 år, startede op igen fra et lille års tid siden men pådrog mig en skade i mit venstre knæ som har holdt mig ude fra August af i år, startede så op igen med træning efter Loy kratong og så denne kamp igår. Desværre som jeg skrev fik jeg en grim flænge på mit højre skinneben som måtte sys på stedet af stævne lægen, men den skulle være i orden igen efter en små 10 dage så jeg kan genoptage træningen. Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 06/12-2008 06:34
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Hej Berg. Det er sq flot gaaet, det varmer mit gamle hjerte at en Danske er saa god, held og lykke med dine kampe fremoever..........jeg holder helt sikkert med dig.. God bedring med benet....av av av.......
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 06/12-2008 06:37
|
|
Hej Suk, så lige i en anden tråd at du også var kommet tilskade, kunne være jeg skulle komme en tur til Nong Khai så kan vi jo sidde og ha ondt af hindanden mens vi nyder en kold eller to 5555
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 06/12-2008 06:49
|
|
Er det ikke også en anden falang som bokser der ude, mener måske det er Holland men jeg er ikke sikker det var der han var fra, men han skulle også være ret god. Så er det godt sådan skade at dem kan man komme over Berg, forsat held og lykke med det. Ubon.
![]() |
|
|
|
| Berg |
Lagt på d. 06/12-2008 06:58
|
|
Jo det er rigtigt at der er en hollænder som bokser her ude, og han er ikke bare god, han er en af de bedste, navnet er Rammon Dekker, og har været flere gange lumpini champion.
Never argue with an idiot, they drag you down to their level, and beat you by experience |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 06/12-2008 07:19
|
|
ja det var ham jeg har hørt rigtig meget om, for ikke så længe siden var der noget om ham på Discoverery, og der har også været noget med ham på TV2 sports kanal, ja jo han er meget god.
Ubon.
![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.