Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Ringe billigt DK - Thailand - DK
|
|
| toolmanspain |
Lagt på d. 08/12-2008 18:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
Hej Div. bruger, sidder lige og roder lidt med rytmeboksen. Jeg er lidt gal computer nørd, og jeg er inde i et projekt ang. at ringe billigt fra DK til Thailand og den anden vej retur, uden vi/jer bliver flået, der er nogle løsninger hvor du installere et program på din computer og ringer via det, men man kan også via en voip boks, det tilsluttes internettet og så sætter du en almindelig tlf til den boks, som så vil indholde et tlfnr fra Thailand, så man ringer næsten gratis/lokal takst, og helst også at folk i Thailand kan ringe dit lokal Thai nr og du svarer her i DK, det kører uafhængning af computeren, den skal ikke være tændt (PC´eren) eller en anden kan bruge den. MEN det med at ringe ind til boksen(Thai nr) er IKKE på plads endnu, men ringe TIL Thai tlf.nr er iorden, vil skrive mere i indlægget når jeg ved nærmere. men hvis folk vil vide mere kan de sende en besked via feltet send besked, og jeg kan svare mere præsis, hvis folk vil have råd / vejledning. det koster noget at købe nr og boks, men alt er relativt, og måske kan det være billiger denne vej, måske ikke, men det praktiske er det er en uafhæning tlf, skal ikke bruge computeren, og så står konen ikke og ånder tungt i nakken fordi hun skal bruge computeren at ringe til familien. men hvis nogle har forslag de mener er bedre, så lad mig høre. P.S. Denne boks kan du tage med dig rundt i verden, der skal bare være internet, og du kan ringe, denne løsning findes med DK tlf. nr, så du kan have DK tlf nr i Thailand uden at folk ved hvor du ringer fra i verden. så hvis du har givet myndighederne / familien dit Danske tlf.nr. så sidder du i Thailand og svarer via denne boks. og familien ringer til lokal takst og du kan ringe gratis til alle fast net tlf. nr. i Danmark. SE TABEL MED TARIF BATH/min 66 thailand ( free hour - friday 3-5 am) 0.0000 66 thailand ( free hour - monday 3-5 am ) 0.0000 66 thailand ( free hour - saturday 3-5 am) 0.0000 66 thailand ( free hour - sunday 3-5 am) 0.0000 66 thailand ( free hour - thrusday 3-5 am) 0.0000 66 thailand ( free hour - tuesday 3-5 am) 0.0000 66 thailand ( free hour - wednesday 3-5 am ) 0.0000 66 thailand ( normal - friday ) 0.7808 66 thailand ( normal - monday ) 0.7808 66 thailand ( normal - saturday ) 0.7808 66 thailand ( normal - sunday ) 0.7808 66 thailand ( normal - thrusday ) 0.7808 66 thailand ( normal - tuesday ) 0.7808 66 thailand ( normal - wednesday ) 0.7808 Redigeret af toolmanspain d. 08/12-2008 18:47 Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 08/12-2008 18:50
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Davs Toolman Gælder det også hvis man har et thai mobil nummer eller skal man ha fastnet nummer i thailand.??? de priser du her giver det er i thai baht ikke altså knap 8 baht i minuttet..?? bamsen |
|
|
|
| toolmanspain |
Lagt på d. 08/12-2008 19:09
|
|
priserne er i BAHT, undskyld min skrivefejl, foreløbig virker boksen kun at ringe til Thailand, søger stadigvæk løsning på at kolk kan ringe ind til den boks som folk har, så du modtager opkald. Løsningen med Dansk nr. det er begge veje man kan ringe og modtage opkald Med venlige hilsner
Tim Husk det er ikke computeren der gør noget forkert, det er brugeren !!! ![]() |
|
|
|
| SIAMCON |
Lagt på d. 08/12-2008 21:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 184 |
Brug SKYPE |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 09/12-2008 06:18
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
ring til thailand med lebara mobil til mobil 0.39 øre i minuttet med tdc kvalitet, så kan det vist ikke blive billigere |
|
|
|
| Henrik N B |
Lagt på d. 09/12-2008 08:13
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
Vi ringer så godt som gratis fra Danmark til Thailand med VoIP Discount (gennem pc) Det koster 10 Euro (80 kr) for 3 måneder og så kan man ellers ringe ligeså tosset man vil til både mobil og fastnettelefoner i Thailand. Vil man ringe fra Thailand (eller andet sted i verden til Danmark, er det ligeledes gratis til fastnet men koster 0.08 Euro/min til mobiler) Når de tre månder er gået får man et par ekstra timers samtale for sine 10 Euro og sætter man igen 10 Euro ind får man 3 måneder gratis igen. DVS ca 320 kr for et helt års uendeligt forbrug af samtaler til Thailand - nogle billigere? :-) [url]www.voipdiscount.com[/url] Redigeret af Henrik N B d. 09/12-2008 08:16 MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 09/12-2008 08:47
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 283 |
Vedr. voipdiscount.. Til dem der ikke ved det! så kan man konfigurerer sådan en boks til at snakke sammen med VOIP discount - så man bare tager sin almindelige "fastnet" og taster nummer og ringer, den bruger så voipdiscounts net til at ringe igennem. Til dem af jer der har en nokia mobil i E serien med trådløst internet indbygget - eller til jer af jer der f.eks har 3 mobil med ubegrænset 3g (data) forbrug kan sagtens sætte jeres mobiler op til at ringe via voipdiscount via den indbyggede SIP teknologi - i praksis fra nokia mobilen taster man det thailandske nummer - trykker valg - vælger ring op - internetopkald Det skal dog være konfigureret. (mener der er en del forskellige nokia mobiler der har trådløst internet og indbygget SIP klient) Nogen der skal have hjælp så skriv en PB ![]() |
|
|
|
| Henrik N B |
Lagt på d. 09/12-2008 09:08
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 69 |
JEPS, man kan helt sikkert lave noget smart med de nye mobiler, men man kan faktisk anvende en hvilken som helst telefon eller mobil til at ringe gennem Voip Discount, hvor man blot ringer til et lokalt fastnet nummer og dernæst indtaster nummeret på den man vil ringe til i udlandet. Det koster selvfølgelig lokal takst, men hvis man har et flatrate abonnement eller ikke betaler for fastnetopkald er det stadig "gratis". men måske siger vi det samme - bare på forskellige sprog haha MVH
Henrik *Lykken er hverken gods eller guld, men den ligner, for den som er fattig græder og den som har røven fuld går og griner. Lykken er ikke til salg, men umulig at få hvis du er flad, så hvis lykken hverken er gods eller guld så følges de oftest ad* |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/12-2008 10:06
|
|
Davs Ja jeg fatter stadig ikke at folk de anbefaler skype når voipdiscount er billigere. Men det er måske folk som ikke er kommet videre end skype ![]() ![]() skype koster € 0.107 i minutet at ringe til thailand, til mobil.tlf. Og det er sgu underligt at folk kan sige det er billigt, De må da fejle noget,når det koster, 0.05 euro at bruge voipdiscout i opkalds afgift. Men ok der er nogen som har får mange penge, og er lige glad med prisen. ![]() bamsen |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 09/12-2008 10:50
|
Henrik N B skrev: JEPS, man kan helt sikkert lave noget smart med de nye mobiler, men man kan faktisk anvende en hvilken som helst telefon eller mobil til at ringe gennem Voip Discount, hvor man blot ringer til et lokalt fastnet nummer og dernæst indtaster nummeret på den man vil ringe til i udlandet. Det koster selvfølgelig lokal takst, men hvis man har et flatrate abonnement eller ikke betaler for fastnetopkald er det stadig "gratis". men måske siger vi det samme - bare på forskellige sprog haha He he ikke helt der samme - som du nævner så ringer man på din måde via et service nummer som koster lokal takst - det kommer selvfølgelig an på abonnements typen hvad prisen er på dette - 60 øre pr. minut er vel ikke skudt helt ved siden af (bibob priser) På min måde sætter man sin telefon op via det der hedder SIP (også kendt som IP telefoni) der kan du bruge f.eks en nokia E51, E66, E91, E71 eller N95 - N86 N82 osv osv osv (altså telefoner som har trådløst net indbygget) Nogen af disse telefoner har som standard en SIP klient som er integreret med telefonen interface, Når telefonen er sat rigtigt op til at bruge VOIP DISCOUNT som udbyder så kan man vælge når man ringer op om den skal bruge internetopkald (voipdiscount) eller alm. mobilnet, når jeg er Hjemme og skal ringe til thailand bruger jeg selvfølgelig internetopkalds muligheden - hvis jeg er ude bruger jeg måden med at ringe til et lokal nummer først. På samme måde som man kan sætte sin mobil op kan man også købe en SIP boks som man sætter til sit internet og så sin normale telefon ind i den boks - den boks skal så også konfigureres til at bruge VOIPDISCOUNT som udbyder og så kan man ringe igennem internettet fra sin normale fastnet telefon. Nogle bokse er endda så advanceret at man kan have flere udbydere på samme boks, f.eks når man taster 0066 foran skal den bruge voipdiscount men taster man 0045 bruger den musimi.. Der er uendelige muligheder ![]() |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 09/12-2008 10:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
altid voip, har aldrig brugt andet da vi boede i danmark, nu bor vi i thailand og bruger selvfogelig voip, bedre lyd, men man skal have en god telefon vi har taget vores bang og olufsen fed telefon, sa jeg siger det samme som bamse. og saa til henrik du skriver 90 dage, ak ja, det er forkert det er 120 dage det har det altid vaaret, og maaske 1 skrive fejl fra din side. (voipdicount) Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 09/12-2008 10:54
|
F.eks denne boks http://www.linksy...torWrapper |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 09/12-2008 11:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
fjelle123, Øhhhhhh, << Promotion is No Longer Available >> eller var det kun for 50$ tilbudet ?.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| jpo |
Lagt på d. 09/12-2008 11:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 797 |
det koster kun opkalds takst med voipdiscount, saa skulle den vaare paa plads, saa hvad det er for en lokal takst henrik skriver ved jeg ikke man kan ringe baade til fast og mobil hvor man kun betaler opkalds takst. naa vi blev ved og ved. bruger voip og det bliver jeg ved med, basta. Spisested med vaarelser, Ban Nong Sung, vejen fra Udon mod Khon Kaen, hayway 2, ca 12-13 km fra Udon. svommepool.er aaben-Resevering af vaarelse-mail eller P.B- mig-eller ring-0856938985 [url]www.nonsunghomestay.webs.com[/url]vi henter i udon lufthavn. Vi har nu karoke og wireloose internet.
anbefale dyrlaage i omraadet- tell-042222467-0841173359- [mail]nong-toto@sanook.com[url] |
|
|
|
| toolmanspain |
Lagt på d. 09/12-2008 13:23
|
|
Fjelle123 er correct med sin information Systemet virker sådan at købe en VOIP-telefonadapter boks (pris 450 - 550 kr alt efter model) især hvis man rejser meget og skal have tlf. nr med sig, og så tilslutter en almindelig telefon til boksen, der hvor man opholder sig, man kan også købe en VOIP telefon, (fra små 500 kr og opad). den kan fået via mange computerbutikker, i et hjem hvor den bare skal stå er VOIP telefonen nemmest, der er alt inde i telefonen, men med boksen (som er på str. med en sammenklappelig mobil og kabel og strømforsyning) er den måske nemmere at have i kufferten, men alt dette er kun muligt hvis der hvor du opholder dig er internet via kabel. Der findes også en voiptelefon hvor du kan have 2 linjer inde i, så det kunne være et Dansk nr og et Thailandsk nr, og uanset hvilken nr folk ringede til, kan du se hvilken linje, der ringede, og når du ringer ud, så vælger du hvilken linje du bruger, så når det er til DK, vælger du DK linje og det samme med Thai nr. prisen ligger ca på 800 kr plus moms, med det er alt after hvor man finder tilbud, man kan måske finde nogle lidt billigere, men så er spørsmålet om de kan det samme. men jeg venter stadig svar fra Thailand om at finde en udbyder hvor man også for en linje(tlf nr) ind, jeg kan sagtens ringe ud, men dem i Thailand skal kunne ringe til mig til lokal takst, ligesom med det her i DK. men når der er nyt vil jeg poste det her. P.S. Hvis det bliver for teknisk, så læg en privat besked evt. med DK nr, så kan jeg ringe og forklarer nærmere, hvis du/i følger behov for det. Med venlige hilsner
|
|
|
| fjelle123 |
Lagt på d. 09/12-2008 14:55
|
![]() Lung Yao skrev: fjelle123, Øhhhhhh, << Promotion is No Longer Available >> eller var det kun for 50$ tilbudet ?. ![]() Nu var det bare et eksempel på en boks der kan det så man kan se hvad sådan en hedder hvis man ville undersøge markede. ville nok anbefale at købe boksen i DK |
|
|
|
| toolmanspain |
Lagt på d. 09/12-2008 15:06
|
|
Jeg køber også ind i Danmark, men det var udbyder(provider) af et nr fra Thailand som jeg mangler at få på plads, en som også tilbyder med et Thailandsk tlf. nr. jeg kan sagtens ringe til Thailand via voip boksen, intet problem der. Jeg har sendt forspørgelser til forskellige Thaitlf selskaber. Der er ca 15 stk som jeg har fundet. Med venlige hilsner
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 09/12-2008 18:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
kvindemin skrev: ring til thailand med lebara mobil til mobil 0.39 øre i minuttet med tdc kvalitet, så kan det vist ikke blive billigere lebara.. mer er der vist ikke at snakke om.. men tdc kvalitet vil jeg ikke kalde det. kan risikere at skulle ringe op et par gange for at komme igenem men billigere bliver det vist ikke Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| ttjohansen |
Lagt på d. 09/12-2008 19:11
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
Jeg har Onfone, det koster kun 0,10 kr pr. minut til Thailand. Både til fastnet og mobil. Mvh ttjohansen |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/12-2008 19:41
|
|
ttjohansen skrev: Jeg har Onfone, det koster kun 0,10 kr pr. minut til Thailand. Både til fastnet og mobil. Mvh ttjohansen Davs Johansen så må du da ha en special aftale med onfone du skal også betale abbonement er det indregnet. her er deres priser som der står på nettet.jeg kan ikke lige se det koster 10 øre.. Tajikstan 1,35 3,00 Tanzania 1,61 1,73 Thailand 0,46 0,46 Togo 1,26 1,31 Tokelau 6,37 6,37 Tonga 3,43 3,26 http://www.onfone...st=174|166 Men det er stadigt meget billigere at bruge voipdiscount. bamsen |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.