Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
hus i jomtien og changmai juli 09
|
|
| pulverkok |
Lagt på d. 04/01-2009 10:43
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Hej. Vi skal på ferie i Thailand i juli og skal til pattaya området og til changmai, vi skal se på pandaer. Vi skal være begge steder ca 1 uge ikke mere og mangler et hus eller en lejlighed, med mulighed for parkering og med plads til 5 voksne og 2 børn, det kan evt være flere lejligheder som ligger meget tæt. Der er ikke ret mange krav ud over at i jomtien/pattaya skal det være tæt på vandet. Og i changmai skal det være centralt beliggende i byen. Der skal være mulighed for parkering af en bil. Der skal være min 2 soverum. Aircon og køkken. Tidspunktet kan vi altid finde ud af. Vi er i Thailand fra 30-6 til 5-8, så hvis det er en gang i løbet af juli mdr, så er det fint. Hilsen MJ og konen alle har ret til at dumme sig, mange gange.
|
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/01-2009 11:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
Prøv at Google.....der ER MASSER af muligheder......Google is still your friend!
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Yen-Yen |
Lagt på d. 04/01-2009 13:06
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
I kan altid finde en lejlighed i Gellerrup Planen ude på Jomtien eller Vestre Fængsel Ved Carefour i central Pattaya. Men hvor i kan finde Pandaer i Thailand ved jeg ikke.! |
|
|
|
| pulverkok |
Lagt på d. 04/01-2009 14:11
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 19 |
Tak for det gode råd om google, men jeg tænkte på at der måske var nogle på dette forum som havde en lejlighed som de ville leje ud. Pandaer i Thailand. Ja jeg trode at det var børnelærdom at hvis man sage changmai og panda, så var alle klar over at det nok var det par som befinder sig i zoo i changmai, men det er åbenbart ikke alle som er klar over dette. alle har ret til at dumme sig, mange gange.
|
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 04/01-2009 14:49
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Yen-Yen skrev: Men hvor i kan finde Pandaer i Thailand ved jeg ikke.! [img]http://www.thaiguide.dk/images/changmai/chiangmai2007/zoo/chiangmaizoo(3).jpg[/img] is not a valid Image. dette skulle være en af pandaerne i chang mai zoo http://www.thaigu...izoo07.htm quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/01-2009 15:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Chiang Mai Zoo.![]()
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 04/01-2009 15:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Sikke useriøse svar. Hvorfor ikke undlade at svare, istedte for at gøre grin med et spørgsmål, som I så åbenlyst mener er for dum stillet. Hvis man ikke på et dansk thai website må spørge om gode råd mht overnatning mv. Så hører alting squ da op. Hvor er I sørgelige. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 04/01-2009 15:56
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Eddie. Hvad mener du, der bliver stillet 2 Spoergsmaal, det ene om overnatning, det andet om panda..........der er kommet svar ang. Pandaer, hvis du nu kom med et svar man kunne bruge til noget istedet for at svine traaden til, ja saa tror jeg det gaar.........du er sq en af dem der er skyld i at jeg sjaeldendt orker at svare her paa DTW, man faar kraftedme en over nakken hver gang man proever.. Haaber at du og dine beskedne 2 indlaeg ryger ad helvede til..........saa kan du fandme laere det..............hvor kan folk som dig dog hidse mig op.............der er ikke nogen der goer grin med traaden her ud over dig........FAT DET........... Redigeret af Suk Rak Ning d. 04/01-2009 16:00 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Yen-Yen |
Lagt på d. 04/01-2009 16:37
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 37 |
Tak til Suk for dit fine indlæg. |
|
|
|
| thaipitstop |
Lagt på d. 04/01-2009 16:55
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
På jomtien kan jeg anbefale argyle apartments, hvor leiligheten med 3 soverom burde være stor nok for dere. Jeg vil anbefale dere å bestille i god tid, da dette er veldig populære leiligheter. Når det gjelder chiang mai har jeg vært der noen ganger selv, og om man ønsker å bo sentrumsnært ville jeg nok heller satset på 2-3 hotellrom istedet for leiligheter eller hus. Kan anbefale denne siden for hoteller i chiang mai. Håper dere får en flott tur (og ja...pandaene i chiang mai er morsomme) ![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/01-2009 17:59
|
|
eddie skrev: Sikke useriøse svar. Hvorfor ikke undlade at svare, istedte for at gøre grin med et spørgsmål, som I så åbenlyst mener er for dum stillet. Hvis man ikke på et dansk thai website må spørge om gode råd mht overnatning mv. Så hører alting squ da op. Hvor er I sørgelige. Kan ikke se noget useriøst i dette...når jeg skal afsted , finder jeg ud af hvor vi vil hen...derefter ligger hele internettet , især Google for dine fødder.....der kan man i 99% af alle tilfælde finde noget brugbart - og DTW er selvfølgelig en mulighed , men man må gøre lidt arbejde selv , man får det ikke forærende.....det er da også sjovere at have fundet et sted selv .....istedet for at få det serveret fra andre og hvis man så ikke syntes om det....ja så bliver der sikkert også ballade over det....man kan jo så , når man har fundet noget man syntes ser fornuftigt ud , spørge sig til råds herinde , og så får man garanteret 100% svar på om det er det rigtige eller om man skal lede andet steds......her er absolut ingen der gør grin med spørgsmåls stillere , men der kræves lidt selv-studie af een ... vi er altid klar til at hjælpe hvis vi kan....... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/01-2009 18:01
|
|
thaipitstop skrev: På jomtien kan jeg anbefale argyle apartments, hvor leiligheten med 3 soverom burde være stor nok for dere. Jeg vil anbefale dere å bestille i god tid, da dette er veldig populære leiligheter. Når det gjelder chiang mai har jeg vært der noen ganger selv, og om man ønsker å bo sentrumsnært ville jeg nok heller satset på 2-3 hotellrom istedet for leiligheter eller hus. Kan anbefale denne siden for hoteller i chiang mai. Håper dere får en flott tur (og ja...pandaene i chiang mai er morsomme) ![]() Argyle på Jomtien er lækre , men koster også kassen....det er flot byggeri og lækkert..kunne godt selv finde på at bo der en gang...enéste ulempe er at det ligger lidt langt ude..... Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 04/01-2009 19:51
|
|
Suk skrev: Eddie. Hvad mener du, der bliver stillet 2 Spoergsmaal, det ene om overnatning, det andet om panda..........der er kommet svar ang. Pandaer, hvis du nu kom med et svar man kunne bruge til noget istedet for at svine traaden til, ja saa tror jeg det gaar.........du er sq en af dem der er skyld i at jeg sjaeldendt orker at svare her paa DTW, man faar kraftedme en over nakken hver gang man proever.. Haaber at du og dine beskedne 2 indlaeg ryger ad helvede til..........saa kan du fandme laere det..............hvor kan folk som dig dog hidse mig op.............der er ikke nogen der goer grin med traaden her ud over dig........FAT DET........... Ja Suk det er IKKE studenterhuen, der trykker DIG. Hvis du prøver at læse spørgsmålet en gange mere, men denne gang laaaaaangsoooomt, så vil du opdage at der bliver gjort opmærksom på at man skal se panda bjørne, der spørges ikke efter hvor man kan se dem. Kan du se et spørgsmål om pandaer ??? for jeg kan ikke, men ser jeg heller ikke igennem en Beer Chang flaske. Vor herre bevares Derimod spørges der efter logi muligheder, og der kommer kun useriøse svar, og i den katagori er også dit indlæg. Vor herre bevares. |
|
|
|
| cesse |
Lagt på d. 04/01-2009 20:12
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Yen-Yen skrev: Men hvor i kan finde Pandaer i Thailand ved jeg ikke.! Led og du skal finde P.S. Folk der brokker sig i sit andet indlæg på siden vil som regel blive betragtet som en trold Hilsen Cesse |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 04/01-2009 20:30
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
eddie du har lavet 3 indlæg her på siden i de 2 sviner du folk til for at være useriøse og ikke give et ordenligt svar, du bruger 2 af dine indlæg til at skælde ud og fortælle folk hvad de skal, bla udtryk studenterhue beer chang flaske.
[img][/img]
|
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 20:53
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
ja måske ikke den bedste måde at starte sit medlemskab her på dansk thai.... måske eddie skulle bruge den gamle strofe at hvis man ikke har noget positivt at bidrage med skal man holde sin k.... , med håb om dansk-thai i 2009 kan være et mere fredfyldt sted hvor nye brugere ikke skræmmes væk ![]() |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 04/01-2009 21:54
|
|
cesse skrev: Yen-Yen skrev: Men hvor i kan finde Pandaer i Thailand ved jeg ikke.! Led og du skal finde P.S. Folk der brokker sig i sit andet indlæg på siden vil som regel blive betragtet som en trold Hilsen Cesse cesse nu er det ikke antallet af indlæg, men kvaliten af det skrevene, du burde vurdere. Men du har tilsyneladende gået i den samme skole som suk, idet du referer til en person, som netop kommer med et useriøst svar. Men I har åbenbart ikke lært at læse, i den skole I har gået i. ps.. så er jeg nok en krøllebølletrold |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 22:03
|
|
eddie gætter på din tid her på dette forum bliver kort... ![]() |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 04/01-2009 23:01
|
|
Thor dog ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/01-2009 23:09
|
|
var nu venligt ment... måske bare et råd om ikke at starte et nyt sted med at svine folk til... forsat god aften![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.