Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Kuldechock i Jomtien
|
|
|
Lagt på d. 11/01-2009 22:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Vi ved godt, at der er koldt oppe nord på. Men... denne vinter har været det koldeste jeg har oplevet i Pattaya Jomtien i 17 år. Her til aften, søndag, var der 14 plusgrader. Det er tænderklaprende koldt. Jeg holder mig langt væk fra altanen, og går rundt indendørs i lange underhylere. Hjææææælp. :-( Redigeret af d. 11/01-2009 22:45 |
|
|
|
| Mitch |
Lagt på d. 11/01-2009 23:17
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Hmmm. jeg skal til Jomtien på Fredag, så kan man da få en stille omskiftelse fra Dansk vejr , så må det meget gerne blive varmere om søndagen. ![]() |
|
|
|
| nicefarang |
Lagt på d. 11/01-2009 23:37
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 420 |
Har du statistik på at det er usædvanligt ? Det er trods alt den kolde årstid i Thailand. Det er 1-2 grader herhjemme hvis det kan trøste dig. |
|
|
|
| robnie |
Lagt på d. 12/01-2009 00:12
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 20 |
Mitch skrev: Hmmm. jeg skal til Jomtien på Fredag, så kan man da få en stille omskiftelse fra Dansk vejr , så må det meget gerne blive varmere om søndagen. ![]() Skal også til Jomtien og bliver der i 4 uger, men har sgu da aldrig hørt om det kunne blive så koldt der, har været der flere gange i januar med masser af varme så mon ikke det bare er nogle få dage det drejer sig om |
|
|
|
| manse |
Lagt på d. 12/01-2009 00:38
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 723 |
Jeg fortryder sgu også, at jeg ikke har fået installeret brændeovn på gården, for lige nu sidder jeg med min enorme varme danske badekåbe og tykke sokker, så det er koldt. Det kan jeg mærke på gigten avav. Vi har også ca. 14 grader og det har jeg aldrig oplevet før. Pyt solen står snart op, så varmen kan komme lidt tilbage. Kan i alle have en god dag |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2009 00:54
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
uha da da![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/01-2009 01:10
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
11 grader i Nong khai......brrrrr...![]() Om aftenen er der sat kulspande op inde hos bageren....... ![]() Oensker mig en thulepjaekkert............. Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/01-2009 01:16 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| perv |
Lagt på d. 12/01-2009 01:20
|
|
Begynder ![]() Antal indlæg: 21 |
hej det er ikke bedre i udon thani ned til 8 grader om natten godt med en varm pige...![]() |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 12/01-2009 02:44
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Hej suk Jeg tror at du ville blive dagens joke hvis du mødte op hos bageren iført thulre parka og jernbukser. ![]() ![]() ![]() Bortset fra det er der her i Thule - 32 grader ![]() |
|
|
|
| The Missing Link |
Lagt på d. 12/01-2009 02:58
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 153 |
strejfer skrev: Vi ved godt, at der er koldt oppe nord på. Men... denne vinter har været det koldeste jeg har oplevet i Pattaya Jomtien i 17 år. Her til aften, søndag, var der 14 plusgrader. Det er tænderklaprende koldt. Jeg holder mig langt væk fra altanen, og går rundt indendørs i lange underhylere. Hjææææælp. :-( 18½ C i Samorpong, Hua Hin med en stærk vind, Min rekort i Hua Hua Hin er 17 uden vind. Lange underhyler og termo kedeldragt er nu nødvendig i Thailand ![]()
Redigeret af The Missing Link d. 12/01-2009 03:00 The Missing Link
fin dig i det eller rejs hjem ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2009 05:10
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
davs ja her er også bidende koldt i korat selv bamsen fryser. og ja jeg har sgutte vintertøj med herud. bamsen |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2009 06:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
nicefarang skrev: Har du statistik på at det er usædvanligt ? Det er trods alt den kolde årstid i Thailand. Det er 1-2 grader herhjemme hvis det kan trøste dig. nej, ingen beviser, mine tænder klaaprer bare løs. Og thai folk der arbejder her i komplekset sad denne formiddag og krøb sammen iført jakker. Og det har været hundekoldt i Jomtien de sidste par måneder. Den store forskel er, at jeg har fundet et sted på nettet, hvor man kan aflæse den temperatur som er lige nu. 24 timer i døgnet. En af jer må meget gerne finde en statistik, hvis i har tid. |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 12/01-2009 06:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
burana skrev: Hej suk Jeg tror at du ville blive dagens joke hvis du mødte op hos bageren iført thulre parka og jernbukser. ![]() ![]() ![]() Bortset fra det er der her i Thule - 32 grader ![]() - og muklocks! Var det ikke sådan de der kæmpestøvler hed? Åh, jeg mindes de mørke vintre deroppe, med knastørre smøger og bajere med bundfald! Bangkok ca. 18 gr., sover med dyne og uden aircon ![]() Nå, ud i solen og blive varmet op... JH |
|
|
|
| karstenf |
Lagt på d. 12/01-2009 07:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 130 |
På siden [url]www.tmd.go.th/en[/url] kan man finde de ønskede statistiker. I skrivende stunde er TMD side desværre frosset fast![]() Ser man på nordøst thailand har de skiftet deres små figurer fra en lille eskimo til en lille eskimo med et lille bål til at varme sig på. Det er godt man er i Danmark hvor man har varme i huset. ( )Karsten F Redigeret af karstenf d. 12/01-2009 07:29 |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 12/01-2009 07:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
[img]http://www.tmd.go.th/en/images/icon/cold.gif[/img] is not a valid Image. Det er sq ingen spoeg..........Hvad mon en billet til Afrika koster..
Redigeret af Suk Rak Ning d. 12/01-2009 07:41 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| burana |
Lagt på d. 12/01-2009 08:22
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 47 |
Hej JH Joov muckloks har vi da stadig, de tøre smøger er her nok også endnu, men bajere med bundfald har vi ikke haft i umindelige tider, og der er mørkt døgnet rundt. Der er nok sket meget på tøjfronten siden du var her, hængerøv til knæene er afløst af moderne funktionelt arbejdstøj, fleece jaker og orange sikkerhedsbeklædning til alle efter behov. |
|
|
|
| quickmouse |
Lagt på d. 12/01-2009 08:29
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1412 |
Suk skrev: [img]http://www.tmd.go.th/en/images/icon/cold.gif[/img] is not a valid Image. Det er sq ingen spoeg..........Hvad mon en billet til Afrika koster.. ![]() to, 15. jan. 01:10 - 08:25 Bangkok Intl Murtala Muhammed 1 stop to, 29. jan. 09:25 - 12:00 Murtala Muhammed Bangkok Intl 1 stop 5845 DKK seneste pris http://tv2.da.mom...etter.aspx det skal lige skrives at det er lufthavnen i lagos, Nigeria så god tur suk
Redigeret af quickmouse d. 12/01-2009 08:32 quickmouse
>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. << |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/01-2009 13:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Godt at vide at det kan være endnu værre end i Jomtien, selv om man rejser ned mod ækvator. Madrids lufthavne er lukket p gr a sne :-( http://standby.dk... |
|
|
|
| leo_jensen |
Lagt på d. 12/01-2009 15:34
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 18 |
Jeg så snekæder i Chiang Mai for en måneds tid siden. De må have vidst det her var på vej. http://picasaweb....1059288658 Leo |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 12/01-2009 15:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
Det må være rigtigt koldt min kones bror syntes at det er for koldt til at gå i bad om aften , hvilket hans datter ikke syntes om, hun mener han kan sove sammen med hundene hvis han ikke går i bad![]() ![]() ![]() |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |








. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 











, så må det meget gerne blive varmere om søndagen. 








