Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Pattaya
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 12:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
www.pattayanights... god fornøjelse!
Redigeret af Klovn d. 16/01-2009 12:48 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 12:54
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya.
Redigeret af vandango d. 16/01-2009 13:04 |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:07
|
|
vandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya ? Tror du prøver at spille vandango!
Redigeret af Klovn d. 16/01-2009 13:10 |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 13:13
|
|
Speedmaster skrev: vandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya andet en SEX? Er lidt træt af: Wellcaaaame! Sexi maaaaaan! -men det er jo meget hyggeligt med alle de smukke piger omkring sig. Når krop og sjæl er fyldt med læskende Singha, glemmer jeg faktisk pigernes historier. ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:18
|
|
vandango skrev: Speedmaster skrev: vandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya andet en SEX? Er lidt træt af: Wellcaaaame! Sexi maaaaaan! -men det er jo meget hyggeligt med alle de smukke piger omkring sig. Når krop og sjæl er fyldt med læskende Singha, glemmer jeg faktisk pigernes historier. ![]() Jamen hva! laver du så i Pattaya på tirsdag? du er da ikke bedre end andre mænd.. vis du er så træt af Wellcaaaame Sexi maaaaan! så ta ud til det "rigtige Thailand" og ked dig ude i rismarken( god tur) ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/01-2009 13:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
En barpige fra Pattaya eller en veluddannet pige fra Bkk........er der forskel paa en saadan pige rent psykisk.........i mine oejne ja......... Har altid forsvaret barpigerne her paa DTW....Skaebnen. TAK. ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:26
|
|
Frostknuden Suk skrev: Jeg har altid ment at der var mere liv i en barpige i pattaya end en veluddannet tøsEn barpige fra Pattaya eller en veluddannet pige fra Bkk........er der forskel paa en saadan pige rent psykisk.........i mine oejne ja......... Har altid forsvaret barpigerne her paa DTW....Skaebnen. TAK. fra bangkok (har mødt dem begge 2 ) |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/01-2009 13:29
|
|
Bare det at du bruger ordet TOES, ja det siger jo alt om dig..![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 13:36
|
|
Speedmaster skrev: vandango skrev: Speedmaster skrev: vandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya andet en SEX? Er lidt træt af: Wellcaaaame! Sexi maaaaaan! -men det er jo meget hyggeligt med alle de smukke piger omkring sig. Når krop og sjæl er fyldt med læskende Singha, glemmer jeg faktisk pigernes historier. ![]() Jamen hva! laver du så i Pattaya på tirsdag? du er da ikke bedre end andre mænd.. vis du er så træt af Wellcaaaame Sexi maaaaan! så ta ud til det "rigtige Thailand" og ked dig ude i rismarken( god tur) ![]() Jeg ved ikke havd du ser, eller hvorfor du kommer til Pattaya (sikkert sprut og damer), men jeg kan se andet end at hænge ud med prostituerede på div. barer. Nåh ja for søren, jeg har også en kæreste der bor i Pattaya. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:37
|
|
Frostknuden Suk skrev: Måske har du ret? jeg vil frem over ikke bruge det forbudte ord(TOES) tålmodigtBare det at du bruger ordet TOES, ja det siger jo alt om dig.. vente på at du kommer med belærende anedoter her på DTW jeg kan se du er en erfaren bruger med 4 stejrner....nuvel håber ikke at det er Sherifstjernen du har på idag ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:39
|
|
vandango skrev: Speedmaster skrev: vandango skrev: Speedmaster skrev: tror dinvandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya andet en SEX? kæreste er en pæn pige og ikke en af de farlige somjeg omgås...... Er lidt træt af: Wellcaaaame! Sexi maaaaaan! -men det er jo meget hyggeligt med alle de smukke piger omkring sig. Når krop og sjæl er fyldt med læskende Singha, glemmer jeg faktisk pigernes historier. ![]() Jamen hva! laver du så i Pattaya på tirsdag? du er da ikke bedre end andre mænd.. vis du er så træt af Wellcaaaame Sexi maaaaan! så ta ud til det "rigtige Thailand" og ked dig ude i rismarken( god tur) ![]() Jeg ved ikke havd du ser, eller hvorfor du kommer til Pattaya (sikkert sprut og damer), men jeg kan se andet end at hænge ud med prostituerede på div. barer. Nåh ja for søren, jeg har også en kæreste der bor i Pattaya. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:40
|
|
Speedmaster skrev: jeg er sikker påat din kæreste er en pæn pige og ikke en ludersm jeg omgås........vandango skrev: Speedmaster skrev: vandango skrev: Speedmaster skrev: tror dinvandango skrev: Det er jo bare den samme video der kører på de forskellige links. Havde håbet der var lidt oplysning. Nåh men det må jeg jo så selv checke ud på Tirsdag, når jeg ankommer til Pattaya. ![]() Samme video! der er sgu noget galt med min pc... den viser mange forskellige videos...... Med hensyn til lidt oplysning.........Hvad helvede vil du vide om Pattaya andet en SEX? kæreste er en pæn pige og ikke en af de farlige somjeg omgås...... Er lidt træt af: Wellcaaaame! Sexi maaaaaan! -men det er jo meget hyggeligt med alle de smukke piger omkring sig. Når krop og sjæl er fyldt med læskende Singha, glemmer jeg faktisk pigernes historier. ![]() Jamen hva! laver du så i Pattaya på tirsdag? du er da ikke bedre end andre mænd.. vis du er så træt af Wellcaaaame Sexi maaaaan! så ta ud til det "rigtige Thailand" og ked dig ude i rismarken( god tur) ![]() Jeg ved ikke havd du ser, eller hvorfor du kommer til Pattaya (sikkert sprut og damer), men jeg kan se andet end at hænge ud med prostituerede på div. barer. Nåh ja for søren, jeg har også en kæreste der bor i Pattaya. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/01-2009 13:41
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
udmærket link speedmaster, udmærket. jeg kan simpelt hen ikke få nok af de dejlige bartøser dernede. hold op hvor jeg holder af dem både med og uden singha under vesten. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 16/01-2009 13:47
|
|
Vandango. Der er da ikke noget i vejen med piger der bor i Pattaya, det jeg siger er at der er forskel paa om de er barludere eller er veluddanet.rent psykisk......... Jeg holder ogsaa af bar piger, men mange af dem jeg har moedt kunne jeg ikke leve med, bare tag deres ordforraad......SEXY MAN, 1000 BAHT, I LOVE YOU, YOU TACE CARE ME, OSV OSV........... ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 13:54
|
|
Frostknuden Suk skrev: Vandango. Der er da ikke noget i vejen med piger der bor i Pattaya, det jeg siger er at der er forskel paa om de er barludere eller er veluddanet.rent psykisk......... Jeg holder ogsaa af bar piger, men mange af dem jeg har moedt kunne jeg ikke leve med, bare tag deres ordforraad......SEXY MAN, 1000 BAHT, I LOVE YOU, YOU TACE CARE ME, OSV OSV........... Du har ret i det med uddannelse, kurser m.m. Nee og jeg kommunikerer perfekt på engelsk, hun siger at hun også kan tysk, men det sprog gider jeg ikke. Desværre betyder det også, at jeg nok ikke får lært Thai-sproget, eller et af dem. |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 13:55
|
|
Findes der ikke ludere i Nong Khai? eller er det kun i resten af Thailand? alt kan købes for ussel money? måske har du 4 sjerner men tror jeg bliver her i patty 5 star..... ![]() |
|
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 16/01-2009 14:00
|
|
Vandango.. Du er da den heldigste mand i verden ! tænk at hun kan tale 9 forskellige sprog,hvem har hun lært det af i Pattaya (high scool) i soi 6..... ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 16/01-2009 14:02
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Der er så også lige en hel del "bar-luder-tøser" der rent faktisk er veluddannede, men af den ene eller anden grund er endt som prostituerede!!!! Der er jo ikke de store krav til at starte op som sex-købmand i Pattaya!!!! __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 14:03
|
|
Speedmaster skrev: Findes der ikke ludere i Nong Khai? eller er det kun i resten af Thailand? alt kan købes for ussel money? måske har du 4 sjerner men tror jeg bliver her i patty 5 star..... ![]() Pattaya er en fed by. Den gør op med alle de fordomme jeg har med i baggagen, og livet der er diamentralt modsat af livet jeg lever her i københavn, det pirker og provokerer når man render rundt, og jeg har også visse sider, som jeg ikke anede noget om -før jeg kom til Pattaya. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 16/01-2009 14:10
|
|
Speedmaster skrev: Vandango.. Du er da den heldigste mand i verden ! tænk at hun kan tale 9 forskellige sprog,hvem har hun lært det af i Pattaya (high scool) i soi 6..... ![]() Næh hun har gået 4 år på gymnasiet (i nærheden af krokodillefarmen) samt gået på engelskkurser, boet/kommet sammen med en Irsk mand i 5-6 år. Arbejdet på en tysk restaurant, og så er hun bare en kvik nysgerrig pige der lærer hurtigt. Hun taler Thai, Laos, Tysk, Engelsk og forhåbentlig også Dansk en dag. Nå nu er Speedmaster vist nok faldet omkuld?
Redigeret af vandango d. 16/01-2009 14:13 |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.