Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
thailland
|
|
| nergaard |
Lagt på d. 31/03-2009 19:09
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
hvor sidder i forskellige henne i verden kunne være sjovt at vide hvor i verden i sidder og hvad by |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 31/03-2009 19:16
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Jeg sidder i Valdivia, Chile. Hvad med dig selv, hvor sidder du ?
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| nergaard |
Lagt på d. 31/03-2009 19:25
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
jeg sidder i danmark roskilde
Redigeret af nergaard d. 31/03-2009 19:26 |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 31/03-2009 19:37
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Hvis nu nogen IKKE allerede ved det, så sidder jeg på 16. etage i et højhus og nyder udsigten over "The Big Mango" eller "The Big Smoke" (Bangkok) - som nogen også kalder det! JackH |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 31/03-2009 21:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Ja jeg bor her i tyrk-strup, boligen er dejlig luften fint,for jeg bor i den gamle ende,og se i min avatar hvorfor jeg har fred |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/03-2009 21:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg sidder på min sofa, oppe i midt Sverige. |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 31/03-2009 21:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
[quote]warlock skrev: Jeg sidder på min sofa, oppe i midt Sverige.[/quot Ja hvis der ikke er så mange perler der,kunne det være en mulighed?? Me´n meget langt til KBH hvor jeg arbejder ![]() ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 31/03-2009 22:04
|
|
Ja hvis der ikke er så mange perler der,kunne det være en mulighed?? Me´n meget langt til KBH hvor jeg arbejderCoolAngry Faktisk boede jeg i en rigtig Getto, med Netto som nabo, i DK, og blev meget overasket over at det nok er mig som er perlen her opppe, lol :-) |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 31/03-2009 22:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Bor i Galten mellem Århus og Silkeborg. Sammen med min dejlige Thaikone![]() |
|
|
|
| sank |
Lagt på d. 01/04-2009 05:25
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1131 |
Sidder på min altan i Pattaya og skuer ud over havet men men rejser hjem til den kolde gangster by Kbh. i aften håber vesten beskytter mod kugler og frost ![]() |
|
|
|
| Superatlet |
Lagt på d. 01/04-2009 05:47
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 42 |
Jeg bor i Indien, Chennai. Er i Thailand hver 2. uge, så på en måde bor jeg både i Chennai og Bangkok |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 01/04-2009 08:34
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
bor i arløv/malmø.arbejder i kbh |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 01/04-2009 08:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
JackH skrev: Hvis nu nogen IKKE allerede ved det, så sidder jeg på 16. etage i et højhus og nyder udsigten over "The Big Mango" eller "The Big Smoke" (Bangkok) - som nogen også kalder det! JackH Nåå, så er det derfor du sommetider er meget negativ, det tror jeg også jeg vil vare hvis jeg sad på 16. etage i Bangkok. Ha en god dag, en hilsen fra Hua Hin. |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 01/04-2009 09:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Nong khai........... .........Her er fest og farver, mest farver.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 01/04-2009 10:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
pigalle skrev: JackH skrev: Hvis nu nogen IKKE allerede ved det, så sidder jeg på 16. etage i et højhus og nyder udsigten over "The Big Mango" eller "The Big Smoke" (Bangkok) - som nogen også kalder det! JackH Nåå, så er det derfor du sommetider er meget negativ, det tror jeg også jeg vil vare hvis jeg sad på 16. etage i Bangkok. Ha en god dag, en hilsen fra Hua Hin. Nådada, det kan man vel kalde en fordomsfuld bemærkning... Nu skal du høre her: Jeg kender udmærket Hua Hin, dejlgt sted, TURISTSTED! Kunne aldrig nogensinde drømme om at bo der. Hamrende dyrt, smilende thai'er der ta'r røven på dig, endnu mere end i Bangkok, Pattaya, Phuket m.m. Tjek www.huahinafterda... og læs alle indlæggene om overfald, indbrud og mord. HuaHin er nu en magnet for kamoy's overalt i Thailand, samt de værste kriminelle udskud fra vesten. Hvad med ham byggematadoren der prøvede at aflive Donald Whiting? Hvad med alle de andre ubehageligheder du ikke hører om? "Nå ja, kongen bor der, så der er tjek på det hele" - er standardbemærkningen. Gu' har de ej tjek på en skid, det roder og flyder som alle andre steder i LOS!!! Så, Pigalle, fyr du bare løs med smarte bemærkninger, jeg bor ganske udemærket i Bangkok, hvor vi har 15 securityfolk på job døgnet rundt til at holde den fattige hob på afstand. Det vil blive mere og mere nødvendigt at ha', nu folk mister job, ingen penge har, og er ved at være desperate. Over 1 million arbejdsløse er der nu. Tjek thai TV og se stigningen i overfald og tyverier. Men bevares, hyg dig endelig nede i turist-ghettoen... JackH Redigeret af JackH d. 01/04-2009 11:00 |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 01/04-2009 11:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
Nååååå JackH--man er overfölsom, og kan ikke tåle en fräk/sjov bemärkning ![]() ![]() Selv bor jeg i Sverige--Helsingborg--og har gjort det i mange år, så jeg er vel miljöskadet ![]() Ingolf |
|
|
|
| pigalle |
Lagt på d. 01/04-2009 12:26
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 236 |
JackH skrev: pigalle skrev: JackH skrev: Hvis nu nogen IKKE allerede ved det, så sidder jeg på 16. etage i et højhus og nyder udsigten over "The Big Mango" eller "The Big Smoke" (Bangkok) - som nogen også kalder det! JackH Nåå, så er det derfor du sommetider er meget negativ, det tror jeg også jeg vil vare hvis jeg sad på 16. etage i Bangkok. Ha en god dag, en hilsen fra Hua Hin. Nådada, det kan man vel kalde en fordomsfuld bemærkning... Nu skal du høre her: Jeg kender udmærket Hua Hin, dejlgt sted, TURISTSTED! Kunne aldrig nogensinde drømme om at bo der. Hamrende dyrt, smilende thai'er der ta'r røven på dig, endnu mere end i Bangkok, Pattaya, Phuket m.m. Tjek www.huahinafterda... og læs alle indlæggene om overfald, indbrud og mord. HuaHin er nu en magnet for kamoy's overalt i Thailand, samt de værste kriminelle udskud fra vesten. Hvad med ham byggematadoren der prøvede at aflive Donald Whiting? Hvad med alle de andre ubehageligheder du ikke hører om? "Nå ja, kongen bor der, så der er tjek på det hele" - er standardbemærkningen. Gu' har de ej tjek på en skid, det roder og flyder som alle andre steder i LOS!!! Så, Pigalle, fyr du bare løs med smarte bemærkninger, jeg bor ganske udemærket i Bangkok, hvor vi har 15 securityfolk på job døgnet rundt til at holde den fattige hob på afstand. Det vil blive mere og mere nødvendigt at ha', nu folk mister job, ingen penge har, og er ved at være desperate. Over 1 million arbejdsløse er der nu. Tjek thai TV og se stigningen i overfald og tyverier. Men bevares, hyg dig endelig nede i turist-ghettoen... JackH Jeg tjekker da thai TV hver dag, turister i Hua Hin?? det er vist længe siden du har været her, der er langt imellem turisterne, der er stort set ikke et øje desværre. Og hvis det var nødvendig at have 15 vagter omkring sig tror jeg nok jeg ville finde et andet sted på kloden. En god dag til alle. |
|
|
|
| MadsEJ |
Lagt på d. 01/04-2009 15:56
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 112 |
Jeg bor på den lille ø mors, i limfjorden. Meget stille og gråt. Savner thailand og min kæreste utroligt meget
Savner Thailand og min kæreste utroligt meget!
|
|
|
|
| Thai madsen |
Lagt på d. 01/04-2009 16:54
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 73 |
Jeg sidder i Høje-Taastrup, og godter mig over at jeg rejser til Thailand om 20dage ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 01/04-2009 17:31
|
|
http://www.nordic... Prøv denne her. lindy |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

rejser hjem til den kolde gangster by Kbh. i aften håber vesten beskytter mod kugler og frost 

.........Her er fest og farver, mest farver.