Se indlæg
 Udskriv debat
KVINDER TA'R PÅ SEX FERIE!
VIP
Del på FacebookDanske kvinder tager på sexferier

12-04-09: 07:29 | af: liio / Ritzau

Det er højsæson for kvindelig sexturisme. Især er Gambia, Egypten og De Caribiske Øer populære destina­ti­oner for modne kvinder, der rejser væk fra det lunefulde danske forår for at kombinere sol og strand med billig sex.

På feriesteder byder "Beach Boys" sig til for en cola eller et varmt bad, og mange kvinder lukker øjnene for den lo­kale fattigdom, skriver Jyllands-Posten.

"Jeg kan godt være sammen med tre til fem forskellige, unge mænd på to uger," siger 57-årige "Tove".

Tove, der er fra København, kalder sine sexferier, om går til Egypten, for det et stort tagselvbord.

Yngre, lokale rasta-drenge
Hanne Petersen, der har boet 16 år i Gambia, kender flere eksempler på gambiske mænd, der har europæiske kærester, samtidig med at de har en kone i landsbyen.

"I højsæsonen vrimler det med europæiske kvinder i hotelområderne. De slæber rundt på yngre, lokale rasta-drenge. Også danske kvinder. Fyrene er desperate og vil gøre alt for penge," fortæller hun.

Kvinderne tror de hjælper
Især Gambia i Vestafrika er et populært rejsemål for kvindelige skandinaviske sexturister. I mange år har landet været chartermål for lidt flere end 4.000 danskere årligt, og hver fjerde billet er solgt til en kvinde, der rejser alene. I Gambia lever to af tre under fattigdomsgrænsen, og mange unge mænd ernærer sig ved de forhold, som de har til langt ældre kvinder. Og det kan få alvorlige konsekvenser, mener Stig Jensen, leder af Center for Afrikastudier i København.

"Kvinderne tror ofte, at de hjælper de unge mænd. Men i virkeligheden risikerer de, at familien slår hånden af dem," siger han til Morgenavisen Jyllands-Posten.

Spies Rejser er den eneste danske udbyder af charterrejser til Gambia, og her siger destinationschef Lotte Petersen, at de mange blandede par i gadebilledet ikke nødvendigvis er et udtryk for sexturisme.

"Det er ikke nogen forbrydelse at finde en, som man holder af - uanset hvilken nationalitet eller hudfarve, man har. Det afgørende er, at man er i forholdet frivilligt," siger hun.

KOM SÅ FREJA....OG ALLE I ANDRE'

>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

quickmouse
VIP skrev:

Det er højsæson for kvindelig sexturisme. Især er Gambia, Egypten og De Caribiske Øer populære destina­ti­oner for modne kvinder, der rejser væk fra det lunefulde danske forår for at kombinere sol og strand med billig sex.

På feriesteder byder "Beach Boys" sig til for en cola eller et varmt bad, og mange kvinder lukker øjnene for den lo­kale fattigdom, skriver Jyllands-Posten.

"Jeg kan godt være sammen med tre til fem forskellige, unge mænd på to uger," siger 57-årige "Tove".

Tove, der er fra København, kalder sine sexferier, om går til Egypten, for det et stort tagselvbord.

Hanne Petersen, der har boet 16 år i Gambia, kender flere eksempler på gambiske mænd, der har europæiske kærester, samtidig med at de har en kone i landsbyen.

"I højsæsonen vrimler det med europæiske kvinder i hotelområderne. De slæber rundt på yngre, lokale rasta-drenge. Også danske kvinder. Fyrene er desperate og vil gøre alt for penge," fortæller hun.

Især Gambia i Vestafrika er et populært rejsemål for kvindelige skandinaviske sexturister. I mange år har landet været chartermål for lidt flere end 4.000 danskere årligt, og hver fjerde billet er solgt til en kvinde, der rejser alene. I Gambia lever to af tre under fattigdomsgrænsen, og mange unge mænd ernærer sig ved de forhold, som de har til langt ældre kvinder. Og det kan få alvorlige konsekvenser, mener Stig Jensen, leder af Center for Afrikastudier i København.

"Kvinderne tror ofte, at de hjælper de unge mænd. Men i virkeligheden risikerer de, at familien slår hånden af dem," siger han til Morgenavisen Jyllands-Posten.

Spies Rejser er den eneste danske udbyder af charterrejser til Gambia, og her siger destinationschef Lotte Petersen, at de mange blandede par i gadebilledet ikke nødvendigvis er et udtryk for sexturisme.

"Det er ikke nogen forbrydelse at finde en, som man holder af - uanset hvilken nationalitet eller hudfarve, man har. Det afgørende er, at man er i forholdet frivilligt," siger hun.

vip, er du sikker på at du er havnet på det rigtige forum,,, fatter ikke hvad du vil med dit indlæg...
Redigeret af quickmouse d. 12/04-2009 09:29
quickmouse

>> Alt, hvad jeg kan lide, er enten ulovligt, umoralsk eller fedende. <<

VIP
Hej Quickmouse

,,,,har sendt dig PB!

VIP
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<

Webmaster
Søndagsudgaven af Morgenavisen Jyllands-Posten skriver mere om sagen i følge
http://jp.dk/indl...660265.ece

I øvrigt at pragtfuldt at informationen kommer ud til den brede del af befolkningen, især efter de mange dømmende blikke fra danske kvinder gennem årene efter f.eks. danske mænd med thailandske ægtefæller.
Redigeret af Webmaster d. 12/04-2009 10:44
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
Jeg blev i Bulgarien "fanget" af en ikke dansk skandinavisk kvinde, jeg var 32, hun var midt 40erne. Jeg gjorde næsten ikke modstand, men betalte dog selv min cola.

Vi nåede faktisk at være kærester i ét år. Hendes favorit jagtmark var ellers Marokko.

Midt i 80erne var jeg i Tunis på en rejse jeg havde "vundet".

Hver aften stod unge fure, tunesere eller det som ligner, og ventede udenfor på gaden. De lfeste af de kvinder de samlede op, var dog betydeligt ældre end den sager som JP nævner. Se længere oppe i tråden.

For nogle år siden mødte jeg en tidlige destinationschef, hun havde haft det job både i Soi White House og på bali. Hun sagde: Mændene tager til Thailand, kvinderne tager til Bali.

Så heldigvis kan begge køn finde ud af at skaffe sig det de gerne vil.

.-D

Redigeret af d. 13/04-2009 16:22

rinpoche
Webmaster skrev:

I øvrigt at pragtfuldt at informationen kommer ud til den brede del af befolkningen, især efter de mange dømmende blikke fra danske kvinder gennem årene efter f.eks. danske mænd med thailandske ægtefæller.

Hehe, helt enig. Der faldt elfenbenstårnet sammen.

Payanak
Europæiske kvinder har så deres egne jagtmarker, men her i Thailand ser man skam også de kvindelige sexturister.
De europæiske kvinder kommer dog også her, for at finde 'et eller andet'**,men mest af alt ser man unge koreanske kvinder med thailandske mænd.

**Har mødt nogle af dem i de 3 år jeg boede på Phuket Smile

Payanak
N.B. Jeg betalte så min egen cola Wink

rinpoche
En sand gentleman Wink

LIgestilling,,,,,??
Så længe længe kvinder mener de har fået den f.... til pynt,bliver der aldrig ligestillingAngryAngryPfft

lindy

JackH
He-he!

Jeg synes det er helt, helt fint at de får noget ungt kød, HVALROSSERNE!!!

Stickman har lige været en tur på Ko Chang, der foregår osse et eller andet:

http://stickmanwe...ailand.htm

JackH

VIP skrev:

Hej
Jeg har ikke udtalt mig om nogle fordomme ved at rejse til udlandet og finde sig lidt "købt" kærlighed.
Jeg har hele vejen igennem, kun argumenteret for det forkerte i at være sammen med en mindreårig.
Personligt er jeg da ligeglad med om en mand har en thai partner eller om en kvinde har en tuneser. At jeg så ikke vil gøre det, er vel min sag, den dag jeg ville blive nødt til at betale mig fra det. ville blive den sidste dag jeg dyrkede den form for gymnastik.

freja skrev:

Hej
Jeg har ikke udtalt mig om nogle fordomme ved at rejse til udlandet og finde sig lidt "købt" kærlighed.
Jeg har hele vejen igennem, kun argumenteret for det forkerte i at være sammen med en mindreårig.
Personligt er jeg da ligeglad med om en mand har en thai partner eller om en kvinde har en tuneser. At jeg så ikke vil gøre det, er vel min sag, den dag jeg ville blive nødt til at betale mig fra det. ville blive den sidste dag jeg dyrkede den form for gymnastik.

Det er ikke rigtigt, Freja. Du kan selv tjekke det i den låste tråd. Du talte om de gamle mænd du ser på gaden, men jeg mener det var piger på 18. Piger på 18 er ikke mindreårige.

strejfer skrev:
freja skrev:

Hej

Det er ikke rigtigt, Freja. Du kan selv tjekke det i den låste tråd. Du talte om de gamle mænd du ser på gaden, men jeg mener det var piger på 18. Piger på 18 er ikke mindreårige.

Hej
Det er ikke mig der startede tråden med de gamle mænd på gaden, det var Valborg. Jeg har hele tiden, kun skrevet om unge under 18 år, og de er som før nævnet, i min verden børn. Det er sådan set det alle mine indlæg handler om. Hvad man ellers foretager sig kan jeg jo være ligeglad med, selvom jeg stadig ikke forstår det. Men det er måske fordi jeg er kvinde? Jeg vil egentlig også godt lige i den forbindelse, påpege at jeg bestemt heller ikke syntes det er ok, at kvinder rejser ud for at "dyrke" helt unge mænd, dette er ligeså forkert.

Lung Yao
freja skrev:
Jeg vil egentlig også godt lige i den forbindelse, påpege at jeg bestemt heller ikke syntes det er ok, at kvinder rejser ud for at "dyrke" helt unge mænd, dette er ligeså forkert.

HVAD skulle det være forkert ved det ? Det er dem nok "vel undt"Wink. Grin
Men jeg kunne være enige med dig, hvis jeg tænker på mine rejser til SOUSSE i Tunisien i 70erne, hvor 35-55 årrige kvinder blev "opvartet" Pfft af nogle af tjenere fra hotelet efter fyraften. Men som ugen efter at de første var rejst tilbage til scandinavian, tog imod det næste "kulde".Shock Sad
Og "foragelsen" kommer nok når man så mange af disse kvinder blive modtaget i Kastrup lufthavn af deres "længselsfulde" ægtefælder. Shock
(Det samme foregik også på Mallorca og Costa del Sol). Grin Grin Grin Grin
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

kbh
Fy føj nogle skamløse huntæver
Tænk at danske kvinder kan finde på at tage ned til de varme lande og lade en yngre seksuelt opvarte dem. jeg er dybt dybt rystet Pfft
Phun lak Thailand

Lung Yao skrev:
freja skrev:
Jeg vil egentlig også godt lige i den forbindelse, påpege at jeg bestemt heller ikke syntes det er ok, at kvinder rejser ud for at "dyrke" helt unge mænd, dette er ligeså forkert.

HVAD skulle det være forkert ved det ? Det er dem nok "vel undt"Wink. Grin
Men jeg kunne være enige med dig, hvis jeg tænker på mine rejser til SOUSSE i Tunisien i 70erne, hvor 35-55 årrige kvinder blev "opvartet" Pfft af nogle af tjenere fra hotelet efter fyraften. Men som ugen efter at de første var rejst tilbage til scandinavian, tog imod det næste "kulde".Shock Sad
Og "foragelsen" kommer nok når man så mange af disse kvinder blive modtaget i Kastrup lufthavn af deres "længselsfulde" ægtefælder. Shock
(Det samme foregik også på Mallorca og Costa del Sol). Grin Grin Grin Grin

BBC kørte for nogle år siden en serie om Turisme. Der talte de med en gammel bartender, som fortalte sin historie. Og stille, lidt generet, regnede han for åben skræm ud, at han havde været i seng med cirka 5000 forskellige skandinaviske kvinder. Nogle gange blev han "voldtaget" i elevatoren, på toilettet, osv. Nogle gange havde han tre gange pr dag.

Jeg kendte en læge, en kvinde på ca 40, hun tog til Grækenland to gange om året, for at blive onduleret på det groveste.

Og det er der jo ikke noget galt i.

Det handler om udbud og efterspørgsel. der er flere mænd der vil købe sex, end kvinder som vil kæbe den slags. Derfor er feministisk sexturisme måske ikke så pengefikseret.

PU-HA PU-HA

Det havde jeg aldrig drømt om at dine medsøstere kunne finde på,at modne kvinder nedlægger unge knægte på16-18 år.
Ja det er nok moderkærlighed eller børnelokker???????Wink

lindy

lindyras skrev:
PU-HA PU-HA

Det havde jeg aldrig drømt om at dine medsøstere kunne finde på,at modne kvinder nedlægger unge knægte på16-18 år.
Ja det er nok moderkærlighed eller børnelokker???????Wink

lindy

Hvis det er til mig, du henvender dig, så vil jeg lige sige dig, at jeg jo ikke kan/skal stå til regnskab for, hvad mine "med søstre" laver i deres fritid. Kan bare fortælle dig, at jeg ikke sympatisere med dem. Så dobbelt moralsk er jeg ikke.
Du bruger nok ordet " børnelokker " som en morsomhed i dit indlæg, men jeg vil sige dig, at det lige præcis er det, jeg i ramme alvor mener om dem, og skammer mig over at se en ældre dame, springe rundt med en alt for ung dreng.

Nej Freja det var ikke en morsomhed for havde det været en mand så var han børnelokker....

lindy

Spring til debat: