Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Skal Thaksin have sit Thaipas?
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 17/04-2009 09:14
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Via dette link kan du stemme om det er godt eller dårligt regeringen har annulleret Thaksin's Thailandske pas : http://www.bangko...l/1299/sss Hvis du stemmer nej, skal du vide at du kan stemme flere gange!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/04-2009 09:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2610 |
Det er da super at de har annuleret hans pas.......gu' ved hvor meget bedrageren har betalt for hans banan-pas........ Det ved Jack sikkert.............
Redigeret af Suk Rak Ning d. 17/04-2009 09:23 ![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 09:24
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Jeg skulle da prøve og stemme og jeg stemte nej ikke fordi jeg er sgu ligeglad, men skulle se om det var rigtigt det du skrev om den stemte flere gange, men det gjorde den ikke her hos mig |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 17/04-2009 09:25
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
JackD ...han ved knap hvor han selv er henne ![]() |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/04-2009 09:30
|
|
16 etage eller braedehytten............hmmm.
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| VIP |
Lagt på d. 17/04-2009 10:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 567 |
Django: JackD ...han ved knap hvor han selv er henne Pfft --------------------------------------------------- Suk Rak Ning skrev: 16 etage eller braedehytten............hmmm. ![]() Skal hilse fra Jack! Hans PC er gået ned...Den gode gamle Acer har også givet op. Sidder lige nu i hjemme baren, med det ene ben filtret ind ind i barstolen... Men vender frygteligt tilbage.
>>>>>>>Glem ikke at være glad<<<<<<<<
|
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 17/04-2009 10:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Suk Rak Ning skrev: Det er da super at de har annuleret hans pas.......gu' ved hvor meget bedrageren har betalt for hans banan-pas........ Det ved Jack sikkert............. ![]() Han var vel mellemmand....
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Suk Rak Ning |
Lagt på d. 17/04-2009 10:46
|
|
VIP skrev: Django: JackD ...han ved knap hvor han selv er henne Pfft --------------------------------------------------- Suk Rak Ning skrev: 16 etage eller braedehytten............hmmm. ![]() Skal hilse fra Jack! Hans PC er gået ned...Den gode gamle Acer har også givet op. Sidder lige nu i hjemme baren, med det ene ben filtret ind ind i barstolen... Men vender frygteligt tilbage. ![]() Hils endelig Jack...............
![]() Vogt dig for kopierne - jeg er en original |
|
|
|
| JackH |
Lagt på d. 17/04-2009 11:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 436 |
Dyb, dyb krise... "Asiatisk i Vælde er Angsten. Den er modnet med umodne Aar. Og jeg føler det dagligt i Hjertet, som om Fastlande dagligt forgaar. Men min Angst maa forløses i Længsel og i Syner af Rædsel og Nød. Jeg har længtes mod Skibskatastrofer og mod Hærværk og pludselig Død. Jeg har længtes mod brændende Byer og mod Menneskeracer paa Flugt, mod et Opbrud som ramte Alverden, og et Jordskælv, som kaldtes Guds Tugt". "Som en Bisse med blodige Hænder efter Slagsmaal og Spiritusbrand har jeg rejst mig fra Tilfældets Leje paa en Divan ved Rædslernes Rand". .....læser Tom Kristensen, det er mentalhygiejne. Han var sgu' mere gal og fordrukken end jeg! Toxin: Gu' skal han da ha' sit pas, hva' bilder i jer ind???? ![]() Så fik de fat på Sondhi, hvem er næste??? http://bangkokpos... JackH |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 17/04-2009 12:29
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 461 |
Selvfølgelig skal thaksin ha sit pas tilbage. Jaaa dejligt de fik ram på en af de gule banditter nuskal de bare ha skudt resten af de gule sataner,og ders tillløbere |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 17/04-2009 12:30
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Suk Rak Ning skrev: Det er da super at de har annuleret hans pas.......gu' ved hvor meget bedrageren har betalt for hans banan-pas........ Det ved Jack sikkert............. ![]() Der er frit valg på alle hylder, det er kun tegnebogen der sætter en begrænsning http://www.diplom...ilable.htm
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/04-2009 12:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Ja det skal han, hvis det er ensbetydende med, at den dyre thaibaht så falder i kurs, ellers er jeg fløjt hamrende ligeglad. Har talt lidt politik med Nee, jeg får nogle skuffende tilbagemeldinger fra hende især omkring politisk troværdighed, så det gider vi ikke fremover at spilde vores tid på. |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 17/04-2009 12:46
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Med eller uden pas, så overlever den gode Thaksin sgu nok..Den onde og den grusomme(Sondhi) er i mine øjne en større plattenslager end Thaksin.. |
|
|
|
| Django |
Lagt på d. 17/04-2009 12:59
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 229 |
Ja vandango - det ser skidt ud med dit vekslen hva |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 17/04-2009 13:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Django skrev: Ja vandango - det ser skidt ud med dit vekslen hva Ja jeg skulle have slået til tidligere. Troede at regeringen ville gøre alvor af af deres udmelding omkring ikke at følge dollaren mere, har dog set Baht'en stige hvor dollaren faldt. ![]() Hopper ikke på sådanne noget vrøvl mere, og det er da også logik for burhøns, at de som sidder på pengene og magten, næppe vil udhule værdien af det de har, selvom det en dag måske kunne blive en bydende nødvendighed for landets ve og vel. Ferierne bliver også billigere og billigere, sidst havde jeg 65000 baht med mig hjem. og der manglede ikke noget. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 14:09
|
|
manden er dømt i en thailandsk retssal for en lovovertrædelse, så naturligvis skal han ikke kunne rejse, som han vil indtil efter afsoning, et meget smart træk af Thaksin, lige hive et nyt pas op af baglommen. |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 17/04-2009 17:11
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
bkk vor smart er det, alle der har lidt i banken kan da gøre det samme. røde, gule det er et fedt hvis de ikke snart tager sig sammen går der et år mere inden det ramler og alle thaier ender på fattig gården
[img][/img]
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 17/04-2009 18:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Er ret sikker på det kommer til at koste for turist-branchen. Kender en del som fravælger Thailand i år, flere af dem tager til Vietnam i stedet.. |
|
|
|
|
Lagt på d. 17/04-2009 22:15
|
|
Som dansk statsborger vil jeg ikke blande mig i andre landes interne anliggende! Det må de enkelte landes resvæsen - domstolene klare! KAN IKKE SE, AT VI SOM DANSKE SKAL BLANDE OS!!!!!! |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 18/04-2009 05:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
girobank skrev: Som dansk statsborger vil jeg ikke blande mig i andre landes interne anliggende! Det må de enkelte landes resvæsen - domstolene klare! KAN IKKE SE, AT VI SOM DANSKE SKAL BLANDE OS!!!!!! Kan godt være vi ikke skal blande os,men vi har jo da lov at have en mening om det...... |
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.